MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 414 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,3

Han 28-11-2022

Ik vindt dit een Waardeloos bedrijf. Tijdens bestellen kan het de volgende dag geleverd worden. Als het betaald is krijg je een bevestiging met daarin dat ze het niet gaan halen ivm drukte. Vervolgens 3 dagen later een bericht dat je een bezorgafspraak moet maken. Weer 2 dagen later.

Willem 27-11-2022

Ik bestelde op 27/11/2022 een Eufy videodeurbel via de site van Mediamarkt en betaalde via ideal. Ik zag op mijn account dat ik hiervoor ordernummer had gekregen en dat volgens de site na 15.15 uur het artikel kon worden afgehaald in het filiaal Dordrecht. Ik naar Dordt, wat blijkt ik had via de mail geen afhaalbewijs toegestuurd gekregen. En dan helaas, wij kunnen niets voor U doen, er is al dagen een storing in ons systeem, wellicht dat komende week dat opgelost gaat worden en dan krijgt U mogelijk alsnog dat afhaalbewijs. De deurbel ligt nu al hier klaar, ik kan op het computerscherm zien dat u deze vandaag heeft besteld en betaald, maar zonder zo'n afhaalbevestiging mag ik niets uitgeven. De enige oplossing die de man aan de balie bood was om wederom €149,- te betalen en dan een procedure te starten om de eerder betaalde € 149,- terug te vorderen. Ja echt, de paarse krokodil hij bestaat nog. Achteraf spijt om via de site de bestelling te doen, in de winkel lagen naar ik zag er veel van die deurbellen op voorraad en dan was ik in één keer tevreden de deur uitgelopen. Nu maar afwachten en hopen op dat de storing bij Mediamarkt snel kan worden opgelost. Ik ben benieuwd of ik alsnog dat mailtje krijg of ik een procedure moet starten om dat geld teruggestort te krijgen.

Marius 26-11-2022

Via de webshop een product besteld om af te halen in de winkel. Tot zover ging het goed. Bij nader inzien wilde ik toch een luxere uitvoering van het product. Ik denk opnieuw bestellen en dan kan ik het eerste product gelijk retourneren in de winkel. Ik had beide producten direct afgerekend via iDeal. In de winkel gekomen zie ik een bord dat ze "door een storing" geen service en retouren aannemen. In de wandelgangen hoorde ik een medewerker zeggen dat wegens Black Friday het systeem op slot was gezet door overbelasting. Ik kreeg ook het nieuwe product niet mee. Het was notabene aanwezig en ze hadden het ook uit het magazijn gehaald, maar het systeem kon hem niet uitgeven. Allerlei mensen erbij gehaald, maar geen oplossing. Ik moest maar een andere keer terug komen waarop ik vroeg of het systeem dan wel werkt. Dat wisten ze ook niet. Als je zo met klanten omgaat en geen oplossingen biedt, dan komen je klanten niet meer terug.

A van der Zijde 26-11-2022

Zaterdag 19/11 tv en extra’s gekocht met levering en aansluiten op woensdag 23/11 ( dag vrij voor genomen). De extra’s werden ruim na afgesproken aflevertijd geleverd, maar geen tv. Na meerdere keren contact gehad te hebben medewerkers van Media Markt nog steeds probleem niet opgelost en nog steeds geen tv. Iedere keer werd er weer wat anders gezegd, maar problemen en klachten oplossen kunnen ze niet bij Media Markt. Nooit maar dan ook nooit meer Media Markt voor ons. Verschrikkelijke slechte service.

Jolanda 26-11-2022

Zit al de derde dag te wachten op mijn bestelling
Tussen 17.00 en 22.00.belachelijke lange tijd.
Eerste dag kwam het niet
Tweede dag krijg ik ineens te zien dat ik niet thuis ben
Gelijk gebeld uuh ik ben gewoon thuis er heeft niemand aan gebeld.dot klopt klopt niet.
Als goed is moet het vandaag komen.
Ik doe dit niet nog een keer bestel het wel ergens anders.
Echt waardeloos

MJ 25-11-2022

Dure OLED TV gekocht en samen met de verkoper een aflevermoment afgesproken. Tv kwam niet. Gebeld en een nieuwe datum vastgesteld, die ik dan zelf moest wijzigen omdat ik dan niet thuis zou zijn. Niet erg klantgericht dus. Met de verkoper afgesproken dat de TV geïnstalleerd zou worden. TV werd door andere firma afgeleverd. Geen installatie. Handleiding ontbreekt en installatie is nog half. Soundbar werkt nog niet. De kleuren zijn flets en onscherp. Balen!!!

Joos 25-11-2022

2 elektrische steps gekocht waarvan 1 naar 1,5 maand diverse mankementen vertoonde en zelf blokkeerde zodat mijn zoontje over de kop ging.
Naar mediamarkt gebracht voor reparatie dat duurde veel te lang vandaag terug in mediamarkt Ekkersrijt

Ze snappen mijn betoog en XXX heeft alles super afgehandeld zeer tevreden met deze service

Jp 25-11-2022

Had in eerste instantie een verkeerde koelkast besteld en ontvangen. Dit hebben ze razendsnel voor ons opgelost. Andere koelkast uitgezocht, 1e retour, snel geld terug van de eerste plus een kortingsbon vanwege een lichte beschadiging 2e koelkast, die niet eens in het oog viel na plaatsing. Goed bedrijf, ondanks de vaak negatieve berichten.

Fred Arts 23-11-2022

Ben prima geholpen bij Mediamarkt Zoetermeer . Alles op het gemak kunnen luisteren en zien. Helemaal top

Waardeloze ervaring !! 23-11-2022

Vandaag een zeer onplezierige ervaring gehad met Media Markt Rotterdam !!
Ik wilde voor mijn kleindochter Little Friends Cats en Dogs van Nintendo kopen.
Media Markt gaf online aan dit op voorraad te hebben , maar diende afgehaald te worden in Rotterdam Alexander..
Dus besteld en betaald en de volgende dag naar Rotterdam Alexandrium om het op te halen.
Daar gekomen zo n 10 minuten staan wachten op een medewerker die het even o zou halen uit het magazijn...
Na 10 minuten kwam zij terug met de mededeling dat het "helaas "niet leverbaar was en dat zij niet wist wanneer het weer binnen zou komen .
Het betaalde bedrag zou per omgaande op mijn rekening worden terug gestort..
Thuis gekomen zag ik dat dat wel 5 dagen zou kunnen duren !!!!
Dus 40 km gereden met de auto , is 8 euro benzine....0,50 parkeren .... en nog niks !!!! Laat staan dat ik er nog een ochtend tijd aan kwijt was !!! Dit was 1 keer MEDIA MARKT en NOOIT WEER !!!!!!!!

Kees 23-11-2022

Goed geholpen door medewerker en folders uitleg gekregen van het product wat ik gekocht heb

Souraya 22-11-2022

Op 16-11-2022 super goed geholpen door: ...... en ...... Kon rustig mijn verhaal doen en voelde me gehoord en begrepen. Daarna hebben ze mij geholpen aan mijn nieuwe aankoop waarmee ik nu super tevreden ben. Nogmaals bedankt!

Remon 19-11-2022

Online besteld voor afhalen in de winkel, mega irritante ervaring want online verkoopt mediamarkt het als volgende dag ophalen vanaf 14:00. Kom je de volgende dag na 15:30 staat niets klaar, geen ordernummer was bij hun in Dordrecht bekend. Heel de mail aan de balie uitgekamd en medewerker begreep er ook niets van.
Mijn negatieve review is dat MediaMarkt je verleidt tot aankoop onder valse voorwendselen. (Er staat zelfs binnen 30 min afhalen in de winkel, onzin)
Daarnaast rij je speciaal naar de winkel om het dus op te halen op het door hun aangegeven tijdstip, doodzonde van de rit.

Victor 19-11-2022

Pre order bestelling word niet optijd geleverd letterlijk een week vertraging zonder enige uitleg waarom, klantenservice neemt vervolgens geen contact op na uitgebreide mail.

Hakan 19-11-2022

Wij zijn super goed geholpen bij vragen over een koffie apparaat zeer deskundig.

Eric 18-11-2022

Levering volgende dag niet gehaald; blijf je tussen 8-22u thuis, ontvang je 's middags pas een mail dat ze een dag later komen. Vervolgens kun je weer plannen om van 8-22u thuis te blijven. Een vraag aan de Mediamarkt wordt niet beantwoord, alleen een standaard mail zonder in te gaan op de vraag. Kortom, slechte service.

Flub 17-11-2022

Verkeerde levering en een zeer slechte klantenservice. Geld. nog steeds niet terug. Koop niet bij dit bedrijf

Amir 16-11-2022

The most horrible customer service!!
My fridge was broken during warranty.
First, I it took 2 weeks for the repair person to come, and report that it is not fixable.
Then it took 4 week to return the item, and get the confirmation.
They first told me to go to a branch and select a replacement. But when I went there, they finally said they can only give the money back.
Now it is 4 month, that I returned the fridge, but the money is not back yet!!
The phone customer service is only in dutch, and is hanged up after 1 minute!!
The Facebook customer service is responding with long delays, and always respond with useless responses.

Jolanda 16-11-2022

Ik had een mooie aanbieding gevonden voor een Samsung Tablet, de bestelling gedaan op een maandagavond. De verwachting was de bezorging op de maandagavond daarna. Op woensdag krijg ik een mail dat mijn bestelling geannuleerd is zonder specifieke reden erbij vermeld. Uiteindelijk via de chat te horen gekregen dat het niet meer op voorraad is, met wat uitleg over magazijnvoorraad in combinatie met winkelvoorraad en dat ik eigenlijk gewoon pech heb. Heel jammer dat een klant benadeeld wordt omdat zo'n grote organisatie zijn voorraad niet in orde heeft. De medewerker in de chat was wel heel snel en vriendelijk in de beantwoording.

Deborah 15-11-2022

I odered a monitor on a discout. When the courier came he had a step insted. I returned the step as i didn't ordered it and i asked immediately to media markt what did i have to do in order to make another delivery appointment. They said i had to wait for them to contact me. After 1 week they didn't say anything so i contacted them again. They said that they had canceled my order (i never asked for them to cancel anything) and that i would receive the money back. I also couldn't get the discount anymore, even tho it was them who made the mistake. I only got the money back after i call paypal to block the transaction.

Grif 15-11-2022

Weer eens wat gekocht MediaMarkt online en wat een spijt een dag later. Beloofd dat tussen 1700 en 2200 binnen komt maar mijn gevoel met dit bedrijf om1100 gebeld, en nee hoor komt goed u krijgt vandaag bericht wanneer het komt. Maar om 1600 nog geen bericht weer bellen nee sorry hoor dat zal niet zaterdag zijn maar maandag sorry voor ongemak pfff.. nog gevraagd of ik naar winkel kan rijden en dan ophalen kreeg ik van deze helpdesk te horen kan u proberen maar beloof niks. Kan u misschien bellen was mijn vraag maar dat is onmogelijk. Ondanks dat ze helpdeskmedewerkertje spelen. Nooit meer en echt nooit meer na de t zoveelste slechte ervaring met deze winkel.

Semberentschot 14-11-2022

Ik geef dit cijfer vanwege slechte hulp aan de telefoon
Ik heb een telefoon gekocht, word mij een verkeerde telefoon toegestuurd.
Ik bel met de klantenservice en niemand die mij kan helpen.
Waardeloos bedrijf Media Markt Hengelo. Ik bestel hier nooit meer wat.

Akin 14-11-2022

Samsung tv aangeschaft twee maanden oud.55 inch.
(GEKALİBREERD door MediaMarkt €99
Beeld probleem geconstateerd ,deze is op afstand door Samsung service gereset. Maar nu ben ik calibratie kwijt.
İk ben 3x naar de Media Markt geweest en zo vaak service gebeld. Resultaat negatief. Moet nog steeds gebeld worden voor afspraak.

İk heb personeel/service aangeboden om calibratie bedrag van €99,- terug te betalen omdat ik geen vetrouwen meer in heb
Krijg als antwoord ter compensatie dat ik maar €50 terug krijg.
Een product (kalibratie) niet meer is op de tv, de helft van de aanschafprijs aanbieden is oplichting vind ik!

İk wil mijn geld terug z.s.m

Eric vd weijde 11-11-2022

.... heeft ons erg prettig geholpen. Eerlijk en duidelijk advies, koffie geproefd tijdens de demonstratie

Ron van Lier 11-11-2022

Ik geef een 1 omdat ik geen 0 kan geven. Mijn ervaring met mediamarkt was al niet zo best, maar nu is het limiet berijkt. Wat een verschrikkelijk slechte winkel.
Online bestelling gedaan, betaald en vervolgens is de bestelling foetsie. Er loopt nu al meer als 2 weken één of ander onderzoek, waarvan je sterk het idee krijgt dat jijzelf verdacht wordt van de betrokkenheid van de verdwijning. Bij de klantenservice kom je met wat standaard vragen en antwoorden, die volgens een lijstje worden afgewerkt ook geen streep verder. Voor zo 'n groot bedrijf, waardeloos!!!! Ik zal er nooit meer iets kopen.