MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 414 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,4

Sander 13-12-2022

Twee weken geleden een mobiele telefoon besteld welke na één dag zou worden geleverd. Het toestel is echter niet bezorgd. Inmiddels probeer ik al twee weken duidelijkheid te krijgen omtrent mijn levering, maar via de klantenservice komt helaas geen duidelijkheid. Op mailtjes wordt ook niet gereageerd. Helaas heb ik hen wel direct betaald, maar zonder enige uitzicht op een product.

Marieke 12-12-2022

Ik ben al twee maanden bezig om het geld terug te krijgen van een zoekgeraakt pakket. Het vervoersbedrijf (Trunkrs, niet aan beginnen…) heeft toegegeven dat het pakket niet bij mij is afgeleverd en heeft dit doorgegeven aan Mediamarkt.

Ik heb contact opgenomen via de mail, telefoon, contactformulier en Messenger van Facebook, maar een fatsoenlijk antwoord krijg ik niet.
Het enige wat ik te horen krijg ik dat het in behandeling is, a twee maanden dus.

Mediamarkt, ik ben toch niet gek!!??

Boze klant 10-12-2022

Dat bedrijven als deze nog mogen verkopen in Nederland
Van de vele programma’s over opgelicht of radar hoor je over malafide bedrijven maar mediamarkt spant de kroon.
Tv besteld 21 nov krijg de verkeerde levering, van een andere klant, lan verhaal kort, 10 dec staat die nog steeds in huis.
Mijn ,duurdere, tv in hun magazijn
9x gebeld en evenzoveel beloftes één maal zelfs 60km op en neer naar de winkel en nog geen Tv
Aan de telefoon zitten ze te liegen tegen elkaar op van morgen meneer blijf maar thuis, tot wacht het maar af.
Wat doe je met oplichters als deze?
Pas op mensen eenmaal betaald is het een drama om of je geld of de juiste levering te krijgen.
Ze zetten je schaakmat

Afra Kleibroek 10-12-2022

Overzichtelijke site. Snelle levering. Fijne en servicegerichte bezorgdienst. Mediamarkt is voor mij een eerste keuze om mijn aankopen te doen. Altijd een goede ervaring mee gehad en ook afgelopen week weer.

rombout 09-12-2022

Koop nooit maar dan ook nooit iets bij Mediamarkt. Het enige waar ze goed voor zijn is om te kijken wat je wil, zie ze als een etalage, maar 1 ze zijn veel duurder dan welk bedrijf dan ook, zie ook consumentenbond. Als je klachten hebt geven ze niet thuis, zie klachtenradar waar 580 klachten openstaan die ze niet behandelen. Bestellen kan je doen, maar je krijgt en je artikel niet op de afgesproken dag, kost je gewoon een vrije dag, ze communiceren dit ook niet naar je, je zit gewoon voor joker een hele dag thuis. Als je belt nemen ze niet op , of gooien de haak op de hoorn als je eindelijk aan de beurt bent. Ook spreken ze elkaar tegen. Ik heb een tv gekocht die nog geleverd moet worden, heb geen idee wanneer, ze spreken elkaar tegen. Bovendien gaat het slecht met Mediamarkt dus als je al wat daar wil kopen, wat ik je sterk afraad, ga het dan halen. De kans is aannemelijk dat de bedrijf omvalt.

Tom 09-12-2022

Klantenservice komt afspraken niet na. Wacht al 2 weken op een oplaadsnoer USB-C. Onbekend waar pakketjes is. Incident aangemaakt, zou binnen 24 uur reactie komen. Niet gebeurt, contact is eenzijdig en krijg alleen maar te horen dat ik moet wachten. Onbekend voor hoelang...

Dick H. 07-12-2022

Op 23 november bij Mediamarkt twee harde schijven online besteld en betaald, echter deze zijn, 2 weken later, nog steeds niet geleverd en Mediamarkt doet er niets aan. Inmiddels twee incident-nummers geopend, drie keer langdurig met de klantenservice gebeld, drie mailtjes gestuurd, maar nog steeds geen reactie van het filiaal in Leidschendam. De HD schijven zijn daar gewoon op voorraad! Het nare is dat bij een online bestelling de levering aan een filiaal wordt toegewezen als er centraal geen voorraad meer is. Naar mijn mening is het filiaal in Leidschendam (Mall of the Netherlands) één van de slechtst beheerde filialen van Mediamarkt. Iets online bestellen bij Mediamarkt? NOOIT MEER!

Update: Vandaag noodgedwongen zelf naar de Mediamarkt winkel in Leidschendam gegaan. Na nogal wat gedoe (en overhandiging van het door mij samengestelde dikke dossier) kregen we uiteindelijk de twee harde schijven mee. De afdelingsmanager meldde terloops dat ze meestal niets doen met incident tickets die ze via het hoofdkantoor binnenkrijgen.

Daarna uitgebreid met de manager gesproken om onze ervaringen terug te koppelen. Mijn conclusie: deze vestiging leest geen enkele e-mail die ze van de online webshop organisatie krijgen en ook veel te weinig doen om beter te presteren. De overige drie bekende grote medialeveranciers hebben dezelfde organisatiestructuur, webshop+winkels, producten en prijzen maar scoren zo te lezen op de review websites drie keer beter dan Mediamarkt. En dat is naar mijn indruk al vele jaren zo. Ook Mediamarkt Duitsland, waar we ook komen, doet het mijnsinziens veel beter dan in Nederland (waar ook veel deskundige 50+ verkopers werken i.p.v. de "kinderen" in de NL organisatie.

Ik hoop dat als Nederland massaal de Mediamarkt links laat liggen ze eindelijk een keer wakker zullen worden. Een "lerende organisatie" met een professionele, klantvriendelijke, doeltreffende servicementaliteit is het in mijn ogen allesbehalve.

chris 07-12-2022

Ik heb een beeldscherm besteld bij Mediamarkt online. Het zou de volgende dag geleverd worden. Echter kreeg ik elke dag een nieuw bezorg moment. Na een week thuis te blijven om mijn pakketje te ontvangen heeft post nl het pakket retour gestuurd naar mediamarkt. Ik probeer contact te krijgen met de klantenservice maar dit liep erg stroef. Na een 2 weken mailen eindelijk mijn geld terug. Uiteindelijk krijg ik een mail van mediamarkt dat ze spijt hebben van hun slechte service en dat ik als tegemoetkoming een cadeaukaart krijg. Echter is deze kaart €1,- waard. Ik voel mij dan ook echt niet serieus genomen door dit bedrijf.

Monique Rijven 07-12-2022

Betreft filiaal Alphen a/d Rijn. Het personeel is kundig, behulpzaam en vriendelijk. Maar overbelast wegens personeelsgebrek. Graag wat handjes er bij!

Anoniem 06-12-2022

Vestiging Deventer ontzettend slechte service. Je brengt iets ter reparatie krijgt het weer kapot terug en eist een nieuw product of geld terug. Totaal geen ene medewerking ze sturen je van het kastje naar de muur en komen niet met een gepaste oplossing. Onproffesioneel personeel wat er rond loopt. Ze gaan over 2 weken dicht hebben waarschijnlijk geen zin meer om moeite te doen voor hun klanten. Verschikkelijk bedrijf dit .

Anneke Berg 06-12-2022

Tv gekocht in het weekend van Black Friday,zou de volgende dag geleverd worden,helaas eind van de dag een melding dat er een beschadiging was dus niet gebracht kon worden,zo snel mogelijk zou er een nw geleverd worden,veel telefoontjes gepleegd met vele beloften ,gister 5 dec opeens een creditnota in de mail ,heel bijzonder ze leveren niet maar laten je wel vooraf betalen,nooit meer mediamarkt,voel me bedonderd

Evie 05-12-2022

Afgelopen vrijdag een nieuwe telefoon gekocht met de functie om de telefoon volgende dag op te halen in de winkel vanaf 15:00. Hierover zou ik een bericht krijgen via de mail, deze heb ik nooit mogen ontvangen. De zaterdag gebeld naar het filliaal waar ik mijn telefoon kon ophalen, maar die zeiden dat de telefoon vertraging heeft. Ik vroeg waarom ik geen mail of berichtje over heb ontvangen. Omdat die na 15:00 zou klaar liggen. Dit staat op de site vermeldt en ook in de mail na je betaling. Zondag nogsteeds niks.. Maandag 2maal langs gegaan om te vragen of ik uberhaupt mijn nieuwe telefoon nog krijg. De vrouw bij de klantenbalie bij Ekkersrijt Eindhoven zei hierop ja die komt vandaag tussen 13:00-16:00, want dan komt de levering binnen zo zegt ze. Nou tot 16:00 nogsteeds geen berichtje/mail gekregen. Nogmaals om 16:00 terug gegaan dit duurde sirieus 30min voordat ze antwoord gaf. Ze ging zoeken zo zei ze. Maar merkte al snel dat dit niet het geval was. Weer komen ze met een slap excuus, en heeft ze de bestelling opnieuw geplaatst vanuit de winkel op mijn naam met de prijs zonder blackfriday korting! Omdat ze zogenaamd via de winkel een snellere levering krijgen dan de klant.. lijkt mij sterk. Klant is koning toch? Nu zou ik morgen mijn telefoon kunnen ophalen voor 16:00. Ben heel benieuwd of ze na 3x hun eerlijke woord houden. Zoniet ontbind ik de overeenkomst van mijn aankoop. Ook vroeg ik om een compensatie voor het niet nakomen van de afgesproken lever datum en de slechte services/comunicatie. Ook voor het op en neer rijden. Hier wilde ze niks van weten en vonden het niet nodig. Echt schandalig hoe ze met hun klanten om gaan!!!

Yeter 05-12-2022

We bought a Dyson V15 during the black Friday via online and picked it up from Den Haag store.

When we opened it, my wife see that it was refurbished item. There was even a long hair in one of the brush head. Also there were small scratches which we didn't noticed at that time.

We first take it away to a Den Haag store for the return, they opened the package and checked it. They said it is used and we need to deduct the 5% of the purchase price. We said we have also received as a refurbished state but they didn't accepted it even 30 more minutes argue with them. They also said you can return it for free by post and you might get full refund.

After this bad experience on return desk, we look to online account to create a return label and see that it is not possible. We called the customer service for request a return label and they said you need to buy the label yourself, please don't forget to buy insurance as well because it will be your responsibility. That was the worst and worst experience I had ever in Netherlands. It was complete a shame. I never heard such a stament from Coolblue, Amazon or bol.com. They always provide free return label.

As a result, I will never shop from MediaMarkt anymore and suggest don't even pass by any MediaMarkt shop.

They are terrible conditions for after sale and I am sure that they also not following the legal rules.

Giving a 1-star review is a gift for them.

PTM 05-12-2022

Artikel besteld op 29-11-2022 als onderdeel van de Black Friday-deal voor
€ 277,=. Nu, op 5-12-2022, krijg ik een bericht dat de order door Mediamarkt is geannuleerd. Zonder enige opgave van redenen. Het artikel is wel nog steeds verkrijgbaar bij Mediamarkt, echter nu voor € 373,99. Ik krijg stellig de indruk dat jullie mij de Sonos Move niet willen leveren voor € 277=.
Omdat dit artikel wel voor de prijs van € 277,= mij is aangeboden en ik het artikel voor deze prijs gekocht heb, eis ik dat jullie de Sonos Move mij alsnog leveren voor € 277,=.
Mocht Mediamarkt niet aan zijn verplichtingen voldoen dan zal ik niet aarzelen om verdere juridische stappen te ondernemen.

Sifa 03-12-2022

Helaas zeer slechte ervaring met de klantenservice in Dordrecht. Van het kastje naar de muur gestuurd, en ook nog ontkennen wat er gebeurd is.
Personeel met weinig of geen ervaring is niet erg, als men maar professioneel blijft handelen. Personeel die niet weet wat de procedures zijn, en de moeite niet nemen om het te checken bij een ander collega komt zorgt voor meer frustratie.
Conclusie: al twee maanden zonder tv, en we blijven langer zonder.

Hans 03-12-2022

heb 3 maanden geleden telefoon aangeschaft met installatie. Om dat te doen was het voordeliger om er een verzekering bij te nemen. Deze kon ter aller tijde opgezegd worden maar dat kost ZEER veel moeite. KLantenservice helpt je niet en gaf me verkeerd nummer van verzekeringmaatschappij en deze zelf benaderd maar moet zelf in de winkel deze opzeggen. Dus je moet helemaal naar de winkel om dat te regelen, wat een service. niet mogelijk per mail of telefoon of anders.
De laatste maal dat ik hier wat aanscha, klantenservice is is een dikke 1 waard

Udo 03-12-2022

Bestellingen komen niet aan en ondanks verschillende beloftes sta ik nog steeds met lege handen.

ED 02-12-2022

Bestelling nooit ontvangen.

Vandaag besteld, morgen in huis = eigenlijk na een week nog steeds geen informatie over je bestelling.

Klantenservice niet bereikbaar en wanneer je ze wel te pakken krijgt sturen ze je door naar een andere afdeling of krijg je een standaard bericht.

Joan 02-12-2022

18/11 oled tv lg gekocht en betaald. Afspraak gemaakt dat deze 2/12 geleverd wordt aan huis. 2/12 de hele dag thuis gezeten.. ‘s avonds toch maar eens gebeld met de klantenservice, wat blijkt: tv is niet op voorraad en wordt tussen 5/12 en 7/12 geleverd. U begrijpt dat ik hier NIET blij mee ben!! Ik spreek toch niet voor niks een leveringsdatum af? En waarom niet even een berichtje dat de levering vertraagd is en of er een nieuwe afleverdatum afgesproken kan worden?

Koopmans 02-12-2022

6 weken geleden heb ik de iphone 14 pro max besteld. Er werd toen gezegd dat het 3 tot 4 weken ging duren. Inmiddels zijn we al 6 weken verder en laten ze niks van zich horen. Graag had ik dit van te voren geweten. Of had het even gemeld dat het toch langer ging/ gaat duren dan 4 weken.

Hanna 01-12-2022

Fijne winkel met voldoende vriendelijk personeel. Je kunt parkeren voor de deur.

Jean Wouters 01-12-2022

's avonds besteld dag daarna 's morgens geleverd
Zeer scherpe prijs 44€ goedkoper dan goedkoopste alternatief

vincentdejong 01-12-2022

snelle levering van een MIELE COMPLETE C3 CAT & DOG FLEX ROOD stofzuiger en voor een mooie (afgeprijsde) prijs

Marga 29-11-2022

Koel vries combinatie gekocht en extra betaald voor plaatsen en instaleren.bij aankomst werd mij verteld dat ik blij mocht zijn dat ze hem over de voordeurdrempel hadden gezet,en uitpakken en neerzetten was voor mijn rekening.dat er 3 deuken in de deur zaten moest ik maar met de klantenservice oplossen.Ook de oude koelkast namen ze niet mee,ondanks dat ik kon Antonen dat ik hiervoor betaald had.Waardeloze service want toen ik ging bellen werd er gezegd dat ze voorlopig geen tijd hadden om het probleem op te lossen.Media markt...nooit meer

Johnny 28-11-2022

De verkoper probeerde eerst een duurde tv aan ons te verkopen. Hebben zelf even rond gekeken en kwamen bij een heel andere tv uit die ons goed leek. Toen kwam er weer een andere verkoper en die vertelde zijn oordeel over de tv ook alleen maar goed. Dus toch voor de goedkopere gegaan