MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 970 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,9

Tim 27-05-2024

Een zeer handige en snelle manier om producten aan te schaffen. Vandaag een JBL koptelefoon gekocht, maar daarvoor ook genoeg andere producten. Altijd een goede service.

Ali 27-05-2024

Hele vriendelijke shop, met hele enthousiaste medewerkers. Ik kwam een bestelling ophalen. Geen moment zitten wachten, de bestelling stond al klaar. Hele fijne service van de mediamarkt

Jan Weidijk 27-05-2024

Telefonisch fantastisch te woord gestaan beloftes worden waar gemaakt.
En de verkoper heeft mij zeer vriendelijk te woord gestaan en geholpen met mijn aankoop.

Billie 27-05-2024

Ik bestel vaak gaming spullen. Echt een fijne en betrouwbare winkel, ze zijn daar ongelofelijk eerlijk en hebben altijd prima prijzen. Net airpods daar besteld en ze komen morgen binnen! Echt mega betrouwbaar.

Rose 27-05-2024

Snelle levering en super goeie service. altijd als ik wat nodig heb, ben ik bij de mediamarkt te vinden. Vaak alles wel op voorraad.

Alex Paraskevov 27-05-2024

Ik geloof de mediamarkt is de beste winkel in electronics, hier kan je alles vinden , alleen misschien graag meer keuze in cd muziek te zien (metal/rock ),iTunes is prima ,maar soms oud school is ook goed (cd bedoel ik)

Dolat Autoservice 27-05-2024

Duidelijke website. Groot aanbod van producte tegen goede prijzen. Bestelling snel bezorgd

Job 27-05-2024

Vandaag een tv besteld omdat die bij deze vestiging binnen 30 minuten opgehaald kon worden. Geld afgeschreven maar na 2 uur nog geen afhaalbericht. Naar de winkel gegaan om daar te horen dat ze het model niet meer hebben. Geld meteen terug kan niet maar op zijn best binnen 5 dagen. Zonder tv en zonder geld (550,-)de winkel verlaten want "dat is de procedure". Schandalig en voor mij alleen nog maar mediamarkt.nl als het echt niet anders meer kan.

Beyza 27-05-2024

MediaMarkt is een uitstekende keuze voor je aankopen vanwege verschillende redenen. Ten eerste biedt MediaMarkt een breed assortiment aan producten, variërend van elektronica tot huishoudelijke apparaten, waardoor je alles wat je nodig hebt op één plek kunt vinden. Daarnaast staat MediaMarkt bekend om zijn competitieve prijzen en regelmatige aanbiedingen, wat zorgt voor uitstekende deals en besparingen.

Verder is de klantenservice van MediaMarkt goed bereikbaar en behulpzaam, zowel in de winkel als online. Dit zorgt ervoor dat je altijd ondersteuning kunt krijgen wanneer je vragen hebt of hulp nodig hebt bij je aankopen. Bovendien biedt MediaMarkt vaak extra services aan, zoals installatie en reparatie, wat de winkelervaring nog completer maakt.

Tot slot is de online winkel van MediaMarkt gebruiksvriendelijk en efficiënt, met snelle levering en een eenvoudig retourbeleid. Hierdoor kun je zonder zorgen online winkelen en ben je verzekerd van een goede service. Al deze factoren samen maken MediaMarkt een topkeuze voor al je aankopen.

Lennard 27-05-2024

Een Artikel gekocht bij filiaal Zoeterwoude. Deze zou nieuw zijn. Maar bij aankomst thuis blijkt Artikel toch "gebruikt" te zijn. Klacht ingediend maar mediamarkt laat klanten gewoon stikken. Ze geven aan geen andere te hebben, terwijl ze online op voorraad zijn... Geen goed woord voor over. Ook na diverse Mails komt er geen oplossing vanuit mediamarkt. Doodbloeden heet zoiets...Hoofdkantoor geeft geen gehoor. Nu datum retour verstreken.....Koop niks daar. Waardeloze keten
Nooooit meer!

Rose 27-05-2024

Ik heb eerder een Apple watch en een dyson gekocht en er is echt een snelle levering. Als er een probleem is, worden een terugbetaling en productteruggave onmiddellijk ontvangen. De klantenservice zorgt er op de leukste manier voor als er een vraag wordt gesteld. Ik ben blij dat mediamarkt

Mike Kristen 26-05-2024

Ik heb laatst nieuwe AirPods Pro gekocht, Ik heb natuurlijk voor de Mediamarkt in Hengelo gekozen, want ik ook woon er natuurlijk ook mooi dichtbij. De klantenservice is echt top! Ik Heb genoeg informatie informatie gekregen over de specificaties van de AirPods. Echt een aanrader om naar deze Mediamarkt te gaan!

m**********@h********** 26-05-2024

spullen worden netjes bezorgd
personeel is vriendelijk en beantwoord netjes je vragen
verpakkingsmateriaal werd netjes mee terug genomen
gaan met respect om met jou spullen

alleen tijdvlak duurt wat lang dat je dus tussen 9.00 en 17.00 thuis moet zijn
tip voor toekomt misschien of tijdvlak van max 2 uur of dat er half uur van te voren gebeld word

Viktorija 26-05-2024

Verkoper van Mediamarkt eindhoven locatie bij piazza helpt mij goede keuze maaken voor een nieuwe stofzuiger. Zij bent heel erg vriendelijk en heeft beantwoorden alle vraagen. Zij heeft ok mij met echt goede keuze maaken. 100/100. Thanks verkoper

René 26-05-2024

Het bestel gemak en de snelle levering van het bestelde product maar ook het geboden betaalgemak hebben besloten om het hier te doen.

Sema 26-05-2024

Super fijne website gemakkelijk te bestellen gelijk goeie service aangeboden gekregen fijne service en ook alles is overzichtelijk dat vind ik heel fijn.

Super 26-05-2024

Het bewuste artikel was bij Mediamarkt het voordeligst. Het bestellen zonder vooraf te betalen vind ik echt een groot pluspunt.

Evelien 26-05-2024

Ik vind de media markt een hele fijne winkel/webshop.
Alles is overzichtelijk en vaak mooie aanbiedingen.

Je krijgt snel en overzichtelijk een mail direct na een aankoop waardoor je zeker weet dat alles goed is gegaan.

Zeer tevreden!

m Buijs 26-05-2024

goede serves
vriendelijk personeel
vragen worden netjes beantwoord

alleen jammer dat tijd vlak zo lang is 9.00 tot 17.00
tip voor de toekomst geef tijd bestek van 2 uurtjes of bel 30 min van te voren.

A.b 25-05-2024

Goeie en snelle levering, was de goedkoopste op internet moet hem alleen nog ontvangen maar wat ik zo hoor moet het een goeie machine zijn.

Maurice 25-05-2024

Fijn om online je bestelling te plaatsen welke je later ophaalt, je moet wel niets vergeten want aanvullen kan helaas niet. Verder is mijn ervaring van de Mediamarkt dat het een prima winkel is.

Erwin 25-05-2024

Prima webshop! Vergelijken van producten gaat ook eenvoudig, erg fijne optie ook doordat overzichtelijk word weergegeven.

Haal mijn online bestellingen altijd af bij de lokale mediamarkt ( apeldoorn ) afhaalpunt word wel slecht aangegeven, deze zit verstopt ander de achterkant van pand. Als je het eenmaal weet geen probleem. Personeel altijd vriendelijk en je staat nooit lang te wachten.

Verbeterpunt zou de deur van het afhaalpunt zijn, werkt slecht. Gaat moeilijk open/dicht.

Mediamarkt de Wall Utrecht 25-05-2024

In de winkel zijn we zeer netjes en goed geholpen door een jongeman die ons goede raad gaf ivm een aanschaf van een nieuwe tv.
Dit was zo goed dat mijn schoonmoeder en wij zelf een tv hebben gekocht ;)
Verkoper 28791

Rien 25-05-2024

Ik ben tevreden over mijn product en beveelt iedereen om voor de service tegaan want er wordt goede kwaliteit geleverd

Jany 24-05-2024

De keuze die je er heb is eigenlijk teveel. In het weekend en avond veel scholieren die aan het werk zijn en het met elkaar gezelliger hebben dan ook voor de klant. Ik kom hier eigenlijk alleen omdat het vaak toch goedkoper is dan elders