MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

6,4

Lau 30-12-2023

Geholpen door lewis bij de aanschaf van een koffiemachine. Deze jongeman kwam zeer correct over en heeft verstand van zaken. Hij heeft ons op het spoor gezet van een prima machine en zijn uitleg daarbij was verhelderend en deskundig.

micha 27-12-2023

ik kom all jaren bij de mediamarkt zwolle wat een fijne winkel met zeer goede vriendelijke mensen die voor jou klaar staan om je te helpen met jou product of vraagen daar over.
mediamarkt zwolle krijgt van mij een 9 voor de winkel en service ga zo door.

Henk 27-12-2023

We zoeken graag alles zelf uit en vergelijken op internet en in de winkel of een product zal bevallen. De verkopers in de winkel zijn helaas niet altijd deskundig of doortastend. Het is natuurlijk lastig een stofzuiger te verkopen als je bent getraind voor de wasmachines, maar een uitspraak als : "ik heb er zelf ook een", of "ze zijn allemaal even goed" is niet bepaald overtuigend.
De enige reden voor mij om naar deze winkel te gaan is het ruime assortiment, zodat ik zelf met hulp van Google een keuze kan maken. De prijs is over het algemeen prima, ik vind het onzin om voor een tientje minder over te stappen naar een webshop.
Toch 7 punten vanwege de mooie winkel.

Fons Dam 26-12-2023

Mediamarkt is een winkel ,
waar je op elektronisch gebied alles vindt wat je nodig hebt.
Dit is een winkel voor arm en rijk omdat de prijs van laag tot hoog reikt voor b.v. 1 product en je altijd zult slagen voor het gekozen product
Bij ons was het een volautomatisch espresso apparaat van KRUPS en wel de EA897B10 ,die prima voldoet asn onze wensen voor die prijs

Renate 25-12-2023

Zeer slecht bereikbare klantenservice. Ik zit nu vast aan een verzekering die me was aangesmeerd en kom er niet vanaf omdat MediaMarkt telefonisch en per mail niet bereikbaar is.

Ika 23-12-2023

Nachtmerrie met product omruilen!!! bestelnummer: 200481073. Mediamarkt, waar blijft de vervanging TV nadat onze bestelling tv opgehaald is op 8 dec voor het omruilen door schermdefect?! 2 weken is al voorbij!! 1.699€ voor een tv is niet goedkoop hoor voor ons!!!

John Starreveld 22-12-2023

Op 23 november 2023 twee artikelen besteld voor een totale waarde van 377,99 euro. Deze artikelen zijn tot op heden (22 december 2023) nog steeds niet geleverd. Mediamarkt reageert in het geheel niet op vier ingevulde klachtenformulieren, komt een telefonisch gedane toezegging met betrekking tot terugbetaling niet na en is tijdens herhaaldelijk telefonisch contact daarover niet behulpzaam. Het niveau en de hulpvaardigheid van de klantenservice van de Mediamarkt is bedroevend. Met andere woorden, ik wacht nog steeds op mijn geld en heb inmiddels mijn rechtsbijstandverzekering erop gezet.

Ik heb mij in ieder geval voorgenomen nooit meer iets online te kopen bij de Mediamarkt. Ze zullen het vast goed bedoelen maar ze hebben op de eerste plaats geen controle over de partners die namens hun de bestellingen bezorgen (in mijn geval DHL) en op de tweede plaats een naar opzet neigende disfunctionerende klantenservice. De gevolgen van dat gebrek aan controle leggen ze vervolgens bij de klant neer. Dat laatste is onacceptabel.

Fons 20-12-2023

Wat een fijne winkel, fijne ondersteuning en goede professionele uitleg, geen stalkers of dwang of hopeloos laten rond zwerven.
Mooi overzichtelijke winkel.
Netjes en schoon.
keurig en beleeft werd ik te woord gestaan.

Mirjan 20-12-2023

Echt een waardeloos bedrijf! 20 november voor 1500 euro aan keuken apparatuur online besteld die 5 dec geleverd zouden worden. Ondertussen is het 19 dec en hebben we nog niets ontvangen en zijn zelfs 2 apparaten door Dynalogics geretourneerd en kregen wij doodleuk via de mail een creditnota. Al 6 keer gebeld met klantenservice die niets voor je kunnen betekenen dan alleen de melding door te zetten naar de afdeling. Een oplossing kunnen ze je niet geven. Maar donderdag wordt er een keuken geïnstalleerd en zijn er geen apparaten en wordt er vanuit Mediamarkt ook niet meegedacht voor een oplossing. Alles is op voorraad maar omdat de bestelling op complete staat, kunnen ze niets betekenen. Ze kunnen de huidige bestelling niet annuleren en alles opnieuw bestellen
Al met al....je kunt niets en zij doen niets!! Maar weet wel dat wij de volgende keer niets meer bij Mediamarkt bestellen/kopen...dan maar wat meer betalen

Janete van Olst 19-12-2023

Niet geleverd product en ook geen geld terug
Op 2 december bij Mediamarkt webwinkel product gekocht voor €300 . Op 6 december nog steeds geen levering terwijl dit binnen een dag zou moeten zijn. Mediamarkt inmiddels 6 keer gebeld. Terwijl zij toegeven dat de fout bij hun en de vervoerder ligt weigeren ze geld terug te geven. Zij eisen dat wij als klant aan een onderzoek meewerken anders kunnen ze niets doen. Talloze malen uitgelegd dat dit de wereld op zijn kop is omdat zij erkennen dat de fout bij hun ligt. Na 18 dagen en om gek van te worden heb ik nog steeds mijn geld niet terug. Wat een waardeloos bedrijf.

Lisa 17-12-2023

Vorige week heb ik bij MediaMarkt een nieuwe laptop aangeschaft.
Sindsdien zijn er alleen maar problemen.
MM heeft eergister alles van m'n oude naar m'n nieuwe laptop getransporteerd; dit duurde enkele uren.
Ik zou daarna thuis gewoon kunnen beginnen, maar dat pakte helaas heel anders uit en blijkbaar hoort dat niet zo.
Ik ben diverse bestanden kwijt, waaronder mijn email adressen en al mijn wachtwoorden en moet dus iedereen hierover inlichten.
Aangezien ik er van uit ging dat hij alles van de oude naar de nieuwe laptop had overgezet, heb ik m'n oude laptop laten leegmaken.

Ik had ook een duur abonnement gekocht voor hulp op afstand: MM Power Service Technical Support, maar krijg MM nauwelijks te pakken en indien wel, is de service om te huilen en dat doe ik dus soms ook...
Soms wordt de verbinding gewoon verbroken. Er wordt toegezegd dat je teruggebeld zal worden, maar nee dus...
Er is ook gewoon thuishulp, wat een stuk goedkoper is dan een jaarabonnement, waar je hooguit een enkele keer gebruik van maakt, maar wel steeds voor betaalt. Ik ben hierover fout ingelicht.

Ondanks de AdBlocker zie ik toch reclame, terwijl ik dit aan de medewerker had gezegd.

Ik ben zelf al dagen bezig en het enige dat ik van MM te horen krijg is dat ik weer terug moet komen naar de balie waar een medewerker zich er weer mee bezig zal houden.
Dit is de 3de keer dat ik naar MM moet, waarvoor ik iedere keer vervoer moet regelen, soms zelfs een taxi. Zo wordt dit wel een dure laptop, plus ik sjouw me rot met twee laptops...

Ik kap met MM en retourneer alles.

MV 16-12-2023

Iphone van ruim 1 jaar oud ( en dus nog in de garantietijd) aan Mediamarkt ter reparatie aangeboden. In totaal ben ik hem 76 dagen (11 weken!!!!!!!!) kwijt geweest. In die periode heeft hij 31 dagen bij mediamarkt op de plank gelegen, zonder dat er ook maar iéts gebeurde.
Ik heb géen vervangende telefoon aangeboden gekregen al die tijd.
Ze maken op de site reclame dat als een reparatie langer duurt dan normaal, dan komt er een vergoeding van mediamarkt.
Er kwam géén excuus en géén vergoeding en géén reactie op mijn schrijven.

Ingrid van Bakel 16-12-2023

Gisteren had ik een webcam en Apple verlengstuk nodig in filiaal Alphen ad Rijn. Zeer kundig en vooral vriendelijk geholpen door een medewerker aldaar. Ook was ik verrast over de prijs van een tientje voor het verlengstuk Apple voor mijn iPad om koptelefoon aan te sluiten. Ben gewend dat alles Apple giga duur is.

Ela 16-12-2023

Horror, I live a month of terror with them, I ordered the monitor for the Black Friday campaign, it was supposed to be at my address the next day, the package was never delivered, you can pray to God that they answer your email, finally I get some kind of form like if I want a refund or resending the product, I choose to have the product sent to me again but the problem is that no one answers for weeks, then suddenly I receive an email saying that they received the product that I returned (I didn't do anything, the product never arrived) and that they are successfully refunding my money. I am sending an email again, why are you returning my money, I want you to send me the product, a new email this time that says that during the investigation, they cant neither send the product nor return the money. They don't respect you, they keep the money with them for a month and dont care at all, they don't want to answer your email. Support and business are disaster, to avoid them in any possible way. Still hoping to get my order that I paid for!!

Noor 15-12-2023

Op 28/11 een fototelefoon via site besteld en betaald, echter na betaling geen mail ontvangen met ordernummer. Volgens site zou telefoon binnen 2 dagen op afhaallocatie liggen . Ondanks mijn 3 mails sindsdien geen inhoudelijke reactie anders dat ze het druk hebben en of ik geduld wil hebben met afhandeling klacht. Inmiddels ruim 2 weken later nog geen ordernummer (nodig voor afhalen), geen levering en/of terugboeking….. in mijn ervaring worden op de site beschreven levertijd, bereikbaarheid en klantvriendelijkheid geen van allen enigszins gehaald.

Turgay Gorgen 12-12-2023

Op 27-11-2023 heb ik een PlayStation 5 met extra controller online besteld. Op 29-11-2023 kreeg ik de melding van DHL dat de bestelling niet bezorgd kon worden wegens een verkeerder adres, deze zou dan teruggestuurd worden naar Mediamarkt. Op navraag bleek idd. dat de postcode met 1 cijfer verkeerd was ingevoerd. DHL gebeld, zij geven aan dat de bestelling teruggestuurd is naar Mediamarkt. Mediamarkt gebeld, zij geven aan dat ze deze nog niet hebben ontvangen. Pas als deze ontvangen is, zou ik mijn geld terug krijgen. Nu 2 weken later en na tig telefoontjes, nog steeds geeft Mediamarkt aan de bestelling niet teruggekregen te hebben. Ik wacht al 2 weken op mijn geld. Nu geeft Mediamarkt aan dat ik een aangifte bij de Politie moet doen zodat zij het proces van afhandelen kunnen versnellen en mijn geld terug kunnen betalen. Ik moet dus aangifte bij de politie doen om een product wat ik nooit gezien heb. Echt triest die procedures van Mediamarkt!!!...

Paul van de Looi 11-12-2023

Zeer slechte service
Telefoon besteld 17-11-2023 via de website
Het is nu 11-12-2023 en nog steeds niet ontvangen
Heb vele malen met klantenservice (is een calle centrum dat niets weet)gebeld en die geven dat dan weer door aan de service afdeling
Het zou maximaal 14 dagen duren voor ik een antwoord krijg wat ik tot heden nog niet heb ontvangen

Sarra 11-12-2023

Personnel not helpful. Only 1 person responsible for electronics although I knew exactly what I wanted to buy I had to wait for THAT specific person to get free whilst 4 others were walking around talking. Useless. It's not every day that I want to spend 1000Eur on a phone but this experience really tainted the whole joy I had when I entered the shop in Amsterdam West.

Paul 11-12-2023

Bij Mediamarkt Zwolle koop ik graag. Vriendelijk en deskundig personeel. Ook vandaag, 11 dec 2023 heeft Maarten ons weer heel fijn geholpen bij de aanschaf van 2 st. Samsung tablets.

Jeffery 10-12-2023

Product besteld wat binnen twee dagen bezorgd zou moeten worden. Echter nu (14 dagen later) nog steeds geen verzend bevestiging ontvangen. Inmiddels een mail geschreven aan de klanten service (7 dagen later en nog geen reactie) en tweemaal telefonisch contact gehad met de klantenservice. Ze gingen het regelen.... nou niet dus.

Benny 09-12-2023

Vandaag besteld, morgen in huis. Nou niet dus. Het ligt niet direct aan de Mediamarkt, maar wel door hun keuze om het via DHL te laten bezorgen. Vreemd genoeg durven ze ook niet op hun site te zetten dat dit een bezorgpartner van hun is. Besteld, volgende dag een berichtje van DHL, we komen tussen 18:00 en 21:20. Lekker tijdvak :(. Om 20:30, we zijn er binnen 15 minueten. Om 21:25, we hebben elkaar gemist, we komen morgen tussen 10:00 en 15:00. Wij hebben elkaar gemist? Nee, jullie zijn nooit op komen dagen. Volgende dag om 11:00, berichtje we komen tussen 12:45 en 16:45. Ja daag, je besteld niet online omdat je de hele dag de tijd hebt om op pakketjes te wachten, dan ga je wel naar de winkel. Maar goed, hoor niets meer van ze tot 18:05. Blijkbaar hebben WE elkaar weer gemist. Nee, DHL is gewoon weer niet geweest en nu gaat het pakketje retour. Ik bestel nooit meer iets bij Mediamarkt, maar voortaan enkel bij bedrijven die DHL niet gebruiken! Doei Mediamarkt, WE hebben elkaar gemist!

vd meer 09-12-2023

komen afspraken niet na houden je maar aan het lijntje heb ik over de mediamarkt in Groningen en dat al 2 maanden wordt er depi van

Marco 09-12-2023

Ik ben uiterst vriendelijk geholpen en toen ik ook nog een jongetje vond dat zijn vader kwijt was werd daar door het personeel herl goed en zorgzaam gehandeld.

Robert 08-12-2023

Beste media markt. Ook hier een reactie omdat er vanuit jullie geen oplossing komt. 2 weken gelden een x box besteld en zou de dag erna geleverd worden. Helaas na bijna 2 weken geen x box. Na vele telefoontjes nig steeds geen oplossing. Afgelopen week werd er beloofd een voucher te krijgen om in ieder geval een x box nogmaals te kopen voor de korting van Black friday. Maar ook geen reactie meer. Vandaag weer gebeld.met media markt en ineens wordt er aangegeven dat we geen voucher krijgen voordat het onderzoek is afgerond. Sorry maar we betalen voor een product en ziennniks terug ook komen ze niet met een oplossing. Ze maken hun probleem het probleem van de klant. Alsnje vraagd om een oplossing dan geven ze dat gewoon niet. Ze moeten zich kapotschamen hoe ze met hun klanten omgaan. Wel laten betalen maar niks leveren

Natalia 08-12-2023

Echt niet tevreden.Nooit meer

Ongelooflijk, mislukking! Ik wacht al ruim 3 weken op de reparatie mijn waschmachine. Elke consultant zegt iets anders. Ik koop nooit meer apparatuur bij Media Markt. verspilling van tijd en zenuwen!