MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 970 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,9

Thijs 24-08-2024

Aardige staff en veel producten, klantenservice gaat soms moeizaam door tekort aan personeel.

Maxie 24-08-2024

Ik ben altijd te vrede met mediamarkt omdat ik al klant ben sinds ik klein was. Als het ging om games tot scheerapparaat tot laptops en zelfs koelkasten kon ik altijd terecht bij mediamarkt voor de prijzen die me altijd al beviel. En als het gaat om klantvriendelijkheid ben ik altijd goed behandeld door de medewerkers. Top werkers in bijerlandselaan en in Rotterdam centrum

Gerrit 24-08-2024

Goed om te bestellen, je wordt makkelijk door het menu gewezen.
Alles prima te vinden wat je wilt hebben.

Bas T 23-08-2024

Goede costumerservice, website is soms wel een beetje traag. Ook goeie deals op veel producten. Ook in de fysieke winkel word er goed geholpen met het maken van de juiste keuze. Over het algemeen een goed georganiseerd bedrijf.

Familie Piepers 23-08-2024

Vriendelijke en meedenkende medewerkers na koop waarmee ik toch niet tevreden mee was, zelfs rond sluitingstijd. Inmiddels een andere, voor mij juiste stofzuiger bij de zelfde winkel gekocht.

Cassis 23-08-2024

Goeie prijs en snelle email voor confirmatie

Derk 23-08-2024

Prima netjes verzorgt

Luuk 23-08-2024

De folder van de mediamarkt kwam in de bus met wat goede back to school aanbiedingen. Sommige hiervan waren zelfs alleen bij mediamarkt en nergens anders te verkrijgen. Gelukkig kan je hier voor natuurlijk altijd om hulp vragen bij mediamarkt. De technische details van de laptop geven een goed beeld over hoe het apparaat eruit ziet en hoe het werkt. Het enige wat ik heh aan te merken is dat de regel "voor 23:59 besteld morgen in huis" helaas net niet gelde. Om 23:30 heb ik het product in het mandje gedaan om het vervolgens 15 minuten later af te rekenen (na het kijken of er nog kortingscodes in de ign winkel stonden) waar stond dat het pakket zaterdag zou aankomen. Jammer, maar begrijpelijk.

J Carmiggelt 23-08-2024

De behandeling van de verkoper was echt super had alle tijd,en een hele goede uitleg.Dat stelt je op je gemak .

RIEMER 23-08-2024

In de buurt van waar ik woon en ik werd direct geholpen met goed advies. Al sprak de verkoper Engels, hij probeerde toch mij in het Nederlands te woord te staan.

Raf 23-08-2024

Duidelijke informatie. Goede product beschrijvingen met alle specificaties.

Fareeda 22-08-2024

Op de website kun je veel info vinden en diverse computers met elkaar vergelijken.
Het is betrouwbaar en vertrouwd, daarom ook gelijk goede informatie. Tevens super makkelijk en handig om direct te bestellen. Makkelijk en toegankelijk en snel besteld en bezorgd!

Henk 22-08-2024

4 weken geleden heb ik bij Mediamarkt in Drachten een nieuwe Samsung S24 gekocht en ik ben daar fantastisch goed geholpen, daarom heb ik geen moment getwijfeld om een Ring video deurbel te bestellen bij Mediamarkt.

Sam de Ruiter 22-08-2024

Ik vind mediamarkt een betrouwbare winkel en is overal in de buurt
De medewerkers in de winkel helpen altijd heel goed en dat is heel fijn

Faith 22-08-2024

Erg behulpzaam als jet gaat om het kiezen van een laptop! Duidelijke webiste waar alles makkelijk te vinden is.

DM 22-08-2024

Ik ben net bij mediamarkt So/Eindhoven geweest om een Apple Usb-C kabel naar digitaal AV te kopen. Hing niet in het rek en contact gezocht bij balie. "als het er niet hangt dan is het er niet". Ik mis dan de vraag wat ik nodig heb of dat er misschien een alternatief gevonden kan worden (bijvoorbeeld van een ander merk). Ik adviseer om in dit soort gevallen even met de klant mee te lopen en (mogelijk) een alternatief te vinden.

Rita 21-08-2024

Blij met Mediamarkt.
Heeft de benodigde dingen wat je nodig hebt en ook dat je online heel snel en makkelijk kan bestellen

Aagje 21-08-2024

Klantvriendelijk geholpen, deskundig advies, geduldig de vele vragen beantwoord

Henk Bakker 21-08-2024

Duidelijke weergave van het product op de site, acties duidelijk aangegeven.

Halil Efe Egilmez 21-08-2024

het is een hele goede winkel,je kan alles vinden wat je nodig hebt en kan er ook nog is van genieten tijdens het winkelen

Evelien vlemmings 21-08-2024

Product niet aan wezig
En nu zou ik vandaag kunnen halen met code
Maar heb nog steeds geen code kan dus mijn Product niet halen terwijl het beloofd is

Joop 20-08-2024

Makkelijke site eenvoudig om iets te bestellen afhalen en betalen in de winkel wat ik zeer ideaal vind
Ik kan dit aan iedereen aanbevelen

GHJ Verrips 20-08-2024

Fijn om op de site van de Media Markt te zoeken naar producten. Zijn mooi in diverse producten verdeeld om je product snel te vinden. Had geen moeite om mijn Laptop te vinden. Ook de bezorging wordt snel in werking gezet. Media Markt beveel ik daarom aan voor uw aankopen.

Geert 20-08-2024

prettige shop,heel ruim assortiment, mooie prijs, gratis ? en snel bezorgd, voor mij ook dichtbij een winkel, dit zal niet de laatste keer zijn,

milan 20-08-2024

de site is makkelijk om te gebruiken, ik kan gewoon via ideal betalen, wat makkelijk is. de site is super overzichtelijk, als je wat zoekt krijg je wat je zoekt en vergelijkbare alternatieven te zien, en het is niet eens erg duur.