MediaMarkt.nl
Benieuwd naar ervaringen met MediaMarkt? Lees beoordelingen van consumenten en deel jouw eigen review over service, levering en betrouwbaarheid.
Benieuwd naar ervaringen met MediaMarkt? Lees beoordelingen van consumenten en deel jouw eigen review over service, levering en betrouwbaarheid.
7.9(970)
Gemiddelde beoordeling
7.9
Deze score is gebaseerd op 970 goedgekeurde reviews die in het afgelopen jaar voor MediaMarkt.nl zijn geschreven. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening
Reviewscore9.0
Via internet een koffieapparaat gekocht. Werd snel en netjes geleverd. Helaas had ik verkeerd gekeken en was dit niet het apparaat wat ik wilde. Dus ingepakt en naar een winkel gereden. Vriendelijke medewerkers en duidelijke uitleg hoe de terugbetaling zou gaan. Een nieuw apparaat uitgezocht en naar de kassa. Helaas stond er een verkeerde prijs in de kassa, dus even overlegd met een medewerker voor de juiste prijs. Keurige afhandeling. Bij thuiskomst bedacht ik me dat ik geen kaart of code heb laten scannen om punten te verzamelen. Klein minpuntje dat de kassamedewerker hier niet naar gevraagd heeft.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore1.0
Mijn controller van €167 lag anderhalve maand bij een reparatie bedrijf, in opdracht van MediaMarkt, omdat er een defect in zat.
Nu was ie na anderhalve maand terug, en haalde ik ‘m vanmiddag op. In de winkel liep ik nog beetje rond met de doos toen ik ‘m al had opgehaald en zag ik nog een setje controllers. Ik haalde mijn gerepareerde eruit, en zag dat er een knop helemaal lelijk was geworden, en dat de bovenste helft los op de controller zat ipv geklikt.
Ik weer terug naar de service balie om te klagen dat ik dit geen stijl vond, en na testen deed ie het wel, maar was er ook nog het probleem van stick drift (dat de stick niet op 0 stand blijft staan) bij gekomen.
Ik wilde mijn geld terug, of een nieuwe, aangezien dit al de 2e keer was dat ik gedoe had met dat ding. Aan de balie an sich nu de 3e.
De eerste keer had ik een gebruikte gekocht, waar de huidschilfers nog aan zaten, en de vette vinger sporen ook.. Deze werd wel verkocht als NIEUW, maar was het dus niet. Die was door ze vervangen. Nu een defect, en na anderhalve maand repareren, mèèr defecten.
Aan de balie zeiden ze dat ik geen geld terug kon krijgen, en ook geen nieuwe, tenzij ik ‘m minimaal 3x heb laten opsturen ter reparatie. En anders had ik pech en moest ik het ermee doen.
Dus eindstand; anderhalve maand later, en nog steeds geen controller en geen geld terug of iets van hulp.
Digitaal kon er geen hulp worden gevraagd. Alleen maar verwijzingen naar de website met info.. telefonisch werd er na 20 minuten in de wacht staan, nog steeds niet opgenomen.
Reviewscore7.0
Voorraad en assortiment laat soms te wensen over. Winkel maakt soms een wat rommelige indruk. Verder vriendelijk en kundig personeel.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore10.0
Ik kwam binnen en werdt meteen goed geholpen door de medewerkers met wat ik zocht. Hun verwezen me naar het product wat hrt beste bij mij pastte en gaven hier ook advies over. Na het kopen van het product ook goed geholpen over de opties hoe ik het mee naar huis ga krijgen
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore10.0
Philips Airfryer met stoomfunctie aangeschaft bij de Mediamarkt in Enschede. We hebben zeer uitgebreid en deskundig advies van de medewerkers gekregen. Ze had duidelijk verstand van de verschillende airfryers waaruit de keuze was. Ze heeft goed geluisterd naar onze wensen. We hebben het apparaat nu een paar keer gebruikt en zijn er erg blij mee.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore1.0
HD printer gekocht van €235 met daarnaast ook een 'altijd support service', handig bij installatieproblemen dacht ik. Installatie kan niet voltooid worden omdat de printer aangeeft dat er onvoldoende inkt in zit (printer gevuld met alle bijgeleverde inkt.) Mediamarkt Ede is telefonisch niet te bereiken.
Reviewscore1.0
Schandalige service bij MediaMarkt Antwerpen
Ik ben diep teleurgesteld in de werkwijze van MediaMarkt Antwerpen. Twee dagen geleden heb ik enkele Apple-producten gekocht in de winkel, allemaal gloednieuw en ongeopend in originele verpakking. Kort na aankoop heb ik me bedacht en wilde ik de producten retourneren, wat volgens hun eigen beleid gewoon mogelijk moet zijn binnen de gestelde termijn.
Tot mijn grote verbazing weigerde de winkel mijn retour. De reden? Ze zouden “niet over het geld beschikken om mij terug te betalen”. Een grote winkelketen als MediaMarkt die zogenaamd geen geld heeft om klanten terug te betalen? Dat is niet alleen onprofessioneel, maar ook totaal ongeloofwaardig.
Bovendien word ik van het kastje naar de muur gestuurd: telefonisch word ik telkens terugverwezen naar de winkel, waar men weigert actie te ondernemen. Klantvriendelijkheid en verantwoordelijkheid zijn hier duidelijk ver te zoeken.
Dit is niet het niveau van service dat je mag verwachten van een zogenaamd betrouwbare elektronicaketen. Laat dit een waarschuwing zijn voor toekomstige klanten: denk twee keer na voordat je hier iets koopt. Want als er iets misgaat of je je bedenkt, kun je het vergeten.
Nooit meer MediaMarkt voor mij.
Reviewscore1.0
Ik had een oven van het merk Wiggo gekocht (geen aanrader) op de website van Mediamarkt en toen ik hem kreeg was het niet alleen een heel krakkemikkig oventje maar ook was het deurtje scheef gemonteerd. Dus heb ik dat oventje vervolgens meegeshouwt naar de Mediamarkt om mijn geld terug te vragen, kreeg ik een verhaal dat het via derde partij gekocht was en dat ik het verder met Wiggo zelf moest regelen die in Rotterdam schijnen te zitten. Kortom, laatste keer dat ik iets bij Mediamarkt koop want je krijgt totaal geen service en als er iets met je product aan de hand is wordt je van het kastje naar de muur gestuurd.
Volgende keer maar weer gewoon bij een lokale winkel kopen of in ieder geval in een winkel die geen Mediamarkt is.
Reviewscore9.0
Goed geholpen. Snelle service en vriendelijke medewerker
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore10.0
Geholpen door Cally/ Ricardo ( Arena), goed service/advies, mooie korting! Toppers! 10+
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore1.0
Vreselijk onklant vriendelijk is Mediamarkt.
Tv gekocht en de koptelefoon deed het niet, naar de winkel geweest met de koptelefoon en na 30 min deed de koptelefoon het na wat handelingen te hebben gepleegd.
Thuis gekomen deed hij het weer niet, klantenservice gebeld en de technische afdeling zou binnen 24 uur contact opnemen, moet nog gebeuren.
Ik koop nooit meer wat bij dit bedrijf, wordt niks opgelost, moeilijk te bereiken en zoiets van zoek hetzelf maar uit.
Een koude douche voor Mediamarkt. 😡
Reviewscore1.0
Wij hebben al meerdere malen contact opgenomen over de dubbele punten van onze bestelling, zij geven aan dat dit binnen 60 dagen gemeld moet worden ( wat ook al eens gebeurd is maar we moesten het afwachten ) nu kunnen zij ons de punten niet meer geven en helaas komen ze ook niet met andere oplossingen.. enige wat ze doen is je afwimpelen met hetzelfde standaard bericht maar dan met verschillende namen. Vervolgens vandaag nog geprobeerd via de chat, langer dan uur gewacht en ja hoor toen was het 18:00 en dan zijn ze gesloten dus sloot mijn venster waar ik al zolang op zat te wachten ook.
Heel erg terleurgesteld dat er zo word omgegaan met klanten.. we zouden twee elektrische steppen bij hun bestellen en dan onze punten in leveren die we niet hebben gekregen dus bij deze bestellen wij helemaal niks meer mediamarkt
Reviewscore1.0
Diep maar dan ook echt diep teleurgesteld ben ik in Mediamarkt. Nergens was een Nintendo switch 2 verkrijgbaar. Totdat ik er 1 toevallig bij de outlet van Mediamarkt tegen kwam. Ik heb hem besteld en om en nabij €400 betaald. Klein weekje wachten werd het pakketje bezorgd. Helaas niet een Nintendo Switch 2 maar een case voor de Nintendo twv €25. Ik dacht kan gebeuren. Dus ik contact opnemen. Ik ben nog nooit zoveel door zo veel verschillende mensen verkeerd geïnformeerd. het is gewoon echt te slecht om op te noemen. Van het kastje naar de muur gestuurd. Er werd mij verteld 'rij maar naar een mediamarkt vestigingen en dan kun je het daar retourneren' Ik drie kwartier heen en terug gereden om mij te laten vertellen dat ze niets kunnen doen. Ik trof ook een medewerker aan die absoluut niet wilde meedenken en mij gewoon weer naar huis stuurde. Ik weer telefonisch contact opnemen (na 10x) en weer verkeerd geïnformeerd. Vervolgens krijg ik een e-mail stuur het pakketje maar terug wat je hebt ontvangen. Zodra wij het in goede orde hebben ontvangen krijg jij je geld terug en het is je eigen risico als je het opstuurt. Pardon? Ik heb bijna €400 betaald en iets geleverd gekregen wat €25 kost. Dat kan toch niet? Verder stonden er zoveel juridische fouten in het mail contact en dan heb ik het nog niet over de telefonische klantenservice gehad. Medewerkers die slecht de Nederlandse taal spreken en eigenlijk niet weten waar ze het over hebben. Ik heb nog nooit zo'n onprofessioneel zooitje bij elkaar gezien. We zijn inmiddels bijna 4 weken verder en ik heb nog steeds mijn geld niet terug. Het is werkelijk dramatisch. Ik kom al jaren bij Mediamarkt en vrijwel al mijn apparatuur komt hier vandaan en ik ben altijd naar alle tevredenheid geholpen. Ik snap best dat er een keer iets fout kan gaan maar hoe Mediamarkt dit heeft aangepakt vind ik echt schandalig en zeer onprofessioneel. Voor mij nooit meer Mediamarkt. Hopelijk krijg ik ooit mijn geld nog terug, maar ik sta op het punt om juridische stappen te ondernemen. Ik ben er helemaal klaar mee.
Reviewscore9.0
Ben uitstekend geholpen door de verkoper
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore6.0
Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Snelle levering van online bestelde artikelen. Helaas is de wachtrij voor het ophalen van een artikel en klantenservice veel te lang. Tot 2x toe ruim 40min staan wachten.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore10.0
Media markt Zoetermeer
Prima geholpen door een lieve verkoopster,Clare genaamd, fijne Miele wasmachine gekocht 👍ik geef haar een dikke 10
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore10.0
Wat een goede service bij mediamarkt Den Haag ( Grote Markt). Gisteren een vaatwasmachine opgehaald en door de snelle vriendelijke service (Hans en Ali) lag hij binnen een half uur al in de auto. Echt top!
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore10.0
Wij zijn in Bergen op Zoom geweest waar we nu voor de 2e keer geholpen zijn door verkoper Die jonge man heeft echt verstand van computers en beeldschermen. Hij krijgt van ons een dikke 10!
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore2.0
Absolute oplichters eerste klas. Ik wilde voor de vakantie mijn partner verrassen met een Switch 2. Ik vernam telefonisch dat MediaMarkt Leeuwarden ze op voorraad had. Helemaal blij, een paar uur voor de vakantie daar langs gereden. En er stonden nog een stuk of 8, heel erg fijn. Eenmaal bij de kassa aangekomen werd mij medegedeeld dat er verplicht een screenprotector meeverkocht werd, anders kreeg ik de Switch niet mee. Waar de originele screenprotector en beschermhoes van Nintendo zelf samen 25 euro kosten, hebben deze oplichters het lef om 30 euro te rekenen voor een huismerk screen protector. En je wordt bij de kassa voor het blok gezet, anders krijg je hem niet mee.
Reviewscore10.0
Ik heb vandaag een nieuwe iPad gekocht en was heel erg blij dat ik geholpen werd. Het was een hele lieve jongen. Prijs is wel aan de hoge kant.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore10.0
We love our new vacuum is really great .. we are really satisfied with our buy huis en car finally have a nice tool to keep them clean .. quality of vacuum really good en really powerful
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore9.0
Nieuwe telefoon gekocht, enorm vriendelijk geholpen door een sociale medewerker. Hebben ook gekletst over andere dingen terwijl ik de telefoon kocht! Wederom een goede aankop
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore1.0
Volstrekt onacceptabele service en retourweigering bij Mediamarkt Buikslotermeerplein - Beschadigde Koenic Airfryer (Mediamarkt-merk), in de winkel gekocht, na 19 dagen nog niet terugbetaald!
Na eerder contact en het advies om een groot, beschadigd product naar de winkel te retourneren, heb ik op 14 mei 2025 een ronduit schandalige behandeling ondervonden bij een Mediamarkt-winkel in Amsterdam. Wat "service" had moeten zijn, ontaardde in een extreem frustrerende en onacceptabele lijdensweg.
Nadat ik mijn situatie had uitgelegd bij de servicebalie, werd mij geadviseerd het zware product terug te brengen naar de winkel. Dit heb ik gedaan, waarop een andere medewerker mij, na overleg met een manager, doodleuk vertelde dat ik het zelf via DHL moest opsturen! Dit was volledig in tegenspraak met het eerdere advies en de moeite die ik al had gedaan.
Gezien de omvang en het gewicht van het product, heb ik erop gestaan het in de winkel te retourneren en mijn geld terug te eisen. De manager benaderde mij vervolgens op een intimiderende, onprofessionele wijze en weigerde botweg het pakket aan te nemen, bewerend dat het de verantwoordelijkheid was van het "online bedrijf" (ondanks dat ik het oorspronkelijk in de winkel had gekocht en de verzending vanuit de winkel was geregeld). Hij herhaalde afwerend dat hij "niets voor mij kon doen."
Ik wees hem op mijn consumentenrechten en het feit dat ik de instructies van zijn eigen personeel opvolgde. Toen ik aangaf het artikel niet nogmaals te zullen vervoeren, escaleerde de situatie doordat de manager dreigde de politie te bellen! Dit was een absoluut dieptepunt en getuigt van een schokkend gebrek aan respect.
Uiteindelijk kwam een derde medewerker tussenbeide. Na meer belachelijke discussies over dat ik alsnog naar een DHL-punt moest (wat nergens op sloeg voor een directe terugbetaling), accepteerde hij het pakket eindelijk in de winkel. Mij werd verteld dat ik een e-mail zou ontvangen voor mijn IBAN zodra het magazijn het product had ontvangen voor een terugbetaling.
Dit hele proces was ver beneden alle peil. Ik ben diep verontwaardigd over de tegenstrijdige informatie, de onwillige en intimiderende houding van de manager, en het feit dat ik gedwongen werd onnodig met een zwaar product te slepen.
Tot overmaat van ramp heb ik twee keer geprobeerd een negatieve review over deze ervaring en het product op de productpagina van de Mediamarkt-website te plaatsen. Beide keren werd mijn review 'niet acceptabel voor publicatie' verklaard. Zoveel voor 'eerlijke' reviews op hun platform, hè?
Reviewscore10.0
Wij werden vandaag door medewerker XXXX geholpen in de mediamarkt Heerhugowaard. Hij was erg behulpzaam en maakte er op de een of andere magische manier een leuke en grappige ervaring van. Het beschermlaagje dat ik heb gekocht werd er gelijk goed op gedaan!
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore7.0
Wij kochten een koptelefoon en hadden een paar keer gevraagd voor goede koptelefoons met een lage prijs toen had hij er een voorgesteld we vroegen of er ook goedkoperen waren maar die vraag negeerde hij bekand maar ze waren wel erg vriendelijk en gaven voor de rest wel goede service