MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 970 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,9

Berna 20-08-2024

Super goed geholpen van daag ook omdat ik de verkeerde e-mail had gezegd is alles heel goed gegaan zondag door (*) geholpen voor een IPad vandaag voor een horloge ben heel blij mee dank jullie

Alexander 19-08-2024

Op de website wordt je geel gemakkelijk voorgelicht en geholpen om een juiste keuze te maken voor in mijn geval een laptop

Anton 19-08-2024

Keurig geholpen bij aanschaf laptop.
Ben zelf een leek op dat gebied, verkoper nam goed de tijd en moeite.
Alles duidelijk uitgelegd en voldoende tips en info gegeven.

BabaBouIE 19-08-2024

Mediamarkt is een goeie winkel ik kan er snel terecht voor producten, voor 23:59 besteld is morgen in huis of 30min afhalen zijn goeie opties voor als je snel iets nodig hebt. Het assortiment is breed gevuld met producten voor zowel low als high budget klanten. Fysieke winkels zien er over het algemeen geordend uit en zijn makkelijk te navigeren. Website is goed opgezet en is makkelijk te navigeren. Mails kunnen soms niet aankomen of belanden in je spambox waar dit aan ligt weet ik niet, hier zou wel een verbetering in kunnen komen. Voor zowel ingelogde klanten als klanten zonder account is de bestelling makkelijk te plaatsen.

ja 19-08-2024

Ik vind het gemakkelijk bestellen. en de bezorging is ook goed.en het produkt is ook goed.

Marlies Waelen 19-08-2024

We werden heel fijn benaderd en alles wordt heel fijn uitgelegd. Een super verkoper.

Zarah 18-08-2024

Altijd komen mijn mediamarkt producten snel binnen en het product voldoet ook echt aan de waarden die op de website staan. Ook zijn er vaak leuke acties.

Marloes 18-08-2024

We gingen speciaal naar Leeuwarden omdat in deze winkel er een showmodel aanwezig zou zijn van de Osmo pocket 3 camera. Daar aangekomen bleek er alleen een dummy aanwezig te zijn welke zelfs uitelkaar viel... Navraag gedaan, maar deze dummy was inderdaad het enige aanwezige showmodel. Aangegeven dat wij het vreemd vonden dat er voor een product van meer dan €500,- alleen een dummy aanwezig was. Je wilt voor zo'n aankoop toch wel graag een kwaliteit bekijken van het beeld, anders hadden we deze ook wel online kunnen aanschaffen. Vervolgens kregen wij een onverschillige reactie van de medewerker. In de rest van de winkel was het erg rommelig en in de afgesloten stellingen lagen kapotte producten als showmodel.

Omdat wij toch wel graag deze camera dezelfde dag wouden aanschaffen en er speciaal een stuk voor gereden hadden besloten we uiteindelijk deze via de website te bestellen, hierbij werd vermeld dat we de camera vervolgens binnen een half uur konden afhalen. Na iets meer dan een half uur bij de afhaal balie aan te komen werd ons verteld dat de camera niet op voorraad was en dat de bezorgdatum naar de volgende dag was verschoven. Hier natuurlijk geen bericht van ontvangen... De camera nu uiteindelijk maar ergens anders besteld.. Het enige positieve was de vriendelijke medewerker bij de afhaalbalie.

Annelies 18-08-2024

Prima geholpen, bestelling vlug geleverd,ook de bediening was prima. De verkoper gaf de nodige informatie.

Rinske 17-08-2024

Ik vind media markt een goede en betrouwbare shop ook met retou of als iets niet goed is is het helemaal top ik zou dit zeker aanraden aan anderen

Anononiem 17-08-2024

Ik vind het erg jammer dat mijn laptop wel online stond dat hij als sjowmodel er stond maar hij stond er zelfs na navraag niet. Daarnaast niet aan een korting of iets geholpen

Dyonne 17-08-2024

Duidelijke informatie bij het product, snelle levering en snelle bevestiging van je bestelling :)🚚

Miele 16-08-2024

Dit is gebaseerd op een bestelling die door interne fouten niet bij mij is aan gekomen. Na veel telefonisch overleg en mailverkeer heb ik besloten om van de aankoop af te zien. Dit was 3 dagen na de leveringsdatum van in dit geval een miele wasmachine. Bij aankoop betaal je direct, maar terug betalen van mijn centen waarover ze geen enkel recht hebben, duurt al meer dan week. Voor mij persoonlijk een leer om op deze wijze nooit meer een dure machine online aan te schaffen.

Wichert Mulder 16-08-2024

Fijn geholpen alleen jammer dat de laptop niet in de winkel voorradig was, wat wel het geval had moeten zijn wordt nu thuis bezorgd had dus eigenlijk helemaal niet naar de winkel hoeven te gaan. Wordt dus op deze manier niet geactiveerd voor een volgend bezoek aan Media Markt Zwolle.

Miele 16-08-2024

Dit is gebaseerd op een bestelling die door interne fouten niet bij mij is aan gekomen. Na veel telefonisch overleg en mailverkeer heb ik besloten om van de aankoop af te zien. Dit was 3 dagen na de leveringsdatum van in dit geval een miele wasmachine. Bij aankoop betaal je direct, maar terug betalen van mijn centen waarover ze geen enkel recht hebben, duurt al meer dan week. Voor mij persoonlijk een leer om op deze wijze nog een dure machine online aan te schaffen

Smits 16-08-2024

Super goede en snelle verzendingen
Leuke acties op de artikelen
Goed bereikbaar
Duidelijke uitleg en stappen bij het bestellen
Super service

matthes 16-08-2024

gebruiksvriedelijkheid is goed de service,de bezorging en de kwaliteit van
het merk apple

Tobias 16-08-2024

Ik vind de mediamarkt shop heel handig en makkelijk om te gebruiken daarom geef ik het een 10 ik heb een goede koptelefoon besteld voor niet zo een dure prijs. Top

RT 16-08-2024

Zeer prettig om al vanaf thuis te kunnen shoppen, het klaar te laten leggen en binnen nog geen 30 minuten het al kunnen ophalen! Snel en effectief!

Snaem 16-08-2024

Ik ben al jaren lang vaste klant van mediamarkt en ze stellen nooit teleur. Meerdere producten aangeschaft en alle gaan jaren lang mee. Laatst weer een smart tv aangeschaft van het merk Samsung. Zeer tevreden over de kwaliteit en over de service die telkens weer positief ervaren heb! Zowel fysiek in de winkel als online bij de klantenservice. De filialen die ik het meest bezocht heb, zijn Den haag en Eindhoven. Beide zijn zeer klant vriendelijk. Maar Eindhoven steekt er vooral bovenuit vanwege de voordelige prijzen in het filiaal. Zeker een aanrader!

Lex 15-08-2024

Nog snel een cadeautje moeten fixen voor een vriend die morgen jarig is. Dus volgende dag bezorgen kwam perfect uit! Snel en gemakkelijk alles kunnen fixen om toch voor een leuke verjaardag te kunnen zorgen.

ahmed 15-08-2024

Mediamarkt heeft 9/10 keer alle tech producten van allerei soorten bedrijven. Ze zijn ook eens allemaal goed geprijst en nmr 1 plek in nederland om je tech te halen.Altijd snelle bezorging. Geen volledige 10 omdat in de winkels zelf de klanten service matig was en niet al te behulpzaam.

Prima prijs/kwaliteit, pas op voor lokkertjes en actieprijzen. 15-08-2024

Prima winkel, vaak goede prijs/kwaliteit. Let wel op voor lokkertjes en actieprijzen.

Mandy 15-08-2024

Goede service en de medewerkers helpen je goed met je vragen. Daarnaast is de site er handig om producten te vergelijken.

Wim 15-08-2024

Prima winkel,je wordt vriendelijk en vakkundig geholpen.Niets is hún teveel.
Een echte aanrader.