MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 409 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,3

backspace 27-09-2020

vriendelijke personeel en ik ben goed geholpen daar ik kom hier vaak ze krijgen van mij een dikke 10

IvdB 27-09-2020

Normaal gesproken zou ik zeggen ok. Maar als ik de ene week een artikel koop voor 199 en de week er op hetzelfde artikeler voor 203 en men wilt niets doen aan de prijs of een andere optie aanbieden, en dan ook nog de manier waarop, dan score je geen punten. De telefoonafdeling is alleen te gebruiken voor een snelle aankoop. Verwacht niets van de verkopers. Maar dan ook niets. Bij de kassa vonden ze het ook apart. Dit is geen klanten binding en een gemiste kans van 4 euro. Het gaat niet om het bedrag maar om het gebaar. Maar op de markt wel vaak de goedkoopste. Kennis, kunde en klantenbinding kan veel beter.

J v Voorst 27-09-2020

Ik had een vraag over een type printer voor thuis gebruik. Ik kreeg een hele mooie vergelijking over de verschillende en wat voor mij een goede keuze zou zijn in de opties.

bloois 27-09-2020

de winkel is goed vele aanbiedingen je word goed geholpen de aflevering bij magazijn was perfect

Nafiez 27-09-2020

Duidelijke product info en snelle afhandeling bij ophalen in filiaal van Media Markt

A 26-09-2020

Grote keuze, goede uitleg vriendelijk. Product voldoet aan de eisen die ik voor ogen had. Ik ben er blij mee.

Corina 26-09-2020

Vandaag heel goed en positief geholpen door de afdeling tv. Duidelijke uitleg en eerlijkheid dat ie nog niets alles wist pas 5de werkdag. Collega erbij geroepen ook dit ging voor ons heel fijn.
Zo kom ik nog graag een keertje terug

Edwin 26-09-2020

Uitstekende benadering door medewerker (Jordan), zeer goede uitleg, gewoon perfect!

Middendorp 26-09-2020

Prima nette winkel. Alleen zouden sommige informatie kaartjes bij de producten wat uitgebreider mogen. Bij de ene airfryer heb je een uitgebreid kaartje met ongeveer 15 punten en de andere staan maar 6 punten..... lastig vergelijken dan. Maar werd prettig geholpen! En ben uiteindelijk geslaagd!

Peter Op het Veld 26-09-2020

Mediamarkt gaf online aan, dat er genoeg voorraad was. Bij binnenkomst heeft de eerste de beste verkoper ons precies aangegeven waar de elektrische tandenborstels liggen. Prima service en vriendelijk personeel

Ingrid koop 26-09-2020

Prettig duidelijk en overzichtelijk goed personeel..erg behulpzaam. En.vriendelijk.

Vera vd Ven de Corte 26-09-2020

Fijne en klantvriendelijk met binnenkomst en je wordt goed geholpen door een van jullie medewerkers

Danny 26-09-2020

Ik kom graag bij mediamarkt je word er vriendelijk en vakkundig geholpen en er is een ruime keuze ook online

John 26-09-2020

Prima geholpen door een verkoper die gespecialiseerd was in Samsung tv. Anderhalf uur de tijd genomen voor ons en alles duidelijk uitgelegd.

Kaas 26-09-2020

Klantenservice en hulp is altijd goed wanneer ik hier kom en een vraag heb.
Winkel is goed georderd en producten zijn makkelijk te vinden

Michella Vloet 26-09-2020

We hebben een airfryer gekocht bij mediamarkt. Een medewerkster gevraagd om ons daarbij te helpen. Ze heeft ons veel nuttige tips gegeven en uitleg over de verschillende airfryers zodat het voor ons heel duidelijk was welke het beste bij ons past Zeer tevreden daarover. We hebben de airfryer al geprobeerd en zijn erg blij met deze aankoop.

Ad 26-09-2020

Vriendelijke verkopers, goede prijzen, volop keus en gezellige winkel, normaal had ik ze een 10 gegeven maar de bezorging en installatie is naar een extern bedrijf gegaan en dit is werkelijk een ramp ! Ze kunnen er totaal niets van en jij zit met de ellende, het word na klachten wel weer door MediaMarkt mensen opgelost, maar jij zit met al de ellende die dat veroorzaakt.

Farah 26-09-2020

Ik kwam in de winkel om een clearplex te laten plakken op mijn telefoon. Zo gezegd zo gedaan, ik geef m'n telefoon af bij het repairlap en ga zitten. Vervolgens zit ik bijna een uur te wachten en zie dat er allemaal andere mensen geholpen worden... Uiteindelijk vraag ik of het nog lang duurt en krijg ik te horen dat het allang klaar was maar dat hij niet meer wist van wie het was. Maar ik zit voor jullie neus vet lang te wachten! En er word ook niet om geroepen van er is een telefoon klaar of iets... Ik vind dat dat echt niet kan! Ik ben zeer teleurgesteld! En ik was ook echt boos dat ik dus voor niets zo lang zit te wachten! De jongen die mij heeft geholpen hete ***. 1 lichtpuntje: m'n clearplex zit wel mooi maar dat is ook het enige.

Schandalig 26-09-2020

Jammer dat cijfer 0 is niet bij staat want een 1 zijn jullie voor mij ook niet waard
Jullie hebben mij een wasmachine verkocht die jullie niet hadden jullie hebben hem ook weer zelf geannuleerd.
Ik kon mijn geld terughalen in de winkel ik heb er anderhalf uur gestaan en ze weigeren het terug te geven in de winkel want dat is niet mogelijk dat doen ze nooit wat al niet klopt want ik heb het al eens eerder meegemaakt dat het netjes meteen werd teruggestort. Ik moest mijn rekeningnummer doorgeven via de mail dit heb ik nu al 3 keer gedaan. Vanmorgen kreeg ik mail dat het geregeld was en een uur later weer een mail of ik mijn rekeningnummer door wil geven. Ik voel me bestolen! Iedere medewerker zegt weer wat anders tegen ons. Ik ben nog nooit zo onbeschoft behandeld en bestolen. En ook die leugens ben ik niet van gediend. Als wij binnen 7 dagen ons geld niet terughebben gaan we over tot aangifte.

Marianne P 26-09-2020

De service is Mediamarkt Leeuwarden is echt geweldig. Zowel voor advies, als voor kleine of grotere reparaties, de medewerkers hebben alle tijd voor je, zijn vriendelijk, meedenkend en zeer kundig. Ik koop en kom al jaren bij Mediamarkt Leeuwarden en zal dat zeker blijven doen. Mediamarkt Leeuwaren is een top tent!

Derk 26-09-2020

Onze ervaring met de mediamarkt was helemaal top we hadden een Samsung soundbar gekocht.
Maar we kregen het niet voor elkaar om hem te connecten met de LG televisie.
Gebeld met de mediamarkt wat het kan zijn konden ze op afstand niet op lossen.
Toen is er iemand van de hifi afdeling langs gekomen kosteloos.
Terwijl wij buiten de stad wonen 15 km.
Goed geholpen dus.

Buggum 26-09-2020

Zeer geode bereikbaarheid. Altijd vriendelijke medewerkers. Nog niet anders aangetroffen. Behulpzaam. Goede uitleg.

M. A. J. Groninger 25-09-2020

Altijd vriendelijk personeel. Heb je vragen dan nemen ze ook te tijd voor je om het uit te leggen

n khalaf 25-09-2020

Goede service en kwaliteit. De medewerkers zijn altijd vriendelijk en helpen je graag

Wenoslee 25-09-2020

Werd goed naar juiste artikel geleid, snelle goede betaling met goede voorlichting