MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

6,4

MM Sontplein 24-09-2020

Wij waren bij de MM om onze koffiemachine( Delonghi ) te laten bekijken.....ineens werkte de messen niet meer, geen probleem zei de vriendelijke verkoper, kijken of ik het hier kan oplossen. Jammer dat het niet lukte,maar de machine word opgestuurd.
Ondertussen ben ik even naar de telefoon,s aan het kijken, krijg nog een kop koffie aangeboden.En laat ik me voor lichten voor een Samsong A51
Met die goede voorlichting ,een abbonement met telefoon gekocht!

Anja 24-09-2020

Deze winkel is voor mij dichtbij en goed bereikbaar. Groot assortiment. Zocht HP301 cartridges waarvan vooral de kleurencartridge steeds moeilijker te verkrijgen is. Online nog wel maar koop het liever in een echte winkel. Gekozen voor een combo verpakking dus zwart én kleur en was zeer redelijk van prijs. Het was een rustig moment in de winkel en er kwam gelijk een medewerker naar mij toe om te vragen of hij kon helpen.

Makke 23-09-2020

Ik was opzoek naar een nieuwe printer. In de winkel vroeg ik direct om advies. Een vriendelijke medewerker gaf mij advies en ik had er een aangeschaft. De corona maatregelen waren goed geregeld.

Ricardo zwezereijn 23-09-2020

Het is een hele fijne winkel en vriendelijk personeel, top winkel , ik kom heel graag in deze winkel .

Anne boleij 23-09-2020

Ik kwam naar mediamarkt om een nieuwe telefoon te kopen. Er heeft toen iemand ons geholpen ook met voordelen die ik zou hebben als ik mijn telefoon zou koppelen met abbonement. Hij was super aardig en ook gezellig ;) hij gaf ook goede informatie en advies en kon al mijn vragen goed beantwoorden. Beter kon ik niet geholpen worden!

Leo en Els Wijdemans 23-09-2020

Wij zijn prima geholpen bij de aanschaf van een passende soundbar bij onze TV die wij een paar weken geleden aangeschaft hebben in de Mediamarkt in Tilburg, als ouder echtpaar is uitleg en een luisterend oor van wat onze wensen zijn heel belangrijk, de verkoper nam alle tijd voor ons wat erg prettig was!

Protectie 23-09-2020

Eerlijke meningen over de producten. Daar hou ik van. Ze zeggen zelfs die zou ik niet nemen. En die is beter. En uit onderzoek klopt het ook wat ze zeggen. Super echt super

Alain 23-09-2020

Zeer slechte service! Ik heb online een koelvriescombinatie besteld. Tijdens het bestelproces blijkt dat als je de levering wilt ontvangen in een bepaald tijdsvak dit extra geld kost. Wil je de levering op een willekeurige tijd ontvangen op die dag dan kost dit niks extra. Vervolgens kun je echter bij de bezorgdienst gratis een tijdvak kiezen, ondanks ik bij de bestelling voor de gratis levering gekozen had. Dit is opzicht al merkwaardig te noemen. Vervolgens het product zonder problemen geleverd. Tijdens het uitpakken van het product kom ik erachter dat er een flinke deuk in de zijkant zit. Vervolgens gelijk gebeld met de klantenservice, de medewerkster geeft aan dat het niet op voorraad is en een omruil heel lang zou gaan duren. Zij adviseerde om foto’s van de beschadigingen te sturen en dat ze dan een voorstel zouden doen om mij financieel tegemoet te komen. Ik zou hier uiterlijk woensdag iets op horen, op donderdag echter nog niks gehoord. Intussen zie ik op de website dat het product weer op voorraad is ( terwijl 4 dagen vantevoren werd aangegeven dat de levertijd heel lang zou gaan duren). Vervolgens gelijk weer gebeld en aangegeven dat ik een omruil wenste. Dit was geen probleem en het zou in orde komen. In de bevestiging mail zag ik vervolgens dat het alleen om een ophaal ging. Ik weer gebeld, dit toegelicht, maar ik werd verzekerd dat het in orde zou komen. Dag erna blijkt dat de bezorger geen nieuwe bij zich heeft en alleen opdracht heeft om de oude op te halen. Dus ik weer gebeld, en de omruil zou in orde gemaakt worden. Vervolgens niks meer gehoord en nog 3 dagen achter elkaar gebeld. Uiteindelijk na de derde dag heb ik eindelijk iemand aan de lijn die me wilt helpen maar dan is het product weer niet op voorraad. Ik zou bericht worden zodra het weer op voorraad was voor de omruil. Het product is inmiddels al weer vier dagen op voorraad zie ik op de website. Dus probeer alweer vier dagen lang de omruil geregeld te krijgen. Dagelijks wordt aangegeven dat het in orde komt, maar ik hoor vervolgens niks meer. Ik ben nu dus beetje de wanhoop nabij en vraag me af hoe ik de omruil nog geregeld krijg. Na drie weken zonder koelkast is het toch wel kwalijk dat de service zo slecht blijft.

Iván Muñoz Boza 23-09-2020

Ik ben zeer tevreden over hoe ik geholpen ben door de medewerkers! Het heeft mij zeker ook geholpen bij het uitzoeken van mijn product en ik zou mensen zeker weten aanraden om er ook naar toe te gaan!

Dennis 23-09-2020

1,5m Samenleving:
Er is na gedacht over de 1,5m samenleving, maar zodra er klanten zijn die geen product willen kopen moeten die klanten kort langs de andere klanten (die in rij staan bij kassa) om zo na buiten te gaan. Door dit wordt de 1,5m regel al snel overtreedt.

Winkelketen & Personeel:
Op dat probleem na is de winkel (Mediamarkt Maastricht) goed ingedeeld en is het personeel altijd vriendelijk en staan ze je altijd te woord, indien dat gevraagd wordt.

Klantenservice:
Op verschillende momenten is het erg druk op de klantenservice, waardoor er soms lange wachtrijen ontstaan. Alle wachtende bezoekers proberen zo goed mogelijk de afstand te bewaren, maar daardoor hinderen ze wel de klanten die de winkel willen verlaten.

Parkeetplaats:
Mediamarkt Maastricht ligt gevestigd samen met de winkels: Jumbo & Action. Parkeerplaatsen zijn er genoeg, alleen de rijrichtingen zijn niet voor alle bezoekers even duidelijk. Het eerste 1,5 uur is gratis parkeren, daarna worden er pas kosten bij geteld. (Parking wordt beheerd door Q-park).

Samenvatting:
Mediamarkt Maastricht is een uitstekende winkel om je elektronische apparatuur te kopen. Het Personeel helpt graag mee met inladen wanneer er grote producten worden gekocht. De grote producten (ijskasten, televisies of wasmachines) kunnen ook gemakkelijk opgehaald worden bij een van de pick-up points.

Jimmy 23-09-2020

Zeer klantvriendelijk kassa medewerkers! Zeer nette winkel aardige personeel ! Een zeer zekere aanrader. Media markt rotterdam centrum

J. Ghoochannejhad 23-09-2020

Goeie contact en goed gehulpen en sosial goeie garantie goeie plaats voor parkeren auto en z.v.....

Robtje 23-09-2020

Goed geholpen en geadviseerd door de medewerkers.
Had een kapotte telefoon en na advies een neiuwe model gekozen

Anoniem 23-09-2020

De website geeft aan dat een product op voorraad is en dat je het de volgende dag in huis hebt. Dit is niet altijd waar. Ik heb een product besteld die de volgende dag in huis zou zijn maar heb na 2 dagen nog niks mogen ontvangen. Klantenservice reageert zeer traag via Facebook. Aan de telefoon werd ik sneller geholpen en kreeg te horen dat het product niet op voorraad was. Ik heb mijn bestelling geannuleerd en het product ergens anders besteld. De website geeft nog steeds bij dit product aan dat als je nu besteld dat het morgen in huis is.

Gideon 23-09-2020

Goede winkel met goede prijzen en over het algemeen personeel met kennins van de producten die ze verkopen.

Mark 23-09-2020

De uitleg van de audio medewerker heeft mij over de drempel heen gebracht. Super blij met mijn nieuwe Harman Kardon multibeam 700.
Mediamarkt bedankt en tot de volgende keer.

Bram 22-09-2020

Bijna altijd kun je hier vinden wat je nodig hebt, en zelden voor een veel hogere prijs dan andere winkels. Ook de klantenservice is uitstekend

Justin 22-09-2020

Personeel is vriendelijk en helpt bij je keuze . Stond te kijken naar de keuze van de telefoon die ik wou en ze vroegen of ik ergens hulp mee nodig had.

NvG 22-09-2020

We werden erg duidelijk en vriendelijk geholpen. Dit is makkelijker om een keuze te maken welk product je het het beste kunt kopen

Sebastiaan 22-09-2020

Nette service.
De jongen die me hielp was wel aan de jonge kant.
Hierdoor ga je wel twijfelen aan zijn kennis bij bijvoorbeeld TV's.
Maar omdat ik zelf ook al mijn huiswerk had gedaan en hij mij hetzelfde kon vertellen was ik snel verkocht.

Kylian 22-09-2020

Goede winkel, fijn personeel, goed en breed assortiment, nooit lange wachtrijen bij kassa/servicebalie, heeft altijd het product dat ik zoek op voorraad, prettige sfeer om in te winkelen en niet duur

A s mattao 22-09-2020

Een overzichtelijke winkel met heel veel keuze ,alleen weinig personeel die kan helpen als over iets een vraag heb

Maestro 22-09-2020

Super geholpen, leuke winkel met veel voorraad. Personeel is lekker actief bezig

ahmet kosedag 22-09-2020

Ik had een laptop besteld en vervolgens zag ik dat het ergens anders goedkoper was en kreeg het verschil terug van hun en ik wou ook klant blijven bij hun doordat het hier in de buurt was daarom vindt ik het gruwelijk

Mvr. R 22-09-2020

Ik winkel altijd graag bij Media Markt omdat ze een fijn breed assortiment hebben zodat ik altijd goed kan kijken en vergelijken. Daarnaast zijn er meestal veel medewerkers beschikbaar die met je meedenken, werkt erg prettig!