MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 970 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,9

A.Burrekers Martens 01-12-2020

Ik heb een hele goede uitleg gehad over de tv die ik aanschafte voor mijn zoon die gehandicapt is en begleid woont.Echt super geholpen ook door manager!

G. Demas 01-12-2020

Geweldige winkel. Zeer goede uitleg. Ik zal deze winkel aan een ieder aanbevelen. Ik ben met een goed gevoel naar huis gegaan.

Arash 01-12-2020

Ik vind beste winkel .goei service en vriendelijk medewerkers.ik heb het vertrouwen

hg 01-12-2020

Prijzen zijn erg fluctuerend. wat vorig week 535 was is nu 639 ???

online gaat nog, maar service inde winkel 0,0

Hummel 01-12-2020

Overzichtelijke indeling, goed geïnformeerd personeel, erg behulpzaam komt ook met oplossingen.

Fati 01-12-2020

i went to media markt bergen op zoom to buy a tv i choose sumsung qled 32inch kost me 499e when i arrived home i found second hand tv already used and scratch
Shame on u

Mobaal 01-12-2020

Vorige week had ik online een gasfornuis besteld. Op woensdag 25 november jl. werd het geleverd zonder stekker. Ik heb voor een extra service betaald, voor het plaatsen en aansluiten van mijn gasfornuis. De bezorgers gaven aan dat ze alleen mijn gasfornuis bezorgen niet plaatsen. Ik heb 20 EUR betaald, helaas heb ik de service niet ontvangen. Ik zelf moest een stekker kopen en ik moest een klusjesman inhuren om mijn gasfornuis aan te laten sluiten. Waardeloze service zeg. Ik heb telefonisch contact opgenomen met de afdeling Klantenservice van Mediamarkt. Ik zat ruim 30 min in de wacht. Tot op heden kan ik geen contact krijgen met een medewerker van Mediamarkt.

Chantal van alfen 01-12-2020

Ik en mijn vriend zijn in Breda geweest. Ondanks de corona goed geregeld en top geholpen door 1 van de medewerkers daar. Heeft ons het verschil laten horen van soundbars en geluid. Mooie prijzen voor mooie spullen. Ben er blij mee.

Shahinian M 30-11-2020

Hoge kwaliteit producten zijn altijd bij Mediamark en door goed aanbiedingen vooral voor actie prijzen!

Jan Paap 30-11-2020

Mooi dat er ruime keuzen is
Jammer dat er niet genoeg personeel op de winkel vloer is waar je eventueel wat info kan krijgen.
Ook bij het afrekenen best wel druk maar maar een kassa open.
Verder ben ik bij met het product wat we hebben aan gekocht.

Jeetin Autar 30-11-2020

Ik kies voor Mediamarkt, omdat ze vaak hele scherpe aanbiedingen hebben die ik bijna niet bij andere (soortgelijke) aanbieders tegen kom. Heb daar al vaak Audio, Bruin- en Witgoed gekocht.

Gebruiksvriendelijkheid van de App / Site is goed, de online hulpverlenings service app kan beter.

Leveringen zijn in orde, die zijn meestal bij grote aankopen gratis.

Medewerkers zijn vriendelijk, klantenservice is goed en de reparatie service.. daar moet je vaak zelf achteraan blijven hollen.

J.K. Autar

Chaima 30-11-2020

Top winkel, top spullen en super vriendelijke mensen. Als er iets is word je erg goed geholpen tot je er samen uit komt. Plus er word heel veel uitgelegd zodat je thuis komt zonder vragen.

Stephan 30-11-2020

Ik vond de service niet goed, ik heb heel lang staan wachten terwijl er meerdere collega’s langsliepen en te kletsen met elkaar. Verder heb ik weinig uitleg over het product gekregen. Ik moest het zelf maar proberen.

De vries 30-11-2020

Omdat we goed werden geadviseerd/geholpen. We hebben nu een laptop die goed bij ons past.

Betty Wubbe-Janssen 30-11-2020

Een hele fijne winkel met een enorme sortering . Ik werd er heel prettig en vriendelijk geholpen !
Ik kreeg een uitleg hoe ik het moest gebruiken ! Dat was heel fijn

Rhino 30-11-2020

Mooie winkel maar niet overzichtelijk. Gangpaden zijn erg smal zodat corona afstand moeilijk is te handhaven.

Eazaldeen 30-11-2020

Het is een mooie en geweldige winkel waar hele mooie dingen zijn, ik raad iedereen aan om er iets van te kopen

Jerry Roosenhoff 30-11-2020

Overzichtelijk en goed geprijsd. Goede uitleg. Goed het product kunnen vergelijken met anderen. Uiteindelijk zelf een keuze kunnen maken zonder dat het opgedrongen werd.

Anna 30-11-2020

Online gezocht naar het product, revieuws en eigenschappen. Daarna gekeken waar hij nog op voorraad was. Uiteindelijk naar de winkel op hoog Catharijne gegaan. Snel geholpen meneer ging kijken naar de voorraad, en kwam na enigd tijd aanlopen met de grote inbouwoven op een steekwagen. Netjes een bon gemaakt, aangezien ik met mijn zoontje was van 1.5 is meneer helemaal meegelopen naar de auto in de parkeergarage, en heeft hij deze netjes in de kofferbak getilt.
Mediamarkt zo kan het dus ook!

Puria 30-11-2020

Goed tv redelijk goed prijs maar niet goed korting want ik had geen black vrijdag met deze aankoop allen geld het korting voor beperkt product

Geertje Jansen 30-11-2020

Veel keus in producten en aantrekkelijke aanbiedingen. We zijn goed geholpen door een vriendelijke medewerker.

Nesrin 30-11-2020

In dit geval waren wij op zoek naar een droger. Na lang zoeken en meerdere filialen af te gaan hebben we uiteindelijk de aankoop bij MediaMarkt Tilburg gedaan. Ontzetten vriendelijk en hulpzaam personeel, zelfs tijdens de drukke Black Friday-dagen. Bedankt!

Wesley Bakker 30-11-2020

Wat een ontzettend prachtige winkel met medewerkers die uitstekend helpen! Heb een ps5 besteld en duidelijke uitleg over al

Melika Vrijsen 30-11-2020

Ik vind de winkel een goeie winkel met goede en snelle service, elke keer krijg ik weer de juiste hulp en adviezen als ik een nieuwe aankoop wil doen.

Ricardo B. 30-11-2020

De site is erg toegankelijk .
De specs. zijn gemakkelijk op te vragen.
Ook de reviews zijn zo te zien betrouwbaar.Als er iets negatiefs over het item gezegd is staat het erbij ,dus niet alleen de positieve beoordelingen staan er op.Dit is wel fijn en komt goed over.
Tevens staan er leuke aanbiedingen op en kun je de winkelvoorraad bekijken.