MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

6,4

Marcel 15-09-2020

We zijn naar de winkel gegaan om informatie in te winnen over externe harddisks. We werden vriendelijk te woord gestaan en kregen de informatie die we nodig hadden om tot een koop over te kunnen gaan. De harddisk van onze keuze was in de winkel niet op voorraad, maar de medewerker bestelde hem online voor ons. Het product wordt zonder extra kosten thuisbezorgd.
Omdat we toch in de winkel waren, hebben we ons meteen laten informeren over spelcomputers. Ook daarbij heeft de medewerker ons goed geholpen. We hebben er vandaag nog geen gekocht, maar misschien wordt het een gezinscadeau voor Sinterklaas.

Monkee 15-09-2020

Vriendelijke benadering door het deskundige personeel, correct nakomen van beloften na het verkoopgesprek en nette wijze van betaling aan de kassa.

Dhr H. de Vries 15-09-2020

Mooie winkel, leuk personeel,goede service.
Maar wat ik wel een beetje een afknapper vindt, is dat als je zeg maar een laptop koopt je een aanbieding van het personeel van budget energie krijgt opgesomd.
Persoonlijk vindt ik dat geen slimme set, energie telefoontjes en reclames zijn volgens mij irritatie nr1 in nederland zo langzamerhand. Tenminste wel bij mij, ik zit hier echt niet op te wachten.

Maarten Schakel 15-09-2020

Ik werd goed geholpen door meneer en kreeg nuttige uitleg over de printers. De persoon die mij hielp was kalm en rustig en dit heb ik als prettig ervaren.

Sanjit 15-09-2020

Nice and friendly people but sometimes they don't want to answer few questions I don't understand why

A. Stam 15-09-2020

Een stofzuiger besteld voor mij schoonmoeder van 75 jaar op 30 augustus 2020, kosten 109,95 euro. NOOIT geleverd gekregen op haar adres!!!
POSTNL beweerd dat ze de stofzuiger wel hebben afgeleverd bij mijn schoonmoeder maar dat is niet gebeurd!!! Na verschillende keren bellen met Mediamarkt en email contact is Mediamarkt tot de conclusie gekomen dat POSTNL de waarheid spreekt en mijn schoonmoeder liegt. Dus geen stofzuiger en 109,95 euro kwijt!!! Mediamarkt ga je schamen!!! ALS POSTNL ZEGT IK HEB HET GELEVERD EN HET IS NIET ZO DAN STAAT DE KLANT IN DE KOU

John gastelaars 15-09-2020

Ik heb van de week een hoofdtelefoon gekocht. Ging alleen voor advies maar werd door een zeer enthousiaste jonge jongen geholpen die mij overtuigde van een type hoofdtelefoon die mij meteen aansprak. Ik bedankte hem daarvoor want ik kwam ook voor een grillplaat. Ik voelde mij happy en ik kocht ze toch beide en bedankte hem nogmaals.

Cev Maas 15-09-2020

De headset voldoet goed, duidelijke uitleg gehad en goede prijs kwaliteit verhouding.

Michel de Vetter 15-09-2020

Product wat ik moest hebben binnen 5 minuten gevonden en afrekenen ging ook super snel, maar het was niet druk.
Op de website eveneens snel gevonden wat ik moest hebben en was in de winkel op voorraad. Dat klopte.

y vermaas voorwald 15-09-2020

ze hebben wat je zoekt en als je het niet kan vinden dan helpen ze heel goed

Marieka 15-09-2020

Mediamarkt in Leeuwarden.
Prachtige winkel met een zeer royaal assortiment.

Gerard Lems 15-09-2020

Iedere keer weer wanneer ik langskom voor een aankoop ben ik giga lang bezig om een medewerker te pakken te krijgen aan wie ik iets wil vragen . Zo ook bij mijn laatste aankoop , nadat ik mijn keuze had gemaakt ben ik minimaal 10 minuten bezig geweest om ook maar iemand te pakken te krijgen aan wie ik iets kon vragen .

Henk Siebring 14-09-2020

Heel snel probleem met mijn net aangekochte IPad opgelost. Vriendelijk en snel geholpen. Dikke pluim.

Tomasz Krysiak 14-09-2020

De verkopers zijn aardig en behulpzaam, het is een zeer professioneel team.
Ik ben erg blij met deze service en raad deze winkel altijd aan bij mijn vrienden.

Rick 14-09-2020

We waren op zoek naar personeel. Werd gelijk geregeld. Deze gaf een duidelijk en met verstand van het product antwoord, waardoor we het product hebben gekocht.

Bennie 14-09-2020

We zijn erg goed geholpen bij het uitzoeken van een espresso koffie machine ik raad iedereen aan om hier eens te gaan kijken en dit geld niet alleen voor een koffie machine op elke afdeling word je vriendelijk geholpen.

Loes 14-09-2020

Product online besteld, ophalen in de winkel. Super! Direct een mail wanneer het klaar ligt, dames bij de balie waren erg gezellig

Andrea 14-09-2020

De jonge man die mij heeft geholpen met een smart watch was uitermate aardig geduldig en legde alles ook uit .
Dat is wat de service inhoud bij mediamarkt TOP

Bv 14-09-2020

Zeer netjes geholpen met de juiste informatie,personeel neemt alle tijd voor uitleg en werking van het aan te schaffen artikel.

Hans koop. 14-09-2020

Ik ben echt ongelooflijk goed geholpen om mijn gegevens van de mobiel over te zetten op mijn nieuwe samsung S10+ door vakkundige mensen

Bas 14-09-2020

Altijd klant vriendelijk, een van de goedkoopste en zeker meestal 9/10 keer alles op voorraad

Hans 14-09-2020

Afgelopen Zaterdag een gaming/laptop monitor gekocht voor mijn zoon, geïnstalleerd en hij heeft er twee dagen probleemloos mee gewerkt en gegamed.
2 dagen later, maandagochtend, verscheen er ineens onderin het scherm een balk met afwijkende pixels. Een grijze gloed.
Verschillende dingen geprobeerd maar het euvel ging niet weg. Terug naar de winkel maar die kon hem niet terugnemen omdat we DE DOOS (?!) hadden weggegooid. Alleen repareren kon: dat duurt (max) drie weken.
En vervangend beeldscherm tijdelijk meegeven kan niet, WANT DIE HEBBEN ZE NIET (?! Dit gaat over de mediamarkt met waarschijnlijk duizenden Monitoren op voorraad!?).
Nogal teleurgesteld over deze service.

Linda 14-09-2020

Makkelijk te bereiken met een mooie parkeergelegenheid. Vriendelijk personeel en we werden goed geholpen met goed advies.

Julian 14-09-2020

Ik heb voor de mediamarkt gekozen omdat ik hier altijd heen ga voor elektronica, het is een goed georganiseerde en geordende winkel met een goede hoeveelheid aan producten.

Chris 14-09-2020

Goed assortiment, veel keuze, makkelijk bereikbaar en snel je bestelling ophalen