MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 414 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,4

Marta S. 10-09-2020

De service in de winkel is erg goed. Zeer professioneel advies bij de aankoop van artikelen.Ook erg goede levering. Op tijd.

Els Mos 10-09-2020

De winkel is overzichtelijk ingedeeld per categorie.
Het personeel is klantvriendelijk en ondanks de drukte die er vaak is nemen ze de tijd om je goed te helpen. En ze hebben kennis van zaken.
Ik heb gisteren een wekkerradio gekocht die dimbaar is. Ben hier goed over geadviseerd door de verkoper en hier zeer tevreden over.

Daan Nijzink 10-09-2020

Ik vondt het een erg leuk ervaring. Snel, aardig, en genoeg om te zien en te lopen

Marieke 10-09-2020

Het begon al in de winkel waar het personeel jenormaal voor de voeten loopt leek het net of ze je magnetisch afstoten als je rondloopt om je zuur verdiende centen uit te geven. Prachtige tv gekocht, fijn met gratis levering. Had ik toch maar die tv in de auto gepropt denk ikachteraf. Geen bevestigingsmail,na 5 keer bellen is de tv geleverd. Een goeie week later. Top leveringsservice, maar die is natuurlijk niet van mediamarkt.. top tv staat zou je denken hebben die mongolen de CI adapter niet meegeleverd. Dus functioneerd deze tv nu als stilleven. Ik denk voortaan wel drie keer na voordat ik iets bij de mediamarkt koop.

Chris Rijnders 10-09-2020

Ruim assortiment.Altijd goede aanbiedingen.Prima service.Deskundig personeel.Bij klachten correcte en vlotte afhandeling.Ruime en gratis parkeer gelegenheid.
Mediamarkt Breda

Peter Mooibroek 10-09-2020

Vandaag een nieuwe wasmachine en droger aangeschaft. De medewerkster was zeer behulpzaam en gaf goede informatie. Omdat we pas een maand later de sleutels van het nieuwe huis krijgen worden de machines tijdelijk opgeslagen in de winkel, alvorens het geleverd gaat worden.

karel kamperman 10-09-2020

leuke winkel en goed geholpen en kundig personeel en voor iedereen aanbevolen

Cor 10-09-2020

Ik ga der graag naar mediamarkt je wordt er altijd vriendelijk omvangen dit is mijn winkel

Siem Pelt van 09-09-2020

De shop heeft de corona beveiliging goed onder controle. De verkoper hr W.Lee was zeergoed legde alles prima uit en gaf ons niet het gevoel dat we nu moesten kopen. Lietons na e.e.a. Gekocht te hebben niet gelijk aan ons lot over, maar liep mee naar de service balie

Jan 09-09-2020

Kopen kan snel, maar een probleem bij de klantenservice duurt lang.
Gelukkig ben ik gepensioneerd.

Yvonne keuning 09-09-2020

Hele grote nette winkel.
Personeel is heel vriendelijk en helpen je goed.
Geven je goed advies en dwingen niks door middel van een spraatje.
Kom daar graag.
Aanrader!!!

Harry P. 09-09-2020

De winkel was goed geordend en overzichtelijk. Helaas was er weinig winkel personeel van de afdeling aanwezig, waarschijnlijk omdat het dinsdag is en ook hier wordt natuurlijk bezuinigt. Maar na even zoeken heb ik de juiste man gevonden die mij overtuigend een goed apparaat (router) heeft gegeven.
Apparaat werkt inderdaad prima.

Sahied Nanhekhan 09-09-2020

Leuke en overzichtelijke shop. personeel mag meer naar de klant. ordening spullen is prima

M 08-09-2020

Vriendelijkheid was niet optimaal. Dit kan echter natuurlijk een momentopname zijn geweest - het was vrij druk.
Normaliter ben ik wel topservice van Mediamarkt gewend! Vandaar toch de 7.

Cor 08-09-2020

Veel kennis in huis weten waar ze over praten goed advies.prijs eerlijk.
Gewoon media markt DOEN..

JW 08-09-2020

Bij media markt Alkmaar wilden wij een iPhone XS en 11 aanschaffen. Omdat de XS niet op een standaard stond ( alleen de plus) versie liepen wij naar de ‘Apple tafel’ met bijbehorende Apple verkoper. Wat een ramp. Volgens hem stond de XS gewoon op een standaard. ( nee, alleen de plus versie) hij had niet zo veel zin om mee te lopen. Vervolgens ga hij aan dat de 11 de opvolger is van de XS. Dit was al bekend dus niet zo relevant. Vervolgens vroeg een andere klant iets aan hem en gaf hij aan dat hij deze klant ging helpen en daarna wel met ons mee zou lopen. Enfin, wij waren er klaar mee en hebben de telefoons ergens anders gekocht. Deze Apple verkoper is geen aanwinst voor de media markt.

KC 08-09-2020

In de Mediamarkt Rotterdam Centrum een tv gekocht van 86’’

Tv was te groot om zelf te kunnen vervoeren dus gekozen voor een bezorg service waar monteren ook bij zat inbegrepen.

Inmiddels ben ik een week verder en is de tv nog steeds niet bezorgd.

Klantenservice meerdere malen aan de telefoon gehad.
Maar het maakt allemaal niet zoveel uit voor ze.

Helaas niet de service wat je verwacht als je een duurdere product aanschaft.

Ga de rest van mijn apparatuur ergens anders kopen waar ze het wel normaal vinden service te verlenen.

Ellen Dros 08-09-2020

Ik heb in de winkel een föhn gekocht. De winkel is overzichtelijk en er loopt voldoende personeel. Eerder hadden wij hier een koffieapparaat gekocht en kregen daar een zeer professionele uitleg bij. De medewerkster was vriendelijk en geduldig en had antwoord op al onze vragen. Kortom ... we zijn tevreden klanten

Femmie Van Lochem 08-09-2020

Medewerker herkende mij nog van een paar maanden terug. Hij vroeg me hoe mijn nieuwe telefoon beviel. Erg attent

Selim 08-09-2020

The worst company,
They took advantage of you since you are a expat, and think that you are expat and do not speak the language, WORST COMPANY WORST CUSTOMER SERVICE, you should go to (*)

Hessel de Ruig 08-09-2020

Ruim assortiment, op vragen werd goed en klantvriendelijk gereageerd. Wachttijd bij kassa door 1,5m maatregelen aanvaardbaar.

M.J. Keijser-van der Hucht 07-09-2020

Ik vind het er prettig je wordt altijd vriendelijk geholpen en wat ik wilde kopen de cartridge was er en ik heb het thuis goed kunnen installeren alles doet het.

A van schaik 07-09-2020

Goede shop ga hier altijd naar toe groot assortiment ga altijd naar duiven fijne winkel je kunt goed parkeren heel groot assortiment

RuudAG 07-09-2020

Ruime sortering, redelijke prijs en klantvriendelijk. Ben tevreden over het aangeschafte artikel

Patricia de Haan 07-09-2020

Uitstekend geholpen in de winkel voor een Nespresso apparaat. Goede en uitgebreide uitleg.