MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 411 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,3

Herbert 06-09-2020

Zoekend naar een koffieautomaat bij Mediamarkt Eindhoven centrum, door een hele vriendelijke dame geholpen welke open en eerlijk was in haar mening waarop ik een gedegen keuze kon maken. Thuisgekomen, direct het apparaat uitgeprobeerd en tot de conclusie gekomen dat dit een juiste keuze was.

Eric 06-09-2020

in de MediaMarkt in Zoetermeer geweest. fijne winkel, vrij groot dus veel keuze, goed bereikbaar en ruime parkeerplaats onder de winkelstrip. we zijn geholpen door een medewerker die veel van laptops en tablets afwist en die ons goed en eerlijk adviseerde. installeren kan voor je gedaan worden in de winkel voor een klein bedrag, maar ik heb gekozen voor zelf installeren.

Erika 06-09-2020

Ik werd prima geholpen met informatie over een nieuwe Qled tv.
Allee bij de kassa was het erg druk, er was maar een kassa open.

Nico 06-09-2020

Prettig geholpen. Duidelijk advies. In de winkel werd goed rekeni g gehouden met de coronamaatregelen.

Mona 06-09-2020

Een xbox one online besteld voor mijn zoon zijn verjaardag! Het gemak, het staat voor je klaar als je komt. Je mag online of daar contant betalen voor wie dat prettig vindt. Je kan ook nog aangeven waar je het wilt ophalen mits op voorraad(dit kun je van te voren zien) Ja dik tevreden! En mijn zoon is hartstikke blij met zijn cadeau!

Jasper 06-09-2020

Altijd vriendelijk personeel. En altijd open voor vragen. De online shop is overzichtelijk en met de clubpas is het handig om je kassabon als je die vergeten bent online te bekijken.

Adriaan 06-09-2020

Prettige kassamedewerkster en behulpzame winkelmedewerker, die veel wist te vertellen over het product.

Berry 06-09-2020

Ik ben in de winkel geweest en ben goed geholpen en wat ik gekocht heb is geweldig

J. Leushuis 06-09-2020

Hier gekocht I. v. m de grote keus.
Ook goede info.
Redelijke prijs.
Koop hier altijd, hier is veel diversiteit.

Sannie 05-09-2020

Hele fijne winkel, altijd wel personeel wat je wilt helpen. Heel veel Keuze in spullen gewoon TOP

faj deguelle 05-09-2020

ik kies die winkel altyd hulp en goede kwaliteit en ben gewoon te vreden ook over ander spullene van daar supper goed .

José Rullens 05-09-2020

Top meneer die duidelijk verschillen meldde diverse stofzuigers snoerloos. Was vsn philips en was zijn eerste dag bij mediamarkt.

Ricardo 05-09-2020

Ik ga graag na de mediamarkt omdat er bekwaamde personeel werk en goede service en voor ieders wil

Benjamin 05-09-2020

Klantvriendelijkheid is goed! Wel is het lastig om een laptop aan te schaffen. Je moet van kassa naar kassa waardoor je de winkel 3x gezien hebt.

Pankie 05-09-2020

Mediamarkt Duiven...voor ons fijn dichtbij en we worden er goed geholpen, vriendelijke gezichten.

leen 05-09-2020

Ik geef de winkel in Middelburg een 10 omdat ik altijd super wordt geholpen

Mediamarkt Heerhugowaard 05-09-2020

Ik heb een heel goed gesprek en advies van Robert Speets gekregen met de keuze van een telefoon. Nu heb ik de juiste keuze kunnen maken.

Thomas de Roos 05-09-2020

Grote en mooie winkel, alles op het gebied van elektronica is wel aanwezig. Alles is super goed geregeld en ben vaak zelf bereid meer de betalen voor alle zekerheden die ik krijg en goeie ganarantie. Dus raad al mijn medestudenten ook hier hun spul te kopen.

Ella Hoeve 05-09-2020

Evenals alle artikelen die wij bij Mediamarkt kopen, worden wij altijd goed geadviseerd, zodat wij de juiste keuze kunnen maken. Deze aangekochte artikelen, zijn nodig voor onderhoud van onze Siemens EQ.9 koffiemachine.

Bergman 05-09-2020

We zijn 2 x inde winkel geweest, eerst voor info algemeen en later specifiek voor ons aangeschafte product. De eerste en tweede keer uitstekend door beide verkopers voorgelicht.

Josje Dries 05-09-2020

Duidelijk overzicht iin de winkel s goed vriendelijk en behulpzaam personeel.

Peter 05-09-2020

Ondanks er geen gespecialiseerde personeel van de afdeling aanwezig waren ben ik toch goed van advies voorzien, hierdoor zijn we tot de aankoop gekomen. De persoon die ons heeft geholpen was erg vriendelijk en beantwoorde onze vragen en zocht eventueel de antwoorden op onze vragen op. Hij verwees ons ook door naar de externe bedrijven die binnen zijn om voor ons extra korting te krijgen.

Timo 05-09-2020

Ik wacht al meer dan 48 uur op een persoonlijke reactie en krijg tot op heden alleen maar reacties van een bot. Echt een schandalig slechte service van Mediamarkt!

Ingrid 04-09-2020

goede service, personeel is vriendelijk en hulpvaardig. Ook met het geven van advies.

I.C. Cornelissen 04-09-2020

Uitstekende vriendelijke info over bluetooth oortjes. Na klacht over onze aankoop, met foutje in het product, direct weer vervangen voor een nieuwe, echt een wow ervaring.
Komen zeker terug in deze winkel.