MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

6,4

Schandalig 26-09-2020

Jammer dat cijfer 0 is niet bij staat want een 1 zijn jullie voor mij ook niet waard
Jullie hebben mij een wasmachine verkocht die jullie niet hadden jullie hebben hem ook weer zelf geannuleerd.
Ik kon mijn geld terughalen in de winkel ik heb er anderhalf uur gestaan en ze weigeren het terug te geven in de winkel want dat is niet mogelijk dat doen ze nooit wat al niet klopt want ik heb het al eens eerder meegemaakt dat het netjes meteen werd teruggestort. Ik moest mijn rekeningnummer doorgeven via de mail dit heb ik nu al 3 keer gedaan. Vanmorgen kreeg ik mail dat het geregeld was en een uur later weer een mail of ik mijn rekeningnummer door wil geven. Ik voel me bestolen! Iedere medewerker zegt weer wat anders tegen ons. Ik ben nog nooit zo onbeschoft behandeld en bestolen. En ook die leugens ben ik niet van gediend. Als wij binnen 7 dagen ons geld niet terughebben gaan we over tot aangifte.

Marianne P 26-09-2020

De service is Mediamarkt Leeuwarden is echt geweldig. Zowel voor advies, als voor kleine of grotere reparaties, de medewerkers hebben alle tijd voor je, zijn vriendelijk, meedenkend en zeer kundig. Ik koop en kom al jaren bij Mediamarkt Leeuwarden en zal dat zeker blijven doen. Mediamarkt Leeuwaren is een top tent!

Derk 26-09-2020

Onze ervaring met de mediamarkt was helemaal top we hadden een Samsung soundbar gekocht.
Maar we kregen het niet voor elkaar om hem te connecten met de LG televisie.
Gebeld met de mediamarkt wat het kan zijn konden ze op afstand niet op lossen.
Toen is er iemand van de hifi afdeling langs gekomen kosteloos.
Terwijl wij buiten de stad wonen 15 km.
Goed geholpen dus.

Buggum 26-09-2020

Zeer geode bereikbaarheid. Altijd vriendelijke medewerkers. Nog niet anders aangetroffen. Behulpzaam. Goede uitleg.

M. A. J. Groninger 25-09-2020

Altijd vriendelijk personeel. Heb je vragen dan nemen ze ook te tijd voor je om het uit te leggen

n khalaf 25-09-2020

Goede service en kwaliteit. De medewerkers zijn altijd vriendelijk en helpen je graag

Wenoslee 25-09-2020

Werd goed naar juiste artikel geleid, snelle goede betaling met goede voorlichting

Rob 25-09-2020

Genoeg personeel om niet lang te hoeven wachten. Ruim en overzichtelijk ingericht.

Grover 25-09-2020

Absoluut slechtste klantenservice ooit!
TV binnen 3 jaar stuk en communicatie wordt keer op keer genegeerd!
Nu al 6 maanden mee bezig en inmiddels 3 keer na weken wachten de smoes ontvangen ‘sorry, lag bij de verkeerde afdeling’...
maar meeste berichten beantwoorden ze helemaal niet.
Klachten worden ook niet in behandeling genomen.
Een fatsoenlijk antwoord of oplossing is teveel gevraagd.
Zelfs medewerkers Mediamarkt vertellen dat klantenservice inderdaad bedroevend slecht is.

Evert 25-09-2020

Goed vakkundig geholpen uitgebreid de tijd gegund om er ff overnadenken om te beslissen tot de aankoop van mijn tv

Daisy 25-09-2020

Makkelijk zoeken op de site per categorie. Snelle levering. Producten zijn netjes verpakt en bij eventuele gebreken is er snelle afhandeling bij de servicedesk.

Joop 25-09-2020

Vriendelijk personeel. Duidelijke uitleg. Helemaal blij met mijn Nespresso apparaat.

Jaap Touw 25-09-2020

De klantvriendelijkheid en vakkennis van de MM medewerkers in Apeldoorn vind ik al jaren van een uitstekend niveau.
Prettig is ook je door getrainde merk/product specialisten te laten adviseren.
Ook worden klanten die haast hebben en tijdens een adviesgesprek interrumperen hoffelijk te woord gestaan.
Ik verliet de winkel met een tevreden gevoel.

Graumans 25-09-2020

Bij bezoek begroeting bij binnenkomst.
Goed en deskundig advies bij aankoop.
Bij afrekenen ook persoonlijk gedag gezegd.

Harry 24-09-2020

Altijd vriendelijk en deskundig personeel, ik kom niet vaak in de winkel maar als ik ga, met plezier

Jan 24-09-2020

Keurig, vakbekwaam personeel dat alle tijd neemt voor goede en eerlijke uitleg over aankoop.

Jattinder 24-09-2020

Ben naar Media Markt Heerlen geweest om een smartphone te kopen. Ben direct en deskundig door de medewerker geholpen. De medewerker gaf mij goede advies inclusief ook om bescherming voor de telefoon te kopen. De winkel personeel waren vriendelijk en betrokken.

Elles 24-09-2020

Ik winkel graag bij Mediamarkt, omdat mijn ervaring na jaren winkelen het personeel naar mijn mening nog steeds klantvriendelijk is en deskundig is. Ze zijn ook geduldig, hulpvaardig en denken met je mee. Het is een plezierig en een stimulans om er inkopen te doen, je wordt blij van hetwinkelen

Paul Palmen 24-09-2020

Vriendelijke mevrouw. Probeerde mijn oude nota op te sporen. Lukte niet en vereees mij toen naar de pin betalingen

Sil 24-09-2020

Ik vind MediaMarkt goed, omdat daar brede assortiment bestaat met goede kwaliteit, goede prijzen, en garantievoorwaarden. De minpunten zijn de klantenservice die de wensen van de cliënten niet tegemoet komt en om iets voor elkaar te krijgen moet de client hard werken en zelf de oplossing zoeken. Zo moest ik meerdere keren bellen en naar de winkel gaan om mijn bestelde kookplaat te ruilen, want die kookplaat werkte niet zo goed. Een keer heb ik in de winkel volgens de klantenservice medewerker niet zo goed een antwoord gegeven en daarna weigerde hij me te helpen en liep weg terwijl ik gewoon met aan het praten was en niet ging schelden of schreeuwen.

Alexia 24-09-2020

Vriendelijk personeel goede service en uitleg. Schone zaak alles goed te vinden. Ook in deze tijd met Corona opgeruimd en voldoende personeel en aanbod van artikelen.

familie 24-09-2020

ruime keuze en vriendelijk personeel met een goede uitleg van het gekochte produkt

Dylo Van houten 24-09-2020

Goed personeel in de winkel met veel kennis. Kunnen helpen met verschillende vragen over verschillende producten. Daarnaast geven ze ook extra aanbevelingen over de producten

Mediamarkt Voorwaarts Apeldoorn 24-09-2020

We werden fantastisch, deskundig en met humor geholpen. Er werd vakkundig en uitgebreid uitgelegd wat ieder toestel kon en wat niet.

Marco 24-09-2020

Door het grote assortiment op elk gebied en de deskundige uitleg met een eerlijk advies (dus niet per definitie de duurste) over je geplande aankoop een winkel die ik iedereen kan aanbevelen. Daarnaast ook nog goede en prettige service en vriendelijk personeel, sla het online shoppen maar over en troost je de moeite fysiek de winkel te bezoeken !!