MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 415 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,3

MJP van den Bos 29-10-2020

Toen ik aan de beurt was werd ik goed geholpen. Er was nog maar een exemplaar voorhanden, maar het showmodel (platenspeler/cd speler) mocht ik tegen een korting van 10% meenemen. Het werd goed voor mij ingepakt. Prima geholpen.

Marco Borst 29-10-2020

Ik ben goed geholpen in de winkel. Persoon hield zich netjes aan de COVID-19 regels en gaf goed advies.

KARIN 29-10-2020

Ik heb op 15 oktober online een koffiezetapparaat besteld, deze was in de aanbieding voor € 245,10. De levertijd is 1 a 2 dagen. Op 23 oktober (8 dagen later) heb ik telefonisch geïnformeerd waar mijn bestelling blijft. Aangegeven werd dat het apparaat al 4 dagen geleden bij post.nl afgegeven zou zijn,. Bij de track en trace code stond echter dat postnl het apparaat nog niet ontvangen had. Vervolgens heb ik op 26 en 28 oktober weer contact opgenomen, er zou uitgezocht worden waar het apparaat blijft.
Volgens Media Markt was het bij Postnl en volgens Postnl hebben ze het niet ontvangen.
Op 29 oktober krijg ik via email bericht dat ik het koffiezetapparaat retour gestuurd zou hebben, ik krijg mijn geld terug.
Ik ben heel boos geworden en wil het apparaat voor de oude prijs hebben, dat was tenslotte onze overeenkomst. Het is bij Media Markt of Postnl fout gegaan, en nu heb ik na 2 weken nog geen apparaat en kost het mij € 56,00 meer om een nieuw apparaat te bestellen. Ik kreeg geen enkele oplossing aangeboden. (alleen om het apparaat opnieuw te bestellen voor € 301,00. Met deze ervaring van levering van MediaMarkt een heel slecht voorstel) Ik ben hier heel boos en gefrustreerd over. Het apparaat is een kado voor mijn dochter, ik wil het haar overmorgen geven en was ruim op tijd met bestellen, maar moet nu maar zien of ik nog op tijd een apparaat kan krijgen. Ik vind het schandalig dat ik zo behandeld wordt. Het heeft me ook nog eens uren van mijn tijd gekost.

Olivier 29-10-2020

Ik werd voor mijn aankoop gied en deeskundug geadviseerd door een medewerker.
Aangezien ik te voet was en mijn aankoop te zwaar om te dragen, werd mijn aankoop kosteloos opgeslagen in het magazijn, waar ik het later kosteloos kon ophalen worden op vertoon van mijn kassabon.

Fred Jansen 29-10-2020

Geweldig vriendelijk en met veel kennis en geduld geholpen, ik ben een heel erg tevreden klant.
Wij zijn geholpen door Niels .

Majella EERDEKENS 29-10-2020

Prachtige winkel met een zeer uitgebreid assortiment.
Zeer behulpzame en vriendelijke verkopers.

Hilgen 29-10-2020

Super geholpen. Mijn zoon heeft gespaart voor de iPods n was dan ook super blij dat hij ze kon halen. En bij het afrekenen nog eens 5 euro extra korting. Dank je wel mediamarkt

C 29-10-2020

Goed geholpen vriendelijk personeel blij met de aankoop er was een fout in de reclame maar correct gehandeld en toch geholpen

Annette 28-10-2020

Goede service, behulpzame medewerkers en overzichtelijk ingericht. De prijzen zijn ook goed, ik kom er graag!

jos 28-10-2020

goed gesorteerde winkel en een prima prijs/ kwaliteitverhouding. Zeer overzichtelijk winkel waarbij je een goede keus kunt maken. kom je er niet uit dan zijn er genoeg mensen waar je informatie kunt vragen en die de tijd voor je nemen ook al zijn ze niet allemaal deskundig genoeg. Kom niet op echte winkeldagen want dan wordt het zoeken naar een geschikte medewerker.

bertus 28-10-2020

voor de ruime keus en de goede uitleg van de producten en makkelijk kun je de auto parkeren.

Iajo 28-10-2020

Top winkel. Veel kennis en service. Je word als klant behandeld. Top. Keep it up.

Gerard 28-10-2020

Ontspannen gewinkeld medewerker liet ons rustig onze gang gaan met de mededeling als we vragen hadden hij ze met plezier wilde beantwoorden.
Dit is gebeurd en zijn tot de koop overgegaan.Zeer prettige ervaring in deze Corona tijd.

anoniem 28-10-2020

Wij hebben een mobiele telefoon gekocht voor een bedrag van 259 euro en bij de kassa kwam er 30 euro bij op voor de screenprotector die er al op was geplakt. Dit stond niet aangegeven bij de verpakking van de mobiele telefoon. Tevens niet op de bak waar de mobiele telefoons inlagen.
Wij wilden alleen de telefoon en niet een (verplichte) screenprotector. Dit is consumentenmisleiding.

Perry 28-10-2020

Mediamarkt Zoetermeer.
Één mooie overzichtelijke winkel met een grote arsortiment elektronica.
Goede deskundige personeel met een goede uitleg .

Louis van Beek 28-10-2020

Ik kom graag bij de mediamarkt omdat ik daar op een professionele en vriendelijke manier te woord worden gestaan met een duidelijke uitleg wat er ging gebeuren

Lindax85 28-10-2020

Fijne winkel, veel keus, overzichtelijk en goede service, alles is netjes opgeruimd

Adem Yilmaz 28-10-2020

Ik koop al jaren met veel plezier bij de mediamarkt. Naast goede producten bieden zij ook goede service. Al mijn bestellingen worden netjes op tijd bezorgd zoals afgesproken. Mocht ik vragen hebben kan ik altijd terecht bij hun klantenservice. Ook in de winkel krijg ik altijd objectieve en eerlijke uitleg over het product zodat ik het beste uit kan kiezen wat bij mij past.

Herman 28-10-2020

ik werd hier van deskundig advies voorzien waardoor ik voor hetzelfde geld een toestel heb gekocht met meer mogelijkheden.

Conny 28-10-2020

super service, behulpzaam, snel geholpen,
De werknemer kon niet meteen antwoord geven op de vraag maar ging meteen nakijken op de computer zodat we niet de verkeerde tv kopen

Jeannette 28-10-2020

Prima winkel, goede prijs kwaliteit verhouding, vriendelijk en behulpzaam personeel

Rick 28-10-2020

Ik ben al jaren klant klant bij Media Markt en steeds tot alle tevredenheid. De laatste aankoop een Philips 58PUS8545/12 had nogal wat voeten in in aarde. Echter Media Markt heeft het alles goed opgelost. Dat ik niet hoger dan een 8 kom heeft te maken met de omslachtige communicatie dat steeds via een centraal nummer gaat. De winkel waar ik gekocht heb is niet niet meer telefonisch bereikbaar.

R. E.van Manen 28-10-2020

Geweldige medewerker bij de afdeling Smartphones. Goede hulp en snelle afhandelung

Marcel 28-10-2020

Een fijne toegankelijke winkel om te bezoeken alleen vind ik dat de voorraad in de winkel als online duidelijker op elkaar afgestemd moet worden dat je in een opzicht kunt zien als het product beschikbaar is verder is het prima in orde....

Swrecords 28-10-2020

Winkel heerlen laat te wensen over , bij de omruilbalie doet men uiterst zijn best voor de klanten terwijl in de winkel het personeel te lui is om de klanten te helpen , en indien de klant geholpen wordt krijgt men verkeerde informatie.
Ik ga persoonlijk liever naar een andere winkel waar ik wel goed en deskundig advies krijg.