MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 409 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,3

Jan Geert van Hoorn 31-10-2020

We zijn correct en deskundig geholpen .De verkoopster wist precies wat ze moest doen .Een aardige vrouw.

Mette 31-10-2020

Super snelle service. Kon product snel ophalen. Zeer vriendelijk personeel en hielpen mij goed met de vragen die ik had. Ben super tevreden over mijn gekochte product.

Agnes 31-10-2020

Goede service en producten! Awesome. Ik ben altijd tevreden met aankoop en met afhandelingen van aankopen en retour. Alles gaat snel en makkelijk dankzij geweldige advisors.

Eli 31-10-2020

De verkoper heeft mij goed geholpen met het uitzoeken vd juiste monitor. Hij vroeg waar ik hem voor moest gebruiken en aan de hand daarvan heeft hij me de juiste monitor aanbevolen. Daarnaast was de verkoper kundig en erg vriendelijk en had de tijd voor mij.

Paul 31-10-2020

De Mediamarkt heeft een breed scala aan producten in de sfeer van elektronica en witgoed. Alles onder één dak. Over het algemeen voldoende tot goed opgeleid personeel. Minpuntje is dat je soms van de ene naar de andere verwezen wordt omdat ze van een andere afdeling zijn en niet herkenbaar van welke.

Hans Lindeman 31-10-2020

Dicht bij huis. Ruime sortering. Vaak zeer gunstige aanbiedingen. Bij telefonieafdeling neemt men tijd voor het meebepalen van je keus.
De serviceafdeling gaf duidelijke informatie over de toepasbaarheid van gewenste App die op mijn telefoon gedownload moest kunnen worden. Kon het gekochte toestel terugbrengen als dit toch niet voldeed aan de beloofde/gestelde eis (wat niet nodig bleek).
Er waait duidelijk een nieuwe wind door Media-Markt , doorgaan zo!

Marleen 30-10-2020

Duidelijke, nuttige uitleg en ik had het gevoel dat de keuze aan mij was (i.p.v. opdringen wat vaak gebeurd)

edd 30-10-2020

Winkel in Leidschenhage is goed bereikbaar en de medewerkers zijn heel klantvriendelijk en deskundig voor het doen van een goede aankoop.

Dinie van Den Brink 30-10-2020

Zeer tevreden. Personeel heeft ons prima geadviseerd in onze aankoop van een soundbar van harman kardon. Daarom zou ik de mediamarkt zeker aanraden.

Leon 30-10-2020

Na problemen met het koppelen van TP Link deco9 mesh zonder probleem een nieuwe uit mogen zoeken of het geld retour. Super service.

Lucas 30-10-2020

Ruim en overzichtelijk, en heel vriendelijk en terzakekundig personeel , en ze nemen alle tijd voor een grondige uitleg. Helemaal top.

T 30-10-2020

Hele slechte online bestel service. Geen track&trace ontvangen, stuurden mijn bestelling naar het verkeerde adres
en moet zelf erachter aan gaan waar mijn bestelling was. Klantenservice ook niks waard, zeiden dat ik maar moest wachten. Nu wil ik mijn geld terug, kan ik de bestelling nergens annuleren.
Heb de bestelling maar bij Bol.com gedaan en nu maar hopen dat ik mijn geld terug krijg.

Hanneke 29-10-2020

Heerlijke ruime winkel en parkeren voor de deur. Vriendelijk personeel, goed advies

Nwankwo 29-10-2020

Ik kan alles wat ik nodig heb,vinden en kwalitiet van service van de medewekers zijn uitstekind vriendelijk,

Nirvana 29-10-2020

Veel medewerkers, je hoeft niet lang te zoeken wanneer je een vraag hebt. Erg klantvriendelijk!

Ray 29-10-2020

Onlangs een playseat, logitechstuur aangeschaft bij de Media Markt. Achteraf gezien dat de stuur bij de Kijkshop voor €20 goedkoper werd aangeboden. Contact opgenomen me de Media Markt. Ik kon langskomen en het verschil terugkrijgen. Goed geregeld!

Marios tzamousis. 29-10-2020

Everything was perfect.
The employee's are very and helpful.
I will visit again for shopping 😃

MJP van den Bos 29-10-2020

Toen ik aan de beurt was werd ik goed geholpen. Er was nog maar een exemplaar voorhanden, maar het showmodel (platenspeler/cd speler) mocht ik tegen een korting van 10% meenemen. Het werd goed voor mij ingepakt. Prima geholpen.

Marco Borst 29-10-2020

Ik ben goed geholpen in de winkel. Persoon hield zich netjes aan de COVID-19 regels en gaf goed advies.

KARIN 29-10-2020

Ik heb op 15 oktober online een koffiezetapparaat besteld, deze was in de aanbieding voor € 245,10. De levertijd is 1 a 2 dagen. Op 23 oktober (8 dagen later) heb ik telefonisch geïnformeerd waar mijn bestelling blijft. Aangegeven werd dat het apparaat al 4 dagen geleden bij post.nl afgegeven zou zijn,. Bij de track en trace code stond echter dat postnl het apparaat nog niet ontvangen had. Vervolgens heb ik op 26 en 28 oktober weer contact opgenomen, er zou uitgezocht worden waar het apparaat blijft.
Volgens Media Markt was het bij Postnl en volgens Postnl hebben ze het niet ontvangen.
Op 29 oktober krijg ik via email bericht dat ik het koffiezetapparaat retour gestuurd zou hebben, ik krijg mijn geld terug.
Ik ben heel boos geworden en wil het apparaat voor de oude prijs hebben, dat was tenslotte onze overeenkomst. Het is bij Media Markt of Postnl fout gegaan, en nu heb ik na 2 weken nog geen apparaat en kost het mij € 56,00 meer om een nieuw apparaat te bestellen. Ik kreeg geen enkele oplossing aangeboden. (alleen om het apparaat opnieuw te bestellen voor € 301,00. Met deze ervaring van levering van MediaMarkt een heel slecht voorstel) Ik ben hier heel boos en gefrustreerd over. Het apparaat is een kado voor mijn dochter, ik wil het haar overmorgen geven en was ruim op tijd met bestellen, maar moet nu maar zien of ik nog op tijd een apparaat kan krijgen. Ik vind het schandalig dat ik zo behandeld wordt. Het heeft me ook nog eens uren van mijn tijd gekost.

Olivier 29-10-2020

Ik werd voor mijn aankoop gied en deeskundug geadviseerd door een medewerker.
Aangezien ik te voet was en mijn aankoop te zwaar om te dragen, werd mijn aankoop kosteloos opgeslagen in het magazijn, waar ik het later kosteloos kon ophalen worden op vertoon van mijn kassabon.

Fred Jansen 29-10-2020

Geweldig vriendelijk en met veel kennis en geduld geholpen, ik ben een heel erg tevreden klant.
Wij zijn geholpen door Niels .

Majella EERDEKENS 29-10-2020

Prachtige winkel met een zeer uitgebreid assortiment.
Zeer behulpzame en vriendelijke verkopers.

Hilgen 29-10-2020

Super geholpen. Mijn zoon heeft gespaart voor de iPods n was dan ook super blij dat hij ze kon halen. En bij het afrekenen nog eens 5 euro extra korting. Dank je wel mediamarkt

C 29-10-2020

Goed geholpen vriendelijk personeel blij met de aankoop er was een fout in de reclame maar correct gehandeld en toch geholpen