MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 414 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,4

jootje 02-11-2020

Fijne winkel veel keuze behulpzaam goeie advies veel op voorraad netjes dichtste bij

Jos 02-11-2020

Zeer deskundig geholpen bij de laptops ik ben al vaker geweest en goed geholpen

Jaap 02-11-2020

Het gezochte snel gevonden. Veel met elkaar pratende verkopers, die niet op je afkomen als je rondloopt. Wel veel keus!

Maxim 02-11-2020

Winkel met goede service en breed aanbod.
Hier kun je altijd terecht voor de juiste prijs.

Lester 02-11-2020

Prima, duidelijk en snel bestellen. Duidelijke toelichting ook over producten.

Sabrina 02-11-2020

Goed en zorgzaam personeel, goed geholpen en klant vriendelijk en behulpzaam

Enzo 02-11-2020

Snelle service, klantvriendelijk, uitstekende deskundigheid, ruime parkeergelegenheid.
Eerste 2uur gratis parkeren, daarna 1Euro/uur.

Brigit Barten 02-11-2020

Wat een vriendelijk personeel die je ook nog eens goed en eerlijk advies geeft.

Jack Bakker 02-11-2020

Wederom prima geholpen. Medewerkers altijd bereid om je te helpen en te adviseren.

J. de Bree 02-11-2020

Ik heb bij Mediamarkt een wasmachine besteld en deze is afgeleverd in lijn met de eerdere berichtgeving. de bezorgers belden mij keurig een minuut of 20 voor hun aankomst op om te zeggen dat ze er aan kwamen. Het binnen neerzetten en meenemen van de oude leverde geen enkel probleem op. de mannen sloegen de koffie af want hadden het druk en gingen weer door naar de volgende klant. so far so good.
Echter, een dag later vind ik in mijn mailbox een afschrift van het zogenaamde afleverbewijs, waarin vermeld staat dat het onbeschadigd is afgeleverd, geen schade is aan gebracht aan de woning enz.
Naam van de klant was niet mijn naam, drie laatste cijfers van de ID code zijn niet van mijn ID, en de handtekening al helemaal niet. Dit vind ik ongepast en eerlijk gezegd schandalig. Mocht het zo zijn dat de bezorger het even was vergeten en daar later achter kwam had hij even moeten bellen en hadden we in overleg dit even kunnen regelen met een opmerking op het afleverbewijs voor mijn akkoord. Dit mag niet kunnen. De bezorgers hebben naast deze slordige afronding hun werk prima gedaan. Kortom, bezorgers en ontvanger voorkom dit gezien hier problemen door kunnen ontstaan.

Lex 02-11-2020

Items waren makkelijk te vinden op de website en het reserveren van het item is zodra je in je account ingelogd bent gaat erg snel en eenvoudig. De dag erna het bestelde artikel opgaan halen in de MM in Middelburg en daar lag het netjes te wachten bij de service balie.

Dus de tijd in de winkel was hierdoor erg kort en overal werden de corona maatregelen netjes in acht gehouden. Erg prettig.

Enige aandachtspuntje is dat er twee mensen achter de balie stonden en die waren allebei (?) bezig met 1 klant. Weet niet of dit komt doordat een van de twee mensen in opleiding was en eea nog moest leren, maar dat kwam als een beetje onnodig over van mijn kant. Maar goed ik weet de achterliggende gedachte hierachter niet, dus mag hier ook geen oordeel over hebben.

Voor de rest altijd prettig winkelen en beleefde medewerkers die je altijd goed te woord staan.

Timo Boelens 02-11-2020

Zeer klantvriendelijk en professioneel geholpen, personeel denkt ook mee met de klant

Raymond 02-11-2020

Vriendelijk personeel, personeel met kennis. Kwam voor een verlenging van mijn mobiele telefoon, werd direct geholpen en werd samen met mij gekeken wat voor mij de beste abbonnement was. Echt super gedaan.

Lili-jan 01-11-2020

Fijne winkel met een goed assortiment. Jammer dat van sommige producten de prijs niet staat aangegeven. Prijzen zijn soms op elders op internet goedkoper, maar ik vind een fisieke winkel fijner omdat ik dan de producten kan zien.

Irene 01-11-2020

Prettige winkel en vriendelijk personeel. Ik zou deze vestiging zeker aanraden.

Nelis 01-11-2020

Groot assortiment. Vriendelijk personeel.
Door de 2 verdiepingen in de winkel veel mogelijk

Robert 01-11-2020

Zeer goed geholpen door de werknemer van Mediamarkt in Amsterdam-West, toen mijn dochter en ik een IPhone voor haar wilde kopen. Binnen 15 minuten hadden we precies wat we nodig hadden en hij had zelfs uitgezocht of we in aanmerking kwamen voor extra korting.
We zijn zeer tevreden.

Dennis 01-11-2020

Super fijne winkel personeel is ook erg behulpzaam. Bij de kassa zijn we ook snel geholpen.

Tilly 01-11-2020

Online was mijn ipad niet in voorraad, kon wel bestellen en afhalen in de winkel. Gekozen voor Amsterdam West. In Alkmaar niet op voorraad. Chaos in deze zaak, er ging een alarm af en het duurde heel lang voordat het geluid uitgezet was, Verder heb ik 19,95 extra betaald omdat ik met een werkende ipad naar huis wilde, met name wilde ik dat mijn mailinstellingen in orde werden gemaakt. Dat heb ik ook duidelijk aangegeven! Helaas is dat de medewerker niet gelukt en heb ik dus die 19,95 voor niks betaald en daar baal ik behoorlijk van.

BJE 01-11-2020

Deze winkel is overzichtelijk ingericht, geeft goede service en er werkt vriendelijk personeel, je kan hulp voor je aankopen krijgen zonder dat t personeel zich aan je opdringt

Beertje 01-11-2020

Het was een verademing om een verkoper tegen te komen die, in onze ogen, verstand van zaken heeft en uitgebreid de tijd nam om onze vragen te beantwoorden en te luisteren naar wat wij wilden hebben. Ondanks dat het al haast sluitingstijd was, bleef hij uiterst vriendelijk, beleefd en stelde zelfs voor om misschien zo'n dure aankoop niet vlak voor sluitingstijd te doen, omdat we dan misschien spijt zouden krijgen hiervan. Door zijn heldere verhaal was de keuze heel snel duidelijk en gingen we nog voor de winkel sloot naar de kassa met onze aankoop. Dank voor deze keurige service!

Esther 01-11-2020

Over het algemeen heel tevreden, maar sommige medewerkers zijn erg opdringerig. Dat ik op het punt heb gestaan om de winkel weer te verlaten. Het product dat ik wilde online te gaan bestellen.

Sjef 01-11-2020

Gekozen voor de prijs/kwaliteit verhouding. De uitstekende hulp bij mijn keuze. En de parkeergelegenheid bij de shop.

Julka B 01-11-2020

alles wat ik nodig heb is op één plek
volledige tevredenheid en tevredenheid over de kwaliteit van de gekochte producten

Giuseppe 01-11-2020

Vreselijke ervaring, MediaMarkt maakt de garantie niet waar!

De school laptop van mijn dochter is defect (Acer Chrome Book 13-CB5-312T-K5G). MediaMarkt heeft in eerste instantie geprobeerd de laptop te repareren. De reparatie duurde 4 weken, maar helaas is het probleem niet verbeterd/verholpen.

MediaMarkt erkent het defect maar wil het product niet ruilen of geld terug geven.

Na twee mails geen reactie van de klantenservice. Heb hun klachtencoördinator hierover gemaild: ook geen reactie, terwijl ze beloven binnen 7 dagen een inhoudelijke reactie.

Is dit de wow factor van MediaMarkt?