MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

5,2

C.J.Kolart 28-03-2019

wij hebben deze tv gekocht speciaal voor in de tourcaravan en doet het prima zijn goed geholpen door het personeel in middelburg

wil 28-03-2019

Werd vakkundig geholpen bij de aankoop van mijn power bank. Daar had ik van te voren geen verstand van.

Adrie Dijke 28-03-2019

Heel goede service, we hadden in december 2017 een smart-horloge gekocht, hier van ging in februari 2019 het plastic bandje stuk. Wij brachten het voor reparatie terug naar Media-markt Duiven. Na meer dan 20 werkdagen was het nog niet terug, toen kreeg ik bericht via de email dat ik naar de service afdeling kon komen om het aankoopbedrag terug te krijgen omdat het te lang duurde. Goede service en vriendelijke mensen.

Lex 28-03-2019

Het aanbod zou overzichtelijker kunnen, nu wat rommelig. Verder een prima winkel

Mark 28-03-2019

Prima toestel. Mooi geluid makkelijk te bedienen. Radio ziet er strak uit, helder display.

Raoul 28-03-2019

Gisteren ben ik op de telefonieafdeling van de Mediamarkt in Roermond snel en goed geholpen bij het kopen van een iPhone voor mijn dochter.

Dimitri7771 28-03-2019

Mijn favoriete en eigenlijk enige zaak waar ik regelmatig kom voor ál mijn electronica. Goeie en vakkundige service.

Dick 28-03-2019

Snelle hulp bij het uitzoeken van een mooie printer,de vraag of ik nog iets anders wilde ,mijn doe er ook maar een setje inkt bij.

G.Groenevelt 27-03-2019

Een kortings actie van Samsung deze week bij de Mediamarkt maakte de pijn van een recent gecrashte S8 een stuk minder. Vandaag gekozen voor een Samsung S9 voor de laagste prijs in Alkmaar. Ook werd het bestaande Vodafone abonnement ter plekke on-line aangepast. Om de levensduur van deze telefoon in positieve zin te beïnvloeden werd een stootlijst en een beschermende folie aangeschaft. Prima voorlichting en het gratis aanbrengen van de shield bij de SmartBar werd zeer gewaardeerd.
En in tegenstelling tot de vorige keer toch een verzekering tegen beschadigingen afgesloten. Bedankt Daan Denneman!

Veerbeek Henk 27-03-2019

Goede en deskundige adviseur. Scherpe prijs en goede kwaliteit. Prima winkel en veel keuze.

Joke Claassen 27-03-2019

Fijne winkel met zeer ruim assortiment in verschillende prijsklassen. Goede antwoorden op al mijn vragen gekregen. Grote klant vriendelijkheid. product werd in mijn auto gelegd zelfs.

Hazem 27-03-2019

Deze winkel heeft heel Goed producten en goede prices en zo snel service ..

Forest 27-03-2019

Goede winkel, service is oké. Ook de club is handig om je bonnen terug te vinden.

Carmen 27-03-2019

Mediamarkt is een goed, prima en veel zijdige winkel wat betreft electronica, waar ik met plezier en op mijn gemak wandel terwijl ik de tijd vergeet. De artikelen zijn van goede kwaliteit en super goed, de medewerker zijn behulpzaam en de service is prima

Vandana 27-03-2019

Mooie mediamarkt Zoetermeer goed overzicht.
Liepen genoeg medewerkers. Vriendelijk aan de kassa geholpen.

Natascha 27-03-2019

ik vond de winkel prettig om in te winkelen, het personeel was vriendelijk en de winkel zag er netjes uit!

Derkje 27-03-2019

Zeer uitgebreide keus, goede prijs en kwaliteit, vriendelijk en bekwaam personeel.

Melissav. 27-03-2019

Klantvriendelijk en kundig personeel. Tevens eerlijk over kwaliteit van producten.

Han 27-03-2019

Prima geholpen. Deskundigheid.
Helaas ook een min puntje.....
Laptop gekocht zonder dvd brander/ speler, had mij er even op moeten attenderen , is me ook niet een aangeboden dus, moet hem nu alsnog aanschaffen.

Theo 27-03-2019

Het was een prettige ervaring, werden goed geholpen en de medewerker kon antwoord geven op al onze vragen

Tamara 27-03-2019

Prettige winkel waarbij je prima geholpen wordt! Soms is het alleen zo druk dat de medewerkers je niet kunnen helpen! Maar ook dan zijn ze heel klantvriendelijk!

G.A Bernaards 27-03-2019

Toen ik voor een tablet ging kijken ben ik zeer goed geholpen door verkoper.Hij nam rustig de tijd voor mij en beantwoorde mijn vragen zodat ik als leek ze ook begreep.Mede door zijn rust en vakkundigheid ben ik tot aankoop overgegaan,Het was voor mij een zeer positieve ervaring.

Aron 27-03-2019

MediaMarkt Hoog Catharijne is een overzichtelijke winkel met vriendelijke werknemers.

Giovanni 27-03-2019

Ik heb deze media markt gekozen omdat het dicht bij is, personeel is vriendelijk en behulpzaam als er iets uitgelegd moet worden leggen ze goed uit Ze helpen je goed . En se vragen door bv ik heb een telefoon gekocht vragen wat voor abonnement je hebt.. en krijg ook nog eens korting . Lekker meegenomen ik vindt het een top zaak

Alex 27-03-2019

Ik had een duidelijk vraag voor een telefoon. Deze is opgehaald en aan mij gegeven. Er is geen advies gegeven of gevraagd dat ik nog een hoesje wilde of zoiets. Liever ga ik naar de andere vestiging waar ik de service beter vindt.