MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 407 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,3

Jan 21-07-2019

Op zoek naar nieuw tablet. Op internet had ik mijn keuze gemaakt maar wilde in het echt zien. Ik kon het niet vinden, dus dan naar een andere zoeken, totdat een verkoper zei dat hij zou gaan zoeken, en zo heb ik toch de tablet die ik graag wilde. Tof van de verkoper.

Kleinhesselink 21-07-2019

Prima geholpen duidelijke uitleg heeft verschillende dingen voor ons uitgezocht

Lilia 21-07-2019

wij zijn een familie uit de Republiek Moldavië, ik kwam voor een beter bestaan, in Nederland houden we van het land dat we leuk vinden, de aard van de gastvrije mensen, we zijn bij de Energic Budget. en we kopen altijd uw producten. We hebben altijd wat we kiezen We hebben wat we kopen De mensen die we bedienen zijn geduldig met ons totdat we hen vertellen wat we nodig hebben. de arbeiders zijn aardig en vriendelijk

Wilco Verenjans 20-07-2019

Prima shop ,geheid dat je niet niet lege handen na buiten loopt ,Maar dat je het product naar keuze in je auto laad en tevreden huis waards gaat.

Gerard Gaarthuis 20-07-2019

U verkoopt Samsung tabletten met Android 5.1. Dat is echt achterhaald. Als ik in uw winkel ben adviseer ik adspirant kopers een tablet te kopen met minimaal Android 8 of nog beter Android 9. Ik heb uw personeel daar ook wel eens op geattendeerd.

Marjan 20-07-2019

Prima geholpen door leuke jongen met een zwart Apple shirt. Hij had leuke aansluiting met mijn zoon die kwam voor een welverdiende Apple watch

Erwin 20-07-2019

Reservering was snel gemaakt en kon het product een uur later ophalen. Product is scherp geprijsd

Dennis 20-07-2019

Zeer klantvriendelijk en vakkundig personeel. Mag graag even door de winkel lopen al heb ik niets nodig. Top zaak

Brian 20-07-2019

We hadden een defect product na 1,5 jaar, geen enkel probleem. Direct een nieuwe

Van den Hoff 20-07-2019

Ik vond een mooie winkel kon goed vinden wat ik moet hebben en werd heel vriendelijk geholpen ik denk dat ik vaak terug kom maar dan in Arnhem

Bekhuis 20-07-2019

De Mediamarkt is een winkel met een groot assortiment, de keuze is reuze,winkel medewerkers die weten waar ze over praten.

inge van den dries 20-07-2019

heel klantvriendelijk goede uitleg snelle hulp heel toegangekelijk en overzichtelijk redelijke prijzen niet duur mij winkel

Teakmagazijn 20-07-2019

MediaMarkt Alexandrium wordt verbouwd, maar is toch open.
De verkoper was rustig. Hielp goed en liet zich niet van de kook brengen door de drukte.

Diana 19-07-2019

Ik kies voor mediamarkt omdat de service geweldig is. Zelfs via de klantenpas kun je al je aankopen terug vinden. Ze zijn klantvriendelijk en helpen je altijd!
Het is soms zelfs een uitje om door de winkel te lopen.

Renate zegeling 19-07-2019

Ik kreeg een Goede uitleg en het personeel was vriendelijk dat zie je niet meer in alle winkels.
Top

E Schoeber 19-07-2019

Heerlijke winkel om rond te snuffelen en dingen te kopen. Bij informatie perfect geholpen zodat je direct een beslissing kunt nemen. Petje af

Cheff 19-07-2019

Deze winkel op locatie ( The Wall ) in Utrecht is gewoon een uitzonderlijke top Locatie niet alleen vriendlijke em behulpzame personeel maar maar qua parkeer gelegenheden onwijs top en altijd wel voorraad ..al met al Top !!

Rosa 19-07-2019

Heel fijn geholpen goede tips vriendelijk jongeman nam zijn tijd voor ons petje af ...fijn om Auto te parkeren winkel ook netjes

Hansje 19-07-2019

Prima service in de winkel, daar houdt het op. Bezorgdienst een ramp, nu al 3x geannuleerd door logistieke fouten. Geen telefoontje in de ochtend, via track en trace gelezen dat bestelling geannuleerd is.
Na telfonisch contact met klantenservice wordt steeds wordt beloofd:" morgen lukt het echt". Zitten we weer te wachten. Nu nog steeds niets geleverd.

Mehdi 18-07-2019

Online besteld en de zelfde dag opgehaald en s'avonds heerlijk gegeten met de familie .
Dit alles mede dankzij de snelle service van mediamarkt .

F. Visser 18-07-2019

MeMa Klanderij Enschede, na vorige week een TV gekocht te hebben, vandaag nog wat randapparatuur gekocht. Wederom prima geholpen door zeer deskundig, geduldig en vriendelijk personeel. Ga zeker de volgende keer ook weer naar deze Mediamarkt

Jip 18-07-2019

De verkopers mogen iets meer gespecialiseerder worden binnen hun afdeling. Wel altijd fijn dat er veel voorraad is en dat er zo veel keus is.

mmj 18-07-2019

snele service
en in de winkel zeer vriendelijk personeel
de klante service is duidelijk en helpt je graag waar het kan

Stephan 18-07-2019

Ik werd goed geholpen en ze zijn klant vriendelijk tegen mij en ik raad ieder een aan om daar heen te gaan

Cemile 18-07-2019

Super vriendelijk personeel. Zeer behulpzaam en meedenkend. Laatste aankopen was een telefoonkabel, advies welke beste zou zijn. En keer daarvoor was als een dolle en koos de grootste tv. Verkoper vroeg hoe groot mijn woning was. En gaf gelukkig de juiste advies.