MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

6,4

Fred Rumuller 28-08-2019

Winkel ziet er schoon en verzorgd uit.
Alles overzichtelijk en ruime keus.
En betaalbaar naar eigen behoefte en portemonnee.
Deskundig en vriendelijk personeel
Dat maakt een mens gelukkig.

Tevreden klant 28-08-2019

Het overzetten van bestanden op de nieuwe mobiel verliep vlekkeloos. Na betaling is de mobiel dan direct gebruiksklaar.

Mieke 26-08-2019

Super shop, we werden super geholpen. Manlief wilde heel graag een smartwatch. enkele goedkope (troep) gekocht, zelfs bij Bol en weer teruggestuurd. Kwamen in shop en werden meteen goed geholpen, en de juiste uitleg erbij, voor zijn Samsung Smartwatch, Alles werd Duidelijk Helder en Goed uitgelegd, en zelfs heeft verkoper geholpen om te installeren, Kan niet anders zeggen als TOP. zou deze winkel zeker aanbevelen. En zelfs het kopje koffie kan genomen worden (gratis)

Fattie 26-08-2019

Werden goed geholpen en vriendelijk personeel.
Zou alleen de Budget Energy meneer willen adviseren iets minder druk te zetten om een evt overstap te maken.
Te snel praten en gaf het gevoel dat het eigenlijk niet zo slim was om te blijven bij huidige leverancier.

R Spierings 25-08-2019

Bij het binnen komen van de winkel werd je begroet door de beveiliging. service is dat. Alles is overzichtelijk en ruim en goede doorloop paden.
De winkelmedewerker wist niet alles van de tablets maar heeft keurig alles opgezocht via internet en wist mij daardoor veel te vertellen.
De verdere afwikkeling liep perfect ook bij de kassa.
Ik kom altijd in deze winkel vanwege de goede service en behulpzaamheid.

Dick 25-08-2019

Klantvriendelijk werd bij een vraag over een draadloze en ergonomische muis direct geholpen en er werden ook alternatieven getoond. Kon hierdoor de juiste keuze maken. Ook een proefmodel heeft hierbij geholpen. Vriendelijk overzichtelijk en goed gesorteerd enige opmerking is het aangeven van de kassa. Is wat verwarrend als je hier voor een eerste keer komt.

Jan van Vliet 25-08-2019

Heb een nieuwe telefoon gekocht bij Mediamarkt Zoetermeer. Ik ben uitstekend voorgelicht en geholpen.

Jan Veraart 25-08-2019

In de winkel kon ik iets niet vinden toen ik naar een medewerker ging is hij meteen meegelopen om te laten zien waar het staat
Super goeie winkel en survice

jaap welgraven 25-08-2019

was op zoek naar een tablet voor mijn kleindochter en werd door een medewerker goed geholpen met zijn uitleg ,waardoor het niet moeilijk was om een goede keus te maken dank je wel

Batpower65 25-08-2019

Velen malen teleurgesteld ivm artikelen van folder niet meer leverbaar. Samen met klantenservice en verkoper Jeffrey een goed alternatief gevonden voor een lagere prijs. Top

Dammy 24-08-2019

Uitermate vriendelijk en deskundig geholpen bij de aanschaf van een nieuwe telefoon.
Dat geldt ook voor de installatie service ( data overdracht ); ook daar zeer vriendelijk en deskundig geholpen.
En dat alles bij de Mediamarkt in Nieuwegein, vlak voor sluitingstijd.
Klasse !!!

aad 24-08-2019

veel producties voor aanbieding en ook duur
en groter winkel maar je moet wel navragen hoe duur hij is

Lindastar 24-08-2019

Ruime nette winkel. Goed overzicht. En omdat alles op 1 verdieping is kun je makkelijk je weg vinden. Ook een prima kassa systeem.

Pieter den Breems 24-08-2019

Ik vind de Mediamarkt Zoetermeer een geweldige shop omdat ik er altijd vriendelijk wordt geholpen en goede uitleg word gegeven bij alle electronische artikelen . Ik ben al jaren klant bij Mediamarkt Zoetermeer vanaf het begin en nog altijd kom ik er met plezier kwa vriendelijkheid en kwalitatieve spullen die ik hier koop .

Herman 24-08-2019

Ben heel correct en snel geholpen door een enthousiaste medewerker met vragen over lopende aanbiedingen.
Hij liep gewoon even mee om mij de gewenste artikelen aan te rijken.
niet van ze liggen daar en daar.
Top !!!

javaro 23-08-2019

Ik heb online twee geheugen sticks gekocht. Omdat ik de volgende morgen om 10 uur nog geen bevestiging had gekregen dat ik ze op kon halen ben ik met mijn bestelnummer naar de MediaMarkt gegaan. Daar bleek dat ze vanwege onverwachte ziekte van een collega nog niet beschikbaar waren op het afhaalpunt. De medewerkster van de klanten balie was zo vriendelijk om achter de schermen de levering snel naar het afhaalpunt te laten brengen.
Dit was gewoonweg zoals je als klant behandelt wilt worden. Een echt WOW moment.

david 23-08-2019

Omdat hij in de buurt is en omdat ik te spreken ben over de service en vriendelijkheid van het personeel.

Carmen 23-08-2019

Altijd positieve ervaringen met mediamarkt Zwolle. Kundig, geduldig en vriendelijk personeel. Waar ik veel waarde aan hecht!

Job 23-08-2019

We kwamen binnen, gelijk geholpen door een medewerker die ons veel informatie gaf. Hij was heel vriendelijk en wist er veel van af. Er was ook nog een actie dat je bij het kopen van een laptop een printer en de nieuwste versie van office er gratis bij kreeg ter waarde van wel 250 euro. Ik zou deze winkel zeker aanbevelen.

Robert 23-08-2019

Over de mediamarkt ben ik erg ontevreden en kan helaas deze winkel niet aanbevelen.

Van een online bestelling die ik gedaan heb duurde de levertijd duurde langer dan aangeven. De klantenservice kon niet vertellen wanneer bestelling geleverd zou worden. Daarom in overleg met klantenservice bestelling geannuleerd om in de winkel het product te kopen.
Nu ben ik 2 maanden en meerdere telefoontjes naar de soms zeer slecht bereikbare klantenservice verder en heb nog geen geld terug.
Klantenservice staat je vriendelijk te woord maar kan en doet niks anders dan notitie maken en daarna hoor je niks. Voor mij geen mediamarkt meer.
Sandg 23-08-2019

Ik heb precies hetzelfde probleem.
De bestelling komt maar niet terwijl alles op voorraad is.
Ze maken alleen maar incidenten aan, maar hoor er nooit wat van.
Waardeloos bedrijf is het.

Fam.van Barneveld 23-08-2019

Grote overzichtelijke winkel.
Klantvriendelijke bediening.
Groot assortiment
Makkelijk bereikbaar met auto en lopend.

Sandg 23-08-2019

Onbeschrijfelijk slecht.
Ik wacht inmiddels 19 dagen op de levering van 2 ontbrekende producten. Bij de bestelling was de levertijd 2 dagen. Slechts 1 van de 3 producten is geleverd.
Meerdere malen met klantenservice gebeld, maar de verhalen zijn elke keer anders. Dan is het product tijdelijk niet op voorraad, dan is er weer wat anders mee aan de hand.
Ik kan de bestelling ook niet annuleren want het was een combi deal waarbij de korting van ruim 60 euro dan komt te vervallen.
Ik heb inmiddels alles wat ik heb kunnen denken geprobeerd, maar er is niemand die bij de mediamarkt het heft in hand neemt om dit te gaan regelen.

Zijn er nog mensen met tips dan hoor ik het graag.

Ik zou dan ook adviseren gewoon een goed bedrijf te kiezen en de mediamarkt te laten voor wat het is.

jans 22-08-2019

ik ga naar deze winkel want wat ik ook zoek ,ze hebben het.
Vriendelijk personeel die alles duidelijk uitleggen en goede advies geven.
En dan de service ,die is helemaal geweldig ook de garantie is super.

Marga 22-08-2019

Word je gebeld voor het afleveren van een product. Er wordt niet eens gevraagd of het gelegen komt dus heb het afgekapt en de vraag om terug te bellen. Dit gebeurt inderdaad en wat blijkt dan je kunt niet eens de voorkeur voor een ochtend of middag aangeven. Dan moet je meer betalen. De verkoper in de winkel zei echt iets anders. Nee hoor mevrouw dat heeft hij echt niet gezegd. Ik voelde me voor leugenaar uitgemaakt en heb dit benoemd. Dan komen we de vriezer toch niet brengen en komt u uw geld terughalen. Op dit soort onvriendelijkheid zit ik echt niet te wachten. Dus mediamarkt inderdaad: "onze klanten verdienen de beste service" . Helaas is het tegendeel de harde waarheid.

G. van Dalen 22-08-2019

fijne en nette winkel word goed en netjes geholpen en krijg meestal goed antwoord op mijn vragen