MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 415 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,3

Hans 29-04-2021

Waren opzoek naar een nieuwe stofzuiger en via Google kwamen we uit bij de Media Markt. Eerst op de site gekeken en daar was een ruime keuze te zien van stofzuigers. Via filters kregen we een goed overzicht van de stofzuigers. Wij zijn naar de winkel in Utrecht geweest en daar was een grote collectie stofzuigers. Een verkoper was in de buurt om onze vragen te beantwoorden. Uiteindelijk gekozen voor een Philips stofzuiger. Afrekenen ging vlot bij een een vrolijke dame aan de kassa.

Mirjam 29-04-2021

Ik heb mijn mobiel telefoon abonnement verlegen. Koste zijn hoger dan is afgesproken! Wordt zelf na twee maanden nog hoger!
Tewel je voor twee jaar een bedrag is vast gelegd.
Daarna kom je met klachten en wordt je niet gehoord. Zeggen dat ze terugbellen doen ze niet!
Via mail krijg je de gegevens wat je niet kan openen zowel op mobiel als op je pc.

Remie van Holder 28-04-2021

Overzichtelijk, goed en vriendelijk personeel. Ik kan het een ieder aanraden.

F. Borsje 28-04-2021

Super fijn geholpen in de winkel. Ik kwam spullen halen om een thuis werk station op te zetten, dus ik moest aardig wat spullen hebben. Er werd de tijd genomen om mij goed te kunnen helpen en kreeg eerlijk advies zonder dat mij onnodig dure spullen werden aangesmeerd. Hele fijne service!

Lucky F 28-04-2021

Aardige werknemers en heel erg behulpzaam, nemen de tijd, leggen je alles uit en ze zoeken alles uit of roepen iemand erbij om je te helpen. Service 100% volledig aan de klant.
Dit zijn de toppers met goede service: X, Y en Z😎

Nog 2 anderen vd koelkastenafdeling en gamesafdeling, en de 3 kassa-ladies😎 hun namen weet ik niet maar hun service en gastvrijheid zal je wel opmerken👍🏾😎!! Bedankt voor jullie hulp en alle informatie!!

NK 28-04-2021

Slecht. Informatie verstrekken wat helemaal niet klopt... vervolgens zeggen dat ik het geld binnen 5 dagen krijg wat nog steeds niet is gebeurd! Ik wacht nog steeds op mijn geld steeds word er gezegd 'ik stuur een mail naar de winkel waar u het heeft besteld ze nemen contact met je op' niet gebeurd! Service is zo slecht! Ze besteden niet eens aandacht aan de klanten. Ik ben al bijna 2 weken bezig om mijn geld terug te krijgen. Ze nemen niet eens contact op!

Aili 28-04-2021

Super tevreden omdat ik snel terecht kon in de winkel op afspraak voor een antitrilmat die ik dringend nodig had. Vriendelijkheid en service van de medewerkers ben ik ook heel tevreden over. Vind het jammer dat Media Markt weg gaat uit Zaandam!

NK 28-04-2021

Ik ben al bijna 2 weken bezig om mijn geld terug te krijgen! Het is niet normaal. Gister ook gebeld zouden contact met mij opnemen, nog steeds niet gebeurd. Ik heb al eerder een slechte recensie geschreven over media markt maar blijkbaar veranderd er toch niks. Service blijft slecht en het wordt ook echt niet beter dat weet ik zeker. Ik wordt gebeld om te zeggen dat het hun spijt etc maar daar heb ik niks aan! Bestelling niet ontvangen en mijn geld ook niet dus aan een sorry of het spijt ons bereik ik niks mee! Ik blijf slechte recensies schrijven totdat ik een keer een normaal service zie van media markt en aangezien dit nooit gaat gebeuren kan ik dus elke dag wel een slecht recensie schrijven maargoed. Ik hoop dat ik mijn geld nog krijg..

Jack Aux verlengkabel 27-04-2021

Ik had een Jack Aux kabel van 5 a 6 meter nodig en had en kabel op de website zien staan van € 11,99 en gezien dat deze voorradig was op de Cruquius. Echter niet te vinden in de winkel. Degene die me hielp is zelfs met een collega in het magazijn op zoek gegaan, want ook volgens hen diende de kabel aanwezig te zijn. Echter niet te vinden en ik kreeg toen een duurdere mee voor de prijs van het geen ik zocht. Deze vind ik klantvriendelijkheid en een goede service

Kevin 27-04-2021

Bestelling verliep vlekkeloos en ook het ophalen was binnen no-time gepiept!

Marian 27-04-2021

Gisteren een tv en een smartwatch gekocht. Goed advies gekregen bij het uitzoeken. Ook hielp de medewerker ons om de tv in de auto te laden. Fijne klantbeleving.

Anouk Brouwer 27-04-2021

Super goede service, doordat je maar 30 minuten hebt helpen de medewerkers je goed, zodat je binnen die tijd je keuze gemaakt hebt. Ook fijn dat je nog contant kan betalen en je je bon digitaal krijgt, zodat je hem altijd bij de hand hebt.

Cadix 27-04-2021

Heel goed geholpen door service balie, fitness tracker was binnen de garantie periode defect gegaan. Zonder problemen of discussie geld terug gekregen.

Morgan van der Kolk 26-04-2021

Ik heb voor de mediamarkt gekozen, omdat ik hier vaker goede aankopen heb gedaan. Hierbij heb ik kennissen en vrienden in omgeving gestimuleerd gebruik te maken van deze winkel.
Hierbij snelle levering en goede service ervaring in persoon en middels de website.
Afgelopen weekend een tv gekocht, waarbij achteraf de prijs te zijn gewijzigd. Hiervoor ben ik terug gegaan en ben ik uitstekend te woord gestaan.
9 onderbouwd dan het “minpuntje” dat dit evt op voorhand had worden kunnen voorkomen, maar gelukkig ben ik uitstekend te woord gestaan en heb ik een vriendelijke manager en klantenservice gesproken. Ik heb een tussenweg gevonden met de medewerkers en ze hebben meegedacht naar een oplossing.
Dit heb ik ondertussen ook gedeeld met mijn omgeving en raad deze website/winkel absoluut aan bij hen.

Steven 26-04-2021

Prima winkel met goed advies. Als het niet te druk is, word je snel geholpen. Als het druk is en je hebt iemand kunnen vinden, nemen ze alle tijd voor je. Ook al zien ze dat er meerdere mensen wachten. Ze willen je goed helpen, zodat jij tevreden naar huis gaat.

Gisteren een usb hub + kaartlezer aangeschaft. Dat wat ik zocht, hadden ze niet op voorraad. Medewerker bood direct een alternatief aan. Dik tevreden!

Alex 26-04-2021

Ik vind mediamarkt een fijne winkel omdat de keuze enorm is. Zo kan je het product goed bekijken en aanraken om een goede indruk te krijgen van wat je koopt. Heb mijn zoveelste nieuwe telefoon gekocht en bevalt prima.

Pvdm 26-04-2021

De bestelling ging makkelijk op mijn mobiel. Helaas was de bestelling niet goed gegaan en lag het niet klaar om afgehaald te worden. Na wat belletjes met hoofdkantoor was het snel opgelost en ging ik alsnog naar huis met mijn aankoop.

26-04-2021 26-04-2021

Vandaag gekocht en meteen in gebruik genomen. 3x gebruikt vandaag. Makkelijk schoon te maken, doordat je de onderkant los kan maken. De functies die er op zitten doen wat ze moeten doen. Top apparaat!

T.de Jong 26-04-2021

Had 2 maand geleden koffieapparaat gekocht online maar had vanaf het begin al problemen er mee ik had er goed en wel maar 15 tot 20 koppen koffie mee gedronken en toch was die kapot maar ben super geholpen door de medewerker achter de bali kan niet meer zeggen dan dank je wel voor de goede service. Aardige mensen ook en een goed advies weer meegekregen.

Jantine 26-04-2021

Goed advies gekregen. Mooie tv aangeschaft. Prijs en kwaliteit goed! Tevreden

Edith en Koen 26-04-2021

Heerlijk dat winkelen op afspraak. We konden ons rustig oriënteren op onze nieuwe laptop en indien nodig, was er meteen een verkoper beschikbaar die ons kon helpen.

Bert 26-04-2021

Mensen met kennis aanwezig over de producten die ik zocht ... goed geholpen vriendelijk

Leonard 26-04-2021

Ik heb op 19/03 een PLaystation 5 met accessoires besteld en betaald bij MediaMarkt (€620). Na mijn bestelling te hebben gedaan heb ik ongeveer een week niks van ze gehoord, geen bestelbevestiging of geregristreerde bestelling in mijn account. De klantenservice bellen resulteerde alleen maar in een "U moet geduldig wachten" en "U wordt er vandaag over gemaild" terwijl er niks gebeurde. In de weken die daarop volgde heb ik heel vaak de klantenservice te pakken geprobeerd te krijgen met bijna elke keer één van de volgende resultaten: Er wordt gewoon niet gereageerd op mijn mail/chatbericht, ik krijg een reactie dat mijn bestelling niet in het systeem staat of ze vertellen mij iets wat rechtuit niet waar is zoals dat ik in het midden van de wachtlijst stond voor de PS5 (niet gebeurd) of dat ik die dag nog meer van ze zou horen (niet gebeurd).
Na een maand en talloze poging wat concrete informatie uit ze te krijgen hebben ze het geld terug gestort en heb ik nog steeds geen PS5, geen plek op de wachtlijst en geen serieuze excuses naast een standaardmail met een "excuses voor het ongemak" en een "Heb je verder nog vragen? Ik help je graag!".
Kortom de klantenservice neemt je niet erg serieus en het hele bedrijf lijkt een instelling te hebben dat één klant op al die klanten toch niet erg belangrijk is dus kan het ons niet veel schelen.

Stef Roermond 26-04-2021

Zo dan via hier . Voor de Pasen een nieuwe koelkast en een nieuwe diepvries besteld .
Koelkast kwam niet chauffeur zij dat ik niet thuis was deur stond open met dat mooi weer met een brief je met mijn telefoon nm. Er op maar had ook geen foto van de deur van mijn huis dat i er geweest ?
Na de feestdagen zonder koeling gezeten te hebben en alle eten te hebben kunnen weg gegooid .
Kwamen ze ruim na de feestdagen een nieuwe brengen .
De doos was beschadigd klantenservice gebeld en ze zegt maak maar open .
Wat denk je ook beschadigd aan alle kanten .
Nieuwe besteld omdat als ze hem komen ruilen zit je nog een week zonder koelkast.
Deze kwam direct de volgende dag super.
Maar die kapotte hebben ze laten staan ook een bijna een week hadden eigenlijk gewoon moeten mee nemen vind ik .
Komen ze die halen loopt die jongen de verf van de deuren weer 40 euro voor de schilder.
Na veelvuldig contact ..
Zit ik nog steeds op schadeloosstelling te wachten en het geld terug van der kapotte koelkast wat jullie geleverd hebben.

M. Kuntz 26-04-2021

Mijn dochter had een headset gekocht die snel stuk was. Ze stuurde hem binnen 100 dagen terug en vroeg haar geld terug. Na 101 dagen kreeg ze een mail dat ze niet op tijd was geweest en dat ze hem gingen repareren, terwijl ze een maand daarvoor al een mail had gehad dat ze geld terug zou krijgen. Wat een prut bedrijf!