MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 415 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,3

Patje 02-05-2021

Breda is een fijne mediamarkt , genoeg parkeerplaatsen voor de winkel .Goed ingedeeld qua artikelen , makkelijk om alles te vinden wat je zoekt .
Goede service van medewerkers die er zijn .

Laura 02-05-2021

Had het product, een laptop, op de website al uitgezocht. In de winkel kon de medewerker nog extra informatie geven en kon ik de vragen die ik nog had over het product stellen. Ook kreeg ik goed advies over benodigde accessoires en verzekeringen die eventueel afgesloten konden worden. Kortom goed en deskundig advies.

Catherine en Bruno 02-05-2021

Mediamarkt bood ons een ruime keuze uit mogelijkheden om een vervangend apparaat aan te schaffen toen ons strijkijzer het plotseling begaf. Heel plezierig om dicht bij huis zo gemakkelijk en snel een probleem in huis op te kunnen lossen.

T Bakker 02-05-2021

zeer vriendelijk en veel personeel om te helpen om onze keuze te maken. Dikke pluim.

Karel G. de Roo 02-05-2021

Prima winkel, en wanneer je geholpen wordt als je een vraag over apparatuur wilt stellen, wordt je ook goed geholpen. Het duurt alleen erg lang voordat zich een verkoper vrij kan maken. Wat meer (deskundig ) personeel zou beter zijn.

René 02-05-2021

Mooie duidelijke website en het zoekveld op de website is functioneel. Alles mooi ingedeeld in categorieën. Bestellingen plaatsen en afronden zo geklaard.

R. Suryadi 02-05-2021

Snel geholpen bij de smartbar voor een screenprotector, echt klaar terwijl je wacht!

Anita 02-05-2021

Kom altijd bij jullie in het Alexandrium, geweldige zaak (nog mooier na de verbouwing) met volop keus, leuk en vakkundig personeel

M. Benjert 02-05-2021

Mooie aanbieding van een goede koffiemachine, uitstekende, eerlijke uitleg, hulp van de medewerker!!!

Hen Turk 02-05-2021

winkel hield zich goed aan de corona regels werd er goed geholpen door de winkelmedewerker

Eddy 02-05-2021

Ruime overzichtelijke winkel met vriendelijk, deskundig en behulpzaam personeel. bij (bijna) alle producten keuze uit diverse merken en uitvoeringen

Mark 02-05-2021

We hebben voor deze winkel gekozen omdat we goed en deskundig werden geholpen, ook ondanks de corona regels werden ook op afstand zeer goed begleidt.
Daarom een top-winkel.

Stephan 02-05-2021

Drachten goeie klant vriendelijke mensen .
Goeie uit leg over een product

Anneke 02-05-2021

Prima winkel, stuk voordeliger dan de concurrentie. Mooie winkel,ruim assortiment en vriendelijke personeel zowel bij de apparaten als bij de kassa. Ik kom hier zeker nog eens terug

Anneke 02-05-2021

Fijne controller, ligt lekker in de hand.
Erg handig vooral als je een game op de tv speelt. Ik raad deze controller zeker aan

van Barlingen 01-05-2021

Na heel wat research gedaan had ik besloten om mijn laptop aan te schaffen. In de mediamarkt in Alkmaar werd ik door medewerker, Jamin, erg goed geholpen. Ik vertelde wat ik wilde en hij stelde kritische vragen die mij aan het denken zetten.

Jamin gaf mij goed advies en het kwam erop neer dat wij met hetzelfde dilemma zaten. Ik heb de 16gb niet per se nodig. Met 8gb red ik het ook. Jamin liet mij zien hoe hij dit bij zijn laptop had opgelost.

Jamin was niet opdringerig en had alle tijd om mij te kunnen uitleggen hoe het precies zit. Zijn advies en interesse waren oprecht, wat ik erg prettig vond. Er was geen druk op ‘ je moet duurder kiezen, want dan verdient de winkel meer’. Er was sprake van echte kennis en iemand die een ander graag helpt.

Melissa 01-05-2021

Ik ging voornamelijk voor oordopjes voor mijn toestel, maar vond ook een leuke kado voor mijn moeder met een goeie aankoopprijs!!

Anderina Niggebrugge 01-05-2021

De service was overweldigend, misschien omdat de Mediamarkt net weer open was zonder afspraak en het nog niet heel erg druk was, ook vanwege het weer. Maar de informatie die ik kreeg over verschillende artikelen, was goed, en degene die mij hielp liep met de aanschaf mee naar de kassa en zelfs mee naar mijn fiets om te kijken of ik de aanschaf zelf mee kon nemen. Dat lukte niet en er werd meteen geregeld, dat het betreffende artikel de volgende dag thuis afgeleverd zou worden, en dat is gebeurd. Een compliment is zeker op zijn plaats.

Jootje 01-05-2021

Vind het een fijne winkel, we zijn erg goed geholpen en nog snel ook. Erg blij met de telefoon en advies wat we gekregen hebben.

Gerk Huisma 01-05-2021

Veel keuze in betalings mogelijkheden. En je kunt het laten bezorgen of ophalen. Online gereserveerd en na een half uur kun je het ophalen in de jou gekozen winkel.

Geert 01-05-2021

Vandaag zeer goed geholpen door Richard met het aanschaffen van een koffiezetapparaat. Heeft veel kennis en weet wat hij doet! Zeker een dikke 10!

Inno van den Berg 01-05-2021

Goed geholpen en daardoor een goede keuze gemaakt. Ik heb heb gewacht tot de winkel weer open was en ben toen pas voor dit product naar de MediaMarkt gegaan.

Bob 01-05-2021

ging kijken voor een telefoon zat te twijfelen over welke bij navraag over verschil goede geholpen. uiteindelijke telefoon met abonnement aangeschaft.

Cor 01-05-2021

Een goede service, nemen de tijd voor je. Men de kt met je mee en probeert een oplossing te zoeken. Bij de kassa een extra controle en als het niet klopt lossen ze het direct op.

jandeck 01-05-2021

was op zoek naar een nieuwe desktop pc. De mijne had het begeven. Blijkbaar zijn desktops niet meer zo veel gevraagd maar ik heb met hulp van een verkoper toch de juiste gevonden. Het is een ACER TC-895, Ben er erg blij mee.