MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

6,4

Bianca 05-05-2021

Ik bestel een frituurpan omdat je dat dan binnen 30 minuten op kan halen bij een media markt in de buurt volgens jullie reclame
Dit blijkt niet zo te zijn want na een uur krijg ik pas het bericht dat ik het op kan halen
Daarvoor moet je in de winkel een nummertje trekken en kom je dus achter in de rij met bv klachten en andere zaken
Ben je eindelijk aan de beurt dan moeten ze het nog ophalen en moet je bij die balie afrekenen wat geen probleem is denk je dan, maar na het afrekenen moet je bij de gewone kassa"s in de rij gaan staan en wachten tot de klanten voor je hebben afgerekend
Terwijl wij al betaald hebben en je er niet langs mag
Frustrerend

Gerard 05-05-2021

Koop snel afgerond met vakkundig advies. Op voorraad was alleen artikel in andere kleur welke duurder was. Zonder discussie tegen de lagere prijs kunnen kopen. Zeer klantvriendelijk

rohan Hendriks 05-05-2021

Recent een tv gekocht die met schade is geleverd
Vervolgens worden we naar een vestiging gestuurd vanuit de klanten service die niks kan betekenen.
Ná eenmaal het product verstuurd te hebben wordt er vanuit de klanten service gelogen en gezegd dat er niks is ontvangen. terwijl first logistics heel iets anders zegt

Floris Hoogeveen 05-05-2021

Ik heb deze winkel gekozen omdat dit voor mij dichtbij is en ik daar altijd heel goed geholpen word.
Personeel neemt best wel veel tijd voor je en leggen alles heel goed uit en een heel goed advies als het voor jou wat beter is om wat anders te nemen.

Myrjam 05-05-2021

Heerlijk overzichtelijk en duiderlijk en heel veel keuze. En veel showmodellen

Mariska jansma 05-05-2021

Prima winkel. Personeel luisterd naar je wensen en is vriendelijk. Ze hebben verstand van de producten.

Francisca 04-05-2021

Vooraan de entre stond een personeelslid waaraan ik kon vragen waar ik moest zijn, perfect.
Daar aankomende stond een meisje die meeliep naar de plaats wat ik moest hebben, met uitleg, perfect.
Meer kun je feitelijk niet wensen in een winkel ...... PERFECT.

Cor 04-05-2021

Omdat ik zelf nogal twijfelde over mijn nieuwe telefoon , omdat ik door de bomen het bos niet meer zag gezien het enorme aanbod van mobile telefoons heeft een medewerker van Media Markt mij geholpen met de keuze, en uiteindelijk toch naar mijn zin ! Toppie !

Hans Zijlstra 04-05-2021

De winkel is netjes en zorgvuldig ingedeeld zodat je alle bijbehorende artikelen zonder te veel te zoeken kunt vinden en als je het niet kunt vinden staat het vriendelijke en deskundige personeel klaar om je te helpen

Bart Duin 04-05-2021

Goed geholpen en prijs is prima
En wat nog belangrijker is is de service!!!
Die is super goed.
Kom er nu al wat jaren bij de mediamarkt
En ik ben super tevreden.

Sebastiaan 04-05-2021

Super verkoper, veel vragen gesteld omtrent verschillende koffiezetapparaten. Hij had op alles antwoord en gaf daarmee eerlijk advies en heeft samen met ons een hoop doorlopen. Voor nu hebben wij een prima apparaat gekocht en voor de toekomst weten we waar we op moeten letten

Kay 04-05-2021

Had een wifiset nodig en gekozen voor de deco m9. Voorraad was er en de winkels zijn gelukkig tot 2000 uur open. Winkel in Drachten bezocht. Nette ruime winkel en hadden de set op voorraad zoals getoont op de website. Gekocht en 40 min later weer van goede wifi kunnen genieten.

R.W 04-05-2021

Mooi georganiseerde winkel, vriendelijk personeel en top service ! Ik beveel de store in Maastricht aan.

Jan Cats 04-05-2021

26 februari 2021 tv bij mediamarkt gekocht
tv bevalt niet dus binnen de 100 dagen proef de tv op 30 maart 2021 op laten halen
tv is opgehaald maar het geld wordt niet terug betaald. Mediamarkt is zeer moeilijk bereikbaar, de contacten met de klantenservice en per mail geven een IT probleem bij mediamarkt als oorzaak bereikbaarheid en het niet terug betalen van mijn geld.
Winkel in Hoorn bezocht, zonder resultaat.
Klantenservice mediamarkt diverse malen gebeld....voeren mijn inziens een ontmoedigingsbeleid door wachttijden van meer dan 20 minuten op te geven terwijl ieder keer binnen 2 minuten wordt opgenomen.
Wordt er gevraagd naar doorverbinden naar de juiste afdeling....kan niet zegt men, krijg ook ieder contact dezelfde met Indiaas of Surinaams dialect sprekende dame aan de lijn.....worden de vragen te moeilijk dan wordt er gewoon opgehangen.

Harrie klein 04-05-2021

helaas weinig deskundig personeel aanwezig en lang wachten voordat een verkoper tijd had

Hann 03-05-2021

Mijn Fitbit Smartwatch had het begeven en de garantie was net 3 dagen (plus de extra maand van Mediamarkt) voorbij. Anders had ik een nieuwe gekregen. Maar niet getreurd, een Samsung smartwatch gekocht (en dezelfde dag nog een voor mijn man).
Zeer aardige mensen die kundig zijn op de afdeling waar ze staan.

Fabiano 03-05-2021

Ik vind mediamarkt een hele fijne winkel en altijd super vriendelijk personeel. Mijn favo winkels als het aankomt op elektronica.

Priscilla 03-05-2021

Druk maar werd goed geholpen en de verkoper ging de goeie kleur plakken.
En gaf uitleg

william v/d oetelaar 03-05-2021

Mediamarkt Den bosch daar werkt een super leuke en gezellige vrouw helpt je goed met adviseren van producten en zoekt ook echt mee echt top

J 03-05-2021

Hele goede uitleg en service ervaren. De verkoper wist werkelijk alles goed uit te leggen en gaf een goed gebalanceerd advies zodat ik met de juiste spullen de deur uitliep tegen de juiste prijs. Zo hoort het

Stephan 03-05-2021

Duidelijke winkel met een goede prijskwaliteit! Ook vaak de producten op voorraad!

Wim 03-05-2021

Vrijdag 30 april een samsung tv besteld via de webshop en betaald , tv Samsung Qled 4k 55 Q80T voor € 944,'-. Bestelnummer :60403358. Zaterdag 1 mei krijg ik een mailtje dat mijn bestelling is geannuleerd omdat het product niet meer op voorraad zou zijn.?? Op de site gekeken en deze tv was nog bij 32 filialen op voorraad !? En ook zondag nog. Kijk maandag weer op de site en de tv is nog gewoon leverbaar alleen hij kost nu € 155,- meer dan vrijdag/zaterdag en zondag. En ben mijn geld ook nog min. 5 dagen kwijt. Al zal ik ook nooit meer een nieuwe TV elders kunnen kopen, de Mediamarkt zal er NOOIT 1 leveren.

Rene 03-05-2021

10 februari is onze samsung 65 inch tv geleverd aan huis met schade aan de doos, overal foto’s van gemaakt nadat die bij ons droog en veilig in de schuur stond over is verhuis naar onze nieuwbouw woning erachter gekomen dat de tv total loss was, uiteindelijk toch een tv nodig dus de tv omgeruild en er is een aanbetaling aangevraagd voor het bedrag wat wij terug mogen krijgen!

Nu inmiddels 4 belletjes en 4 weken later nog steeds geen geld terug!!
We worden elke keer beloofd dat we binnen 2 dagen terug worden gebeld maar telkens horen wij helemaal niks!! Ook na mail contact met de klantenservice horen wij daar geen geluiden meer van!!

Al met al hele slechte service van de mediamarkt over het terug betalen van de producten, en als het nou om 10 euro ging is het tot daar aan toe maar dit gaat over de 1000 euro!!

Wanneer krijgen wij eindelijk eens bericht van de mediamarkt en gaan ze bezig met het uitbetalen van het bedrag ?

Niels 03-05-2021

Slecht verstaanbaar krijgen meerdere malen voicemail slecht Nederlands en arrogante medewerkers
Wachten al 2 weken op een tv de omgeruild moet worden

Silvia Van Veenendaal 02-05-2021

Nette winkel met goed personeel, soms zijn ze wel moeilijk te vinden, ze zouden wat meer zichtbaar aanwezig mogen zijn en actief naar de klanten kunnen toe gaan om te helpen.