MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 414 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,4

Justin do Rego 07-05-2021

Ik koop regelmatig bij jullie. De reden hiervoor is omdat ik altijd vriendelijk wordt geholpen door aardig personeel die hun tijd nemen om wat uit te leggen

Jan 07-05-2021

Super shop veel keus mogen daar graag naar toe gaan om wat te kopen wat we nodig zijn,

Koos 07-05-2021

wat een K T winkel

spullen besteld online betaald en dan een dag later een mail krijgen dat het niet geleverd kan worden

klantenservice gebeld verhaal uitgelegd dan worden ze boos en verbreken de verbinding

Nhanh vqn dao 06-05-2021

Wij worden heel goed geholpen en vriendelijke medewerkers en nog we kunnen onze kassabon zien online mag er is dat we onze kassabon kwijtgeraakt jullie kunnen terugvinden via online van Mediamarkt club kaart zien dat is veilig voor ons dankjewel

Sonja 06-05-2021

Ondanks dat de medewerken bezig was met opruimen maakte hij tijd om ons te woord te staan en ook uiteindelijk hebben wij het product ook gekocht. Een compliment voor deze medewerker

paul linsen 06-05-2021

een product van kwaliteit vooral het binnenwerk. een mooi afgewerkt buitenkant

Laurens 06-05-2021

Zocht een specifieke laptop voor wat gaming en werd perfect geholpen in de winkel! Had mijn wensen besproken met de betreffende medewerker en deze liet mij 3 modellen / merken zien welke daar het beste op paste. deze naast elkaar vergeleken en zo een gegronde keuze kunnen maken. Eenmaal thuis gekomen was hij zo geinstalleerd en kon mijn zoon mooi zijn favoriete games spelen! Kudos! mijn dank is groot.

robert 06-05-2021

perfecte winkel om de apparatuur te bekijken en daarna te kopen. goeder info en service. Al jaren een tevreden klant.

Martin 06-05-2021

met je mediamarkt account inloggen en dan heel makkelijk een bestelling plaatsen die ik de volgende dag opgehaald heb, super, zeker nu in corona tijd. Kiezen uit een super groot assortiment met goede vergelijkings mogelijkheden zodat ik de keuze voor de Dyson hot cool wel overwogen kon maken.

Melvin 06-05-2021

De vrouw die ons hielp had echt kennis van zaken en legde alles heel duidelijk en rustig uit. Ze nam echt tijd voor ons en dat heeft ons ook echt geholpen met de keuze maken en met het overgaan tot verkoop.

Marco Mentink 06-05-2021

Prijs is aan de hoge kant, maar wel echt waard. Hij is super makkelijk in gebruik en kunt er veel mee stylen mee. Menig tutorial filmpjes gekeken.

Jan 06-05-2021

Om precies 11 uur zondagmorgen gingen de rolluiken open. Het personeel heette iedereen vriendelijk welkom. Opvallend. Had ik niet verwacht. 2 keer advies gevraagd en 2x goed en vriendelijk geholpen. Tot slot het vriendelijke kassameisje. Die had plezier in haar werk en kletste er vrolijk op los. Prima personeel daar in Roermond.

Basim AL Lame 06-05-2021

Ik vind de winkel leuke en de mensen daar werken helpen mee om t veel vragen

jan v.d.brand 06-05-2021

vond wat ik zocht en werd goed geholpen. duidelijk overzicht van printers en genoeg keuze. Prijs was acceptabel.

Sanjit 06-05-2021

Yes it is best place to find the variety and options in any electronic gadgets enough options are there for every appliance the salesmen are very friendly and helpful. I will highly recommend media market to all

T 06-05-2021

Media Markt Arena accepteert bestellingen die dezelfde dag bezorgd moeten worden(Meerdere keren)
En levert achteraf pas na 3-5 werkdagen dit is doordacht en met opzet 2 keer voorgekomen en paketten worden aangemeld als DHL Parcel inplaats van DHL Express paketten niet dezelfde dag afgegeven 1-2 dagen achteraf hoop ik deze keer...
OPLICHTERS Maar wel je die 4 euro door factureren terwijl je bewust mensen niks bied, ook geen telefonisch contact zoals aangegeven op de site om uitleg te geven of ! ook is de winkel niet bereikbaar de boeven van de mediamarkt franchise!!
Klantenservice kan geen contact opnemen met de winkel weet niet dat mediamarkt arena met DHL samenwerkt... praat mij aan dat ik gek ben zodat ik zo snel mogelijk neerleg altijd wacht tot 10 uur in de avond zonder zekerheid of bezorgwindows...
Alsof ik niks te doen heb in mijn leven, terwijl ik betaal voor dezelfde dag bezorging!!

Marc Walker 06-05-2021

MediaMarkt almere.
Prettig winkel, ruim assortiment en goede service. Had mij online laten verleiden door een relatief goedkope soundbar van Samsung HW-T430 voor 149 euro want ja wij dachten we hebben bijna alle apparatuur al van Samsung, helaas viel onze online aankoop erg tegen. Retour gebracht in de winkel met het idee een betere Samsung soundbar te kopen. Werden geholpen door een vriendelijk medewerker (Franklin) die ons goed advies had gegeven waardoor wij uiteindelijk voor een JBL Cinamatic 5.1 Surround-bar hebben gekozen mede door het duidelijke advies. Had tevens verwacht dat onze online aankoop later zou worden terugbetaald via web maar ook dit was netjes geregeld en kon verrekend worden met onze nieuwe aankoop. Wel 3x zo duur maar nu na het aansluiten meer dan waard en zeer duidelijk verschil. al met al goed geholpen door zowel klantenservice als medewerker.

Hemant 06-05-2021

Don't buy product from mediamarkt/Worst customer service

We ordered a product via mediamarkt online store on 13 March 2021 and received a defective piece, which we got to know when we opened the product for check. Within the said Excahnge & Return period we processed it to the exchange thing. Initially they said we crossed the 14 days of Exchange & Return period and when we gave them proofs then they started telling that we have used the product whilst we only opened it to check whether all parts are available and working fine or not.  Later they claimed that this product doesn't belongs to Return and Exchange category and beacuse we have already opened it from the actual packaging, they can not exchange it. Also now it only can be repaired and asked for 15 working days of time to wait. We compromised with this statement and waited for 25 days.
After being chased via online chat, emails and customer service calls, we are still not getting any satisfactory answer, leaving the product.
I would urge every potential and current customer of mediamarkt to think before buying any product from these fraudsters. They are only interested in your hard earn money and not the customer satisfaction.
I will post this to each and every social media platform so that maximum people will get into their notice before giving their precious money in the hands of fraudsters like mediamarkt.

nza 05-05-2021

Goede service en vriendelijk personeel die weet waar ze het over hebben. Je merkt gied dat ze er kennis hebben van de producten.

Rj 05-05-2021

Vandaag bij mediamarkt Tilburg geweest.

Afdeling tv en keuken, staan meerdere medewerkers en helpen geen van allen. Na vragen gaven ze aan bezig te zijn en heb ze daarna niet meer gezien.

Een ding is zeker, tv en keuken apparaten worden niet meer bij mediamarkt gekocht.

Dave 05-05-2021

Ongelofelijk slechte service, koelkast besteld na 2x gevraagd te hebben of zij deze overal zouden bezorgen (ivm woning op 2de etage). Ja was geen probleem word geregeld, komt de vervoerder, nee dit gaat hem niet worden dit past niet. Klantenservice compenseert niks, duurt lang voor je reactie krijgt, heb schade aan mijn muur doordat ik een kast moest verplaatsen ivm grotere koelkast (word ook niks mee gedaan). Vervolgens naar een andere mediamarkt winkel gegaan het verhaal uitgelegd. Nee sorry hier kunnen we niks mee, ga maar naar een ander bedrijf een koelkast bestellen dan.

Kortom: Slecht advies, Slechte klantenservice en Slechte verkopers. Bedroevend bedrijf, ik ga hier nooit meer iets kopen.

cruquius 05-05-2021

was niet druk goed werd er afstand gehouden en ik werd goed geholpen door de winkel bediende

Martijn 05-05-2021

treurig je besteld op donderdag een laptop. Voor 23.59 besteld volgende dag in huis. Een hp pavilion met extra 1TB. Op woensdag krijg je bericht helaas online uitverkocht. Nou staat op de website winkelvoorraad bij 2 filialen maar helaas wij kunnen je niet helpen..... wij doen niet aan alles voor een glimlach....... volgende keer maar bij de concurrent bestellen

Jan 05-05-2021

Vandaag een koffiezetter willen kopen bij de mediamarkt Leeuwarden. Mooie ruime winkel, met een groot assortiment. Het oog viel op een de Longi, die tentoongesteld stond met een zak koffiebonen en ontkalkingsmiddel voor (op het oog) € 349,00. Na een korte uitleg van de verkoopassistente bleek de werkelijke prijs € 388,00 te zijn. Tot mijn verbazing begon zij uiteindelijk de koffie bonen en ontkalking middelen te verwijderen van de verpakking. Op dat moment besloot ik niet tot koop over te gaan.

Ik ervaar deze verkoop techniek als voor consumenten vertroebelend en verlakkerij. Ik heb dat getracht aan de verkoopster uit te leggen, haar reactie was dat deze wijze nu eenmaal bij Mediamarkt hoort en dat het mij vrij stond om daar anders over te denken. Met deze denigrerende uitleg ben ik maar gegaan, voorlopig geen Mediamarkt voor mij. Besefte plotseling dat online stopping misschien toch niet zo slecht is.

Joke de Vries 05-05-2021

Je wordt altijd vriendelijk behandeld, en ook wordt alles tot in de puntjes uitgelegd .
Ook ga je met een fijn en begrepen gevoel naar huis .
Ik raad vrienden en familie altijd aan , om eerst bij Media Markt te gaan kijken en te laten informeren.