MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 411 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,3

Iwan 12-05-2021

Zeer goed en vriendelijk geholpen.

Opzoek naar een nieuwe telefoon voor mijn moeder dus best wel wat eisen. Geduldige medewerkster. Echt op en top.
Geen vraag te lastig en elke met geduld beantwoord of begeleid zodat m’n moeder voor haar de perfecte (iPhone) telefoon heeft kunnen uitkiezen.

Feb 11-05-2021

Ik heb een foodprocessor online besteld en hem vandaag afgehaald. Alles was zoals op de site van Mediamarkt stond aangegeven.
Goed geregeld!

Martin 11-05-2021

Lekker ruim opgezette winkel met vriendelijk personeel, wel jammer dat je voor de kassa door een labyrint wordt geleid met aanbiedingen, daar heb ik zelf echt helemaal niets mee.

Lea 11-05-2021

The service staff was friendly but a bit pushy towards buying the pricier options. The product is very nice, delivery was fast and friendly. The ziggo worker was very unfriendly, contradicted what his colleague had told us a day before and refused to give us the offer to be included in the purchase.

Erica 11-05-2021

Het is een fijne, overzichtelijke winkel. En het personeel is super vriendelijk, geduldig en bekwaam

Kelvin 11-05-2021

Product niet geleverd, weigert geld terug te geven
1. Sonos beam + 2 sonos SL besteld.
2. 1 Sonos beam geleverd en 1 Sonos SL
3. Klanten service gebeld die vertelde mij dat ik de hele bestelling kon terugbrengen naar de Cruquius.
4. Bij Mediamarkt Cruquius weigerde ze het geld terug te geven voor het product dat niet was geleverd.
5. Klantenservice kan je niet helpen.
6. Je krijg geen supervisor aan de telefoon.
7. Wacht al 2 dagen op een belletje of email bericht over hoe we dit gaan oplossen.

Pas dus goed op. Als de MediaMarkt je product niet levert kun je ook niet je geld terug vragen. Het zijn een stelletje oplichters.

hans van baalen 11-05-2021

fine winkel groot assortiment en klantvriendelijk personeel en nog koffie gekregen ook

Lawalatta 10-05-2021

Fijn shoppen, voldoende parkeerplaats en natuurlijk niet onbelangrijk gratis parkeren😊. Vriendelijk personeel, neemt tijd voor uitleg en advies.
Zeer behupzaam

Lawalatta 10-05-2021

Zeer behupzaam

Jet 10-05-2021

JBL 4 charge gekocht. Stond bij de concurrent goedkoper geprijsd. Mediamarkt corrigeerde gelijk het bedrag. Prima service zonder gebakkelei.

B YT 10-05-2021

Heb een dyson v11 pro gekocht en super blij mee!
Ben goed geholpen door de medewerkers van MediaMarkt Duiven. Duidelijk uitleg gehad van de verschillen en hierdoor snel mijn keuze kunnen maken. Thnx!

Hans 10-05-2021

Allereerst de site heel goed duidelijk en goed de producten vinden.Klant vriendelijkheid zeer goed.Weer fijn te winkelen

Michael van Hulst 10-05-2021

Onlangs ben ik in de mediamarkt in Utrecht geweest! Ik vond de winkel lekker overzichtelijk en alles was goed te vinden. Personeel was erg vriendelijk en duidelijk de afstand in de winkel was goed te doen personeel let hier goed op! Erg prettig winkelen kom hier graag

j van dijken 10-05-2021

voldoende aanbod , goede services , vriendelijke en deskundige medewerkers , prettig winkel sfeer

Dhr. R. Hesemans 10-05-2021

Klantvriendelijk. Goed naar mijn wensen geluisterd en goed advies gekregen over deze aankoop. Zonet alles geïnstalleerd en de tablet werkt prima, fijn met die pen erbij.

Jan van Vliet 10-05-2021

Ik ben door een medewerker van Mediamarkt Zoetermeer uitstekend, deskundig en zeer correct geholpen.

Ilonka 10-05-2021

Ik heb deze shop gekozen omdat we altijd keurig geholpen worden. Wat voor mij een min punt is dat vlakbij de kassa iemand staat die je aanspreekt met de mededeling om meer korting op je aankoop, blijkt het iemand van een energie leverancier te zijn en als je aangeeft geen wissel te willen maken blijven doorvragen héél irritant

Kazim 09-05-2021

Uitleg en hulp was zeer goed en mooi geholpen enig minpunt moest lang zoeken naar hulp maar gezien omstandigheden heb ik er wel begrip voor

Sanne 09-05-2021

Snel geholpen en deskundig advies gekregen. Precies waarom ik liever naar mediamarkt ga ipv online aan te schaffen

Mart 09-05-2021

Verkoper die precies uit kon leggen wat de voor en nadelen waren. Netjes geholpen, ook gekeken in magazijn of er nog andere modellen waren. Kortom top

Midta 09-05-2021

Blijkbaar worden wij als klanten niet serieus genomen? Ik heb 2 dagen geleden een tv besteld en betaald.  Blijkbaar was de was tv niet meer op voorraad, wat jullie al wisten. Op de website staat echter wel dat dat het product op voorraad is. Waar ik mij intens aan erger is dat dit product nog steeds 'op voorraad' staat op de website.Hoeveel mensen zullen dit besteld en betaald hebben, niet wetend dat het niet op voorraad is? Terwel jullie op de hoogte zijn

Joke 09-05-2021

Wij hebben 30 minuten rond gelopen op de computer afdeling en absoluut geen verkoper gezien, dus zijn we uitgegaan van de prijs en de doos in de hoop dat het goed was, Jammer hoor een beetje hulp had heel prettig geweest.

Dirk 09-05-2021

Product prima, alleen stond het bewuste artikel op de website voor iets onder de 100 euro, in de winkel wist men alleen dat het apparaat 119 Euro was. *Dat was wel jammer.

Fred 09-05-2021

Super fijn NC headphone, en dat je makkelijk kan schakelen tussen 2 devices. Je kan via de app ook zelf het geluid tunen en wat ik gaaf vind is als je begint met praten dat de NC automatisch uitgaat

zakaria1997 08-05-2021

snel geleverd in het filiaal vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan en ook een hele fijne winkel om te winkelen