MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 410 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,3

Veronique 17-05-2021

Wij gaan meestal Naar Alphen aan den Rijn omdat het dicht bij is… wij zijn goed geholpen en geadviseerd… tot de volgende keer

- 17-05-2021

Dure Philips tv gekocht, was de laatste dus werd het showroom model. We twijfelden hier al over omdat onze voorkeur uiteraard uitgaat naar een nieuwe tv. Verkoper verzekerde ons ervan dat de tv net een maandje in de winkel stond en dat hij er persoonlijk voor zou zorgen dat hij er tiptop uitzag. Tv is vandaag bezorgd zonder aansluitsnoeren, afstandsbediening, handleiding, zit onder de stof in een oud uitziende doos!! Voelen ons in de maling genomen en zijn zeer teleurgesteld in de kwaliteit en service van de Mediamarkt. Tv gaat uiteraard retour!

Mart 17-05-2021

Het was erg druk (in dat deze Corona tijd) en niet al teveel personeel op de afdeling waar ik moest zijn. Het duurde daarom wel even voordat ik geholpen werd. Het advies was verder prima en gelukkig was het item op voorraad. Daarna was het snel gepiept.

Esther 17-05-2021

Zit al 5 dagen te wachten op mijn pakket terwijl hij 3 dagen geleden al bezorgd zou worden. Ook niks gehoord over waarom er vertraging is en klantenservice heeft mij ook niks geholpen.

De Bruijn 16-05-2021

Deze shop gekozen omdat het voor mij de dichtsbijzijnde is. Vriendelijk geholpen. Goed produkt.

jeroen 16-05-2021

ik had een Samsung galaxy a 71 besteld en het lag binnen 5 minuten klaar en kon het zo ophalen

Marc 16-05-2021

Bestelling gedaan inclusief leveren en plaatsen, waardeloos geen capabele mensen.
Daarna retour gestuurd dit gaat ook niet makkelijk ,zijn moeilijk te bereiken (Lees alleen online en niemand persoonlijk).
Geld na 14 dagen nog niet op de rekening , staat max 8 dagen voor.
Mijn advies Coolblue deze zijn wel bereikbaar en hebben super service .
Voor ons nooit meer Mediamarkt !

Richard 16-05-2021

De winkel heeft ruime keus, goede artikelen en soms mooie aanbiedingen. Wat wel jammer is, is dat de webshop, de winkel en de vervoerder verschillende partijen zijn, wat misverstanden en miscommunicatie in de hand werkt. De klantenservice doet haar best, maar kan je (voor artikelen gekocht in de winkel) alleen terugsturen naar de winkel, of de winkel jou laten bellen. Het is irritant dat je niet rechtstreeks contact op kunt nemen met de winkel.

Ekkersrijt 16-05-2021

En weer goed geholpen door het personeel het valt op wat je ook vraagt naar computer of op naar een toetsen bord je krijgt altijd een goed advies

jan 16-05-2021

ben heel goed geholpen ze namen rustig de tijd om na me te luisteren en wat me wensen waren

Dennis 16-05-2021

Mooie ruime winkel met veel aanbod. We kwamen kijken naar een vriezer jammer dat er zo weinig staan om te vergelijken. Uiteindelijk toch nog tandenborstel gekocht.

Serap Ozlu Cakir 16-05-2021

Ze zijn zeer vriendelijk. Ke bent altijd welkom bij de winkel. Levering was in de orde. Ik ben erg tevreden over de produkt.

Huberlina 15-05-2021

Fijne winkel met professionele personeelsleden...en snelle service!!Goede voorlichting en mooie prijzen ..zeker een winkel om terug naartoe te gaan!

S.Khaled 15-05-2021

Ik vond MediaMarkt de beste markt en heb een zeer goede service.
Ik vond MediaMarkt de beste markt en heb een zeer goede service.

Henk 15-05-2021

Ik koop al jaren bij mediamarkt en werd altijd goed geholpen,de service is gewoon goed en eerlijk.Onlangs en computer gekocht die drie dagen erna 200 euro goedkoper was.Dit verschil werd mij vergoed zonder problemen

Dewi 15-05-2021

Zeer ontevreden over de service! Na een maand nog steeds mijn geld niet terug! Waardeloos! De klantenservice stuurt je van het kastje naar de muur. Met klachten wordt niks gedaan! Verschillende informatie en wanneer het hun niet bevalt hangen zij gewoon midden in de gesprek de telefoon op!

Barbara 15-05-2021

We zijn goed geholpen, goed geadviseerd, er werd goed geluisterd naar onze wensen en ons de tijd gegeven om te beslissen!

Siham 15-05-2021

Kon dit apparaat aanzienlijk goedkoper aanschaffen bij media markt dan bij Nespresso zelf. Prima apparaat. Vooral het gemak telt hierbij mee. Makkelijk om schoon te maken. Kwaliteit koffie is goed. Melkschuim is wel luchtig maar dat is het enige nadeel. Verder zijn de opties wel uitgebreid.

Luuk Bonthond 15-05-2021

Als ik CD's zoek ga ik altijd even bij MediaMarkt kijken want ze zijn meestal de goedkoopste. Helaas wordt de sortering steeds minder dus wordt het steeds lastiger de gewenste titels te vinden. Gelukkig vond ik toch nog wel enkele leuke aanbiedingen!

willem 15-05-2021

enorm veel keuze, alleen voor informatie moet je wel lang wachten eer er een personeelslid vrij is.

Henk van der Veeke 15-05-2021

Heel prettige behandeling, vriendelijk, duidelijk en neemt de tijd. Alles is zeer overzichtelijk

Marcel 14-05-2021

In deze winkel volop keuze, ook voor accessoires, goede advisering en goede prijs-kwaliteitverhouding.

nonnie 14-05-2021

Ik moest met spoed een nieuwe telefoon hebben. Heb zelf gekeken naar 2 verschillende telefoons van Samsung. Ik was blij met de medewerker die mij geholpen heeft. Hij heeft de verschillen tussen de 2 telefoons goed uitgelegd. Daarna was mijn keuze snel gemaakt, alleen was het niet in de winkel op voorraad. De medewerker heeft mij geholpen het online te bestellen. Ik was zo blij en gelukkig. Nu wordt het binnen 1 of 2 dagen thuis bezorgd. Dat is toch geweldig voor iemand die moeite heeft met het online bestellen.

John 14-05-2021

Goede uitleg van verkopers die er verstand van hebben en behulpzaam. Ook in corona tijd is het fijn om de winkel te kunnen bezoeken.

Najoua 14-05-2021

Vandaag ben ik langs geweest bij de vestiging in Amsterdam-Zuidoost. De bestelling die ik in december 2020 had verricht was niet geheel vlekkeloos verlopen, derhalve werd er telefonisch mij verteld dat ik het proces diende af te ronde in de winkel. Ook in de winkel is niet alles goed verlopen, heeft het mij veel tijd gekost, maar uiteindelijk mede dankzij ontzettend goede service verlening van leidinggevende Ervin van de hoofdkassa’s en Sandra medewerkster van de kassa’s, hebben ze het voor elkaar kunnen krijgen om het proces positief af te ronden en ik de winkel kon verlaten met een glimlach op mijn gezicht. Dus nogmaals ontzettend bedankt Ervin en Sandra voor jullie service! Ze hebben oprecht hun best gedaan.