MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

6,4

Harrie 19-04-2021

In Assen geweest voor een nieuwe frituurpan. Netjes geholpen en goede antwoorden via de telefoon.

En toen we binnen liepen had ze direct door wat we kwamen halen. Netjes en oplettend.

Hans B 19-04-2021

Mijn dochter wil graag een erg moeilijk leverbaar apparaat hebben. Kan ze al tijden nergens krijgen. Helaas ook niet bij de MediaMarkt. Daar hebben we nu een product-reservering kunnen maken maar wel met het heel eerlijke antwoord dat zij ook echt niet weten wanneer zo'n ding eindelijk geleverd kan worden. De inzet en medewerking waren PRIMA! Blij met deze mensen en deze winkel ....

Mandy 19-04-2021

Tevreden met de geleverde service en de tijd die ze voor mij namen. Ook een prima advies gekregen.

Jack 19-04-2021

Ben Goed geholpen met duidelijke uitleg ,Wilde een telefoon naar mijn behoefte, en dat is prima gelukt,prijs goed✔ telefoon goed ✔helemaal tevreden✔

Xiaoran Li 19-04-2021

nice environment and patient staffs. I have shopped there several times by online appointment as well as the pick-up service.

Henk Bos 19-04-2021

Op zoek geweest naar een nieuwe iPhone.
Uitstekend geholpen door de verkoper Giovanni.
Ook door hem geholpen bij het contact met ziggo i.v.m. Eventuele korting.
Heel attent, dank daarvoor.

JV 19-04-2021

Ruime winkel, goed 1,5 mtr. Beleid en goede sfeer bij de medewerkers. Kortom relaxed winkelen zonder opgejaagd te worden en een ruim tijdslot 👍

Fiona 19-04-2021

Ik ben goed geholpen door een vriendelijke medewerker. De service en uitleg waren tevens goed en ik heb voldoende uitleg gekregen over de producten. Daarnaast vond ik de prijs kwaliteit verhouding ook erg goed.

wilma 18-04-2021

afspraak winkelen is snel gemaakt , winkel tijd is mooi , verkoop is snel en vlot gedaan en goede service,afrekenen ging ook vlot en goed. Dan het office pakket installeren optie , oké is goed aanbod . Installatie zou 1 uur tot 1 1/2 uur duren oké.
Echter toen het tijd was werd ik weg gezonden nee niet klaar bellen wel ? weer later nee uiteindelijk duurde het 4 uur vooor dat ik mijn laptop ging op eisen. Geen goede overdracht onderling en ja foute telefoon nummer en diverse x er naar toe gebeld ????.
uiteindelijk mee genomen

Kees Lodders 18-04-2021

Media markt daar vindt ik altijd dat wat ik nodig heb, of het nu huishoudelijk of telefonie of op andere technische producten zijn. De kennis van de medewerkers zijn zeer bekwaam in hun kennis van het product wat er verkocht word. Ik had gisteren maar een eenvoudig niets nodig oplaadbare batterijen voor mijn huis telefoons. Ik wist niet of dit wel bestond. De verkoper bracht mij direct naar de juiste afdeling waar een hele rits van deze aan in het vak hangen. De vraag van de verkoper was voor welke telefoon heeft U dit nodig. Ik vertelde welk telefoon ik heb, en hij pakte de juiste batterijen. Ook gaf hij mij het advies nooit niet op laadbare batterijen in een telefoon te doen. Ik vindt dit ook een goed advies . Dit is niet mijn eerste goeie ervaring die ik bij Media Markt gehad hebt.

Leo 18-04-2021

Website gaf een goed overzicht en had uitgebreide keus. Kon ook zien of het apparaat wat ik koos op voorraad was in een dichtbij filiaal. Toch goed als je oude scheerapparaat er opeens mee stopt en je je lekker wil scheren

Mavro13 18-04-2021

Galaxy watch active 2 gekocht. Er werd meerdere malen hulp aangeboden door meerdere medewerkers, dat was fijn. Jammer dat de verkopers niet goed wisten wat de extra actie was voor de dual charger en zeiden dat deze er al sowieso bij zat. Nadat ik op internet had gekeken bleek dit helaas niet het geval te zijn.. hopelijk kan ik deze alsnog ontvangen.

Daarna meteen geholpen met een nieuwe screen protector voor op de watch, goed bevestigd!

Dick Melisie 17-04-2021

Ben vanmiddag 17-4-2021 super geholpen. Door een operatie was ik direct een scheerapparaat nodig. Omdat ik in een scootmobiels zit was het lastig om in in de winkel te komen . Maar een zeer behulpzame medewerkster van u heeft met behulp van een afbeelding op mijn telefoon het apparaat uit de winkel gehaald en verder super alles afgehandeld. Ben de naam van uw medewerker vergeten.

Hidde 17-04-2021

Ik ben erg goed in de winkel geholpen vandaar dat ik terug keerde in de shop.

Tjakko Bult 17-04-2021

Perfecte en vriendelijke begripvolle behandeling bij omruilen strijkbout en begeleiding bij advies

Rob Hermans 17-04-2021

Wij werden erg vriendelijk geholpen door X. Ik had op de site van Media markt gelezen dat de LG 28TN515S, €209,= te koop was.
Echter in de winkel bleek nu dat hij €259,= moest kosten. X heeft navraag gedaan en het bleek dat de prijs van €259,=
's- morgens was "aangepast" maar we kregen hem even goed voor €209,= daar werd niet moeilijk over gedaan, gelukkig.

omastien 17-04-2021

Elk contact met deze winkel was super! Vriendelijk, begripvol, met kennis van hun producten. ER kwam een medewerkster, net op het moment dat we ergens over twiijfelden. Vakkundig hielp ze ons mee. We kregen de juiste uitleg, het product werd voor ons genomen. Ook werden we naar de kassa begeleid. Kortom, we voelden ons gehoord en welkom! Dank je wel, lieve medewerkster!

Spuioord1 16-04-2021

Vriendelijk geholpen met veel geduld, alles op de nieuwe iPad geïnstalleerd,

Beckers 16-04-2021

Lekker gemakkelijk ruim van opzet snel geholpen dicht in de buurt vriendelijk personeel

Christiaan 16-04-2021

Ik heb mijn bestelling kunnen ophalen, omdat het product alleen in Zaandam was. Gelukkig voor mij dat ik in Zaandam woon. Verder is het een top service en zeker een aanrader om in Zaandam je toekomstige bestelling op te halen. De winkel zelf, Los van corona is deze winkel een ideale winkel om keertje langs te komen. Een groot filiaal en een goede service!

Monic hansen 16-04-2021

Fijne winkel. Personeel erg aardigheid deze winkel aan raden aan andere
Ondanks de Corona beperkingen

L91 16-04-2021

Fijne winkel, goed geregeld met coronaregels. Je wordt vriendelijk geholpen.

Laura52 16-04-2021

JBL charge 4 gekocht in 2019 na 1,5 jaar geen geluid meer. Opgestuurd naar mediamarkt na 2 weken te horen gekregen dat ik een hele nieuwe JBL charge 4 kon komen halen. Super goede service gehad!

Martin 16-04-2021

Ruim opgezet, vriendelijk personeel.
Op zoek naar een nieuwe koptelefoon prima geholpen door een deskundig medewerker.

Hans 16-04-2021

Na afspraak gemaakt te hebben voor de winkel te bezoeken, ben ik welkom geheten door een vriendelijke werknemer vroeg waar ik mee geholpen wilde worden vroeg aan collega's waar het lag, en binnen 5 min stond ik buiten geweldig...