MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 414 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,4

Anouk Jans 11-04-2021

Levering is niet wat ze beloven. Slecht klantenservice, weten niet waar ze het over hebben.

Jacqueline Goossens 11-04-2021

Vriendelijk, service gericht en klantgericht zijn de medewerkers in de winkel

Om te huilen 11-04-2021

Als het op service aankomt is het om te janken , mijn tv was binnen 4 maanden stuk daarna van het kastje naar de muur callcenters met onverstaanbare medewerkers en nog ruim een week wachten op een monteur ! Ik koop nooit meer iets mij mediamarkt !

Bart ter Linden 11-04-2021

Prima geholpen en eerlijk advies over de airfryer.
Wij zijn uitermate tevreden hoe we geholpen zijn

Bart Loenders 11-04-2021

Goede service in de winkel, advies op maat en passend bij mijn wensen en eisen

G. de Jong 10-04-2021

Ik koop graag bij de MediaMarkt omdat het personeel vriendelijk en deskundig is.
De service is geweldig, en het assortiment heel uitgebreid.

Geert de Jong 10-04-2021

Ik koop graag apparatuur bij de MediaMarkt, omdat ik:
Het personeel vriendelijk, behulpzaam en deskundig vind.
Omdat het assortiment groot is,
En de service dik voor elkaar!

J.I.Lebbink 10-04-2021

Omdat ik al jaren bij deze winkel mijn producten koop, goede prijs/kwaliteitsverhouding. I.v.m. coronatijd, heb ik een product later teruggebracht dan de 100 dagen. Men was coulant en ik kreeg het bedrag, in dit geval van een telefoonhoesje, dat niet paste, terug Medewerkster Ferry heeft mij vriendelijk geholpen.

ans 10-04-2021

het personeel was zeer ongeintresseerd en niet behulpsaam als we vragen hadden wilde ze niet helpen of ze wisten het niet

Han 10-04-2021

Ondanks de bewerkingen door corona heb ik een fijne winkel ervaring gehad, medewerker stond klaar wist mij goed te informeren waardoor ik mijn keuze goed en overwogen kon maken.

Rob 09-04-2021

Ondanks de Corona beperkingen kon ik, na een afspraak via de mail, snel terecht bij de Mediamarkt in Doetinchem. Ik werd vriendelijk ontvangen en de medewerker nam rustig de tijd om mij te informeren over een geschikte Ipad. Alle vragen werden vriendelijk naar tevredenheid beantwoord. De verkoper gaf ook informatie over de eventuele extra mogelijkheden.

Martin 08-04-2021

Door foute informatie op de site van Mediamarkt kan mijn deur van LG Koelkast niet helemaal open.
Ik moet radiator 7 cmverplaatsen. Op zich niet erg,maar mediamarkt wil niets doen qua coulance.
Nemen hun verantwoording jammer genoeg niet. Ik kan alleen koelkast terugsturen. Maar das niet wat ik wil.
Nemen geen consequenties van foute info. Jammer

Monster Maniac 08-04-2021

Ik word altijd geholpen met het kopen van mijn blikje monster door een hele aardige jongeman met langhaar van de gaming afdeling.

Tiny Verdult 08-04-2021

Hele leuke medewerkers. Helpen heel goed en geven goed uitleg. Prijs is tegen over andere zaken heel goed. Vriendelijk te woord gestaan

Mary 08-04-2021

In alle haast voor de bus was ik m’n mondkapje vergeten en wist dat de winkel die open was(Mediamarkt in dit geval) die mij kon verkopen. Ik heb beneden een doos maskers gekocht en kon zo op tijd nog bij m’n afspraak komen. Perfecte service!

Arno 08-04-2021

Daar ik bewust niet kan internetbankieren doe ik mijn bestelling telefonisch, Dit gaat supergoed met ontzettend vriendelijk en behulpzaam personeel. Top.

Hans 08-04-2021

Daar de interne ssd niet in mijn pc paste besloot ik hem om te ruilen voor een externe ssd. Keuze gevallen op Samsung SSD Portable T5 - 1 TB. Zwart € 109,= Rood € 114,90 Alles is al zwart bij de pc dus voor rood gegaan. Afspraak gemaakt en keurig volgens alle regels omgeruild. Helaas bleek bij het uitpakken er een zwart exemplaar in te zitten. Ga niet meer omruilen want werkt inmiddels uitstekend. Wel verbaasd dat de prijs toch niet de kleur bepaald.

Jos hoeksema 08-04-2021

Ik ben door drie mensen (drie verschillende producten, tv, koffiezetapparaat en autoradio voor mijn ouders) goed geholpen.
Duidelijke uitleg en ook advies over verzekeren was goed.
Doorverwezen naar energie, alleen was ik daar al klant. En ziggo kan ik niet ontvangen thuis.
Enige nadeel en daarom 2 punten minder is dat op de bon een verkeerd bedrag staat voor de radio. Dus moet ik weer terug (zelf ook niet goed gekeken)
Maar voor bijna €1000 gekocht en dan valt het minder op.

Erik 07-04-2021

Mijn vrouw was op zoek naar een nieuwe telefoon. Dat is gelukt bij de media markt in Middelburg.

We zijn supergoed geholpen. Er werd alle tijd voor ons genomen om verschillende telefoons te vergelijken en eventuele korting icm een abonnement. Hierdoor hebben we een goede keuze gemaakt en zijn super blij met de nieuwe telefoon.

hans driesen 07-04-2021

Ondanks corona op goede wijze te woord gestaan ,heldere uitleg en informatie. Zeer behulpzaam, afspraak gemaakt bij service punt is als zeer plezierig ervaren, tot en met het afrekenen vriendelijke medewerkers gezien..

Jacqueline 07-04-2021

Super fijne winkel om te shoppen.
Personeel erg behulpzaam en vriendelijk.
Perfecte locatie en geen problemen met parkeren

Nicole 07-04-2021

Heb wat besteld voor 43 euro en mijn pakket is kwijt geraakt. Niemand weet waar het nu is. Heb het gevoel dat niemand mij helpt ondanks dat ik er elke keer achter aan ga. Ik wil mijn geld terug dit is heel veel geld wat ik nu kwijt ben voor niks door jullie

zeer aangename ervaring in Media Markt 06-04-2021

Vandaag heb ik een inkoop gedaan bij Media Markt te Drachten namelijk een Dyson luchtreiniger. De medewerker bij wie ik informatie vroeg over het product Dyson die ik zocht wist heel informatie mij te verstrekken. Hij was goed bekend met producten van Dyson en liet mij weten de voordelen van het product wat kwaliteit en prijs betreft. Ik vond het een fijne ervaring in deze winkel en zal de volgende keer wel weer doen. Het product die ik kocht lag op voorraad terwijl in andere winkels was het al lang niet meer verkrijgbaar of leverbaar. Er is een groot aanbod aan veel producten in de winkel. Als je iets zoekt Media Markt heeft het wel. En de prijzen zijn zeer aantrekkelijk.

4lovelychildren 06-04-2021

Bestelling online niet ontvangen. Geld niet terug en via klantenservice kunnen ze me niet helpen. Zeer onvriendelijk bejegend. Lange wachttijden en nog geen antwoord. Nooit meer Mediamarkt.

John 06-04-2021

Wij zijn super goed geholpen en alles werd tot in de puntjes uitgelegd. Zeker heel tevreden en vakkundig personeel.