MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

6,4

Johan 06-04-2021

Ik heb twee jaar geleden een Lexar SD kaart gekocht van de Professional series. Een dure kaart maar kwaliteit is nu eenmaal duurder. Ik heb destijds b bewust gekozen voor Lexar vanwege de Life time warrenty. Vorige week haalde ik mijn sd kaart uit de camera en er viel uit de camera een klein zwart dun stripje plastic. Na onderzoek bleek dit van de SD kaart afkomstig. Ik ben vanmiddag teruggegaan met de kassabon en de sd kaart in de veronderstelling dat dit onder de garantie van Lexar valt.
Bij de klantenservice ben ik snel en vakkundig buiten de deur gezet. De lifttime warranty is iets van Lexar zelf en daar heeft Mediamarkt geen boodschap aan. Twee jaar is twee jaar. Nog een fijne middag. Ik was perplex en enigszins uit het veld geslagen. Ik heb de kaart bij mediamarkt gekocht en ga ervan uit dat zij achter de garanties staan van Lexar en hun beloftes waarmaken indien nodig. Ik ben erg teleurgesteld in de mediamarkt. Zij verkopen wel een product onder deze bepalingen maar zijn niet thuis als je er gebruik van maken wilt!! Ik zal er waarschijnlijk nooit meer iets kopen bij de Mediamarkt.

Viel 06-04-2021

Winkel afspraak verliep prima. Je was vriendelijk welkom. De gekochte smart tv werd in orde gemaakt. Krijgen koffie aangeboden omdat het even duurde. Er was een interne probleem en men stelde een voorstel voor en die kwam goed uit. Levering aan huis . Alles prima verlopen.

Ncik 06-04-2021

Op 19 maart een bestelling geplaatst voor een Playstation 5. Hiervan ook een bevestiging ontvangen maar 's avonds een mail ontvangen dat er teveel bestellingen zijn binnen gekomen en dat mijn order werd geannuleerd. In de mail stond vermeld dat het betaalde bedrag binnen 3 werkdagen retour gestort zou worden (betaald via paypal). Na bijna een week nog niks te hebben ontvangen via twitter contact gelegd en er werd mij verteld dat de betaling binnen uiterlijk 8 dagen teruggestort zou worden (afgelopen zaterdag) Nadat ik een klacht via mediamarkt had ingediend krijg ik te horen dat de betaling uiterlijk woensdag 31 maart teruggestort zou worden maar tot op heden nog steeds niks ontvangen. Op de website stond bij paypal terugbetalingen 2-3 werkdagen en toen ik daarop wees is dit in de loop van de dag aangepast naar 14 dagen. Totaal geen gevoel dat ze bij de mediamarkt ook maar iets doen om je hierin te helpen en is dit ook de laatste keer dat ik iets probeer bij de mediamarkt te bestellen.

Kleine update: Waarin na een aantal keren niet een belofte nagekomen te zijn zou ik vandaag 31 maart mijn geld terug krijgen, na nogmaals navragen of dit ook het geval is zegt Mediamarkt nu dat er door technische problemen de terugbetaling nog langer op zich kan laten wachten. Het is echt een schande dat zo'n bedrijf, zo happig om maar geld te ontvangen maar het terug betalen door een fout van hunzelf laat veel te lang op zich wachten.

Egvandewinkel 06-04-2021

Ik ben super geholpen door medewerkers van de winkel.. Zij hebben ook meegedacht hoe mijn vragen opgelost konden worden. Ik ben met de juiste keuzes aan artikelen weggegaan. Zelfs met de wetenschap dat als het niet naar wens uitvalt thuis er nog genoeg ruilmogelijkheden zijn. Dit gaf mij rust en een prettig gevoel dat ik de juiste keuze heb gemaakt om bij de mediamarkt te schoppen.

Kimmetje 05-04-2021

Super goede en nette uitleg gehad over een MacBook Pro welke ik het beste kon gaan halen. Zeer kundig en kon me alles vertellen. Bij mediamarkt Roermond

Marcel 05-04-2021

Duidelijke webshop. Voldoende recensies over de producten. Goede prijs en een duidelijke en juiste omschrijving van de producten.

Ad 05-04-2021

Mooie grote shop. goed bereikbaar makkelijk parkeren. Bestelling gedaan en afhalen op afspraak. berichtgeving en afhandeling prima in orde. Aanbeveler.
ps
min punt is de trap van/naar p-dek. Volledig in zwart uitgevoerd is ONVEILIG zeker voor personen met een zichtbeperking

Monique 05-04-2021

Super leuk gewinkeld goede service heb telefoon, vriezer en combimagnetron gekocht . Daarbij kreeg ik een aanbieding van media markt om 200 euro retour te krijgen als ik overstap naar ziggo .dat was dus heel aantrekkelijk. Wat ik heel fijn vind is dat de medewerkers nu echt tijd voor je hebben en je helpen een keuze te maken en je meer uitleg krijgt. Super relact gewinkeld ondanks corona .alles uitstekend geregeld

Annelies 05-04-2021

Fijne bediening en goede service. Zeker aan te bevelen. Ook met goed advies staat er altijd iemand voor jr klaar

Inge luijer 04-04-2021

Fijne winkel. Op de dag zelf zaterdag 3 april nog n afspraak kunnen maken. Super goed geholpen.was ook geen moeite om dingen op te zoeken op de computer. Gingen voldaan en met n goed gevoel weer weg. Zoals altijd 👍

J.O 04-04-2021

Mooie winkel. Vriendelijk personeel. Personeel weet waar ze over praten en denken met je mee welke aankoop het beste bij jou past.

ad van breugel 04-04-2021

deze shop is perfect ik was opzoek naar een tablet waar je mee kon bellen en heb deze gevonden , klant vriendelijkheid is er erg goed in de mediamarkt van den bosch een topsite is er ook van mediamarkt

Bram 04-04-2021

MediaMarkt neemt geen verantwoordelijkheid bij eigen fouten

Dinsdag 23 maart 2021 heb ik een computer beeldscherm (specifiek voor het spelen van games) plus bedraad toetsenbord en muis besteld. Deze zouden de volgende dag in huis zijn, maar dit bleek uiteindelijk twee dagen te duren. Prima, daar kon ik mee leven. Vervolgens heb ik bij PostNL extra moeten betalen, omdat ik op het uitgekozen bezorgmoment niet thuis zou zijn. Ook een service waar de MediaMarkt verder niet zo veel aan kan doen.
Donderdagavond 25 maart kwam het pakket dan aan. Een gigantische doos met daarin inderdaad een computerbeeldscherm en een muis. Probleem hiervan was echter dat er een (veel goedkoper, slechter) ander beeldscherm en een draadloze muis geleverd werd, in plaats van de producten die ik daadwerkelijk besteld heb. Dat dit bij een kleine webshop een keer fout gaat, okee. Maar ik stond met mijn mond vol tanden dat dit bij de Mediamarkt gebeurde. Voor alleen al deze fout zou ik 1 ster geven, maar het verhaal gaat verder.
De dag erna heb ik na mijn werk contact op moeten nemen met de klantenservice. Ik gaf hierbij aan dat ik een verkeerd product heb ontvangen. Zij gaven aan dat ik het naar een PostNL locatie moest brengen. Hierbij gaf ik aan dat dit erg moeilijk ging, aangezien het een erg grote, lompe doos betrof, en ik gewoon full-time werk. Ik vertelde dat ik meedenken van hun kant verwachtte, aangezien zij een fout hebben gemaakt. Er was geen andere oplossing, dus heb ik toch zelf, struikelend over fietsen en al, de tocht moeten wagen. Mij werd daarnaast verteld dat ze een vervangend product konden sturen, wanneer ik de track & trace code had gegeven, wat mij toch weer enige hoop gaf. Tevergeefs.
Toen het product met veel moeite op de post was gedaan en ik weer contact opnam met de klantenservice werd mij verteld dat ik moest wachten tot het product bij hen was aangekomen met het krijgen van een vervangend product. Wederom heb ik aangegeven dat het een fout van hen betrof en dat er op deze manier wel veel tijd zou verstrijken. Hier kon de klantenservicemedewerker helaas niks mee. Conclusie: wachten tot het product bij hen was aangekomen, dan zou ik bericht krijgen.
Ondertussen was het woensdag 31 maart. De dag ervoor zou het pakket zijn aangekomen volgens de track & trace en ik had geen mail/telefoontje ontvangen over de vervolgstappen. Ik nam weer contact op met de klantenservice. Het product was aangekomen, maar was nog niet goed aangemeld in het magazijn. Mevrouw van de klantenservice zou een melding maken dat het sneller opgepakt moest worden. Een dag later, nog geen bericht.
Donderdag 1 april. Gebeld met de klantenservice. Het vervangende product bleek niet op voorraad. Mevrouw aan de telefoon stelt terugbetaling voor, waarop ik aangeef dat ik het product wel graag wil hebben, maar het product nu 50 euro duurder is. Mevrouw geeft aan dat ik nog een dag moet wachten, en wanneer ik niks hoor, weer telefonisch contact moet opnemen.
Vrijdag 2 april. Gebeld met de klantenservice, en gemeld dat het product online op voorraad is. Waarom kan ik het niet krijgen? Nu werd er duidelijk dat de retouren via een ander magazijn gaan, waar het betreffende product niet op voorraad is. Mevrouw vertelt mij dat ik geduld moet hebben en een mailtje moet afwachten.
Zaterdag 3 april. Gebeld met de klantenservice om een alternatief voor te stellen. Ik stel voor om het geld terug te krijgen, samen met een korting van 50 euro om het product zelf, opnieuw, via de webshop te bestellen. Mevrouw had hier niet de autorisatie voor en ging een melding maken. Hierop heb ik gevraagd of ze geen direct contact kon zoeken met de juiste afdeling, aangezien het erg lang duurde. Dit bleek uiteraard niet te kunnen.
Ik vind het ronduit belachelijk dat klanten op deze manier worden behandeld, wanneer er een toch wel erg grote fout is gemaakt aan de kant van de MediaMarkt. Het is schandalig dat ik als betalende klant er zelf achteraan moet gaan, voor een fout die bij de MediaMarkt ligt en dat de MediaMarkt deze fout niet op wil lossen. Het lijkt alsof de MediaMarkt geen verantwoordelijkheid neemt voor hun acties en hun personeel. Het is nu 13 dagen na aankoop en ik zit zonder mijn geld, zonder het product, en zonder indicatie wanneer ik het product kan verwachten. Als er niet snel iets gebeurd, dan is de MediaMarkt een vaste klant kwijt.

hans driesen 04-04-2021

Ondanks corona op goede wijze te woord gestaan ,heldere uitleg en informatie. Zeer behulpzaam, afspraak gemaakt bij service punt is als zeer plezierig ervaren, tot en met het afrekenen vriendelijke medewerkers gezien..

Herman 04-04-2021

Zwaar waardeloos!
Maandagochtend een televisie besteld en afgerekend. Dinsdagochtend een mail ontvangen, waarin stond, dat het die dag bezorgd zou worden. Vervolgens komt er direct nog een mail achteraan dat het wegens logistieke omstandigheden niet geleverd kan worden. Er zou zsm telefonisch contact met mij worden opgenomen. Na 2 dagen zonder gehoord, maar eens de klantenservice opgebeld wat nu de bedoeling was. Het zo geregeld worden en ik zou zsm een mail ontvangen. Natuurlijk niet gedaan, dus kon ik er weer achteraan bellen. Blijkt de vorige medewerker de zaken niet goed afgehandeld te hebben, waardoor er natuurlijk geen schot in de zaak komt. Het zou dit keer wel echt geregeld worden. Na het hele circus gaf ik aan dat ik dan liever mijn geld terug wou. Ik moest namelijk weer op de mail wachten (die achteraf ook niet is gekomen) en daarna wordt er pas gekeken wat er mis is gegaan. Dat betekend dat ik alleen maar langer en langer op de televisie moet wachten. Paar dagen later maar weer eens voor de derde keer gebeld, omdat het nou niet duidelijk was of ik mijn geld terug zou krijgen of er iets anders zou gebeuren. Hier werd ik belabberd geholpen en met een simpele smoes afgeserveerd. Kort samengevat, geen tv en een hele boel gezeur en dan is het nog maar de vraag of ik mijn geld krijg en wanneer. Ik raad het ten zeerste af om bij de Mediamarkt wat te bestellen. Had liever een 0 gegeven, maar dat kan niet.

Hannah 04-04-2021

Ik werd erg vriendelijk geholpen door Dominique, ik had een probleem, zei heeft dit keurig opgelost .

Ton Narinx 04-04-2021

Sinds de uitbraak van Corona weer eens kunnen shoppen en ook gelijk de kennis en kunde van de verkopers ...Hiervoor geef ik ook een 10 hoe zij staan achter nieuwe producten zoals de oppo telefoons Top geholpen volgende keer kom ik die halen .Deze keer kwam ik voor een Desktop ...Kopen via internet is leuk en soms goedkoper maar bepaalde producten wil je zien ....Deze winkel is gewoon Top en lekker in de buurt en mocht er wat zijn kan ik zo terug gaan ,doe dat maar eens via internet

Marije van Steijn 03-04-2021

Na mijn bestelling kon ik geen afspraak maken om mijn bestelling op te halen, na 1 telefoontje met de klantenservice was dit wel geregeld. Echt een goede service. Bij het afhaalpunt van de Media Markt cruiqius werd ik super leuk geholpen. Alles lag klaar, de medewerker bood zijn excuses aan over het feit dat er geen afspraken gemaakt konden worden en legde uit waardoor het kwam. Verder gezellig gekletst over mijn aankoop en gaf hij nog wat tips! Echt super leuk om je bestelling op te halen bij de Media Markt in coronatijd!

J. Rhoen 03-04-2021

Deze winkel heeft niet alleen een zeer uitgebreid en goed assortiment , maar ook heeel goede en vriendelijke medewerkers, die uitstekende, terzake doende advies geven!

Sunil 03-04-2021

Geweldig winkel goede service klant vriendelijk.
Wordt altijd snel geholpen in de winkel.

Cees 03-04-2021

Ruim assortiment met enthousiast, deskundig personeel die eerlijke informatie geven

Babs 03-04-2021

Super winkel, beleefd en snel leverbaar! Ook de service is heel goed en erg vriendelijk.

Mika van Dam 03-04-2021

Grote winkel met veel uitzoek vriendelijk personeel. Tip zet de prijzen inclusief thuiskopieheffing.

J 03-04-2021

In deze corona tijd moet je eerst reserveren, aangekomen in de winkel duurde het meer als 10 minuten voordat een medewerker mij kon helpen. Was de medewerker mij aan het helpen werd hij tot 2 keer geroepen door een andere collega. Erg sneu dit, ik moest ook zelf vragen stellen over hoe of wat en krijg ook half antwoord

Jeroen 01-04-2021

Breedte van het assortiment vind ik erg belangrijk. Daarnaast altijd mooie aanbiedingen.