MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 429 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,5

Ans 31-03-2021

uitstekende hulp voordelig en goede uitleg en wordt al snel aan huis gebracht

Said Abdullah 31-03-2021

Ik vind dat het leuk vinden winkel en makkelijk winkel in winkeje
En Goede werkers.

Schutte 31-03-2021

ik heb een wasdroger gekocht via de webshop van mediamarkt en de levering was snel en prima, maar nadat ik de afvoer heb aangesloten en de stekker erin heb gedaan en de was erin, om de was te drogen wou het deurtje op geen enkele manier dicht.
heb meteen geprobeerd om contact op te nemen met mediamarkt, maar dat kan alleen via vragen te beantwoorden op de site om verder te komen, dat gedaan totdat ik het artikel en bonnummer moest invoeren en dat werkte dus niet. toen via facebook messenger geprobeerd, maar kreeg ook daar op dat moment geen contact en de volgende dag pas kreeg ik een reactie terug.
deze persoon heeft mij goed geholpen en hij heeft geregeld dat een monteur contact met mij zou opnemen,
de volgende dag contact gehad met deze monteur en die kan pas 14 dagen later nadat ik contact met hem had, pas langskomen en kon absoluut niet eerder komen, dus ik zit nu met een nieuwe wasdroger die ik dus de eerste 2 weken niet kan gebruiken,
heb weer geprobeerd via mail en via de messenger contact te krijgen met mediamarkt, maar krijg geen reactie terug, maar wel reclame mail, waar ik nu dus totaal geen behoefte aan heb, hopelijk word het snel opgelost

Ria 31-03-2021

Ik ben tevreden, ik heb online besteld en kreeg keurig op tijd dat mijn bestelling klaar lag.

Ed 31-03-2021

Gebruiksvriendelijkheid betreft de site en klantenservice vind ik ondermaats, dit geeft voor mij niet de juiste waarde van Mediamarkt weer. Heb de stoute schoen aangetrokken en ben naar MM op City Plaza gegaan werd daar op een vriendelijke en professionele wijze geholpen door een medewerkster, ze luisterde goed naar mijn. wensen en daardoor ging ik met een tevreden gevoel met mijn Tefal Optigrill de winkel uit.

Nick 31-03-2021

Op 19 maart een bestelling geplaatst voor een Playstation 5. Hiervan ook een bevestiging ontvangen maar 's avonds een mail ontvangen dat er teveel bestellingen zijn binnen gekomen en dat mijn order werd geannuleerd. In de mail stond vermeld dat het betaalde bedrag binnen 3 werkdagen retour gestort zou worden (betaald via paypal). Na bijna een week nog niks te hebben ontvangen via twitter contact gelegd en er werd mij verteld dat de betaling binnen uiterlijk 8 dagen teruggestort zou worden (afgelopen zaterdag) Nadat ik een klacht via mediamarkt had ingediend krijg ik te horen dat de betaling uiterlijk woensdag 31 maart teruggestort zou worden maar tot op heden nog steeds niks ontvangen. Op de website stond bij paypal terugbetalingen 2-3 werkdagen en toen ik daarop wees is dit in de loop van de dag aangepast naar 14 dagen. Totaal geen gevoel dat ze bij de mediamarkt ook maar iets doen om je hierin te helpen en is dit ook de laatste keer dat ik iets probeer bij de mediamarkt te bestellen.

Kleine update: Waarin na een aantal keren niet een belofte nagekomen te zijn zou ik vandaag 31 maart mijn geld terug krijgen, na nogmaals navragen of dit ook het geval is zegt Mediamarkt nu dat er door technische problemen de terugbetaling nog langer op zich kan laten wachten. Het is echt een schande dat zo'n bedrijf, zo happig om maar geld te ontvangen maar het terug betalen door een fout van hunzelf laat veel te lang op zich wachten.

Z.X 31-03-2021

Zaterdag een laptop besteld in de webshop, daarna een mail dat de betaling gelukt was en dat er een mail met de track & trace zou volgen. Volgens de site zou de levering binnen 2 dagen zijn. Zondag nog niks gehoord en toch even gebeld ( ivm eerdere ervaring ). Blijkt dat ze een nieuw systeem hebben waar ze niet in kunnen zien hoe het met de bestellingen staat, moest het 's middags nog een keer proberen. En ja, 's middags hetzelfde verhaal maar misschien werd die maandag geleverd Maandag nog niks en ze konden nog niks vinden. De bestelling geannuleerd, dan ga ik wel naar Bol.com. 's Avonds gebeld om te vragen of de annulering gelukt was, die ( arme ) medewerker kon geeneens inloggen 🥴🤪. Maar gelijk daarna wel een mail dat annuleren niet meer kon. Dinsdag een mail dat de bestelling onderweg is en woensdag geleverd zou worden. Woensdag vrij genomen, en ja.... Hij wordt nu donderdag geleverd. Dus een dag verlof voor de kat zijn ... en een x aantal uur aan de telefoon.
Als je iets wilt bestellen, kijk vooral niet bij MediaMarkt

T 30-03-2021

Super goed geholpen door ***** van witgoed, en bij binnenkomst super leuk ontvangen en begroet door het personeel.

Ivo 30-03-2021

Een nette winkel en goed geholpen door het personeel, ik zal de volgende keer als ik iets nodig heb zeker terug gaan om iets aan te schaffen bij deze winkel.

Frank Zwanink 30-03-2021

online bestellen werkt niet je krijgt een tijdvak maar je product is nog onderweg.
daarna gaat de Mediamarkt voor mij bepalen wanneer en hoelaat ik het af kan halen.
weer 40 min gereden voor niks en 3,50 euro parkeer kosten naar de maan.

bedankt Mediamarkt voor de zeer teleurstellende service

Timmer 30-03-2021

Bestel nooit via de 'Voor 14:00, vandaag in huis'. Totaal niet waar.

Klantenservice laat ten wensen over:
Medewerker 1: het komt morgen pas
Medewerker 2: het komt vanavond tussen 20:00 en 22:00.
Medewerker 3: Ik kan niet inloggen op het systeem dus ik weet het niet
Medewerker 4: Het kan komen, maar kan ook niet komen, je wordt nog gebeld

Ik ben uiteraard niet gebeld.

Hetty 30-03-2021

Fijne medewerker die alle tijd voor mij nam.
Alleen de telefoon abonnement verkoper was irritant.

Geert-Jan 29-03-2021

Zeer slecht, klantenservice werkt niet kan anders niemand bereiken. Kapotte tv thuis gekregen was al stuk voordat de mensen die hem hadden opgehangen en geïnstalleerd maar die hielde zich van de domme. Nu een week in bezit van een TV die stuk is.

Kees D. 29-03-2021

Ik kwam met een kapotte tondeuse, deels mijn eigen schuld, maar desondanks mocht ik 'm omruilen. Wat een goede service!!!

Rogier Bruines 29-03-2021

Gekozen voor deze vestiging omdat de parkeergelegenheid perfect is. Zoals het nu hoort een tijdslot besproken om twee luchtreinigers te kopen. Die stonden al klaar aangezien ik van te voren had aangegeven welke ik graag wilde hebben. De verkoopster had zelfs al een factuurbon op naam gemaakt dus ik kon meteen het karretje pakken en naar de kassa gaan. Top service !!

Lukassen 29-03-2021

Makkelijk bereikbaar vlakbij de snelweg .ideaal met parkeren voor de deur ,en ruime keus en groot assortiment .Veel personeel die de tijd voor je nemen .en aantrekkelijke prijzen.

Alied 29-03-2021

Vandaag een tv voor in de slaapkamer van mijn dochter aangeschaft. Omdat wij KPN hebben en ik niet overal kabels wil hebben hadden we gekozen voor een LG of Samsung. Die zouden alleen met de KNP app werken. De medewerker van de Mediamarkt wees ons echter op tv's met chrome cast. Ook daarmee kan je via KPN televisie kijken zonder kabels. Hierdoor werd de keuze/het aanbod vele malen groter en hebben we een prachtige tv uitgezocht die aan alle wensen voldoet. Zonder dit advies zouden we een andere keus hebben gemaakt. Kortom, heel blij met deze kundige medewerker en zijn goede advies.

Freddy 29-03-2021

Ruime openingstijden zodat er een geschikt moment is voor ophalen van de bestelling. Wordt ook gevraagd wanneer het past en aanpassingen zijn makkelijk te regelen. Ook goede ervaringen qua service.

allesgoed 28-03-2021

Ondanks de beperkte toegang , Mediamarkt, vanwege de corona , prima geholpen

Roy 27-03-2021

Handig en snel, kan snel browsen en uitzoeken, lekker makkelijk voor de luie mens 😂

Goldberg 27-03-2021

Ik had wat gekocht .maar de handleiding van het product was niet duidelijk genoeg voor mij.ben ik terug gegaan na de winkel hebben ze mij geweldig geholpen om het weer klaar te krijgen.

Louise. 27-03-2021

Ik ben heel goed geholpen door Amir die goede uitleg gaf en duidelijk was op mijn vragen . Bedankt Amir de ipad pro is inmiddels goed geinstaleerd .

Theo van der Horst 27-03-2021

Erg goed geholpen en mijn aankopen voor een prettige prijs. Blij dat ik weer kon wnkelen

Claar Boots 27-03-2021

Prima geholpen en goed geslaagd. Personeel neemt alle tijd voor je en zoekt uit wat voor jou de beste oplossing is.

Bianca 27-03-2021

Ik werd vriendelijk welkom geheten en omdat het corona is was het een gezellige sfeer bij media markt werd goed geholpen ik loopt moeilijk loop met een kruk kan niet lang staan vroeg ze of ik een stoel wilde hebben eerst gelijk neergezet