MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

6,4

Anna 21-03-2021

Fijn om hier te winkelen, ze hebben vriendelijk personeel en ik kom er graag. Ook was de winkel overzichtelijk en werd ik snel geholpen. Een afspraak maken om 4 uur later op afspraak te komen winkelen kon ook bij de medewerker aan de deur. Dit was prettig omdat ik dit dan niet zelf nog hoefde te doen.

Muriel 21-03-2021

afspraak maken was makkelijk. ook lekker rustig in de winkel. echter mogen de medewerkers wel een mondkapje dragen :)

Wery 21-03-2021

Heel goede hulp en zeer behulpzaam personeel.heel fijn had korting op mijn clubkaart.

A.Dawood 21-03-2021

Het personeel is heel erg vriendelijk. Ik heb goed advies gekregen. En de TV werkt goed. Dus ik ben er blij mee.
Mvg ......

Ronnie 21-03-2021

Je wordt vriendelijk geholpen en ook in deze moeilijke tijden en het is er fijn winkelen

Kees 21-03-2021

We werden gezellig ontvangen en prima voorgelicht en geholpen bij de aankoop van een airfryer.

M.Moradi 21-03-2021

Ik ben erg dankbaar voor de vriendelijke houding van de medewerkers van het mediamerk. Ik wens je veel sterkte. We hadden een hele goede aankoop.

Milka 21-03-2021

Een zeer fijne winkel om veel praktische artikelen te halen. Ik heb al regelmatig iets aangeschaft, met groot succes!
Ook de vriendelijke hulp en advies zijn heel fijn.

john 21-03-2021

mensen van mediamarkt zijn erg behulpzaam met de tv naar de auto brengen dat is toppie

Marianne 21-03-2021

Omdat ik voor de deur kan parkeren. Vriendelijk personeel. Heb een goede uitleg gekregen van de Dyson stofzuiger. De winkel is ruim opgezet en zéér goed gesorteerd.

Slechte mediamarkt 21-03-2021

Slecht hoor, niet op tijd bezorgt niks gehoord. Zou gister in huis zijn. Waarom dan die bezorgkosten als jullie het niet waar kunnen maken en die 7 dagen thuisbezorgt klopt ook niet.

Petra 20-03-2021

Fijn geholpen door telefonisch contact naar de ipad air 2020 256 gb hulp bij zoeken en samen deze gevonden en gekocht de tijd en rust hier voor echt heel klant vriendelijk , gereserveerd tijdslot en opgehaald in de winkel keurig opstand begeleid met mondkapjes en hand hygiëne

Ray Burghout 20-03-2021

Voor twee uur besteld zelfde dag levering!!
Kost extra maar voor uit.
Dan word je na vijf uur gebeld dat het niet meer lukt.
Oke kan!
Maar dan gelijk de mededeling dat het pas dinsdag word. Bestelling geprobeerd te annuleren maar dat kan niet meer want zit al in de auto?

Martina Huizinga 20-03-2021

Na lang zoeken heb ik eindelijk de PS5 voor mijn zoon kunnen bestellen. Bestelling werd bevestigd evenals de betaling. Zoon helemaal blij. Krijg ik s’avonds plotseling een annulering van de bestelling. Toch niet genoeg op voorraad. Terwijl professionele organisaties deze toestellen opkopen om ze vervolgens op Marktplaats aan te bieden voor ruim €300,- meer. Totaal onbetrouwbare service van Media Markt.

Stephan 20-03-2021

Wat een ballen bedrijf. Ik heb op donderdag een telefoon en een Nintendo switch spel gekocht via internet om die vervolgens een dag later dus op vrijdag op te halen er stond dat ze allebij op voorraad waren in de winkel en ze dus een dag later kon ophalen. Ik ben vrijdag om de tijd van het tijdvak bij de media markt krijg ik te horen ja we hebben alleen je spel. De telefoon heb je online besteld en moet dus van een andere locatie komen... vervolgens zegt de medewerker we hebben er genoeg in de winkel liggen maar die mogen we niet mee geven???? Dan werd er gezegd morgen kan je hem komen ophalen zaterdag Dus. Vandaag kan ik hem nog steeds niet ophalen. Bel je vervolgens de klanten service. 20min in de wacht vervolgens geef ik me bestel nummer zegt ze ik zet u even in de wacht na 5min in de wacht gestaan te hebben wordt er gewoon opgehangen. Vervolgens bel ik nog een keer en vraag naar een chef,manager of team leider. Kan ik geen 1 van die mensen spreken omdat ze van uit huis werken. Koop ik hier nooit meer wat.

Hans55 20-03-2021

Duidelijk en informatief. Had snel mijn gewenst product gevonden, wilde echter toch nog even in de markt controleren of alles paste en heb daarom een bezoek afspraak gemaakt. Aldaar snel en vakkundig geholpen met als extra service het gratis aanbrengen van het panzerglas.

Barb 20-03-2021

Vandaag een PlayStation besteld en een bevestiging gekregen. Einde van de dag een mail dat er iets mis is gegaan en wij daardoor geen PlayStation krijgen omdat ze niet meer op voorraad zijn. Serieus???? Mijn zoon is
10 april jarig en we proberen al sinds de lancering een PlayStation te scoren. Eindelijk gelukt en ik vertel het aan mijn zoon. Hij springt een gat in de lucht en begint te huilen, omdat hij zo blij is. Kan je aan het einde van de dag vertellen dat ze het door de drukte niet konden verwerken en het een foutje was. Maar echt? We hebben met 6 telefoons, iPads en laptops gezeten. Uiteindelijk de duurste moeten bestellen en dan dit? Het ergste is dat heel Marktplaats na iedere verkoop drop bij winkels vol staat met Playstations voor woeker prijzen. Dat er wat mis kan gaan met online kopen, dat kan ik begrijpen, maar ook nog annuleren na betaling en bevestiging!!!????!!!!!???? NA 3 DAGEN PAS ONS GELD TERUG? Dan in de mail zetten dat hij waarschijnlijk in juli met zijn vrienden kan gamen? HIJ IS IN APRIL JARIG. Wij waren Mediamarkt fan en ons hele huis staat vol met spullen van jullie, maar voor ons nooit meer Mediamarkt!!!!!!

Dennis Maggie 20-03-2021

Komen hun afspraken niet na.
Wel betalen geen levering
Na 3 dagen pas je geld retour
Iemand blij gemaakt met een dooie mus
Top bedankt knakkers !

Tim 19-03-2021

PlayStation 5 bemachtigd, vervolgens geannuleerd en nu geen reacties meer op m’n vragen.

Ontevreden klant 19-03-2021

2200 units Sony PS 5 in de verkoop, na oeverloos proberen eindelijk een bundel ad €. 619,98 in de winkelwagen en afgerekend inclusief bevestigingsmail en nog even later ook zichtbaar in 'mijn bestellingen' incl. nog een mail met daarin de toezegging dat men aan de slag gaat om de bestelling klaar te maken voor verzending. SUPER!......toch? Nee natuurlijk niet!!! Slechts enkele uren later wordt de bestelling geannuleerd meet een kulverhaal over het niet aankunnen van de bestellingen door het systeem en de 'belofte' dat ik in JULI 2021 (over 4 maanden) 'met voorrang' aan de beurt ben! Grapje zeker?
WAARDELOOS, DROEVIG en BUITENGEWOON ONBETROUWBAAR om dit soort spelletjes te spelen met klanten!

Student 19-03-2021

Vandaag 19-03 in de drop een Playstation 5 bundel gekocht a € 619,99 na 5 maanden zoeken, blijkt dat er meer Playstations verkocht te zijn dan de verkregen voorraad en mijn bestelde en betaalde Playstation valt daar natuurlijk net buiten ook toevallig van mijn collega die hem net voor mij besteld heeft, volgens een medewerker en de site worden ze op chronologische volgorde uitgeleverd, daar lijkt het niet op als iemand die hem later besteld heeft wel de leveringsupdate heeft ontvangen en ze alweer op de marktplaats worden aangeboden. Heel jammer Mediamarkt!

Antonio 19-03-2021

Je betaald, maar product hebben ze niet meer. Probeer dit maar aan mijn autistische zoon te vertellen. Nooit meer mediamarkt voor mij. Al moet ik 3x zoveel betalen ergens anders.

Patrick 19-03-2021

Vandaag een PlayStation 5 kunnen bestellen. Order betaald en bevestigd gekregen met mail van Mediamarkt. Einde van de dag helaas de volgende mail:

WOW! Zelfs onze webshop kon al je enthousiasme en F5-en eventjes niet meer aan. Hierdoor moeten we je informeren dat de PlayStation 5 is uitverkocht. Dit betekent dat we met tegenzin je order moeten annuleren en wij jouw geld binnen 3 werkdagen terugstorten op jouw rekening.

Nu begrijp ik de schaarste rond de ps5 alleen als je geld afschrijft en order bevestigt dan kun je dit echt niet maken. Bevestigt maar weer mijn stelling; bedenk je twee keer voordat je voor paar centen voordeel bij Mediamarkt binnen stapt.

En nu maar hopen dat ik mijn geld beetje snel terug zie...

Stan 18-03-2021

I appreciate the customer service of Media Markt. It is always supportive for repair and return.

Geerhard 18-03-2021

Ik werd vriendelijk en deskundig geholpen bij het aanschaffen van een snellader voor tekefoon