MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

6,4

Ron Brouwer 13-03-2021

Steeds weer wanneer ik de afdeling Entertainment bij de MediaMarkt vestiging op Hoog Catharijne in Utrecht bezoek word ik door Marc, Zhou Zhou of Ruben (en hun collegae) vriendelijk, betrokken en deskundig geholpen. Als ik niet vond wat ik zoek, dan bestelt men het voor me. En altijd voor de meest gunstige prijs. Ik zou hoger dan de maximale score willen gaan, als dat kon.

Lieke 13-03-2021

Slechte winkel, komt afspraken niet na!
Koop er nooit niks mensen want het zijn gewoon vieze flikkers!

Merel 13-03-2021

Duidelijke site. Fijne welkom kortingen. Bestelling verliep soepel. Veel emails ontvangen over de bestelling wat fijn is omdat het vaak best een aankoop betreft. Ik had gekozen voor ophalen in de winkel. In het juiste tijdsvak van een half uur. Betalen in de winkel verliep soepel. 1,5 meter werd keurig bewaard. Ik shop hier graag nog eens!

chantal 12-03-2021

top geholpen! aardig personeel! goede service. alles lag al klaar en op afspraak geshopt! top in de coronatijd!

Meenu 12-03-2021

This shop is most Covid19 friendly. Employee are friendly in nature and supporting to customers. I appreciate the staff of MediaMarkt Leidsendaam for their efforts.

Wilfred 12-03-2021

Op advies van de Laetitia op Ekkersrijt deze fantastische stofzuiger gekocht.
Zeker de roterende borstel is ideaal. Top geadviseerd. Dank je!!

Mediamarkt Assen 12-03-2021

Heb ondanks corona maatregelen bij mijn vertrouwde adres een aankoop kunnen doen. Goed geregeld mensen, gewoon weer dezelde service. Hoop voor iedereen dat ik weer eens echt mag komen winkelen

Gulistan 12-03-2021

Ik had een laptop nodig en daarbij wat informatie rondom verschillen tussen merken. Daarbij heeft de medewerker mij goed geholpen. Ik had een afspraak om 14 uur en was ongeveer 20 minuten eerder maar werd vriendelijk ontvangen en ik hoefte niet te wachten tot 14 uur. In het algemeen waren ze erg behulpzaam en vriendelijk.

M.dela forterie 12-03-2021

Toch wel heel fijn je krijgt echt aandacht en wordt goed geluisterd wat mijn vraag is ben erg goed geholpen door de medewerker ,we zijn erg tevreden met onze aankoop ,supper, 👍

Brenda 12-03-2021

Heeeeeel slechte service!! Ons is meerdere malen verteld dat we een product mochten retourneren. Het product werkt absoluut niet naar behoren. We mogen het niet terugbrengen terwijl ons dit wel is medegedeeld. Als we dit hadden geweten hadden we het nooit aangeschaft. Ook heel krom want het mag niet geretourneerd worden omdat het een stofzuiger is en het niet hygiënisch is om terug in de winkel te plaatsen. Waarom zou je een niet werkend product terug in de winkel willen plaatsen? nu zitten we met een product dat niet naar behoren werkt....

Vincent 11-03-2021

Top! Dit is m’n 3e klik en collect bestelling, en het gaat zoals je het zal verwachten. Goed, snel en duidelijk.

Jeck 11-03-2021

Super winkel!! altijd goed en vriendelijk geholpen door de medewerkers. meerdere vrienden en kennissen hier al naar toe gestuurd die zijn ook vol lof over mediamarkt, zeker een aanrader.

Darin 11-03-2021

We zijn bij jullie veel producten gekocht en het is goede service en goede producten

Khaled 11-03-2021

Ik heb eerder van mediamarkt gekocht vorig 3jaar en het was een goede kwaliteit

Een ik vind dat winkel een 10krijgt

basje 11-03-2021

in deze rare tijd vond ik het wel vervelend om niet spontaan iets te kunnen kopen. Dat werd ruimschoots goed gemaakt doordat ik de enigste klant was en de onverdeelde aandacht kreeg, alle vragen kon stellen, uitproberen, testen, e.d.

Stefan 11-03-2021

Top dat je in deze rare tijd een afspraak kunt maken om te winkelen. Afspraak maken ging makkelijk, vriendelijk te woord gestaan bij de hoofdingang en de medewerker die mij hielp had verstand van zaken. Verschillende opties gegeven en me op alternatieven gewezen.

Warmevaat 11-03-2021

Zonder voorafgaande informatie over de totale kosten van de reparatie en welk deel Media Markt mogelijk vergoedt, moet ik de reparatie van onze vaatwasser laten uitvoeren en zelf betalen,
Onze Siemens vaatwasser gekocht bij Media Markt warmt niet meer op (code E09). De reparatie heb ik via Media Markt geregeld (en zij weer via Siemens) omdat er nog economische levensduur was tot 96 maanden. In de chat was aangegeven dat er door deze levensduur en daar nu 5 jaar van was verstreken, een deel wordt vergoed. Tot mijn verbazing konden zij echter vooraf niet aangeven welk deel MediaMarkt dan vergoedt. Noch of er mogelijk bepaalde reparatie posten op de factuur wel of niet voor vergoeding in aanmerking komen. Het deel wat vergoedt wordt blijkt pas als Media Markt op basis van een prijsopgave of factuur dit 'automatisch berekent via een formule waarmee zij werken'. De prijsopgave is er natuurlijk pas als de Siemens reparateur bij ons in de keuken staat en een diagnose heeft gesteld. Vicieuze cirkel compleet.
Het starttarief met diagnose en evt. reparatie als er geen onderdelen nodig zijn is bijna 100 euro. Als dan achteraf blijkt dat Media Markt heel weinig vergoedt had ik dit van tevoren willen weten. Laat staan als de rekening 300 euro blijkt te zijn. Ik wil als klant vooraf bepalen wat het mij waard is om te repareren.

Mary tuvillo schroder 11-03-2021

Ondanks alle coronaregels en alleen op afspraak winkelen was het super geregeld!

Richard 11-03-2021

Overzichtelijke site.
Ik kon mijn artikel gemakkelijk vinden op de site.
Makkelijk dat ik het artikel kon ophalen in de winkel.
Prijs van de airpods 2

Stef Arends 11-03-2021

Moest wel even zoeken waar ik naar binnen moest, stond heel de tijd buiten, maar ik was dan ook iets te vroeg, men deed de deur open en ik werd correct in tevredenheid geholpen.

Paul 11-03-2021

@MediaMarkt NL, wat ben je toch een enorme ballentent!

In 1 van jullie vele (spammerige aanbiedings)mailtjes stond ditmaal een actie waar ik op in wilde gaan. Betreft een red night deal waarbij een tv in de aanbieding was (-/-€420, prima aanbieding)
Vanochtend zag ik jullie mail en uit automatisme stapte ik in de auto om naar de winkel (MM Roermond, ik werk daar om de hoek) te rijden, maar dat gaat natuurlijk niet vanwege corona. Dus ik terug naar het werk gereden en ik ben de tv online gaan bestellen, zodat ik daarna een timeslot voor ophalen kon kiezen. Toen ik de tv aanklikte en hem aan het winkelwagentje toevoegde stond de aanbiedingsprijs er nog, toen ik wilde gaan betalen stond ineens de normale prijs vermeld.
Dus tijdens het bestelproces is de aanbieding afgelopen. Dat is niet okay, als je in een winkel loopt, een product in je winkelwagentje gooit en vervolgens naar de kassa loopt, dan hoort de prijs onderweg niet ineens te veranderen..
Dus ik heb de klantenservice gebeld en vervolgens de winkel in Roermond. Bij de winkel werd ik te woord gestaan door een of andere wijsneus die bijdehand liep te doen en dat is bij mij verkeerd geschoten. Ik vind het slecht dat jullie een actie tijdens het bestelproces af laten lopen, gelukkig zag ik het net op tijd voor het betalen. De telefonisch aangeboden alternatieve prijs is een belediging (vooral het lulverhaal erbij), want elders is de normale prijs lager dan jullie speciale aanbod... Hele vreemde manier van zaken doen. Wat maakt het in hemelsnaam uit of ik iets bestel om (bij wijze van spreken) 9:55 of 10:05u? In beide gevallen wilde ik hem vandaag bij de winkel oppikken. Nu ga ik in mijn boosheid MM zwart maken op Facebook, in de hoop zoveel mogelijk mensen te bereiken. Gelieve mij nooit meer een van jullie 'geweldige' aanbiedingen te sturen, als je toch niet wilt verkopen. Totaal misplaatst om enerzijds te roepen dat je het zwaar hebt in de coronacrisis, dat je klanten hoog hebt zitten blablabla en dan vervolgens zo te handelen.

#ballentent #mijnooitmeerlastigvallen

Hans 11-03-2021

Goedemiddag, als vaste klant heb ik meerdere malen ( 3x ) getracht een IPad Air 2020 256 GB te bestellen. Bestelling werd telkens geaccepteerd maar na een uur geannuleerd. Redenen tot annuleren waren niet relevant en onterecht. Slechte service !
Geen enkele respons via klantenservice. We zijn druk ! En u bent niet alleen klant.

jordy 10-03-2021

Super geholpen door *** van de afdeling Hengelo! (computers ), zeer vriendelijke en enthousiaste medewerker die de shop ervaring maximaal heeft gemaakt, het begon 's ochtends al tijdens zijn telefoontje over de producten die ik nodig had.
hadden ze overal maar zulk personeel!

Slechte service! 10-03-2021

Een tv van philips gekocht, de tv heeft het nooit goed gedaan naar verschillende malen te hebben gebeld en gemaild of ze een keer een monteur langs wilde sturen was dit niet mogelijk dus de tv weg gebracht voor "reparatie" de tv na bijna 2 weken weer opgehaald en hebben ze er helemaal niets aan gedaan! Weer gebeld en gemaild om te vragen voor monteur aan huis zodat je kunt uitleggen wat het probleem is maar dat is niet mogelijk dus moeten we de tv weer weg brengen en als het na 3x wegbrengen nog niet gemaakt is komt er misschien een monteur aan huis. Ben nooit echt fan van deze winkel geweest maar koop hier NOOIT weer!!!!!

Perez 10-03-2021

Zeer slecht bedrijf. Telefonisch nemen ze je klacht niet serieus. Vaatwasser ontvangen met veel mankementen.