MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 414 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,4

Harmjan 10-03-2021

Goed geholpen, vriendelijke medewerker die er verstand van had. Zelfs helpen dragen en meegelopen tot de auto. Goede service!

Jette 09-03-2021

Alles werd goed geregeld, de communicatie tussen telg klantenservice en winkel was verassend goed!

Nicole 09-03-2021

Ik probeer nu al de hele avond de klantenservice te bereiken. Helaas tot nu toe nog niet te pakken gekregen. Ben al meer dan 3 uur bezig er mee.
Telefoonnummer voor klantenservice is nergens te bekennen. Alleen via een virtuele assistent die uit eindelijk een medewerker zou sturen naar de chat om me te helpen. Dus niet.

Ik zou deze winkel niet aanbevelen.

Ash 09-03-2021

Zeer slechte naservice. Bij verkoop 100 punten, vlekkeloos goede service. Ik had een stereoset gekocht a 500 eu. Gespaard en wilde iets goeds kopen. Thuis uitgepakt en geinstaleerd. Wat blijkt, op de display zit een lichtgevende streep die er niet hoort. Gewoon productiefout. Daar ging ik een molen in. Nov 2020 gekocht. Hedendaag nog steeds geen geld retour of een nieuwe ontvangen. Zeker 8 keer gebeld, krijg je iemamd aan de lijn die alleen mag aanhoren..dus elke keer zelfde verhaal... en daarna is het maar afwachten of zij het wel doorgeeft. Is dus vaak misgegaan. Affijn, dan moest ik hem weer aanbieden voor reparatie... dacht het niet.. moeilijk moeilijk, ok kan retour..en krijg ik een nieuwe. Prima..ik opgestuurd. En letterlijk na hun ontvangst.. kreeg ik de melding hij wordt gerepareerd.. want er zit een krasje op. Nouuui werkelijk ik ga mijn nieuwe apparatuur echt niet krassen. Heb een jurist in moeten schakelen. Affijn, daardoor zou ik geld retour krijgen.... dus.... niet... 2 weken later ..weer een melding.. u krijgt een nieuwe opgestuurd. Nou u begrijpt het wel... een kleine aankoop prima ..in de winkel.. maar owee met grotere duurdere dingen.. denk goed na, want als er iets verkeerd is... jammer dan... voor jou. Ik zeg het alvast..ik wacht nu op de nieuwe... en ik zal bij ontvangst en uitpakken en installeren het moeten filmen. Zo wil je toch niet geholpen worden... nee sorry mediamarkt naservice echt bar en bar slecht.

Jeffrey 09-03-2021

Ik wacht sinds november al op een terug betaling van rond de 500€. 12 x +/- 45 min in een wachtrij gezeten en +/- 80 mails verder. Vervolgens naar de winkel gestuurd met een mail in de hand waar mee ze vertelde dat ik me geld op kon halen in de winkel. Vervolgens na 50 minuten vanuit de winkel terug naar huis gestuurd met de belofte dat mijn geld binnen 7 werkdagen op de rekening zou staan. Weg parkeer geld, benzine geld en tijd. We zijn nu 9 werkdagen verder en nog niks ontvangen. Weer gebeld en nu is voor de zoveelste keer beloofd dat ik binnen een aantal werkdagen terug krijg. Mijn vertrouwen is letterlijk 0 dat dit ooit gebeurd.

Noura 08-03-2021

Ik vond echt top hoe ik door Mediamarkt Alexandrium geholpen ben, fijne service en geven goed advies. Ben blij met mijn aankoop!

M alazmeh 08-03-2021

Prima tv en goedkoop beste service van meidamarkt ik heb afspraak in winkel om de tv zien ik voel me heel erg leuk

Jenny en Ad 08-03-2021

Afspraak gemaakt om een tv te kopen. Gastvrij ontvangst, deskundig geholpen en zeer vriendelijke verkoper. Goed advies gekregen en ondanks de korte tijd, goed uitleg gekregen en heel blij met alle hulp met het tillen van de tv. Ondanks de Coronatijd was het personeel heel gemotiveerd en enthousiast. Dankjewel verkoper Maikel en manager Ramon Top 👍

Wesley v Belkom 08-03-2021

Ik werd prima geadviseerd. Twijfelde nog tussem 2 soorten koffiezet apparaten. De jongeman was duidelijk en heeft mijn twijfel weggenomen. Ben ook erg vriendelijk geholpen. Jammer was dat ik maar 20 minuten had( wat ik wel snap vanwege de corona maatregelen)

Duco Hoek 08-03-2021

Ik vond echt top hoe ik in deze Corona tijd door Media markt Enschede geholpen ben. Zorgvuldige en persoonlijke ontvangst bij de ingang. Prettige verwijzing naar de verkoopster, die mij zeer deskundig hielp, alle tijd had. Ze vroeg door naar mijn behoefte qua tv en kon daardoor met een passend aanbod komen. Fijne service. Voor zo'n grote winkel de benadering van een detaillist om de hoek. Uitstekend.

M 08-03-2021

Fijne service in de winkel. Geven goed advies. Overzichtelijke site waar je makkelijk ook producten kan vergelijken

Kevin laxete 08-03-2021

Zeer slecht ervaring gehad , heb samsung buds besteld meer dan twee weken geleden , en heb ze nog steeds niet binnen.
Ze zouden ook binnen 7 dagen reageren op mijn email , heb nog steeds geen reactie terug gekregen , dat vind ik heel onprofessioneel.

Raad online bestellen niet aan bij mediamarkt!

Anne 08-03-2021

Als je bij mediamarkt een bestelling plaatst, weet je dat je bestelling altijd direct geleverd wordt en/of opgehaald kan worden! Ze leveren goede producten en een goede service. De telefonische klantenservice is ook snel en vriendelijk, geen wachttijd. Echter is het wel lastig om online via de chat of het email adres een medewerker te kunnen spreken, dat zou naar mijn mening nog wel verbetert kunnen worden. Wellicht chatten op WhatsApp mogelijk maken? Vele bedrijven hebben deze optie al, en vind ik erg prettig, snel en persoonlijk! Voor de rest is de MediaMarkt echt een top onderneming

Diana 07-03-2021

Ik wilde een nieuwe laptop hebben en zag er 1 op de site van de Mediamarkt en het zag er mooi uit . Het heeft touchscreen en dat wilde ik altijd al hebben op mijn laptop. Ik kreeg ook nog korting op de laptop. Het feit dat je het dezelfde dag kon ophalen werkte ook mee. Het cijfer had hoger kunnen zijn als ik inderdaad de laptop op dezelfde dag kon ophalen, maar was helaas dus niet zo. Ik had mijn mobiele nummer doorgegeven en ik kreeg een mail dat ik niet die dag de laptop op kon halen. Ik had liever gehad dat ik was gebeld omdat ik toevallig op mijn mobiel naar mijn mail aan het kijken was tijdens een vrij moment op mijn werk.

Bo 07-03-2021

Afgelopen vrijdag heb ik een koelkast bij mediamarkt gekocht. Zaterdagavond kwam ik tot een conclusie dat ik toch een andere wil hebben dus zondag weer terug naar de winkel. Geen probleem voor mensen die daar werken. Binnen 15 minuten was alles geregeld en 2 uur later werd mijn nieuwe koelkast thuis bezorgd en die eerste meegenomen. Iedereen is daar zo professioneel en zoo vriendelijk!! Dat heb ik nog nooit meegemaakt in welke winkel dan ook. Dus, mensen, kom naar mediamarkt in Alkmaar. Ik ben in ieder geval vanaf nu een vaste klant.

Bert Jansen 07-03-2021

Ik werd snel en goed geholpen , ze hadden al wat voorbereidingen gedaan.
Ik had thuis al gekeken op internet ,welk model smartphone ik wilde hebben.
Ik had om 10:00 een afspraak en was om 10:00 ook aan de beurt.
We hadden 20 minuten i.v.m corona.
De verkoper was vriendelijk,
En vakkundig,met de 21 minuten was alles afgerond.

Felix 07-03-2021

Op zoek naar een nieuwe laptop voor mijn moeder liep ik bij veel webwinkels aan tegen het feit dat er nauwelijks de mogelijkheid was om een bestelling bij een winkel op te halen. Gelukkig kon ik bij de MediaMarkt de juiste laptop bestellen, en kon mijn moeder deze geheel Corona-proof betalen en ophalen in de winkel bij haar in de buurt, iets wat voor haar erg belangrijk was.

Eagle1903 07-03-2021

Ik werd begroet met een lachend gezicht, mijn transacties waren snel gedaan en ik vertrok tevreden

Truus 07-03-2021

Ik word altijd vriendelijk te woord gestaan. Goede service en iedereen is bereid om te helpen. Bij de klantenservice luisteren ze goed naar je verhaal en denken ze altijd met je mee!

Faysal 07-03-2021

Klant vriendelijk, respect, goed en snel service..over corona (hygiëne) maatregelen in en om de winkel heel goed. Thanks,,

Lydia Lardinois 07-03-2021

In een zin,
Media Markt is op alle gebied mijn favoriet.
Er hoeft niks verbeterd te worden.
Hier spreekt een zeer tevreden klant.

Chris 06-03-2021

Er werd alle tijd genomen om de soundbar en de mogelijkheden daarvan uit te leggen. En ook kon ik mooi de verschillen beluisteren tussen alleen de soundbar en de optie met de uitbreidingen met een sub e/o surround speakers. Ga nu waarschijnlijk weer terug naar de winkel voor de surround speakers 😜👍

remi 06-03-2021

fijne shop,goed bediening,winkel met veel keuze.fijne ervaring en breed assortiment,snelle kassa,en winkel goed bereiktbaar,goedkoop parkeren boven de winkel.

Kees De keijzer 06-03-2021

Heb een incompleet product op gehaald ben terug gegaan bleken er meer niet compleet te zijn maar na vier dozen te hebben geopend wel een compleet coffie machine ze hebben echt moeite gedaan en excuses voor het ongemak geboden goede uit leg van product

Dre 06-03-2021

Winkelen op afspraak. Afspraak gemaakt voor HiFi afdeling. Half uur van tevoren gebeld of ik al specifieke vragen zou hebben. Op deze manier kon Mediamarkt mij nog beter adviseren binnen de relatief korte tijd van 20 minuten. Wel luxe winkelen zo en genoeg tijd om een goede keuze te maken. Ben blij met mijn soundbar werd keurig naar mijn auto gebracht.