MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 414 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,4

Gaby 23-03-2021

Altijd veel keus en goede prijzen!
Mooie winkels met goed personeel vooral in Almere. Ook nu met Corona kun je toch nog na een afspraak de winkel bezoeken. Top winkel en snelle levering

Ronald 23-03-2021

Heel slecht!! 3weken geleden wat besteld en gelijk betaald. Zou binnen 2 dagen worden bezorg,een week later nog niks. Al 8 keer gebeld zou allemaal teruggebeld worden is niet gebeurd! Nog steeds niks binnen. Laatste keer dat ik hier wat koop!!!

Erik 23-03-2021

De afhaling van de bestelling en de betaling verliepen ondanks de beperkingen heel soepel en snel. Perfect geregeld

Mattijs 23-03-2021

Fijn en goed geholpen met een clearplex voor mijn smart wacht door een jongeheer van de smartbar. Mensen hebben er verstand van en leggen het ook nog fijn even uit dat het met een dag helemaal goed is.

Henny 23-03-2021

Gister in de winkel geweest voor aankoop van een telefoon welke volgens de site voorradig zou zijn. Vervolgens niet leverbaar alleen online. Toch online besteld en laten zenden naar,de winkel. De volgende dag zou ik een afhaal bericht ontvangen , maar niet gekregen. Ik heb toen het callcenter gebeld en gevraagd ondanks de slechte verbinding hoe dit kon? De medewerker vertelde in slecht Nederlands dat ze niet kon zien wat er fout was gegaan en dat ik me geen zorgen moest maken, ik kon gewoon het toestel op de afgesproken tijd ophalen. Ik voelde me toch niet gerust en belde nog een keer, weer een slechte lijn en een medewerker die gebrekkig Nederlands sprak. Ook deze medewerker vertelde dat hij het niet begreep, maar verzekerde dat het toestel gewoon kon worden afgehaald. Op het afgesproken tijdstip bij de winkel aangekomen om het toestel in ontvangst te nemen, U raad het misschien al, t o bestel was nog niet binnen? Ik werd hier flink boos over en vroeg hoe dit nu kan. De medewerker vertelde dat het callcenter in Paramaribo zat en dat er veel klachten over zijn.
Is dit nu de werkwijze van Mediamarkt naar de klant?
Ronduit schandalig en 4 euro aan onnodige parkeerkosten armer.
Een teleurgestelde klant.

Veel keuze. 23-03-2021

Het duurde lang voor wij aan de buurt waren...Verder alles prima.Mediamarkt heeft veel keuze.

Anoniem 23-03-2021

Wat een ongelofelijk slechte klantenservice heeft de mediamarkt zeg, echt niet te geloven! Ik had een pakketje retour gestuurd en 5 weken later nog steeds geen geld terug. Wordt ik opeens gebeld door een of ander vrouwtje die zegt dat ik nog even mijn IBAN naar de mediamarkt moet mailen, zodat ze me kunnen terug betalen. Ik in mijn mail kijken, is er een of ander vaag mailtje van het e-mail adres message@zesgoes.nl die inderdaad vraagt om mijn IBAN. De mail zag er helemaal niet uit alsof het van de mediamarkt kwam, maar had wel het product wat ik retour had gestuurd erin staan. Ik vertrouwde het voor geen meter, dus wilde de klanten service contacten om een bevestiging te hebben dat de mail inderdaad van hun kwam en ik niet opgelicht werd. Eerst een tijd via een robot geholpen met absoluut geen nuttige informatie om vervolgens te horen dat er geen mensen aanwezig waren om mijn vraag te beantwoorden en dat ze zo snel mogelijk contact met me opnamen. Naja prima het was desnoods zondag, dan wacht ik tot morgen. Maandag de hele dag nog niks gehoord, dinsdag ochtend ook nog steeds niet, dus toen weer opnieuw de hele molen met de robot in. Eenmaal bij het stapje “contact met een echt persoon” kreeg ik het volgende bericht: “Op dit moment is het drukker dan normaal, maar we doen ons best om je zo snel mogelijk te helpen! Bedankt voor je geduld!” Dit is inmiddels 4 uur geleden en ik heb nog niks gehoord :-( he-le-maal klaar meee!!!!!!!! En niet te vergeten dat de levertijd ook 2 weken in plaats van 1 werkdag was!

Giel 23-03-2021

Afgelopen vrijdag een PS5 geprobeerd te kopen. Eerste instantie leek het te lukken, later bleek de bestelling toch geannuleerd. Foutje kan gebeuren en ik vind het ook geen enkel probleem dat ik nu geen PS5 heb kunnen kopen. Wat mij echter wel ontzettend irriteert is dat ik continu moet bellen en mails moet sturen. Dit alles terwijl ik vrijdag gelijk heb gezegd dat ze m'n bestelling mochten annuleren en het geld terug mochten storten. Vandaag, 5 dagen later, gebeld en de bestelling bleek nog niet te zijn geannuleerd. Een fout kan gebeuren, het is de manier hoe het wordt opgelost. MediaMarkt lost het gewoon niet op. Ik zal dan ook niet meer terug keren als klant bij de MediaMarkt.

F. van Beers 23-03-2021

Een fijne winkel en prettig en dienstbaar personeel!
De winkel is overzichtelijk en netjes ingedeeld.
Het ziet er ook keurig uit: nergens verspreide dozen, enz. maar goede indeling en gemakkelijk te vinden producten.
De productinformatie is kort, maar krachtig. Bij vragen is er voldoende professioneel personeel, die de juiste uitleg kunnen geven.

MvH 23-03-2021

Op zoek naar espresso apparaat, eerst naar de winkel in Ekkersrijt te Eindhoven en super vriendelijke geholpen door (*).
Heb ondanks tijdslot voldoende informatie en mogen testen met apparaten. De keus op een DeLonghi laten vallen, dezelfde als ik thuis al had staan.
Eenmaal thuis twijfels en een nieuwe afspraak gemaakt op de Bosdijk. De bedoeling was de DeLonghi om te ruilen naar een nieuwere versie/merk. We kozen voor een Delonghi Prima donna en deze moest besteld worden en betaald.
Thuis kwam ik erachter dat het apparaat nergens te bestellen was ook niet bij andere winkels. Zaterdag teruggebeld en zeer goed geholpen door (#) van de servicedesk.
Na een paar keer op en neer bellen, kon hij ons aanbieden om de DeLonghi die we thuis hadden retour te brengen, en de bestelde (die niet leverbaar) is te annuleren.
Ook regelde hij dat we meteen ons geld terugkregen, waar normaal een tijdje overheen gaat.
We zijn zondag teruggegaan en uiterst vriendelijk geholpen door (%), want we hadden dus nog steeds geen espresso apparaat.
Omdat er zoveel mis was gegaan hebben we nu een Jura e6 aangekocht, voor de prijs van de Delonghi, met nog een extra reinigingset gratis erbij.
Dus in 3 dagen was alles opgelost op een manier waar ik zeer tevreden over ben. Het enige puntje was dat apparaten die niet meer te leveren zijn, toch verkocht worden met aanbetaling. Dit ook duidelijk aangegeven aan de verkopers.

Jet 23-03-2021

Zaterdag ben ik langs gegaan bij de mediamarkt fysiek in de winkel. De nieuwe telefoon Samsung a52 wil ik kopen. Op internet stond dat deze beschikbaar was.
Eenmaal aangekomen bij de winkel, niet op voorraad. Dus heb ik deze ter plekke besteld zodat deze snel bij de winkel aan zou komen. Nu hebben ze gezegd dat de telefoon maandag er misschien al zou zijn, maar waarschijnlijk dinsdag.
Eenmaal dinsdag, krijg ik een mail dat het toch wat langer duurt omdat het product eerder uitverkocht was dan dat ze hadden gedacht. Ik vind dit niet helemaal fair.
Als ik mijn telefoon had besteld via Samsung zelf, had ik deze waarschijnlijk eerder gehad.
Ook vind ik het erg naar dat jullie met datums en beschikbaarheden gooien terwijl dit helemaal niet het geval is. En nu kan ik dus nog een week of misschien wel langer gaan wachten, daar heb ik geen tijd voor.. gaat een beetje lastig zonder telefoon.

Henk Kaufman 22-03-2021

Ondanks alle COVID-19 beperkingen, prettig geholpen door de medewerkers van filiaal Dordrecht

Twan 22-03-2021

Gezien de ook omstandigheden ivm corona super vriendelijk geholpen. Dame had de tijd en wist ook voldoende van het product.

BMP 22-03-2021

ivm leuke aanbieding shop afspraak gemaakt. ondanks beperkte beschikbare tijd nam medewerker alle tijd voor mij: op al mijn vragen deskundige antwoorden en uiteindelijk tot koop overgegaan

Said 22-03-2021

Mediamarkt is veruit beste elektroshop van nederland. Ze geven altijd de beste garantie en hun service is altijd vriendelijk en professioneel. Ook zijn ze bijna altijd de allergoedkoopste. Soms zitten ze zelfs onder de dagprijs zoals met btw wegermee dagen of met black vrijdag of andere frequente wekelijkse aanbiedingen. Voor die extra goede garantie en service wil ik zelf graag wat meer betalen. Voorlopig blijf ik voor altijd trouw aan mediamarkt voor al mij elektrische apparaten omdat zij mij ook veel goeds hebben gegeven aan kwaliteit en service voor een relatief lage prijs.

Samantha 22-03-2021

Hele leuke winkel Kom altijd wel weer met iets thuis.
Goede snelle service klantvriendelijk personeel
Wordt goed geïnformeerd over producten.

Henny Janssen 22-03-2021

De verkoopster gaf een prima uitleg van het apparaat. Het klopte ook wat zij ons had verteld. De prijs van de Media Markt was ook heel aantrekkelijk. Scheelde veel met andere winkels

Carla 22-03-2021

Goed geholpen in de zaak. shoppen op afspraak .Heerlijk rustig. Installeren had ik even moeite mee. Maar het is gelukt. mooi beeld en mooie kleuren. perfect.

T.Bult 22-03-2021

Een laptop voor onze kleindochter gekocht.vriendelijk personeel en zeer goede voorlichting tot en met de kassa.

Bernie 21-03-2021

Het maken van een afspraak ging soepel, personeel bij de ingang vriendelijk en behulpzaam. Niet teveel mensen tegelijk in de zaak. Alles coranaproof dus ,compliment ! Al hoop ik net als iedereen dat we binnenkort weer gewoon kunnen winkelen !!

Mirella 21-03-2021

Goede uitleg gehad van verschillende apparaten zoals tv, wasmachine en drogers.

John Wijns. 21-03-2021

Wij werden goed geïnformeerd/ klantvriendelijk ze namen echt de tijd voor je.

Lilian 21-03-2021

Eerlijke uitleg bij de aanschaf van een nieuwe IPad met de mogelijkheden en onmogelijkheden
Klantvriendelijke verkoper die meedenkt en in de winkel de accessoires erbij zoekt.

Jos 21-03-2021

Heb jij eerst op de website georienteerd, hierna naar de winkel gegaan voor advies.
Samen met de verkoper tot een aankoop gekomen na verschillende opties.
In het geheel tevreden met alles zoals het gegaan is.

Ben 21-03-2021

Alles zeer goed geregeld ook nu tijdens corona tijd. makkelijk tijd te reserveren dus ga zo door