MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

6,4

Romy Verheugd 15-04-2021

Alles is goed geregeld bij de mediamarkt in Den Bosch, had online een bestelling gedaan en heb hem de volgende dag op kunnen halen. Alles was snel voor elkaar en de medewerker die mij geholpen heeft was ook heel vriendelijk, behulpzaam en beantwoorden al mijn vragen naar kennis. Dus al met al zeer tevreden!

Sandra 15-04-2021

Aangezien we op afspraak mogen winkelen, vond ik het wel prettig winkelen. Niet druk. En kon ik goed geholpen worden. En werd ook tijd voor genomen om hetgeen wat ik wilde aanschaffen. En het is ophangbeugel geworden. Ondanks dat ik meer voor heb betaald. Het scheelde mij 15,99 euro's meer.

Maarten 15-04-2021

Heerlijk relaxt en veilig kunnen winkelen bij mediamarkt Den Bosch. Goed geholpen bij afdeling telefonie. Informatie over verschillende toetstellen in combinatie met wijziging van abonnement. We zijn met 2 aankopen naar huis gegaan.

dimitri 15-04-2021

een goede winkel overzichtelijk handig ingedeeld
de web schop is goed bedienbaar en overzichtelijk

Stef Arends 15-04-2021

Ik moest helaas vrij lang wachten, en men werkte maar met één personeelslid, wat ik wel een min punt vind. Mijn voorgangster kreeg alle tijd om alles en nog wat te vragen en te regelen. Maar ik had eerder geholpen kunnen zijn als er meer personeel bemand was bij de servicebalie.

Robbert 15-04-2021

We zijn erg goed geholpen en hebben het juiste advies gekregen, daardoor heb ik een super product bij jullie gekocht. Waar ik nu nog steeds super blij mee ben!!

Naud 15-04-2021

In principe was ik erg tevreden over het bestellen bij Media Markt. Levering was snel en compliment aan Dynalogic is toch echt wel dat ze ongeveer tot op de minuut weten wanneer ze komen leveren bij je.
Jammer is dat je artikel dan geleverd en stuk blijk te zijn en dan wordt de service bij Media Markt toch ineens een stuk minder. Moeilijk bereikbaar en je blijft in een loop van dezelfde pagina's hangen op de website. Als je iemand aan de lijn krijgt, krijg je de keuze of zelf terugsturen of naar de winkel. Je krijgt pas een nieuwe item als het terug gestuurde in het magazijn ontvangen is. Maar in mijn geval een zeer grote doos naar het postkantoor slepen is toch lastig.
Uiteindelijk ben ik hem zelf maar gaan ruilen bij de winkel. Maar daarvoor moest ik dus eerst een afspraak maken 3(!) dagen later. In de winkel werd ik overigens wel weer keurig geholpen. Dus we zullen het maar op corona gooien en roepen dat dit een misser was.

Christel 14-04-2021

Prima geholpen bij het uitzoeken van een soundbar. Personeel was vriendelijk

Joany 14-04-2021

Electrische step gekocht bij Mediamarkt Cruquius !! Xiaomi pro 2...., bij ophalen erg vriendelijk geholpen, en extra uitleg gekregen over mijn gekochte product!! Ga er mijn dochter heel blij mee maken!! En mezelf na duidelijke uitleg van personeel mediamarkt!!
Keuze om hier te kopen is omdat ik er zo naartoe kan rijden mocht er wat mis zijn...!! Wat ik niet verwacht!!

Fred 14-04-2021

Nu ik moet wat schrijven over de mediamarkt.
Als de mediamarkt niet goed is kom ik er echt nooit meer.
De medewerkers weten over welk product ze praten.
Ze zijn stuk voor stuk vriendelijk.En hebben verstand van het product wat je wil kopen.
Is het product niet naar jou zin of voldoet het niet aan je verwachtingen,geen probleem.
En is er iets goedkoper bij een ander geen probleem krijg je gewoon je geld terug .
Ik zou zeggen GA ZO DOOR .

Ank Toorens 14-04-2021

Prima, site. Keuze vanwege betrouwbaarheid. Top service. En goede hulp medewerkers

Gcvdz 14-04-2021

Na afspraak heel relaxt kunnen winkelen. Personeel had heerlijk de tijd voor ons.

Jaap Greve 14-04-2021

Zojuist terug uit de winkel om een televisie te kopen en werd gewoonweg niet geholpen. Verkoper liet twee vrouwen voorgaan die er korter stonden en een andere verkoper wilde eerst zijn stofzuigrondje afmaken maar kwam daarna niet meer opdagen. De rest van de artikelen heb ik teruggelegd en ben boos naar huis gegaan. Moet bij de Mediamarkt op mijn knieen om mijn geld uit te geven.

Datum van aanschaf?? Dat willen jullie niet..

T.L.T Nguyen 13-04-2021

Goede service vriendelijk medewerker voor het geven van goede informaties over producten die wij nodig hebben super goed ben zeer tevreden

R. 13-04-2021

Goede winkel met ruim aanbod en genoeg op voorraad. Deskundig personeel die de tijd voor je neemt.

Chantal 13-04-2021

Ik had een laptop online gekocht, maar dat was niet helemaal wat ik wilde. Terug naar de winkel gegaan en zonder problemen geretourneerd. In de winkel een MacBook gekocht en kreeg goed advies van de meneer van Apple.. hij nam ook alle tijd voor mijn vragen. Echt super geholpen en wat een top service! Zo blij met mijn nieuwe aankoop 😍

Wilma 13-04-2021

Aardig en behulpzaam personeel. Een zware doos werd voor mij de trap afgetild en bij de kassa neer gezet

Andre Heesbeen 13-04-2021

Ondanks de coronabeperkingen, afspraak kunnen maken met tijdvenster.
Eenmaal binnen vroeg ik waar ik het artikel kon vinden, duidelijke uitleg waar het zou moeten zijn.
Maar er was zo een groot aanbod dat ik door de bomen het bos niet zag, dus medewerker hielp me om te zoeken.
Helaas het artikel dat ik nodig had was voor een tablet van 9 jaar oud, en dus niet in de voorraad, ik zou het op internet moeten proberen, dat gedaan en gevonden.
Heb maar gelijk een microSD kaartje gekocht voor mijn Ereader dus ging toch niet met lege handen naar huis.
Moet wel zeggen dat de medewerkers vriendelijk en behulpzaam waren, dat maak je niet overal mee

Rogerio Papili 13-04-2021

Shop is always in good order, well organized and efficient under every point of view even with covid-19 measures. The staff is always ready to help you out if you have any doubt or question and they've always a smiley face that comfort you. Delivery always fast and in excellent order and never with a damage!! Totally recommend this shop

Hugo 13-04-2021

Ontzettend slechte klantenservice. Het experiment om via de webshop van Mediamarkt te bestellen is niet geslaagd en zeker NIET voor herhaling vatbaar!

De klantenservice van het UWV en de belastingdienst zouden jaloers moeten zijn, zelfs zij kunnen het niet zo slecht doen als Mediamarkt. De fouten stapelen steeds maar op:

1) Ze adverteren bij het betreffende product met "voor 23:30 besteld, morgen in huis". Als je dan echter je order geplaatst hebt vóór die tijd, krijg je op de orderbevestiging doodleuk de tekst "het product wordt morgen verstuurd en u kunt het volgende week dinsdag verwachten". Dat heet dus gewoon misleiding!

2) Op de orderbevestiging staat duidelijk vermeld dat ik een mail met tracking info van Mediamarkt zou ontvangen. Dan krijg je echter een factuur met daarop de melding dat je het toestel kunt afhalen (bij welke van de 50 vestigingen moet je dan maar gokken).

3) Via de website via chat contact opnemen werkt niet. De knop "chat" linkt gewoon weer terug naar de frequently asked questions, zodat je in een cirkeltje terecht komt.

4) Dan is het alternatief om via facebook chat contact op te nemen, maar dan laten ze je doodleuk 4 uur in de wacht staan.

5) Als je dan eindelijk je vraag kunt stellen, krijg je de reactie van de "klantenservice" dat ze het niet weten en dat ze het bij de betreffende vestiging zullen neerleggen. Op de vraag wanneer ik dan een reactie kan verwachten, komt het antwoord dat ik als ik geluk heb binnen 7 werkdagen een reactie mag verwachten (????!). Dan neem je de klant dus echt niet serieus.

6) Bij verder doorvragen geeft de "klantenservice" dan aan: "Sorry, maar daar ga ik niet over, dus ik ga u niet verder helpen".

7) En vervolgens liegen ze ook nog ronduit dat ze geen contact op kunnen nemen met het verzendende filiaal, omdat de filialen geen telefoonnummer zouden hebben. Hun eigen website geeft echter gewoon van ieder individueel filiaal een uniek telefoonnummer aan. (zelf moet ik dan alleen maar gokken welk van de 50 filialen mijn order verstuurd zou hebben). Als je de "klantenservice" dan met hun leugen confronteert, dan verbreekt (*) simpelweg het gesprek.

Van een groot bedrijf als Mediamarkt zou je dit soort klantonvriendelijk gedrag niet verwachten, maar helaas hebben ze hun processen én klantenservice dus blijkbaar totaal niet onder controle.

Nog een extra bewijs dat ze hun klanten niet serieus nemen: Ze vermelden vandaag nog steeds dat het drukker is bij de klantenservice vanwege de afgelopen feestmaand (hoeveel feestdagen hadden we in maart dan?) en dat als mijn vraag nog even kan wachten, of dan even wil wachten met het stellen ervan. Maar hoelang verwachten jullie dat ik blijf wachten? Blijkbaar moet je dan meer dan 3 maanden wachten. De feestmaand is immers al ruim 3 maanden geleden.....

Harald 13-04-2021

Uitstekend geholpen door medewerker en had alle tijd. Vervolgens ook nog de spullen naar de kassa gebracht.

Peter van Hout 12-04-2021

Wij zijn vandaag heel goed geholpen bij Mediamarkt Eindhoven en dat ondanks de corona tijd pluimpje voor de Mediamarkt

N.Kok 12-04-2021

Mediamarkt prima geholpen met de vragen alleen kreeg ik een verpakking mee die al open was geweest.De winkelmedewerker zei in de winkel dat er een sticker op zat maar dat hij zeker niet open was geweest en dat de sticker er fout op zat.helaas was dit wel het geval.Had dit graag geweten dan had ik hem niet gekocht.

Alex 12-04-2021

Na bestelling van een redelijk grote bestelling met vrij hoge prijs zou de bestelling de volgende dag binnen komen. Op paasmaandag besteld, dus rekening gehouden dat het nog een dag later zou kunnen komen. Nadat op dag 1 de bestelling niet werd geleverd, heb ik dag 2 nog afgewacht, waarna ik van de pakketdienst te horen kreeg dat het pakket niet aangekomen zou zijn bij hun in de sortering. Met deze info heb ik de volgende ochtend contact gezocht met de klantenservice van de Mediamarkt, die mij vertelden dat het doorgezet zou worden naar hun logistieke afdeling, en dat ik daar zo snel mogelijk bericht van zou krijgen. Na een aantal uren niks gehoord te hebben, heb ik nog een keer gebeld met de vraag waar mijn pakket nou zou kunnen zijn, en dat dit wel erg vervelend begint te worden. Weer werd mij verteld dat het met de logistieke afdeling uitgezocht zou worden, maar toen ik vroeg wanneer ik dan eventueel bericht zou kunnen krijgen dit wel tot 48 uur zou kunnen duren. Toen heb ik maar besloten om de pakketdienst zelf bericht te doen, en die gaven aan dat de pakketbezorger een fout had gemaakt en de pakketen niet had ingeleverd op het sorteercentrum, en daardoor er vertraging en een verkeerd beeld op de track en trace ontstond. Toen ik met deze info wederom bij de Mediamarkt aanklopte, zeiden ze dat dit niet mogelijk moet zijn en ze er direct mee bezig gingen. Echter diezelfde avond had ik nog geen pakket, en ook niks gehoord van de Mediamarkt. Toen ik bij de pakketdienst vroeg als ze mij dan alsnog op tijd het pakket konden bezorgen hebben ze er alles aan gedaan om het op tijd bezorgt te krijgen, wat uiteindelijk ook is gelukt op vrijdag avond. Uiteindelijk heb ik dan alsnog een bericht gekregen van de Mediamarkt, met de vraag als mijn pakket nog wel geleverd was. Daarmee slaan ze volgens mij volledig de plank mis, omdat ze zelf ook zeer goed weten dat het pakket geleverd is aangezien alles digitaal gaat. En in plaats van dat ze mij tegemoet komen, zeggen ze doodleuk dat ze niks voor mij kunnen betekenen omdat het niet hun schuld is. Wat mij betreft bestel ik niet weer wat bij de Mediamarkt, het is duidelijk dat de klanten niet voorop staan.

Mevrouw van N. 12-04-2021

via de website van mediamarkt een computer en printer aangeschaft en tevens direct betaald. Op de website stond aangegeven dat de producten binnen twee werkdagen geleverd wordt. Echter, na een week had ik mijn bestelling nog niet binnen. Telefonisch contact opgenomen met de klantenservice, mevrouw aan de lijn vertelde dat het product niet voorradig was (ondanks info op website die dit tegenspreekt). Mevrouw gaf mij twee opties: wachten tot het product leverbaar is (enige termijn kon hieraan niet gegeven worden) of bestelling annuleren. Aan deze laatste optie heb ik als consument uiteraard niks, aangezien mediamarkt het product het meest voordelig aanbiedt en ik een computer nodig heb. Om die reden besloten “af te wachten”. Inmiddels weer (ruim) een week verder en nog niets ontvangen OF enige vorm van terugkoppeling vanuit mediamarkt ontvangen. Vandaag even de website bezocht en tot mijn verbazing staat bij het kopje lever tijd: “direct leverbaar, voor 13.00 besteld is morgen in huis”. Opnieuw klantenservice gebeld; meneer aan de lijn geeft aan dat de informatie op de website onjuist is en op een fout berust, hiervan is een melding gemaakt, aldus meneer. Opnieuw wordt aangegeven dat het product niet op voorraad is en mediamarkt ook geen termijn kan geven over wanneer dit wel leverbaar is. Medewerker geeft opnieuw de optie om te wachten of de bestelling te annuleren (wat heb ik daaraan als consument!) Uitgelegd dat ik mijzelf in de vingers snijdt als ik mijn annuleer, aangezien het product inmiddels voor €200,- meer wordt aangeboden en ook bij andere winkels duurder is (+ €200 of meer). Aan meneer uitgelegd dat ik bij mediamarkt de communicatie mis! Als consument wordt je nergens van op de hoogte gebracht en klachten worden niet serieus genomen. Waarom bieden jullie iets aan wat je toch niet kunt leveren? En houdt dan tenminste jullie website up to date voordat meerdere mensen onwetend een bestelling doen die niet geleverd kan worden.

Mvg een zeer ontevreden klant!