MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 409 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,3

MONIQUE 28-12-2019

WE KIEZEN DE WINKEL AAN HET SONT PLEIN OMDAT HET VRIENDELIJK EN BEHULPZAAM PERSONEEL IN DIENST HEEFT, ZE ZIJN KLANTVRIENDELIJK, JE KUNT ER VOOR DE DEUR PARKEREN. EN WETEN WAAR ZE HET OVER HEBBEN GAAN GOED MET EEN KLACHT OM. sOMS MOET JE WEL EEN BEETJE GEDULD HEBBEN OM OP ADVIES TE WACHTEN, MEESTAL HEEFT DIT TE MAKEN MET DRUKTE.

Beste Monique,

Bedankt voor het delen van jouw review.

Fijn om te horen dat je zo tevreden bent met onze vestiging van Groningen Sontplein.

Rob 28-12-2019

Ondanks de grote drukte bij de klantenservice werd ik binnen tien minuten geholpen dankzij een prima systeem van "nummertje trekken". Ik kon het cadeau gekregen fototoestel zonder moeite retourneren. Met de retournota kon ik zonder problemen een andere camera afrekenen.

Beste Rob,

Bedankt voor het delen van jouw review.

Fijn om te horen dat we jou goed hebben kunnen helpen met betrekking tot de camera.

JM Bruyninckx 28-12-2019

Top winkel klant vriendelijk ruime keuze goede uitleg goede prijs leuke aanbiedingen wat het ook is bij Media Markt sla je nooit mis.

Harrie 28-12-2019

IK had het product zo gevonden.. vriendelijke medewerkers en die cassiére..die mag er ook zijn!!

Beste Harrie,

Bedankt voor het delen van jouw review.

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met onze medewerkers.

Mathieu Laheij 28-12-2019

Goed verzorgde winkel met veel uitstraling. Vriendelijk en behulpzaam personeel dat goede adviezen geeft

Beste Mathieu,

Baltus Alblas 28-12-2019

Ruime sortering. wat meer personeel (bij de TVs) is wenselijk, maar de (jonge) enthousiaste verkoper heeft me prima voorgelicht en geholpen, zonder opdringerig te zijn.
Ook toen ik nog stond te wachten met de gekochte TV, en mijn zoon nog ergens anders naar op zoek was, kreeg ik regelmatig de vraag om men mij kon helpen. tevreden dus

Beste Baltus,

Bedankt voor het delen van jouw feedback.

Fijn om te lezen dat we jouw hebben kunnen helpen met het vinden van de juiste TV.

Ook zullen we jouw tip meenemen voor de toekomst zodat we onze service kunnen verbeteren.

Eva boelen 28-12-2019

Gisteren maar mediamarkt zoetermeer geweest. De winkel opzich is prima maar...... de 2 mannen die bij een verkooppunt staan voor het verkopen van stroom (wat dat bij de winkel doet snap ik al niet) doen dit op zo een agressieve manier dat verbaasd me. Ik heb het alleen aangehoord en heb zelf mijn mondje bij me maar het oudere paar wat voor hun stond hadden geen schijn van kans........ grof in de mond op het botte af en ze voor gek verklaren dat ze dit niet willen. Van respect voor ouderen was totaal niets terug te vinden......de manier waarop zulke dingen door je strot worden geduwd vind ik echt niet kunnen!
Officiële reactie van MediaMarkt 19-03-2020

Beste Eva Boelen,

Bedankt voor je feedback, jouw feedback helpt om onze service te verbeteren.

Vervelend om te lezen dat je zo'n ervaring hebt gehad met het winkelpersoneel. Wij streven er naar om een zo goed mogelijk service te bieden aan onze klanten. WIj nemen daarom jouw feedback zeker mee als tip voor de volgende keer.

Heb je nog vragen? Neem dan gerust contact met ons op via: https://klantenservice.mediamarkt.nl/.

Mediamarkt

yvonne driessen 28-12-2019

18 december een Sonos beamer besteld, zou volgende dag geleverd worden. nu 10 dagen later nog geen beamer ontvangen. Kan de bestelling ook niet afzeggen omdat de opdracht al verstuurd is voor verzending.
Personeel is erg vriendelijk maar kunnen verder ook niks.
En nu maar wachten tot de bestelling een keer komt?
Officiële reactie van MediaMarkt 11-03-2020

Beste Yvonne Driessen,

Jammer om te lezen dat je de bestelling niet meer kon afzeggen.

Aangezien het enige tijd geleden is hoop ik dat wij dit inmiddels hebben kunnen oplossen voor je. Zo niet, wil ik je graag vragen contact met ons op te nemen via de volgende link:

Martin 28-12-2019

Medewerker heeft toen het artikel niet in de winkel op voorraad was moeite gedaan om in de pas binnen gekomen lading op zoek te gaan naar het artikel. Heb bij andere winkels wel anders meegemaakt.
Ook kreeg ik een korte uitleg over het artikel.

Beste Martin,

Bedankt voor het delen van jouw review.

Fijn om te lezen dat de medewerker tot het uiterste wil gaan om te kijken of het gezochte product aanwezig is in de winkel.

Leen 27-12-2019

Netjes en vakkundig geholpen. Met advies wat de meest voordelige deal was voor ons.

Beste Leen,

Fijn dat je de tijd neemt om jouw feedback te geven.

G.J. van Assen 27-12-2019

vriendelijke hulp zeer bekwaam. Goed geholpen
Aantebevelen bij vrienden en kennissen

Beste G.J. van Assen,

Harry 27-12-2019

Jammer dat de prijzen op de site niet overeenkomen met de kassa prijzen.
Betreft oppo A5, site prijs 157,-- , deze prijs was in de kassa niet bekend en gaf de gewone prijs van 184,99 aan. Welwillende medewerker heeft e.e.a handmatig aangepast. Prima service alleen jammer dat het zo moet.

Beste Harry,

Bedankt voor het delen van jouw feedback.

Jammer dat de prijs in de winkel niet overeenkwam met onze website.
We zullen jouw feedback meenemen als tip voor de toekomst.

Jdrs 27-12-2019

Nette winkel. Producten goed te vinden, alle types naast elkaar gezet. Maakt vergelijking eenvoudig.

TMe 27-12-2019

MM is gewoon goed, altijd vriendelijke mensen en over het algemeen ook mensen met kennis van zaken, die je goed en eerlijk helpen en niet opdringerig zijn. Breed assortiment en scherpe prijzen. Gebruik de app om de laatste prijzen in de gaten te houden, die kunnen vrij snel aangepast worden.....er wordt goed gekeken naar wat de grote concurrenten doen met de gangbare producten.

Beste,

Bedankt voor jouw enthousiaste review. Hiervoor zijn wij iedere dag op zoek naar de WOW voor jou.

Voor sommigen is dit de prijs, en voor anderen de service en kennis in onze winkels.
Het is fijn om te horen dat dit allemaal gewaardeerd word.

We hopen je snel weer te zien in een van onze winkels.

Fried van Hoek 27-12-2019

vanwege drukte duurde het even maar werd darna keurig snel en goed geholpen.
Prima advies en uiteindelijk met goed gevoel de deur uitgegaan

Beste Fried,

Bedankt voor het delen van jouw review.

Fijn om te lezen dat wij jou ondanks de drukte goed hebben kunnen helpen.

We hopen je snel weer te mogen verwelkomen.

Truus 27-12-2019

Ik ben heel tevreden over de uitleg van de producten die ik graag wil kopen. Ze zijn heel klantvriendelijk, en de service is heel goed. Ik ben dus dik tevreden over de Media Markt.

Beste Truus,

Bedankt voor het delen van jouw review.

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service.

T.J,Chao 27-12-2019

zeer goede service en bekwame mensen en bovenal de vriendelijkheid hoe je geholpen wordt.

Beste T.J. Chao,

Giovanni 27-12-2019

Erg goed geholpen door de verkoopster. Ik ging voor een ander model maar ik ben toch met duurder en beter model naar buiten gegaan en geen seconde spijt van gehad.

Beste Giovanni,

Bedankt voor het delen van jouw review.

Fijn om te lezen dat de medewerkster jou goed heeft kunnen helpen met het uitzoeken van een model dat goed bij je past.

Dino2 26-12-2019

Prima geholpen in de vestiging in Tilburg. Vriendelijk personeel, met een goed advies.

albert 25-12-2019

het was druk aan de kassa, maar super snel geholpen. In een woord geweldig de drukte had met de kerst aankopen te maken

Beste Albert,

Bedankt voor het delen van jouw review.

Fijn om te lezen dat we jou goed en snel hebben kunnen helpen tijdens de drukke kerstperiode.

Robert Hoogenkamp 24-12-2019

Ik vind deze wikkel leuk het is voor mij goed te berijden ,ik zie graag wat ik koop ,de levering was prima en het personeel behulpzaam , de site is ook prima

Beste Robert,

Jesse 24-12-2019

Telefoon 4 dagen geleden besteld contact opgenomen en naar een winkel gestuurd in eindhoven en daar wisten ze het ook niet dus wacht nog maar ff
Officiële reactie van MediaMarkt 11-03-2020

Beste Jesse,

Jammer om te horen dat de telefoon nog niet klaar lag in de desbetreffende winkel.

Ik zou graag je feedback verder willen oppakken met je. Zou je hiervoor contact met onze klantenservice kunnen opnemen via de volgende link:

FDE 24-12-2019

Ik heb voor de webshop gekozen, omdat het artikel in de winkel niet aangeprezen en zichtbaar stond en ik thuis alles wilde nagaan. En gebruik maken van mogelijke voordelen van MM-club, zoals kortingsbonnen/codes.
Ook de verwachting dat ik het snel kon ophalen bij de afhaalbalie.
Echter geen korting en geen afhaalbalie.

Bedankt voor het delen van jouw feedback.

Ik zou graag je feedback verder willen oppakken met je, zodat wij onze service kunnen verbeteren in de toekomst. Zou je hiervoor contact met onze klantenservice kunnen opnemen via de volgende link:

Peter 24-12-2019

Mediamarkt heeft gewoon veel en er zijn zaken die je will zien en voelen voordat je ze koopt. Het is een van de weinige winkels waar ik nog kom.
Prijs is competitief, aanbod goed. voor veel electronica, en zaken met een stekker ga ik daar naar toe.

Beste Peter,

Perry 24-12-2019

Het was de dichtstbijzijnde shop, erg nette inrichting en duidelijk waar alle producten te vinden zijn. Alleen na 2 cadeaubonnen te hebben ingeleverd kon er niet betaald worden door middel van pin, Enkel contant was mogelijk bij de kassa.

Beste Perry,

Bedankt voor het delen van jouw feedback.

Jammer om te lezen dat je niet kon pinnen bij de kassa.