MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 410 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,3

Marco 30-03-2019

Goed geholpen met het uitkiezen van een nieuwe smartphone! Ander hoesje mogen uitkiezen omdat andere niet voorradig waren en nog extra korting gekregen.

Linda & Jeroen 30-03-2019

Vandaag met een kapot bandje van een Fitbit horloge van 13 maanden oud teruggegaan naar de winkel in Nieuwegein waar deze destijds is aangeschaft. Helaas was de aankoopbon thuis even onvindbaar, maar dat bleek geen enkele beperking. De klantenservice gaf aan dat we via de kassa een kopiebon konden opvragen als we de datum en tijd van de pintransactie konden vertellen. Met kopiebon weer naar klantenservice, waar een tegoedbon werd uitgeschreven voor het volledige aankoopbedrag om daarmee de winkel in te gaan en een nieuwe uit te zoeken. Super service! Dik tevreden met de vriendelijkheid en behulpzaamheid van de medewerkers van klantenservice en kassa!

Peter van Hees 30-03-2019

Zeer positief was de uitleg en aanbeveling door de verkoper, Asim, zodoende ben ik overgegaan tot de aanschaf van een tablet
Samsung Galaxy Tab A 10,1, voor een aanbiedingsprijs van 155 euro plus het Mediamarkt Servicepakket van 19 euro voor het
gemakkelijk te maken. Tevens lid geworden van de MediaMarkt Club voor de diverse aankoopvoordelen en een nieuw contract afgesloten bij BudgetEnergie met voordeel. Het kon niet op. MEDIAMARKT THE BEST.

Anita van der Logt 30-03-2019

Vond ze heel klantvriendelijk en er werd echt tijd voor je genomen. Wat ik had besteld was kwijtgeraakt,maar hebben me een goede oplossing geboden.

josje 30-03-2019

het product wat ik wilde kreeg ik dankzij goede uitleg en voorlichting van de medewerkers van de winkel. zij gaven mij de juiste adviezen voordat ik besloot welk product ik nam. de medewerkers hadden beide een verschillende mening over het product over wat de camera nou wel of niet kon en zijn het daarom samen eerst uit gaan zoeken om mij zekerheid te kunnen bieden over de aankoop. dit gaf een fijn en veilig gevoel. hiermee gaven zij mij echt een goed gevoel over dat er genoeg verdiept word in producten en er anders naar vragen van klanten gezocht kan worden.

Samantha 30-03-2019

Makkelijk alles vinden overzichtelijk en als een artikel niet meer op voorraad is wordt het ook goed van de site gehaald

S Menning 30-03-2019

Hele goede service vriendelijk personeel en als er iets is staan ze altijd voor je klaar top winkel!!

Wil van Rijswijk 30-03-2019

werd in de winkel keurig en deskundig geholpen door betreffende medewerkster

Melvin 30-03-2019

De medewerker deed meer dan zijn best om achter bijproducten waar specifieke vragen had. Top service.

Jan de Weerd 30-03-2019

Een goede met juiste uitleg van de TV hieruit blijkt dat kennis van zaken is.

Lien Bos 30-03-2019

Hele fijne winkel, zeer klantvriendelijk, personeel hielp mij met de aankoop smartphone door mij alles uit te leggen en mijn simcard erin te doen, toen was hij gebruiksklaar. Ik was heel blij hiermee

Karel 30-03-2019

Was opzoek naar een nieuwe Ipad-hoes en werd door het personeel gewoon vriendelijk en prima geholpen.

Ina 30-03-2019

Heerlijk om door de winkel te lopen, grote sortering, heel overzichtelijk, er is altijd iemand in de buurt die kan helpen, vriendelijk personeel,veel aanbiedingen, ook via de webshop is alles heel duidelijk en kan het ook nog in de winkel
opgehaald worden, dan zijn er geen verzendkosten.
Groot parkeerterrein voor de deur, het parkeren is gratis, het is heerlijk om op je gemak te winkelen.

Leroy 30-03-2019

Bij de aanschaf van een TV en een Tablet uitstekend geholpen. Medewerkers hebben verstand van hun producten. Een misverstand na het plaatsen van de TV werd eveneens snel verholpen en uitgelegd. Vriendelijke medewerkers.

John 30-03-2019

Zeer goed geholpen met de keuze van de printer, en ook heel vriendelijk personeel.

Martin Wiltjer 30-03-2019

Deze winkel heeft alle gemakken en is klant vriendelijk.
Ze helpen je op een vriendelijke manier en de uitleg is goed

Conny 30-03-2019

We waren op zoek naar een dashboardcam maar stonden op de verkeerde verdieping, een medewerker zag dat wezoekend rond keken en vroeg waar we naar op zoek waren, vervolgens vertelde hij precies waar we moesten zijn. In mijn mail had ik een kortingscode ontvangen voor mijn verjaardag die ik gelijk kon verzilveren. Dus een prima ervaring met de mediamarkt!

Spiderfox 30-03-2019

Waarschijnlijk worden retour producten van de online shop zonder ze goed te testen weer opnieuw uitgeleverd.
Ik heb het genoegen gehad om een TADo V2 termostaat geleverd te krijgen.
Helaas was Demeester meteen stuk en deze heb ik na telefonische contact retour gestuurd. Hiervoor is de vervanger gestuurd en helaas deze was ook stuk. Voor zover ik kon zien was deze verpakking al open geweest toen ik deze 2e levering kreeg.
Het contact met de helpdesk verloopt goed en vriendelijk maar wel vreemd dat je 2 keer een defect apparaat toegestuurd krijgt.
Daar heb ik besloten om van de aankoop af te zien.
Ook het geld werd goed terug betaald. Dus de service is goed.
Volgende keer toch maar weer in de winkel gaan kopen.

Aad 30-03-2019

Netjes en deskundig geholpen
Deze winkel uitgekozen omdat het dicht bij ouders in Dinteloord is voor wie deze aankoop hebben gedaan.

S. Brink 29-03-2019

Enorm goed aanbod in de winkel, en zeker vriendelijke en geschikt personeel. Bij een andere kassa begon een man heel agressief te praten naar een medewerker, zei reageer zeer goed en hield het rustig. Dikke duim dus, het was tevens onterecht.

Svdm 29-03-2019

We hebben vaker online bij mediamarkt producten gekocht, maar meestal 1 á 2 tegelijk. En was meestal prima gegaan.

Dit keer 11 producten totaal in 1 keer besteld voor een aanzienlijk bedrag.

We kwamen er snel achter dat 2 á 3 producten niet op voorraad waren - dus moesten wij langer wachten, prima dat kan. Hadden wij ook niet gelijk gecontroleerd op de site.

Eind van de week een mail dat nog 1 item niet op voorraad was en dat die dezelfde week nog werd verwacht.

Ik bel na het weekend om toch even na te vragen of het al goed was binnen gekomen en de bestelling binnenkort zou worden verstuurd - maar ik hoor dat het er nog steeds niet is.

Woensdag bel ik weer omdat ik nog niets had gehoord. Was nog steeds wachten op dat ééne product. Goed nog even geduld, 3 tot 5 werkdagen is het inmiddels al geweest.

Vandaag weer gebeld omdat ik niets hoor of krijg vanuit mediamarkt. Dat laatste product was er eindelijk, maar wat schetst mijn verbazing - twee andere producten missen er nu.

En ze kunnen het blijkbaar niet eerder verzenden totdat de bestelling compleet is.

Straks zijn die 2 er wel maar ontbreekt weer iets anders "spontaan". En je komt er alleen achter als jezelf erachteraan belt.

Ella 29-03-2019

Zeer vriendelijke verkoper met verstand van zaken die me goed advies heeft gegeven

Annie 29-03-2019

Heel goed geholpen, medewerker heeft zelfs de tv tot in de auto gedragen. Goed geïnformeerd door de medewerker over de diverse televisies.

Claudia 29-03-2019

Mooi schoon en overzichtelijke winkel en niet te vergeten vriendelijke personeel.

Bert 29-03-2019

Goed en vlot geholpen door Yunus in zaandam. Goed en vlot geholpen door Yunus.