MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 415 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,3

Cathy 13-06-2019

Heel veel keuze in heel veel artikelen. Klantenservice vind ik top. Medewerkers vriendelijk en behulpzaam

JB 13-06-2019

- E-mail: tijdelijk niet bereikbaar per e-mail
- Facebook: "Wij reageren gemiddeld binnen 1 uur", 1 dag later nog geen reactie
- Facebook: Ondertussen wel publiekelijke berichten beantwoorden

Conclusie, slechte klantenservice

- Website: "Op voorraad in filiaal" speciaal 50 km naar de winkel gereden, blijkt er geen voorraad te zijn
- Liegend personeel: "Ooh.. het zal dan wel gestolen zijn" en ander product "Geen idee"

Vervolgens maar online besteld, om vandaag te horen dat er iets fout is gegaan en het alsnog niet binnen komt. Voor mij geen MediaMarkt meer, ik bestel wel bij Coolblue.

Een bedrijf dat zo omgaat met klanten, kan ik niemand aanbevelen.

Gerrie 13-06-2019

Hebben niet veel op voorraad weinig personeel in de winkel en het personeel vond ik onbeschoft tegen over de klant. Ik raad deze winkel niet aan.

Tom 13-06-2019

bel besteld Nest Halo. Keurig email gehad dat het product op de site stond als voorraad maar dat niet klopte. Zouden 2 weken geleden weer op voorraad komen.
vandaag toch maar even gebeld met MediaMarkt. waar de Nest Halo blijft.
blijkt het nog steeds niet voorradig te zijn. geen idee wanneer wel. op de site staat overigens nog steeds op voorraad ! advies van de klantenservice, order annuleren.
Mijn ervaring 3 weken voor Jan Doedel gewacht. nu op mijn geld wachten en nog steeds geen bel. wat een drama bedrijf. Koop hier nooit wat online.
Groet, Tom

Geennaam 13-06-2019

De mediamarkt in Duiven is de slechtste mediamarkt ooit. Ik heb daar binnen 2 maanden 4 keer dezelfde macbook air 2018 gekocht. Allen hadden toetsenbord problemen. De laatste heb ik teruggebracht bij de Mediamarkt in Arnhem en wat een verlichting! Bij de mediamarkt in Duiven behandelen ze je klantonvriendelijk en wilden ze de laptop geen eens terugnemen. Niet alle medewerkers waren zo, maar het algemene beeld was niet positief: het is een franchise, dus misschien ligt het daar aan. In Arnhem goed geholpen. Ik zou alleen nog naar die winkel gaan om aan te geven hoe slecht ze zijn! Zwaar teleurgesteld.

Kuypers 13-06-2019

Shop in duiven qua service goed men vergeet alleen door te geven dat tv week later 300 euro goedkoper is. Reactie tijdens telefonisch contact: natuurlijk geven we deze info niet prijs. Dus ..SUPERSERVICE

ML 13-06-2019

Op 30 mei online een wasmachine besteld. Vandaag (13 juni) gebeld om te vragen waar die blijft (levertijd 7-9 werkdagen). Krijg ik doodleuk te horen dat het artikel niet op voorraad is en niet bekend is wanneer het geleverd kan worden. Mijn mail adres en telefoonnummer zijn bekend, dus waarom niet even geïnformeerd hierover? Order geannuleerd. Nu moet ik 2 dagen op mijn geld wachten (betalen moet direct dus waarom kan terugbetalen niet meteen en moet ik wachten??).
Wat een MEGA SLECHTE SERVICE MEDIAMARKT! Mij zien jullie in ieder geval niet meer terug.

Salena 13-06-2019

Zeer nette winkel
Iedereen is erg klantvriendelijk
Kom er zeker 1 x in de maand
Erg prettige sfeer

Thijs 13-06-2019

Goed product. En als je al in het eco systeem zit dan past deze er prefect bij.

Niels 13-06-2019

Mooie winkel, mooie producten, vriendelijk en goede service. Ik zou deze winkel zeker aanraden om te bezoeken

Sander 13-06-2019

Scherpe prijs, goede bereikbaarheid, vriendelijke bediening en service. Meteen je product mee nemen.

PJLB 13-06-2019

Zeer vakkundig, vriendelijk, behulpzaam en gastvrij geadviseerd door een verkoper die je je meteen op je gemak stelt.

Hans 13-06-2019

Ja ik kan mediamarkt aanbevelen. Ruime keus en goede service. Prijs is meestal ook wel goed.

Jari 13-06-2019

Goeie service gekregen voor het aanschaffen van een Iphone XR met daarbij een hoesje en extra oplader. Super blij mee. Bedankt!

Edtje 13-06-2019

Meestal zijn jullie wel goed bezig, maar van telefoons instellingen, nog beetje oefenen,, komt goed?!

Kevin1999 12-06-2019

Naar de shop gegaan zonder enig verstand van de speakers die ik wou gaan kopen. Een medewerker gevraagd en ik werd van uitstekend advies voorzien! Top winkel

Maaike 12-06-2019

Ruim assortiment. Ben goed geholpen en juiste advies gekregen. Personeel was niet opdringerig en lieten je eerst op je gemak rond kijken

Rob Langeveld 12-06-2019

Wat een verschrikking om een product geruild/ gerepareerd te krijgen. 18/4 Krups Nespresso machine gekocht. 2/6 melkschuimer aangeboden die niet meer werkt. Via track & trace info dat ik reparatie en kosten heb geaccordeerd. Niet waar. Bellen met winkel. Geen gehoor, naar winkel waar gemeld werd dat er geen telefoon wordt aangenomen op het betreffende filiaal (Amersfoort) ?? Schamper lachje omdat de mededeling over rep kosten niet voor mij bedoeld waren. Nog geen nieuwe melkschuimer... ik heb echt het Mediamarkt WoW-gevoel gekregen, maar niet heus. Met vriendelijke groeten Rob Langeveld

Louis 12-06-2019

Snel geholpen en juiste keuze, vragen ook naar andere mogelijkheden. Advies en dienstverlening uitstekend

Been 12-06-2019

Het is voor ons een paar honderd meter bij huis vandaan. Dus dichtbij genoeg om even langs te gaan. De echte reden waarom wik dat op gezette tijden doen is niet omdat het zo lekker dichtbij is maar omdat je altijd goed en netjes wordt geholpen. Weet er iemand niet precies van de hoed en de rand dan wordt een collega om raad gevraagd. Kortom goede prijs en service

Hans 12-06-2019

Goede service, goede voorlichting en een concurende prijs. Wat wil je nog meer.

Jan 12-06-2019

Super geholpen door heel gemotiveerde medewerkster met goede kennis van zaken.
Meedenkend en betrokken.
Ik zou een ieder aanraden hier uw nieuwe stofzuiger te kopen.
👍👍👍👍

Ansboog 12-06-2019

Vanmiddag zijn m'n dochter en ik bij de mediamarkt geweest om een nieuwe mobiel te kopen. We werden vrij snel geholpen. De medewerker was aardig en kon onze vragen goed beantwoorden. Kregen goed advies. De verdere afhandeling verliep prima. Nu hopen op veel plezier van dit aankopen

Sophie 12-06-2019

Ik werd heel vriendelijk en deskundig geholpen. Mij werden duidelijk de verschillen tussen de verschillende producten uitgelegd. Op enig moment viel mijn oog op een product uit een 'shop in de shop'. De medewerker waarmee ik in gesprek was reageerde daar heel vriendelijk en correct op en begeleidde mij naar de medewerker van de 'shop in de shop' : klasse!

l. kamstra 12-06-2019

was met mijn dochter in de mediamarkt en ze moest een koptelefoon.(kinder) Wij vroegen er hulp bij en die kregen we. Wij zijn erg tevreden hoe wij geholpen zijn. Erg vriendelijk pesoneel en ze waren deskundig.