MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

6,4

Irene 27-03-2019

Goed geholpen, advies gekregen. Genoeg keuze, en een artikel naar mijn zin gekocht.

Peter 27-03-2019

Alles was makkelijk te vinden, goed overzichtelijk en werd goed geholpen met duidelijke uitleg.

Klaas Wolfs 27-03-2019

We zijn goed geholpen door medewerkers die in ieder geval deskundigheid uitstralen en heel veel parate informatie voorhanden hebben over de verschillende producten waaruit wij kunnen kiezen. Een zaak als Mediamarkt, waar je juist vanwege het ruime aanbod heel veel keuze hebt tussen artikelen, moet goed kunnen adviseren omtrent de producten. Dat is zeker gebeurd.

Jane 27-03-2019

Ik zocht een nieuwe telefoon en bij de club van Mediamarkt kreeg ik een leuke aanbieding van Samsung s9 die ik zocht.
Wou online bestellen, maar dacht rij toch even naar Groningen Sontplein daar is het goed parkeren. Toen ik in de zaak naar die telefoon vroeg, hielp mij een heel vriendelijke jonge man en heeft mij alles zeer goed uitgelegd. Hij liet mij ook de S10 en S10e en plus zien met alle nieuwste mogelijkheden. En mocht mij een leuke cadeau van €175,- als ik iets kocht en mij voor ging lichte door Budget energie. Er is heel vrijblijvend en niets opgedrongen. Heb ik gedaan en ik was direct verliefd op S10 met een leuke cadeau er afgetrokken. Toch maar weer blij dat ik naar de Media zaak ben gereden en heb een goede uitleg gehad. Bedankt Mediamarkt voor deze leuke cadeau, ben er zeer blij mee. Goede actie.

john houtman 27-03-2019

Het was niet moeilijk om cartridges te vinden, geen bediening nodig en de afhandeling aan de kassa was vlot en vriendelijk.
MM is de zaak met de grootse sortering in mijn buurt.

Marco 27-03-2019

Persoonlijke hulp bij het uitkiezen van het product en meedenken wat precies bij mijn behoefte past.

'm. Dolce 27-03-2019

Ik heb voor deze shop gekozen wegens de stuntweek kwa topmerken.
Ik kam de winkel binnen en kon gelijk geholpen worden, binnen 2 minuten had ik de juiste telefoon in mijn handen en het personeel was erg vriendelijk!

Tom 27-03-2019

Altijd vriendelijke en veel wetend personeel. Ik werd snel geholpen en goed geadviseert bij mijn aankoop.

Rose 27-03-2019

Ik ben naar mediamarkt Nieuwegein geweest voor informatie over inbouw comi oven magnetron van merk siemens. De service bij deze afdeling was fantastsch! Ik werd goed geadviseerd en samen met uw medewerker werden alle mogelijke opties aan mij uitgelegd. Ook wat de capaciteit van ovens waren en de verschil bij de serie nummers! De mogelijkheid voor het zelf ophalen of laten bezorgen en installeren voor een bepaald bedrag. In een woord nogmaals fantastische service en geweldig costumerservice. Chapeau!

R. Jonathans 27-03-2019

Genoeg keus , goed en vriendelijk geholpen . De medewerker heeft zelfs het product gedemonstreerd . In Utrecht. The Wall.

J. Bink 26-03-2019

Niet de medewerker die we het eerste tegenkwamen gaf ons voorlichting over een aan te schaffen printer, hij seinde een ter zake kundige collega in. We moesten even wachten omdat die juist aan een andere klant uitleg gaf. Hij was voor ons het wachten waard: we kregen goede adviezen en kozen voor deze wat duurdere canon omdat die veel zuiniger is met inkt dan die we eerst op het oog hadden. Vooral ook omdat nieuwe inktpatronen steeds een dure aankoop zijn. Bravo!

Rob 26-03-2019

Duurde heel lang voordat er een vrije medewerker was om mij te helpen met de keuze voor de juiste printer. Toen na lang wachten er een medewerker vrij was, beschikte deze wel over de juiste kennis om mij te helpen. Ik vind al die lange praatjes bij het afrekenen om mij nog allerlei andere diensten te proberen te verkopen erg irritant.

Arjan 26-03-2019

Super goed advies gehad bij de aanschaf van een nieuwe telefoon bij winkel in de Cruqius. Erg kundige medewerker die veel aanvullende informatie gaf. Zeker een 10 waard. De twee punten aftrek voor de medewerkers bij de service balie die de beschermde siliconen laag op het hebben aangebracht. Deze stonden alleen maar met elkaar te praten en hadden weinig oog voor de klant.

Dirk Venema 26-03-2019

Ik had ongeveer 3 weken een Laptop gekocht voor mijn vrouw, op 26 maart ben ik naar de winkel in Leeuwarden geweest om een tas voor de laptop te kopen.
De verkoper hielp mij uitstekend en omdat de tas voor haar verjaardag was heeft hij hem ook nog netjes ingepakt.
Super z'n services.

Gert Wijma 26-03-2019

De Mediamarkt in Enschede heeft mij altijd goed geholpen met goed onderbouwd advies gegeven door verkopers met kennis van zaken. Ook als je aangeeft dat je even rond wilt kijken dan geven ze je daar de ruimte voor helemaal top ik ben een super tevreden terugkerende klant

Henny 26-03-2019

Ik ben in de winkel in Hengelo heel vriendelijk en met voldoende uitleg over mijn nieuwe Samsung Galaxy S9 geholpen

Echt tevreden met alle aangeboden hulp

gerard 26-03-2019

Heb voor deze shop gekozen vanwege de grote keuzemogelijkheden. Werd daarbij geholpen door een zeer vriendelijke en toegewijde medewerker met kennis van zaken.

Caridad 26-03-2019

Overzichtelijke winkel en vriendelijk en behulpzaam personeel. Voldoende productkeuze.

rieky 26-03-2019

Fijne winkel.goede leuke verkoper.weet waar hij over praat.en wat oof fijn is dat hij de tijd neemt om het goed uit te leggen

Geert Witjes 26-03-2019

Goed advies gekregen na aankoop die niet past in de auto, was niet voor de iphone...

Mieneke Stoel Louwes 26-03-2019

heel goed geholpen klant vriendelijk en een heel goede uitleg bij de vragen die we hadden

MiekeGelderland 26-03-2019

Er is ruime keuze in de winkel en veelal voldoende voorraad. Het is overzichtelijk geordend en je kunt veel bekijken.

Sophie 26-03-2019

Hoge cijfers zijn er om gegeven te worden, en de medewerker had mij zeker goed geholpen! Hij stond mij vriendelijk te woord, was vakkundig, en hielp mij zo aan een goede magnetron.

Harry de Jong 26-03-2019

We zijn in de Mediamarkt in Leeuwarden geweest voor een espressomachine.
We kregen hele goede uitleg over de verschillende machines en werden nergens toe gepusht. Ze namen alle tijd voor ons. Hulde

Pipi 26-03-2019

Profesioneel personeel die snel en handig te werk gaan. Er word goed meegedacht.