MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

6,4

AnneMieke 14-10-2021

De service is vrijwel altijd goed, als je een product moet retourneren helpen ze graag en leggen ze goed uit waarom het wel of niet kan. Wel mogen ze duidelijker zijn over welke producten na gebruik niet terug mogen en dat de retour voorwaarden afhangen van of het product is geopend/gebruikt en niet. Het is namelijk zo dat geopende producten, als het geen hygiëne of voedselverwerkings product is, binnen 2 weken geretourneerd mogen worden, terwijl er 100 dagen op de bon staat. Kassa medewerkers staan klaar om de prijs aan te passen als het duurder blijkt te zijn aan de kassa.

Gerard 14-10-2021

Mediamarkt is een geweldige klantvriendelijke winkel met goed oog voor prijs en kwaliteit.
Ik winkel er graag, eerst de website checken en prijs vergelijken en dan kom ik altijd bij de mediamarkt uit!

Bouke 14-10-2021

Een vlotte behandeling, waar productkennis ook aanwezig was. Ook de hulp bij de Smartbar verliep goed.

Graads 14-10-2021

Goede prijs t.o.v andere winkels en bovendien nog eens extra korting. Artikel in voorraad. Goed geholpen. Zeer tevreden.

Shaq 14-10-2021

Het was een wat kleiner filiaal dan de Mediamarkt die ik normaal bezoek. Dat filiaal had echter niet wat ik zocht. Gelukkig ben ik hier wel geslaagd en, wist ik gelijk waar ik moest zijn omdat het er mooi overzichtelijk is naar mijn mening.

Koos van Silfhout 13-10-2021

Vandaag heb ik in Apeldoorn bij de Media Markt een telefoon gekocht , na een uitgebreide uitleg en vergelijking van de verkoper is het de Motorola Moto G30-128 GB Dark Pearl geworden. Ook nog wilde ik de zelfde telefoon in de kleur Pastel die was helaas niet op voorraad via de verkoper is mij geadviseerd om deze online te bestellen , bij thuis komst via de website was dit zeer snel geregeld.

Ton 13-10-2021

Het duurde even voordat een verkoper was gevonden die de door mij uitgekozen televisie uit het magazijn kon halen. De verkoper was zeer voorkomend en handelde zeer klantvriendelijk. Voor de HDMI kabel werd een goedkope kabel aangeboden, in plaats van een semiprofessionele kabel van een hoge prijs. Hij bood ook nog, ongevraagd, korting aan. De verkoop werd vervolgens prima afgewikkeld. De kassa-afhandeling ging ook heel soepel. Wederom een prima winkelervaring.

Ad 13-10-2021

Leuk geholpen, geen moeite te veel. Aankoop moest uit het magazijn gehaald worden, even sleutel zoeken met behulp van collega. Snel geregeld, helemaal in orde, kreeg ook nog een cupcakeje!

GM 13-10-2021

Samsung telefoon gekocht in Den Bosch samen met een pakket met hoes, screenprotect en overzetten gegevens à € 49,-. Mijn oude Samsung was 5 jaar oud. Uiteindelijk bleek het overzetten niet te lukken. Daarbij was echter mijn oude telefoon ook onbruikbaar geworden door steeds meer weerkerende foutmelding van Play-services. Bij de servicebalie kom ik geld geretourneerd krijgen. Daar werd van de € 49,- het verkoopbedrag voor hoes en screenprotect afgetrokken en bleef er een schamele € 14,- over. Wat had moeten gebeuren was het verkoopbedrag voor het overzetten terug betalen aangevuld met een vergoeding voor mijn onbruikbare telefoon en de meer dan een uur tijd die ik in de winkel het rondgehangen. Uiteraard heb ik een klacht ingediend (per e-mail) maar nog geen reactie ontvangen.
Thuis heb ik zelf alle apps weer handmatig geïnstalleerd en SIM + SD geplaatst. Dat ging eigenlijk best wel vlot. Mijn oude toestel heb ik teruggezet naar fabrieksinstellingen (toetscombinatie gevonden op internet).
Conclusie: Service van Mediamarkt is mogelijk goed als alles gaat zoals gepland. Gaat er iets mis dan zijn medewerkers niet opgeleid/kundig om dit op te lossen. Heb je een oudere telefoon zorg dan dat medewerkers er af blijven.

Liz 13-10-2021

Heb een nespresso Atelier xn8908 koffiezetapparaat gekocht op 26 juni 2021. Voldeed aan verwachting. Binnen 4 maanden hevige lekkage. Aangemeld en opgestuurd. Zag op de status reparatie geen vordering. Na app contact bleek dat het apparaat spoorloos is. Heb een verzendbewijs. Men is gaan zoeken en zoekt nog steeds. Men belooft gisteren een oplossing en vandaag moet er weer gezocht worden. Ik wacht op antwoord. Als ik via chat vertel dat ik een oplossing wil vertelt media markt dat ik moet wachten omdat men nog steeds zoekt en gooit me gewoon uit de chat! Niet netjes is bij deze zacht uitgedrukt! Was blij met mijn apparaat toen deze het goed deed maar service is tot op heden ver beneden peil!

peter 13-10-2021

een mooie ruime winkel met een top service, wij hebben een jaar terug 2 fitbits gekocht. nu een jaar later wordt het beeld zwart en bij de andere strepen op het scherm. je raad het al geen bon meer en we hebben besloten om een goedkoper merk te kopen, kregen we de vraag van de verkoper hoe lang heeft u ze al. wij nog geen 2 jaar blijk je 2 jaar garantie te hebben op je aangeschafte producten. dus al met al weer 100 euro bespaart, we zouden 2 goedkopere activity trackers kopen. top verkopers en prima winkel.

Jdeboer 13-10-2021

Winkel was super netjes en overzichtelijk. Veel producten, veel keuze. Geen opdringerige verkopers.

Jan Dubbeldam 13-10-2021

Ruime opzet van de winkel. Overzichtelijke indeling per verdieping. Je kunt je benodigde product makkelijk vinden door de grote rode teksten op de muren. Snelle en aardige hulp van `t personeel. Naar concurrerende winkel gaan heeft geen zin, alles is bij Media-Markt te koop en altijd voordeliger dan allerlei aanbiedingen met kortingen elders.

Hulscher 13-10-2021

Ruime keuze in de winkel. Tevens is de winkel goed bereikbaar voldoende parkeergelegenheid.

Leon Reinders 13-10-2021

Snel en eenvoudig besteld, afhalen bij de shop, melding per email hoe eenvoudig kan het zijn.

Rijk 12-10-2021

Vandaag weer een aankoop gedaan bij de Mediamarkt in Ede. Ik heb gekozen voor het ruime aanbod. Daarnaast werd ik goed en netjes geholpen met voldoende uitleg om een juiste keuze te maken uit het aanbod.

Jos 12-10-2021

De verkoopster gaf naast het handige advies ook opties voor het Ziggo internet. Ze nam ruim de tijd voor het advies

Tobi 12-10-2021

Goeie en handige webshop! Zeer makkelijk te bedienen en digitale kassabonnen in de app. Van mij is dit de beste webshop!

Shaq 11-10-2021

Patrick 11-10-2021

wasmachine verkeerd aangesloten en complete lekkage gehad, niet opgelost. Complete bovenverdieping blank

Danny 10-10-2021

Ik ben altijd tevreden. Ik kan altijd vinden wat ik zoek en kan ik het niet vinden dan wordt ik netjes geholpen.

Jan Slock 10-10-2021

Prima sortering stofzuigers
Vakkundig uitleg en geweldige service door mee te denken over het vervoer van hetvproduct

Chris Bartels 10-10-2021

De winkel in Roermond heeft vakkundig en vriendelijk personeel, Altijd behulpzaam en ze laten je ook met rust, als je alleen maar rondkijken wilt. De winkel is opgeruimd en overzichtelijk. Bij de Apple afdeling deze keer een hele vriendelijke vrouw, die alle moeite heeft gedaan om mijn aankoop tot een klein feestje te maken.

Happy customer 10-10-2021

De Mediamarkt in Duiven heeft personeel rond lopen die goed de klanten kunnen adviseren en ondanks dat er nieuw persoon mee loopt met een ervaren medewerker gaat dit goed .
Hier komen we weer terug voor een volgende aankoop👍

J. 10-10-2021

Deze mediamarkt heeft een goede bereikbaarheid en veel parkeerruimte. Het is een ruime en overzichtelijke winkel.