MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

6,4

M.W.Sleijfer 10-10-2021

Vestiging Leeuwarden. Wat een waardeloos gevoel voor service…
Minderjarige zoon heeft na te hebben gespaard en ervoor te hebben gewerkt het geld bij elkaar om het spelletje Fifa 22 te kopen. Zaterdagmiddag nog snel op de fiets naar de vestiging Leeuwarden waar hij tegen 18:00 uur (sluitingstijd) het spelletje dacht te kopen.
Helaas heeft hij in de haast de verkeerde versie gekocht, daar kwam hij thuis achter. Aan deze versie heeft hij niets , dus zondagmiddag direct terug om te ruilen……….. dat werd botweg geweigerd omdat de verpakking verbroken was. Allerhande reden werden naar voren gebracht om het maar niet te hoeven terug te nemen. Uiteindelijk €10,00 korting gekregen op de juiste versie , de verkeerde versie werd niet ingenomen. Schade voor de jongeman € 55,00. Dat is ongeveer 14 uur werken voor het mannetje!
Jullie leveren de service van een dode vleermuis.

LITA 10-10-2021

Een prettige winkel om te shoppen en lekker rond te kijken. Het is van alle markten voorzien.

Joep 09-10-2021

Wij hebben online een vaatwasser besteld.
- Op 13 september kwam er via dynalogic een pakket waar de bezorger al van zei dat hij hem niet zou accepteren. Verpakking en pallet kapot, duidelijk hard gevallen.
- Op 23 september kwamen ze voor de tweede keer, maar kreeg de installateur de vaatwasser er niet uit. De installateur vertrok en ik had hem er in 3 minuten uit, toen ik de pootjes indraaide van de vaatwasser gleed hij er namelijk zo uit.
- Op 29 september waren de installateurs van Dynalogic er weer. Ze kregen hem er dit keer niet in..... en vertrokken weer. Die zelfde avond heb ik heb er zelf wel ingekregen.
- nu wil ik dat ze de boel af komen maken. Ik heb het meeste werk zelf gedaan ondertussen, maar wil graag dat iemand de frontjes erop zet en de vaatwasser fatsoenlijk aansluit. Dus op 6 oktober weer een afspraak gemaakt via Mediamarkt om een inbouwafspraak in te plannen.
- op 7 oktober kregen we een bericht dat er een terugbetaling plaats gaat vinden.

Wij willen geen terugbetaling, we willen dat iemand de vaatwasser komt inbouwen

pietervredeplein tilburg 09-10-2021

De man op die afdeling, kon op een hele grappige manier mij vertellen, waarom ik net deze moest kopen.

Slechte levering/kapotte levering 09-10-2021

Goed geholpen in de winkel, maar de levering is helemaal klote. Eerst een kapotte televisie en dan is het naleven van afspraken ook erg ruk. Mediamarkt en de bezorgservice spreken elkaar steeds tegen. Dus ik zeg beter in de winkel halen en gelijk meenemen

Cihan 09-10-2021

Leuk dat er verschillende soorten mogelijkheden zijn in de winkel, maar leuker is dat er personeel is die keurig advies geeft, en persoonlijke mening ook deelt.

Ben blij met mijn aanschaf, en Media Markt blijft mijn (meerendeels) elektronica winkel.

Kamala 09-10-2021

Ik vond het medewerker goed
Hij leg goed hoe en wat. Welke computer zal bij een kind van 14 passen. Was een aardige persoon. Filiaal Apeldoorn 👍

Frank 09-10-2021

Zeer vriendelijk en kundig geholpen door personeelslid, maar toch maar een acht daar het behoorlijk lang duurde voordat deze persoon ons kon helpen. Waarschijnlijk te kort aan personeel.

Vandaag besteld, echt niet morgen geleverd! 09-10-2021

Afgelopen week wasmachine besteld en de volgende dag stond de bezorger voor de deur. Extra betaald voor de plaatsing van de wasmachine op de 2e etage. Dynalogic medewerker gaf aan dat hier geen rekening mee was gehouden en dat hiervoor een andere collega moest komen. De wasmachine werd weer meegenomen en in de mail van mediamarkt kregen wij te horen dat de zending door ons was geweigerd??! Contact opgenomen met mediamarkt en werd aangegeven dat dit direct zou worden opgelost (medewerkers zou opnieuw de bestelling plaatsen) en ik niets hoefde te doen. Omdat wij geen bevestiging kregen hebben wij opnieuw contact opgenomen met de mediamarkt. Na weer excuses aangeboden te krijgen was nu de oplossing om zelf de wasmachine opnieuw te bestellen EN te betalen, want de eerder voorgestelde oplossing (dat Mediamarkt alles zou oplossen) ging niet werken. De volgende dag keurig een bericht dat de wasmachine onderweg zou zijn. Een uur later een volgende bericht dat er een logistiek probleem was ontstaan en de wasmachine niet geleverd zou worden en er gebeld zou worden voor een nieuwe afspraak. Uiteraard niets vernomen en zelf maar weer gebeld.....Inmiddels twee wasmachines betaald maar nog niets ontvangen??!! Duidelijk is wel dat de mediamarkt niet meer is wat het ooit is geweest en wij raden dan ook aan naar de welbekende concurrent te gaan die alles duidelijk wel op orde heeft.

Bas 08-10-2021

Mooie overzichtelijke winkel,
Fijne winkel
Degelijke en mooie spullen voor een goede prijs.

K.Weis. 08-10-2021

Wij zijn naar ons gevoel heel goed en vriendelijk geholpen door *** bij mediamarkt Hengelo!

goede uitleg over de verschillen en voordelen van verschillende tv,s.

Diana 08-10-2021

Zeer overzichtelijke winkel en vriendelijk personeel. En kon het snel vinden en het was heel erg rustig aan de kassa

Mediamarkt 2021 08-10-2021

Ik vind dit een goede winkel omdat het personeel je goed helpt en altijd vriendelijk zijn en ze goede producten verkopen

Albert Grave-Verdult 08-10-2021

Vriendelijke winkelpersoneel en goede service!! Ik kom dus graag in deze winkel. Ik kom al jaren in deze winkel.

Ferry 08-10-2021

Werd goed geholpen door een HP Specialist op de eisen die ik had, zeer tevreden met de uiteindelijke keuze met de laptop.

Arjan Leijssenaar 07-10-2021

Veel keuze in diverse prijsklassen. Overzichtelijk uitgestald!
Prima service en vriendelijk personeel👍

Sario 07-10-2021

Makkelijk bereikbaar vriendelijk personeel moet soms wel lang wachten op hulp maar verder wel oke en een groot assortiment

?? 06-10-2021

zeer groot assortiment van alle elektrische producten, Wij werden vriendelijk en deskundig geholpen bij de aanschaf van een seniorentelefoon. Fijn vonden wij het dat rekening werd gehouden met onze leeftijd en geduldig in Jip en Janneke taal de verschillen werden uitgelegd. En wij hebben nu alles in werking

Astrid H 06-10-2021

We zijn prettig geholpen en de verkoopster kon ons goed advies geven waardoor we de juiste keuzes konden maken!

Sep Dekker 06-10-2021

Na inlevering defect horloge zonder problemen een nieuw product mogen uitzoeken

Koos Ghijsels 06-10-2021

Ik kom graag naar de Mediamarkt, omdat het een winkel is met een ruim en overzichtelijk aanbod tegen aantrekkelijke prijzen.
De medewerkers hebben veel produktkennis en staan je vriendelijk te woord. Bij de aanschaf van mijn nieuwe telefoon werd ik op voortreffelijke wijze geholpen door Jesper zonder opdringerig te zijn. Duidelijke uitleg en rekeninghoudend met de wens(en) van de klant staan hoog in het vaandel bij de Mediamarkt. De levering was in 2 dagen geregeld en ook hier werd ik prettig geholpen.

Rob K 06-10-2021

Mooi grote winkel. Veel keuze. Wel even zoeken voor je een verkoper te pakken hebt.
Leuke aktie.

Sebastiaan 06-10-2021

Goed advies bij keuze gekregen en er werd vooraf zelfs bekeken of er nog een actie op het product zat waardoor er zelf kassakorting vanaf ging.

Bram 05-10-2021

Fijne winkel, ruim opgezet met veel keuze. Tevens prima personeel, die erg behulpzaam zijn. En nog een pluspunt, lekker veel parkeerplaatsen.

Frans 05-10-2021

We kopen al vele jaren onze spullen bij de Mediamarkt. Nog steeds naar volle tevredenheid ook mede dankzij de service die er geboden word.