MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 410 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,3

R&M 17-10-2021

Goede prijs en vriendelijk personeel. Winkel is erg overzichtelijk en je kan bijna alles vinden. Zelf een Chromebook van lunovo gehaald. Prefect voor dagelijks gebruik. Snel en eenvoudig in gebruik

Bianca 17-10-2021

Op de site stond dat het artikel in de winkel niet aanwezig was, dit was wel zo al was het wel het laatste exemplaar. Tevens hingen alle maten door elkaar dus ga niet af op alleen het bordje maar kijk de maat na. Tevens is het artikel ook online te bestellen en af te halen in de winkel.

Jearmeline 17-10-2021

Zeer tevreden snelle hulp en vriendelijk medewerkers. Slaagt altijd daar. Zeer plezierig winkelen daar en soms gewoon om ee rond te hangen en alles te beleven.

Mickey 16-10-2021

Ik ben bij mediamarkt in boz en ben geholpen door niels dit is nu de 2de keer dat hij mij heeft geholpen en hij is een topverkoper die mee denk met de klant en die extra stap wil zetten

Rene 16-10-2021

Ruime keus en info indien nodig.
Voor elk budget is er wel wat te vinden.
Ga meestal naar winkel om product ook te kunnen aanraken en voelen om te weten hoe het in de praktijk werkt. Je weet dan ook meteen wat het artikel weegt, wat van grote invloed kan zijn op je aankoop gedrag.
Bovendien kan men al je vragen direct beantwoorden.

A.W. Korver 16-10-2021

Ik moest een Logitech toetsenbord hebben om 2 apparaten te koppelen. Er was er slechts 1 die in aanmerking kwam. Ik had er graag een gehad met platte toetsen die ook nog betaalbaar was. Dat is niet gelukt, want ik heb nu hoge toetsen, maar hij was goed betaalbaar en nu ben ik toch tevreden met die ik nu heb, want hij koppelde direct en hij werkt prima.

Joepie 16-10-2021

Bestelling werd dubbel gedaan, bij wijziging klantgegevens
Onduidelijk of aansluitkabel met stekker bij levering zou horen

Staal 16-10-2021

Ik ben misleid door Media Markt, bovenstaande “service” is een wassen neus. Doordat zij pretendeerden te kunnen leveren de dag erna, zit ik 4 dagen zonder tv. M’n zieke dochter en ik moeten het doen met een “sorry”. Tevens is de hulp op Twitter volkomen nutteloos en zijn niet in staat tot begrijpend lezen. Het indienen van een klachtenformulier helpt ook niet. Media markt is in gebreke door deze service niet na te komen.

Barbara Besamusca 16-10-2021

William heeft uitgebreid de tijd genomen om mij alles uit te leggen over mijn nieuw aangeschafte laptop.

Millad 15-10-2021

Ik geef 9 omdat ik vind dat er altijd ruimte voor verbeteringen zijn.

Ik ben namelijk aantal keren voor de iPhone 13 geweest maar helaas nogsteeds niet gelukt.
Bovendien heb ik afgelopen week een mail gekregen over de Apple Watch 7 dat er een pre order geplaatst kon worden. Online lukte helaas niet. Ik ben daarna hiervoor namelijk ook 3 a 4 keer langs de winkel langs geweest.
Eindelijk vandaag heeft een aardige en een vriendelijke medewerker mij geholpen en samen de Apple Watch 7 besteld.

Hans 15-10-2021

Mooie splinternieuwe, ruime winkel. Hele verbetering tov oude in de binnenstad.

R.Bredewold 15-10-2021

zeer snel antwoord en puike levering van het product. product lag al na 3 uur in de winkel waar je snel werd geholpen.
Ook was het personeel wat mij hielp goed van kennis over de werking en vakkundigheid bij het kiezen .
Echt een aanrader om daar te shoppen!! Kort samen gevat is Mediamarkt echt een aanrader met vakkundig personeel.

Joshua 15-10-2021

Via mediamarkt online een lenovo M10 FHD Plus besteld. Meteen na de bestelling mijn order bevestiging binnen gekregen.
Ik kreeg in de ochtend een mail van mediamarkt 10 voucher toegestuurd. Zonder enig probleem werd deze op de tablet verrekend. De dame in de winkel heeft dit vlot voor mij geregeld. Nu aan het genieten van de pas aangeschafte tablet.

Frank 15-10-2021

Op donderdag 14 oktober mijn DAB radio Sony teruggebracht. Na twee jaar deed het ding niets meer, Mediamarkt kon er niets mee, ook niet in coulance. Uiteindelijk een andere gekocht, merk OKE....nou, die werkte ook niet..in de winkel niet en thuis veel te ingewikkeld.

Van tevoren met verkoper afgesproken dat ie gewoon terug mocht. Dat is gebeurd zonder verdere problemen. Geld terug, geen andere meer gekocht.

Johan Dekker 15-10-2021

We hebben eerst rustig kunnen kijken naar het product waar we voor kwamen. Daarna advies gevraagd aan de vriendelijke medewerkster. Dat deed ons besluiten om de stofzuiger aan te schaffen.

Bart 15-10-2021

zoals altijd een zeer fijne winkel + webshop. avonds om 22:30 besteld voor afhalen en de volgende dag om 11:10 lag het al klaar in de winkel.

Agnes 14-10-2021

Een heel snel en praktische service. Ik heb een perfecte telefoon met mijn budget gevonden! Top!

Richard 14-10-2021

Mooie nieuwe winkel!! Heel groot en mooi! Ben blij met mijn aankopen! En leuke DJ buiten :)

AnneMieke 14-10-2021

De service is vrijwel altijd goed, als je een product moet retourneren helpen ze graag en leggen ze goed uit waarom het wel of niet kan. Wel mogen ze duidelijker zijn over welke producten na gebruik niet terug mogen en dat de retour voorwaarden afhangen van of het product is geopend/gebruikt en niet. Het is namelijk zo dat geopende producten, als het geen hygiëne of voedselverwerkings product is, binnen 2 weken geretourneerd mogen worden, terwijl er 100 dagen op de bon staat. Kassa medewerkers staan klaar om de prijs aan te passen als het duurder blijkt te zijn aan de kassa.

Gerard 14-10-2021

Mediamarkt is een geweldige klantvriendelijke winkel met goed oog voor prijs en kwaliteit.
Ik winkel er graag, eerst de website checken en prijs vergelijken en dan kom ik altijd bij de mediamarkt uit!

Bouke 14-10-2021

Een vlotte behandeling, waar productkennis ook aanwezig was. Ook de hulp bij de Smartbar verliep goed.

Graads 14-10-2021

Goede prijs t.o.v andere winkels en bovendien nog eens extra korting. Artikel in voorraad. Goed geholpen. Zeer tevreden.

Shaq 14-10-2021

Het was een wat kleiner filiaal dan de Mediamarkt die ik normaal bezoek. Dat filiaal had echter niet wat ik zocht. Gelukkig ben ik hier wel geslaagd en, wist ik gelijk waar ik moest zijn omdat het er mooi overzichtelijk is naar mijn mening.

Koos van Silfhout 13-10-2021

Vandaag heb ik in Apeldoorn bij de Media Markt een telefoon gekocht , na een uitgebreide uitleg en vergelijking van de verkoper is het de Motorola Moto G30-128 GB Dark Pearl geworden. Ook nog wilde ik de zelfde telefoon in de kleur Pastel die was helaas niet op voorraad via de verkoper is mij geadviseerd om deze online te bestellen , bij thuis komst via de website was dit zeer snel geregeld.

Ton 13-10-2021

Het duurde even voordat een verkoper was gevonden die de door mij uitgekozen televisie uit het magazijn kon halen. De verkoper was zeer voorkomend en handelde zeer klantvriendelijk. Voor de HDMI kabel werd een goedkope kabel aangeboden, in plaats van een semiprofessionele kabel van een hoge prijs. Hij bood ook nog, ongevraagd, korting aan. De verkoop werd vervolgens prima afgewikkeld. De kassa-afhandeling ging ook heel soepel. Wederom een prima winkelervaring.