MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 304 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

5,2

Femke 05-10-2021

Jarenlang klant MediaMarkt Eindhoven. alle elektronica aangeschaft. Maar wat is deze zaak achteruit gegaan qua service, ik koop er nooit meer wat. stofzuiger gekocht in aanbieding, ze hebben alleen showmodel in de winkels en heb deze online besteld. Was incompleet, wou een nieuwe en als dat niet kon oude terug en regel ik zelf de missende voetstukken. Maar nee ze storten alleen geld terug en willen geen korting geven, let wel... stofzuiger is uit de deal en 200 euro duurder. Wat een oplichters, van classy zaak naar achterstandszaakje met chagrijnige tiener aan de balie die niet snappen wat klantenservice in houdt. Want was toch veel makkelijker als ik zelf thuis de retourslabel uit printte. De man die de deur wc niet open kreeg was ook maar vervelend. Als je zo'n hekel aan je baan hebt, ga dan wat anders doen.... Ik werk zelf met klanten en deze hebben nooit gemerkt aan me als ik mijn dag niet had. Dus geen stofzuiger al verkopen ze deze nog steeds en slechte service is min 1 goede klant... Overigs heb ik het geld waarvan ik 1 oktober een mail had ook nog niet terug gestort gekregen. Nooit meer!

Anil 05-10-2021

Goede service , personeel neemt de tijd om je aankopen uit te leggen
Goeie koffieapparaat aangeschaft
Prijs kwaliteit en keuze perfect

Lijda de Jager 05-10-2021

Goede voorlichting bij Mediamarkt Hoorn
tav aanschaf OLED A80J Sony
Na aansluiting een geweldig beeld en geluid

Arjan 04-10-2021

Snel advies maar ze hadden uiteindelijk alleen showmodel. Dus ter plekke online besteld en betaald. Ok

Verhoeckx 04-10-2021

Goede service en kwaliteit mensen die je vragen en wensen die aan de mens vol dien

Mariella 04-10-2021

Zeer slechte ervaring met Media Markt! Als je 2 verschillende adressen opgeeft voor factuur en lever adres word het te moeilijk. Vervolgens staat het bezorg bedrijf ook bij een ander adres, moet je media markt bellen, krijg je van media markt te horen dat je het bezorg bedrijf moet bellen voor een adreswijziging!! Dat mag dus het bezorg bedrijf niet doen en mag alleen media markt veranderen!!sta je vervolgens ook nog een kwartier in de wacht waarop de verbinding word verbroken! Kan je weer alles opnieuw gaan vertellen en uitleggen! Slechte zaak bestel er nooit meer online!! En nu hopen als het morgen word bezorgt dat het in orde is!!

L.Kuijpers 04-10-2021

duidelijk en staat goed op de site , ik heb hier al mijn games en surround-systeem plus televisie gekocht.

Maurits 04-10-2021

Geweldig geholpen door xxx en yyy aan de smartbar. Wat een fantastische service. Scherm binnen een half uur vervangen. Clearplex voor extra bescherming door yy aangebracht. Dit had niet beter gedaan kunnen worden. Wat een vakvrouw is dat zeg. En over xxx ook maar niet gesproken. Een op en top gentleman. Mediamarkt amersfoort is service met een hoofdletter S. Als je aan mediamarkt amersfoort denkt, denk je alleen maar aan service, service en service. Alles is goed daar. Alleen maar top-medewerkers. Vriendelijk, leuk en ontzettend vakkundig. Hier kunnen andere mediamarkten nog wat van leren. Ik zou iedereen adviseren alleen nog maar mediamarkt amersfoort te gaan. Alleen maar toppertjes daar. Leve de koning?? Niets daarvan! Leve mediamarkt amersfoort!

Jason van der Wal 04-10-2021

Bestel af en toe wat en eigenlijk wordt je altijd teleurgesteld. De producten zijn goed, echter de service van Mediamarkt zeer slecht. Voor 23 uur besteld morgen in huis gaat eigenlijk nooit op. Vandaag wacht ik bijvoorbeeld al 3 dagen op mijn pakketje. Ook wel eens voorgekomen dat het product gekocht, betaald en bevestiging ontvangen maar tóch de eerste drie maanden niet leverbaar. Ze hebben leuke aanbiedingen maar je moet er wel geduld voor hebben.

Carla 04-10-2021

Zeer goed geholpen door xxx. Lekker bakje thee gekregen. Alles is goed ingesteld en werkt weer goed!

Chantal 03-10-2021

Eerdere bestellingen vond ik prima. Snelle levering, goede prijzen. Nu ontvingen we een defect artikel. De service is mij toen bijzonder tegen gevallen. Naar mijn mening werden de gemaakte beloften niet nagekomen. Een medewerker regelde een omruiling, maar die is er niet gekomen. Uiteindelijk maar besloten gebruik te maken van de 100 dagen bedenktijd en toen duurde het ook nog eens veel langer dan de beloofde 3-5 werkdagen voordat we het geld terug gestort kregen. Voor ons nooit meer Mediamarkt!!

Steve 03-10-2021

Goede service ik had een tv gekocht waar ik na een avond kijken niet zo tevreden was over de beeld kwaliteit ben terug gegaan en binnen 20 minuten stond ik weer buiten met een ander exemplaar wat wel aan mijn verwachtingen voldoet

René 03-10-2021

Een Sony tv gekocht en zeer goed geholpen door de medewerker van mediamarkt. We zijn er super blij mee met deze nieuwe tv, alles erop en eraan, een super Sony tv.

Theo 03-10-2021

wij waren opzoek naar een combimagnetron ben bij mediamarkt terecht gekomen hebben daar een Inventum gekocht de verkoop was goed ,goede informatie gekregen wat ik wilde weten ,ik beveel de mediamarkt aan .

Jack 03-10-2021

Zeer vriendelijke en behulpzame verkoper. Ook met kennis van zaken. Denkt mee over wat ik nodig heb. Blij met advies. Beter product voor prijs die ik in mijn hoofd had

ed spittel 03-10-2021

in tijden van corona snel geholpen door vriendelijk personeel goede prijs voor product

Emmen 03-10-2021

Ik heb voor Mediamarkt gekozen, omdat wij opzoek waren naar een nieuwe TV, en er een grote keuze aan TV's hier aanwezig is.
Wij zijn heel goed voorgelicht over de mogelijkheden, en de verschillen die de TV's hebben.

Giovanni 03-10-2021

Bij het afrekenen werd ik er op gewezen dat ik, omdat ik een klantenkaart heb, korting zou hebben gekregen als ik voor€25,- aankopen zou doen. Nu kwam ik op €24,99.
Snel terug de winkel in. Een extra aankoop gedaan en minder afgerekend. Heel blij met de medewerker.

media 03-10-2021

gezellig winkelen
aardige mensen
prachtig winkel
onderwerp gemakkelijk te vinden

Jessica 02-10-2021

Normaal gaan wij ivm met de goede ligging (en geen parkeer kosten😉) naar de vestiging in Hengelo maar daar was dit artikel niet voorradig. Daarom de laptop gekocht in Enschede. Prima geholpen maar vind de ligging van dit filiaal, midden in de stad niet echt prettig.

Elles 02-10-2021

We zijn netjes geholpen toen we vragen hadden en het is ons duidelijk uitgelegd.

Mv 02-10-2021

Waanzinnig geholpen door Ruben van telecom.
Een hele fijne oplossing gevonden voor mijn probleem. GEWELDIG!!

Tjeerd de Haan 02-10-2021

Ik ben blij met de Mediamarkt vlak om de deur. Het is een fijne winkel, ruime keuze en vriendelijk personeel. Ook v. w. b. de prijzen zitten ze goed in de midden klasse. Cheapo zo doorgaan.

Engelen 02-10-2021

Geweldige winkel ,vriendelijk ervaren personeel,altijd klaar staan om je te helpen ,als er vragen zijn,top winkel,wij zijn vaste klant

Asil 02-10-2021

Ik was op zoek naar een nieuwe gebruiksvriendelijke en krachtige telefoon. Hierbij heeft koen van afdeling samsung in eindhoven mij goed begeleid in de keuzes en zijn we bij de fold3 uitgekomen. En na een week gebruiken is dit echt een van de krachtigste telefoons die ik ooit heb gehad. En de fold maakt alles zo veel meer overzichtelijk wanneer je dat nodig hebt!