MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 414 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,4

Dennis 28-10-2021

Een Apple iPhone 12 pro max leather case gekocht hier bleek een productie fout in te zitten het hoesje ging steeds los links bovenin terug gestuurd naar Apple maar volgens hun is het product gewoon goed medewerker van media markt kijkt ernaar en ziet gelijk dat het een productie fout is product omgeruild voor een goed exemplaar wat een top service van media markt en slechte service van Apple!!

Simon Holthof 28-10-2021

Zeer goed geholpen door de medewerker. Wist veel over de nespresso machines te vertellen. Ga zo door je doet het erg goed!

Wendy 28-10-2021

We werden geholpen door een vriendelijke dame die ons meteen het juiste product adviseerde nadat we aan hadden gegeven waar we naar op zoek waren. Dit deed ze op een heel aangename wijze. Hierdoor waren we snel klaar.

Ben van nierop 28-10-2021

Altijd goed advies wilde een ander merk de medewerker heeft mij overtuigd om een ander te nemen zeer goede beslissing.Denk ik.

Ilsa 27-10-2021

1,5 week geleden had ik een printer bij de mediamarkt gekocht met een kapotte verpakking. Ik heb de printer in de mediamarkt zelf gekocht en had ook nog een werknemer aangesproken. Omdat de doos lelijk was en geopend vroeg ik de werknemer of alles nog compleet was en in goede staat, waarom hij antwoordde dat hij hem alles had geopend om het aan een klant te laten zien. Ik heb geen auto dus moest met metro en bus en veel gesleep die printer mee nemen. 3 dagen later maak ik de doos open en letterlijk alles ontbrak, de inkt potjes waren half leeg, de printer was al gevuld met inkt, een kabel miste.
Ik vind dit erg slecht ook omdat ik nog in de winkel had gevraagd of het oké was, en ook omdat ik hier €200 voor heb betaald

correcte bediening en vriendelijkheid 27-10-2021

na een vraag over produkt werd ik heel vriendelijk door verwezen naar een andere collega die direct op een succesvolle manier heeft geholpen met uitleg en al, kon niet beter echt uitzonderlijk wat een bediening.

Esmaro 27-10-2021

Ik vind dat ik heel goed geholpen werd en de medewerkers weten heel veel van de producten die verkocht worden

berry 27-10-2021

betrouwbaar goed advies en duidelijk productkennis , daar houd ik van , netjes en eerlijk geholpen

Bregje 27-10-2021

Het ging allemaal snel en verliep lekker. Het systeem werkte goed. Ik hoefde daardoor niet de winkel in en zoeken naar mijn product, aangezien ik hem online besteld had.

Media Markt Drachten 27-10-2021

Goede uitstraling in de winkel en correcte behandeling.
Goed en eerlijk advies t.o.v. het te kopen artikel.

Sikke 27-10-2021

Ruime winkel groot assortiment je slaagt bijna altijd het personeel heeft goede kennis van zaken

R. Timmers. 27-10-2021

Ik kies altijd voor Mediamarkt Almere ik kom er al jaren als ik nieuwe elektrische apparaten nodig heb.
De service is daar erg goed en het personeel denkt altijd met je mee, over eventuele extra verzekering voor je apparaat en of je eventueel een ander energieleverancier wilt hebben want dan krijg je extra korting op je product of geld retour. Je bent trouwens hiertoe niks verplicht.
Kortom het is een perfect filiaal in Almere groot en overzichtelijk met vriendelijk meedenkend personeel.

riccardo 27-10-2021

Amsterdam Arena en Utrecht The Wall, gaming laptop gekocht bij locatie Arena onder zeer gemotiveerde en amicale begeleiding, na dag één een aantal problemen ervaren die door een ander filiaal (the Wall, Utrecht) onder wederom zeer enthousiaste begeleiding zijn opgelost! Naam medewerker daar: Joel. Kortom onze aankoop bij mediamarkt is een topervaring!

Kaily 27-10-2021

Bij mediamarkt Hengelo veel keuze op de televisie afdeling en ook op de gameafdeling.
Daar goed geholpen door Hennie van het magazijn

Frans 27-10-2021

Goeie uitleg en geweldig geholpen 👍liet alles zien wat erbij hoort vertelde de verschillen top hoor 👍

Menno 27-10-2021

Goede service per afdeling
ruim assortiment en veel keuzes
goed getraind personeel

jef bartels 27-10-2021

goede uitleg van verkoper en veel keuzes en services van personeel en goede prijzen ga de volgende keer weer terug bij mediamarkt

Theo 27-10-2021

In mijn zoektocht naar een espressomachine werd ik uitstekend bijgestaan door de verkoopster en ben tevreden met mijn aankoop

Van Vark 27-10-2021

Afgesproken in de winkel dat het product op een datum verder in de toekomst geleverd en gemonteerd zou worden. Op deze datum werd ik gebeld dat de installateur (Dynalogic) een afspraak wilde maken om het product te installeren. Dit terwijl wij al de hele dag thuis aan het wachten waren totdat ze zouden komen installeren. Nu nog een extra dag vrij moeten nemen om de daadwerkelijke levering en installatie uit te laten voeren. Slechte communicatie tussen Mediamarkt en Dynalogic..

M.Hassan 26-10-2021

Was goede uitleg en duidelijke informatie en overleggen was goed en ben ik tevreden over alles en heb ik veel gekocht van deze winkel.

yassine 26-10-2021

Ik heb maandag een wasmachine gekocht bij een dame met mooi zwart haar en ik ben zeer tevreden om hoe ik ben geholpen. De levering was in goede orde ontvangen. Bedankt lieverd.

Celik 26-10-2021

Ik ben geholpen door medewerker xxxx, ze is heel aardig een heel lief en heeft ons de goede advies gegeven, super medewerker.

Elly van meer 26-10-2021

Nieuwe tv gekocht, moesten wel erg lang wachten voor we geholpen werden maar ik moet zeggen toen kregen we goed advies en hij nam de tijd om ons goed te woord te staan.

Fred 26-10-2021

De beste winkel van nederland voor al je spullen, fijn personeel, geven goed advies

d'n Peer 26-10-2021

Met behulp van een medewerker kon ik de bluetooth instellen en naar deze box luisteren.
Heel vriendelijk personeel en behulpzaam.