MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

6,4

Nico de Haas 31-10-2021

Vind het een fijne winkel makkelijk parkeren word goed geholpen niet opdringen ofzo

richard welgraven 30-10-2021

Ik heb gekozen voor mediamarkt ede omdat het een ruime winkel is met veel keus er is genoeg personeel om je te helpen en ze zijn heel klantvriendelijk en niet opdringerig.Ik kwam voor een telefoon en aangezien ik er niet veel verstand van heb had ik enige hulp nodig.Ik heb eerder al een laptop gehaald en deze werkt ook uitstekend.Dus logische keuze om terug te gaan.Ik heb er een telefoon van OPPO gekocht omdat die heel makkelijk te bedienen is en toch vele mogelijkheden heeft.Ik ben er zeer tevreden mee en aangezien ik al wat ouder ben is dit een echte aanrader voor iedereen die niet veel verstand van smarthphones heeft.Echt een toptoestel waar ik erg blij mee ben

johnny 30-10-2021

Ben snel en eerlijk geholpen.
Kreeg duidelijke uitleg over de aankoop die ik wilde doen .en ook meteen informatie over de huidige voorraad van het product.
Kon het dus op mijn gemak afhalen in de winkel.

Guy 30-10-2021

De winkel is fijn en overzichtelijk. Vriendelijk personeel. Hetgeen wat ik zo ht was nergens voorradig, ook niet online. Vanuit de website voorraad kunnen inzien van de winkels en dezelfde dag nog bij het dichtstbijzijnde filiaal het product kunnen bekijken en kopen. Het betreft een Cannon camera met travelkit, topding!

Albert 30-10-2021

De winkel is groot maar goed ingedeeld. Weinig personeel maar wel vriendelijk als je wat vraagt.
Voorraad beperkt, waarschijnlijk chips problemen maar wat ik nodig had was er.

Prima 30-10-2021

Ik heb gekozen voor deze winkel ,omdat de winkel goed bereikbaar is met auto en fiets lopen .
En fijne mensen die er werken ,goede uitleg over producten

M.kasem 30-10-2021

Super service
Ik heb vandaag de reparatie product afgehaald het was super

Maikel 30-10-2021

2 online bestellingen geplaatst om op te halen, alles lag tip top klaar en ook in goeie staat. Personeel was ook zeer vriendelijk!

Frank Sellier 30-10-2021

Op zoek naar een soundbar. Zeer vriendelijke en behulpzame verkoper. Helaas waren er maar 2 verkopers op de vloer. De wachttijd was behoorlijk lang. Nadat ik dan eindelijk aan de beurt was een goed advies gekregen waarbij de verkoper goede uitleg gaf en ook de tijd nam. Uiteindelijk dan ook tot aankoop over gegaan van een Harmon Kardon / Samsung soundbar.

Ton Arends 30-10-2021

De shop is groot en ruim opgezet, de shop gekozen omdat hij lekker dicht bij is, de site is ook heel goed, de levering was uit voorraad.

Berndsen 30-10-2021

Is is weinig tot geen kennis bij personeel.
Dag later andere TV steun gehaald omdat de gekochte niet paste. Ook werkte de afstandsbediening van de gekochte tv niet, had ik vragen over.
Dag later ging ik terug voor de afstandsbediening enneen andere tv steun.
Beide verdiepingen was er geen personeel.
Personeel stond bij elkaar te praten bin de kassa..

Boonstra 30-10-2021

Had online een tv gekocht deze bleek niet geschikt voor onze kamer ik kon hem zonder pardon omruilen voor een ander toestel grote klasse

Dvd 30-10-2021

Sybren heeft me goed geïnformeerd, top service en vriendelijk. Dit heeft geleid tot een aankoop.

Armando 30-10-2021

In shop was gezellig. Goed geholpen door een heel vriendelijke persoon. Goede service en variatie.

Jolanda 30-10-2021

Het advies wat ik kreeg van de medewerker was een eerlijk en goed advies.
Het advies werd gegeven op basis wat ik vertelde waarvoor ik een tablet nodig had.
Dus erg vriendelijk en behulpzaam

Maurice Idink 30-10-2021

Wij zijn erg netjes en zeer goed geholpen
En daarbij een zeer goede uitleg over de verschillen van ons product

Roox 29-10-2021

p 12-okt heb ik mijn bestelling geplaatst en gekozen voor betaal optie via financiering.
Op jullie site staat dat dit betrouwbaar & snel gaat!
Op de financiering hebben we al 1,5 week gewacht, en telkens als we telefonisch contact proberen te zoeken stonden we 50-60 minuten in de wacht.
Dat eindelijk geregeld, gaat er bij mediamarkt vanalles fout.
Bestelling werd “on hold” gezet, en niemand van de klantenservice kan me vertellen waarom.
Vervolgens word me 3 dagen achter elkaar gezegd dat alles geregeld is en dat ik die dag nog een track en tracé zou ontvangen.
Weer een week verder, en nog niets!
Vandaag 3 x gebeld met de klantenservice, nu is het doorgezet naar een andere afdeling.

Ik vind het schandalig dat ik al 3 weken wacht op mijn bestelling, terwijl op de site staat 1a2 dagen levertijd!!

Ik verwacht een tegemoet koming en mijn wasmachine ZSM!!!

Schieraida Akloe 29-10-2021

Ik ben geholpen door Kimberly (Mediamarkt Groningen) alles was snel geregeld. Ze was per ongeluk de aansluitservice vergeten maar dat is snel en goed opgelost!

Michel 29-10-2021

Voor deze winkel gekozen, omdat ik snel een televisie nodig had. Blijkt dat 'vandaag besteld, morgen in huis' alleen een slogan is die mediamarkt op zijn website plaatst voor marketing doeleinden. De betreffende televisie kwam na 3 weken binnen wat betekent dat de televisie 20 dagen te laat was. Dit koste overigens 4 telefoontjes en 4 mails om dit voor elkaar te krijgen. Gecompenseerd wordt er niet, omdat dat niet het beleid is van de mediamarkt. Belachelijke slechte service.

Marcel V. 29-10-2021

de medewerker heeft ons uitstekend geholpen en van kundig advies voorzien.

er werd ruim de tijd genomen aangezien er toch wel voor een aanzienelijk bedrag aamgekocht is.

Peter van Gestel 29-10-2021

Deze shop is makkelijk bereikbaar, goede uitleg en niet goed geen probleem kun je gewoon terug brengen en geld terug of ruilen.

S muizelaar 28-10-2021

Zeer goed en over zictelijk zijn de waren uitgestald ruime keuze overal in
Vriendelijke medewerkers
parkeer gelegenheid is erg dichtbij

N 28-10-2021

De MediaMarkt is een fijne winkel met een uitgebreid assortiment. Het is ook fijn dat er altijd genoeg medewerkers lopen om je van dienst te zijn

ivan92 28-10-2021

Ook hier zeer slechte klantenservice.
Wasmachine gekocht en betaald voor levering en aansluiting. Bij levering was er 1 persoon op leeftijd gestuurd en die kon de wasmachine uiteraard niet in z'n eentje naar het apartement tillen. Toen een week of twee later 2 personen langskwamen lukte dat wel.
Vrij snel erna draaide hij niet soepel en mailde hierover met een video-opname. Er werd een monteur afgestuurd en die constateerde dat de ondergrond eruit moest en ik moest de forse rekening van zelf betalen. Hij zei dat de mediamarkt mij meer had moeten informeren en helpen en dat ik het bij hun maar moet proberen te verhalen. Mediamarkt een mail gestuurd over hun slechte service maar kreeg alleen een generiek antwoord, nog een mail gestuurd met het voorstel om de kosten in ieder geval te delen (wat eigenlijk al belachelijk zou zijn), nooit een antwoord gekregen.

Koos 28-10-2021

Prima geadviseerd ,vriendelijk en deskundig geholpen door een medewerker 👍👍👍