MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 414 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,4

Gerjan 04-11-2021

Zeer geholpen met bonen koffiezetapparaat
Door u collega nienice in Hengelo

Möller 04-11-2021

Ga samen met mijn vriendin/ buurvrouw naar Mediamarkt om een wasmachine en wasdroger te kopen 3 weken geleden. Na 1a 2 werkdagen zou het geleverd worden het was dinsdag.Vrijdag krijg zij een email dat het geannuleerd was en zij moest haar rekeningnr opgeven om het gestort te krijgen na 5 werkdagen. Wij gingen naar de winkel om het geld op te halen maar dat kon niet want volgens de winkel was het een groot bedrag(€1100) blij dat ik mee was want mijn vriendin was in alle staten want zij moest een wasmachine en wasdroger hebben. Wij gingen naar BBC en wij kochten het daar en betaalde bij levering maandag werd het geleverd maar het geld wat zij krijg van mediamarkt is nog niet gestort. Stel dat het de enige geld is om je wasmachine en wasdroger te kopen dan moet je maar wachten tot mediamarkt het eindelijk voor je stort. Wij zijn 3 weken verder maar het geld is nog niet op haar rekening. Dat is toch schandalig. Kan mij niet voorstellen dat ze dat met mensen kunnen doen.

Möller 04-11-2021

Ellen 03-11-2021

Altijd vriendelijk personeel dat je graag helpt en adviseert, fijne winkel om te komen

Frans 03-11-2021

Goed, vriendelijk en deskundig geholpen. TOP. Ik beveel deze winkel zeker aan.

Doove 03-11-2021

Een bijzonder fijne winkel. Wat je ook aanschaft, je wordt altijd vriendelijk en deskundig geholpen. Gisteren heb ik een Apple Watch gekocht. Ook toen werd in alle rust de werking van het apparaat uitgelegd. Mediamarkt is een grote winkel maar geeft je niet het gevoel dat je verdwaalt. Je kunt er makkelijk de weg vinden en je kunt voor bijna alles terecht. Ook de website is duidelijk en overzichtelijk.

Ilias 03-11-2021

Zodra ik binnen de Mediamarkt was begroette de beveiliging mij met goedenavond en daarna vroeg ik hulp om een bepaalde headset voor de Playstation. Direct geholpen en mij nog veel plezier ermee gewenst. Bij de kassa was een prachtige vrouw die heel positief was en bleef maar glimlachen naar me en een smalltalk gehouden beetje verliefd geworden maar dat is niet erg. Ik ben enorm blij met hoe mijn ervaring van de dag was gegaan!

Aafke 03-11-2021

Veel hardwerkend personeel. Altijd bereid om informatie te geven ook al is het druk. Zeer naar tevredenheid geholpen.

Renee 03-11-2021

Heel gastvriendelijk goede hulp naar welke product kiezen en als iets niet goed is helpen ze je altijd gelijk

Denise 03-11-2021

Ik kwam als een leek binnen bij mediamarkt en ik wilde graag advies over een steel stofzuiger. Totaal geen verstand van. Ik ben zeer goed geholpen door 2 medewerkers ze namen de tijd om alles uit te leggen ( nerise en niels ) en ben naar huis gegaan met een steelstofzuiger. Eenmaal thuis meteen alles uit gepakt en ben ik gaan stofzuigen. Nu een paar dagen in mijn bezit en ik ben meer tevreden en de medewerkers ( nerise en niels ) hebben mijn goed geadviseerd. Volgende keer als ik bij mediamarkt hengelo kom zal ik zeker deze medewerkers gaan opzoeken!

Marian 03-11-2021

We werden hartelijk ontvangen door de Dame bij de koffie zet apparaten. Het was gelukkig erg rustig en ze nam de tijd om alle bijzonderheden van alle koffiezetters uit te leggen. We kregen de mogelijkheid om te proeven. We zijn tevreden eigenaar van Krub koffie zet apparaat

fijn personeel daar 03-11-2021

fijne winkel met vriendelijk personeel en heel goed geholpen zou er zeker weer na toe gaan

Almeida 03-11-2021

Deze is de beste elektronische winkel van mij en ik blijf 100% naar deze winkel blijven shoppen

W. Springer 02-11-2021

Super en snel geholpen, medewerker heeft inlevingsvermogen. Prijs en kwaliteit is ook goed.

Dick 02-11-2021

Veelzijdig aanbod van artikelen, goede keuze mogelijkheid tussen div merken. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Mohammed 02-11-2021

De medewerker bij de kasa was aardig . De wikel is zeer groet . Ik kreeg goed toelichting over de producten.

Diane 02-11-2021

Duidelijke website. In een paar klikken het artikel besteld. Zelf een leverdatum kunnen kiezen. Netjes op tijd bezorgd. Ze namen het oude product mee retour.

Marc 02-11-2021

Ik ben zeer goed geholpen door klantenservice mediamarkt Apeldoorn.
De medewerkster had zeer veel verstand van zaken. In dit geval ging het om een reparatie van een i-pad. Waar je bij een apple servicepunt eerst moet betalen voordat ze er naar willen kijken , werd hier gratis en direct actie ondernomen.
Heel erg bedankt en mijn volgende apple product koop ik zeker bij mediamarkt.
Mvg Marc

Arkadiusz Zaczek 02-11-2021

Mediamarkt lekker dichtbij , vriendelijke personeel goede advies en grote keuze aan spullen

Stoop 02-11-2021

Heel goed geholpen, Kopje thee erbij, (*) heeft mij goed geholpen met een cd'tje branden

Anja 02-11-2021

Hartstikke aardige verkoper en leidinggevende, de TV werd in overleg zomaar tussendoor even bij ons thuis gebracht.
Goede uitleg en behulpzaamheid, TOP!!

jan 02-11-2021

showmodel goed uitgestald .
niet te vinden in het voorraad vak (onderste plank)
hetzelfde model stond elders in bulk op een pallet .
zonder een medewerker te vragen was ik zonder aankoop naar huis gegaan .
medewerker prima , maar voor een klant die geen medewerker aanspreekt niet duidelijk.

Emil olteanu 02-11-2021

De medewerkers praten heel duidelijk en helpen jou heel erg snel. Ik ben heel tevreden over de producten die ik heb gekocht maar ook over de medewerkers

Vincent 01-11-2021

Goede hulp gehad met het uitzoeken van de router. Genoeg kennis in huis om mijn vragen te kunnen beantwoorden.

Hans sr. 01-11-2021

Ruime assortiment en goed geadviseerd. Heb hierdoor wel een goeie keuze kunnen maken.
Service en garantie is ook altijd goed. Vriendelijk personeel. Goed bereikbaar en gratis parkeren.