MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

6,4

yoli 20-05-2020

Werd goed geholpen en gewezen waar ik moest zijn in deze tijd, erg fijn personeel.

E. Luis 20-05-2020

Zeer ontevreden over de online bestelservice van mediamarkt. Gisteravond de wasmachine stuk. Bij mediamarkt stond duidelijk vermeld, voor 23:30 besteld de volgende dag in huis. Helemaal met een wasmachine toch wel handig. Helaas niets bleek minder waar na vanochtend te hebben gebeld omdat er nog geen mail binnen gekomen was met bezorgdatum en tijd. Telefoon werd snel beantwoord, maar de medewerkster kon alleen zeggen dat de wasmachine bij het depot staat maar kon niets zeggen over de preciese datum en tijdstip. Later vanmiddag werd mijn vriendin gebeld, dat de wasmachine maandag geleverd wordt. Dat betekent dus ipv 1 dag levertijd 6 dagen levertijd. Ik begrijp dat hemelvaartsdag er tussen zit en dat er misschien door corona bepaalde dingen mbt levertijd zijn verandert. Maar verander dan op de site dat je ivm de corona tijd geen duidelijkheid kan geven over de levertijd.
Zeer waarschijnlijk ons laatste aankoop bij de media markt. Betrouwbaarheid vind ik net iets te belangrijk. Is ook nog een kans dat we gebruik maken van de 100 dagen actie en afstand doen van het apparaat en het aanschaffen bij een bedrijf dat wel duidelijk, eerlijk en transparant is.

Gonda 20-05-2020

Vriendelijk personeel, eerlijk advies. Er word niet het duurste aangeraden maar ze kijken echt naar wat je nodig hebt.

Bert vdS 20-05-2020

Winkel is ruim en overzichtelijk. Min puntje is als je advies wilt vragen het wel even kan duren voordat er iemand beschikbaar is om je vragen te beantwoorden, vaak is de kennis/advies wel goed.

Gerdie 20-05-2020

Zeer vriendelijk en zeer goed geholpen. Vakbekwaam en meedenkend. Zijn zeer tevreden.

Mark 20-05-2020

Artikel was ruim op voorraad. Vriendelijke en snelle service. Wel wat duurder dan online.

Olivia 20-05-2020

Heb mijn smartphone (jaar daarvoor gekocht bij de mediamarkt) scherm laten repareren bij de media markt. Krappe drie maanden later zat mijn scherm lossig en ging hij niet meer aan. Natuurlijk terug gegaan naar de media markt. Daar hebben ze drie kwartier nodig om onderzoek te doen en te constateren dat inderdaad het LCD-scherm defect is (glas is intact). Dit viel volgens meneer niet binnen de garantie want er was 'externe' schade. Telefoon is niet gevallen sinds de vorige reparatie en volgens mij laat de lijm gewoon los. Helaas konden ze niets voor me doen. Ik kreeg de telefoon terug waar zowel de voorkant als de achterkant van had losgelaten door hun 'onderzoek'. Daar heb ik toch geen flikker aan.
Extreem slechte service en ga er nooit meer terug. Niets 3 maanden garantie waarschijnlijk zullen ze altijd een rede vinden om mijn telefoon niet te hoeven maken......
Olivia 02-06-2020

Edit 2-6-20: Mediamarkt heeft contact opgenomen en het is opgelost. Ze hebben mijn telefoon geheel kosteloos gerepareerd, Bedankt!

Dave Koster 20-05-2020

Op een dinsdag ochtend in coronatijd is het natuurlijk rustig. Weinig klanten dus alle ruimte en tijd voor personeel om die klant die er wel is te helpen of om de boel in orde te maken.
Helaas denken ze daar in Hoorn anders over. Vragen over cartridge's en de prijzen die er bij staan, maar geen personeel te bekenen. 5minuten gestaan, beetje rond gelopen met een cartridge in me hand, online op mijn telefoon had ik sneller antwoord. Had natuurlijk naar de balie kunnen lopen om daar te vragen maar daar waren 5 klanten in de rij om af te rekenen en 1 jonge dame die ze kon helpen. Mijn vraag was op de prijs wel klopte op het bordje? Epson cartridge normaal ruim 93euro. Schrok me kapot. Bleek de prijs voor xl cartridge te zijn. Heb je bijna een nieuwe printer voor. Er hingen 4 rijen, 1xl en 3 normale maat en alle bordjes stonden op de xl prijs. Vind ik slordig. Zeker met het feit dat zulke prijzen afschrikken. Helaas is dit niet de eerste keer dat ik een dergelijke ervaring heb. Paar maanden geleden precies de zelfde fout met de bordjes maar toen was er wel een personeelslid. Ik heb nu maar een losse cartridge zwart gehaald.
Bij de kassa was het ook een drama. Personeelslid wilde weglopen van de kassa om iets bij een vak aan te vullen.
Dikke zucht dat ik aan kwam lopen. Bedank haar nog met een lach maar haar gezicht sprak boek delen. Te veel te doen in te weinig tijd en te weinig personeel.
Ik vraag nog of ze het nog trekt. Ook nu zei haar gezicht alles. Pure frustratie.
Beetje jammer.
Snap dat het corona tijd is en dat er minder klandizie is. Maar of je heb te weinig personeel ingezet of ze hebben zich goed verstopt en irriteerd je overige personeel zich daar ook aan.

Yuani 20-05-2020

Ivm Coronatijd wilde ik snel de winkel in, mijn product halen, afrekenen en weg wezen.
Dat was hier perfect mogelijk. Het attractiepark idee dmv hekwerk en aan het eind kon je je handen desinfecteren voordat je de winkel in ging. Caissière was super aardig en behulpzaam.

J.Veg 19-05-2020

Makkelijk online bestellen en ophalen in winkel. Geen moeilijk gedoe als je iets wil retourneren.

Kriekske 19-05-2020

Mooie ruime winkel fijne locatie met parkeerplaats. Prima service en vriendelijk personeel.

Anita 19-05-2020

Goed geholpen, vriendelijk en behulpzaam
Nette winkel en deskundig personeel.

Martijn 19-05-2020

Heel goed en vriendelijk geholpen.
Ondanks alle Covid maatregelen echt een top service ontvangen

A. van Estrik 19-05-2020

Prettige en professionele benadering van de medewerker. Hij gaf goede informatie over de verschillende mogelijkheden. Ook over de voor- en nadelen. Hij dacht mee en was alert m.b.t. leveringsproblemen van artikelen vanwege de corona crisis. Via de winkel vind ik het toch prettiger dan via de site. Je ziet het product en je krijgt antwoord op al jouw vragen. Bij Mediamarkt heb je keuze uit een ruim assortiment. De winkel is overzichtelijk. Ik stelde het erg op prijs de leveringsdatum te kunnen bepalen enige tijd na de aankoop.

Ellen 19-05-2020

Ik zocht een Sonos box en wist niet goed de verschillen tussen de boxen. De medewerker informeerde mij goed. Ze wist niet alles maar heeft dit opgezocht voor me. Vriendelijk geholpen. Blij met de Sonos box die ik heb gekocht.

Deurklink 19-05-2020

Lekker rustig in de winkel en daardoor ook alle tijd om te wachten op mijn telefoon, wel even opvallend dat de screen protectors nu ineens volledige prijs waren bij aanschaf van de telefoon

Annemarie 19-05-2020

De winkel van De Mediamarkt in Leeuwarden is goed bereikbaar omdat hij aan de rondweg ligt. Rondom de winkel veel gratis parkeerplaatsen en een ATM.
De winkel is ruim opgezet en de medewerkers hebben ons uitstekend geholpen. Ze hebben goede productkennis. Geen rij bij de kassa!
Bij het afrekenen werden de Corona regels in acht genomen. Het product heeft een goede prijs kwaliteit verhouding en was op voorraad. Dus tevreden klanten.

Natascha 19-05-2020

Hele slechte service, nieuwe tv gekocht en thuis blijkt dat hij niet naar behoren werkt: streep door het beeld: samen met de technische dienst van Samsung testjes gedaan en het ligt echt aan het scherm.
Terug met het tv toestel, de doos was gekleurd door onze kleindochter en daarom, dus niet omdat de tv stuk was, nee omdat doos niet in nieuw staat was, kregen we geen nieuw product, werd er gesproken over restwaarde en moest er gecheckt worden hoeveel branduren de tv had gemaakt??? Nou bij mij in 1 dag niet zoveel maximaal 12 uur, filmpje waarmee ik da tkon bewijzen. Dus ik kwam niet het toestel terug brengen omdat ik hem niet mooi vond of wat ever : hij deed het niet.
Hij is stuk en daar ging het nu niet meer om het ging om de dooS, want stel dat hij gemaakt kon worden dan kon hij niet terug in de winkel. Dus wacht even, ze gaan checken de branduren ??? Heb ik dan gewoon een retour gekocht voor in mijn beleving n nieuwe tv? Alleen maar slechte ervaringen met media markt!

Judeska Arrundell 19-05-2020

De jongens van mediamarkt en meisje van ziggo hadden mij heel goed geholpen

Danny van het Groenewoud 18-05-2020

De mediamarktshop vind ik erg overzichtelijk, waardoor je alles makkelijk vindt. Ben bij deze winkel mijn spullen gaan halen ten eerste omdat het dicht in de buurt is en daarnaast omdat ik het een fijne winkel vind.
De site is ook overzichtelijk waardoor ik er prima uit kwam. De levering was verder in orde, spullen werken prima!

Djamilla Van den Heuvel 18-05-2020

In ede zijn de medewerkers heel aardig en helpen ze je waar het nodig is echt top mensen

Meriana 18-05-2020

We zijn erg netjes geholpen bij het kopen van onze tv. Netjes uitleg gekregen van verschillende types.

Robin 18-05-2020

Deze winkel is lekker dichtbij me huis dus erheen gegaan en super goed geholpen met de keuze hele goede uitleg gekregen en goed naar me wensen geluisterd hieruit heb ik de perfecte laptop kunnen kiezen voor het bedrijf en heeft die nu ze uren alweer gemaakt.

Super tevreden met het advies en hulp van de medewerker.

Jolanda 18-05-2020

Alles staat duidelijk aangegeven. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ruime keuze aan artikelen. Grote winkel en makkelijk je auto parkeren onder in de garage.

A hulshof 18-05-2020

Gezellige winkel en personeel. Werden vriendelijk en spontaan geholpen en het is oo k nog voor ons naar de auto gebracht dus super
Officiële reactie van MediaMarkt 18-05-2020

Beste A Hulshof,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om jouw positieve review te plaatsen.

Groetjes,

MediaMarkt