MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 414 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,4

Suzanne 24-08-2021

Wij gaan altijd het liefste naar Mediamarkt Ekkersrijt, we vinden dit een heel fijne locatie met altijd parkeerplek dicht bij, het personeel is vriendelijk en helpen je goed en snel, op de site heb ik pas 1x besteld en was ook goed maar ga liever na de winkel zelf om te kijken maar het product.

ingrid 24-08-2021

Thuis alvast wat gegoogeld naar een nieuwe telefoon met nfc een redelijk grote accu en een wat groter scherm. Wij op zondag naar mediamarkt Cruquius. Bij de telefoonafdeling werden we aangesproken door een jongeman of hij kon helpen met wat we zochten. Gezegd wat we wilden en in welke prijsklasse. Hij kwam meteen met wat voorstellen en vergelijkingen van de toestellen. Hij heeft extra gecontroleerd of er ook nfc op zit. Deze leuke vriendelijke jongeman had duidelijk heel veel verstand van de toestellen van alle merken en luisterde goed naar waar wij op zoek waren. Top geadviseerd en de koop was zo gedaan. Fijn om zo geholpen te worden door een jongeman (rond de 24 jaar denk ik) met zo veel kennis en goed doorhad wat we zochten, mediamarkt deze adviseur/verkoper moet je behouden en zuinig op zijn!!!

Monique Verkade 24-08-2021

Ik kon mijn kortingscoupon t.w.v. 10 euro niet inleveren. Mensen achter de kassa hadden hier geen verstand van en konden mij niet goed te woord staan hierover.
Nu dus 10 euro teveel betaald...

Nova 24-08-2021

Na online wat research te hebben gedaan heb ik gisteren mijn 2e Apple Watch aangeschaft. Hiervoor had ik een 2 serie.
Ik ben gegaan voor de Watch SE 40 mm. Het was fijn te zien dat alle modellen en combinaties uitgestald lagen om de juiste keuze te maken

Pauline 24-08-2021

Ik werd goed geholpen in de winkel! De medewerker heeft mij geholpen met het juiste product te pakken en netjes af te rekenen

Caroline 24-08-2021

Ik kwam voor een nieuw grillapparaat en voor waterfilters voor het koffiezetapparaat. Veel keuzes in grillapparaten en daar ook goed in geslaagd. Voor elke prijsklasse hebben ze wel wat.
Het assortiment voor de watefilters was helaas een stuk minder goed. Schap was zo goed als leeg. Niet alleen voor het merk wat ik nodig had, maar over de hele linie was er bijna niets meer. Ik vind dat je buitenom de apparaten zelf, ook de juiste accessoires op voorraad moet hebben

H.V 24-08-2021

Vanavond getracht een all inwoner computer aan te schaffen.,
Er stonden 3. Toch een uit kunnen kiezen. Was een showmodel, waarvan slechts €18, - van de prijs af kon.
Was geen doos en geen gebruiksaanwijzingen bij. Zou deze inlanders doos inpakken en evt. Iets meerval de prijs af te kunnen halen. Na half uur was verkoper verdwenen. Stond achter een servicepunt. Vroeg hem of inmiddels alles was geregeld. Ben er mee bezig zei de jongeman en ging weer bellen. Komt later terug. Kan niets regelen. Kom morgen terug, dan heb ik alles gereed. Ajuus. Tot nooit weer!,

Not amused 23-08-2021

Ik heb een Philips tv gekocht wat bijna 1100 kost. Bij ontvangst zat er een wit puntje in het beeld. MediaMarkt gebeld en die gaf aan t aan te kijken vanwege Corona wilde Ze niet iemand sturen.
Het puntje bleef in beeld uit eindelijk mijn tv opgehaald “onder garantie “ krijg ik een nota van bijna 600€ omdat het bruikschade bleek.

Als ik het er niet eens mee was moest ik Philips contacteren die kon mij niet helpen en gaf aan dat ik MediaMarkt moest bellen.

Als ik mijn tv terug wil zonder te maken Moet ik 80€ betalen of Ze gaan hèt toestel “milieuvriendelijk vernietigen”

De jongen die de tv Kwam halen heeft het ook nog over de vloer van de entreehal gesleept. Niet te geloven

Rene 23-08-2021

Het gaat met name over de levering. Zaterdag online een stofzuiger gekocht. Levering meteen zondag. Je krijgt op een gegeven moment een bericht, zo laat is de levering. Niemand gezien maar wel een bericht dat ik niet thuis was. Nieuwe afspraak gemaakt voor de volgende dag. Weer een berichtje, hij is er zo laat. Daarna weer een bericht dat er niemand thuis was???? Gebeld met de klanten service, 8 min in de wacht en toen verhaal gedaan. Het enige wat Media doet is het geld terug storten in ik !! moet maar een klacht indienen bij de vervoerder. Aan dit "gesprek" was ik 19 minuten kwijt.

Peter 23-08-2021

Wij hebben gisteren de aankoop gedaan in het filiaal Roermond. We konden het product eerst niet vinden en vroegen een medewerker waar het stond. We werden niet gewezen waar het stond, maar begeleid tot aan het product. TOP. Niets is teveel gevraagd. Zeer vriendelijk en behulpzaam!!!!!

Umberto 23-08-2021

Ik begaf me naar de afdeling printers en bekeek het aanbod laserprinters. Helaas slechts keuze uit drie. Waar was iemand die me kon van dienst zijn? Zoeken, zoeken. Misschien werd ik opgemerkt. Nee dus. Ik sprak een jongeman in bedrijfskledij aan. Nee, hij was van de bewaking. Hij belde voor mij om een medewerker. Wachten. Die hulp kwam niet!! Ik liep naar de afdeling ernaast. Nee, die meneer was van de afdeling tv en zorgde er niet voor dat ik een medewerker kreeg. Ik ging naar een balie. Daar werd een andere klant eindeloos te woord gestaan. Na een klein half uur(!) werd ik geholpen. Mijn printerkeuze bleek de laatste van dat type; een showroommodel. Hierop was overigens geen korting. Na de aankoop moest ik als 70 jarige met een moeilijk been, de zware printercombinatie zelf door de hele Mediamarkt naar de verre kassa dragen, vanwege personeelsgebrek zo werd gezegd.
De printer doet het prima maar dat is helaas niet de verdienste van Media Markt.
Mijn Media Marktbezoek heeft me teleurgesteld.
Ik wed dat ik niet tot de twee winnaars van €250,- van de maand augustus behoor.

Umberto 23-08-2021

Mijn Media Marktbezoek heeft me teleurgesteld.

Aart 23-08-2021

Duidelijk en heldere informatie van de verkoper - we gingen voor een kabeltje en gingen weg met een kabeltje ennnn een Oled tv 😀

Anke 23-08-2021

Helaas teleurgesteld. Mediamarkt had ene mooie actie van een Apple watch se. Gisteren in de winkel in Drachten geweest voor het horloge. Helaas was deze uitverkocht gekeken naar mogelijkheden om het noorden. Groningen had nog 1 liggen. Helaas kon de medewerker zelf geen contact leggen met Groningen en verwees mij door naar de service balie. Deze jongen was prettig in contact.

Helaas bij de service balie was hij weg toen ik aan de beurt was. Er werd gekeken naar mogelijkheden. Emmen had nog voldoende op voorraad. Helaas kon dit filiaal niet gebeld worden want ze hadden geen telefoonnummer. Dit was erg vervelend, want je werkt toch met elkaar hoe kun je nou geen nummers van filialen onderling hebben.

Snel in de auto gestapt nat Emmen, maar na een check van de openingstijden was deze dicht. Helaas geen horloge.

Vandaag contact gehad met de klanten service of ze iets konden betekenen dat ik het horloge voor de aanbiedingsprijs kon krijgen. Eerst werd mij wederom vertelt nat het filiaal te moeten voor overleg. Emmen is niet naast de deur, nadat ze zelf twee keer geprobeerd hebben contact te krijgen met Emmen namen ze niet op.

Geen mogelijkheid tot zelf een nummer van Emmen. Ze hebben een ma gestuurd en helaas kreeg ik als antwoord terug dat het niet mogelijk was dat ik hem kreeg voor deze prijs want elke dag veranderden de prijzen. En gingen ze mee. Helaas snap ik dit als het geen aanbieding is, maar het was nu wel degelijk een aanbieding en veranderde deze prijs op dit moment niet.

Vriendelijk geholpen, maar met een resultaat van niks, terwijl ze nog wel in Emmen waren, maar niet open waren. Helaas wilde de media markt hierin niet tegemoet komen.

H. van Elk 23-08-2021

medewerkers hadden geen kennis van beoogde aanschaf. De enige die er wat van af zou weten was constant andere gegadigden aan het helpen.

Richard 23-08-2021

Mediamarkt Apeldoorn is een prima winkel! We werden prettig te woord gestaan en kregen uitstekend advies. Er wordt geluisterd, meegedacht zonder te pushen. Dit resulteerde in een aankoop van een goede koffiemachine.

Diana 23-08-2021

Voor Media Markt gekozen vanwege de snelle levering en de prijs. Meerdere online winkels vergeleken en Media Markt was voor ons en het product (een combimagnetron van ETNA) de beste optie. Vrijdagavond besteld en zaterdagmiddag geleverd.

Hans 23-08-2021

Ze hadden een super aanbieding voor deze 5TB schijf. Lekker makkelijk mee te nemen 2.5 "

Ludo Jacobs 22-08-2021

Het aanbod is zeer breed en we konden op ons gemak alles proberen en het personeel om informatie vragen om tot een verantwoorde keuze te komen. Daarna een vlotte afhandeling aan de kassa en de rekening digitaal thuis omdat we een club pas hebben.

Joke 22-08-2021

Een nieuwe printer gekocht. Goed geholpen. Echt een aanrader om daar te winkelen.

Arthur 22-08-2021

De keuze in oortjes (voor in een aux uitgang) was ruim, het juiste schap was snel gevonden. Afrekenen ging vlot.

Marco de Winter 22-08-2021

Als je weet wat je wilt en als je producten eerst wilt ervaren en voelen voordat je ze koopt, dan is mediamarkt nog steeds een goede winkel. Ondanks dat ik producten elders voor minder kan kopen in een webshop, doe ik de grotere aankopen toch nog vaak in een fysieke winkel.
Dan is de mediamarkt Deventer met hun grote assortiment toch elke keer mijn eerste keus als ik vlot en deskundig geholpen wil worden.

Dremans71 22-08-2021

Gisteren ontdekt dat telecom provider het radio signaal had stop gezet, na zoek activiteiten op internet geconstateerd dat bijna niemand nog een radio set op voorraad had, gelukkig ben in naar Media Markt Cruquius gereden en daar simpel en makkelijk geslaagd voor mooie Internet radio.

Media Markt ,Dordrecht 21-08-2021

Prima winkel om te shoppen , fijn en rustig geholpen door medewerker van deze
Media Markt . Dank je wel Mark voor je geduld en advies om tot deze koop te komen .

Erik 21-08-2021

Fijn om de apparaten te zien in de winkel. Fijn geholpen met de aankoop. Verschillende koffieapparaat bekeken en een goede keuze kunnen maken. Tevreden over de service van de verschillende medewerkers.