MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

6,4

Femke 30-08-2021

Na aanschaf van laptop deed de tochpad het gelijk al niet. Maar mijn geld terug krijgen dat kon niet, dus hij moest op reparatie. Ik heb hiermee een jaar gewacht aangezien ik de laptop veel moest gebruiken. (Oplossing muis) daarna alsnog ter reparatie opgestuurd. Helaas hebben ze niet geluisterd naar mijn klacht en is de touchpad niet vervangen maar mijn beeldscherm terwijl hier niks mee aan de hand was. Oftewel mediamarkt is totaal niet aan te bevelen. Erg slecht wordt niet tot nauwelijks naar je geluisterd

TommmAlkmaar 30-08-2021

Heel aardig personeel, helpt je graag en gaat dan ook daadwerkelijk meteen aan de slag om je zo goed mogelijk te helpen. Helpen met tillen naar de kassa met een grote glimlach. Erg prettige sfeer.

Yannick 30-08-2021

Over het algemeen goede ervaring gehad met Media markt. Maar dit keer hebben ze het goed verzaakt. Blijkbaar hadden ze een storing en konden ze online bestellingen niet verwerken, kan gebeuren zou je natuurlijk zeggen. Maar ipv dat ze ergens online een melding maken dat de bestellingen langer duren dan normaal, laten ze mensen vrolijk door bestellen en zodra die er achter komen dat er iets niet klopt en gaan bellen, dan pas maken ze bekend dat ze problemen hebben en het veel langer gaat duren.
Niet heel erg professioneel...

Rene 30-08-2021

Goede service van het personeel wat er in de winkel rond loopt. Ze komen naar je toe om je gewenste product aan te schaffen en ze geven de juiste informatie mee

H.Cn 30-08-2021

Vriendelijke verkoopster met verstand van zaken die ons rustig de tijd gaf om er over na te denken. Daardoor een keuze kunnen maken op een prettige manier waar we een goed gevoel bij hebben. Goed gedaan Media Markt Maastricht

Samsung the sero t.v 29-08-2021

Verschillende malen langs geweest om er zeker van te zijn dat ik de juiste keuze zou maken bij het kiezen van de juiste televisie. Ontzettend goed geholpen door professionele medewerkers en uiteindelijk gekomen tot mijn juiste beslissing om een mooie Samsung t .v te kopen. Geen opdringerig gedrag ervaren .Ga zo door mediamarkt en bedankt voor het bijstaan om de juiste keuze te maken. Hartelijke groet. Mevrouw A Meijers

Ratnam 29-08-2021

ik heb winkel bezocht om game hd switch kopen ,veel meer selectie .wel heel grootte winkel .en dichter bij mijne stad.veel voordelen op.

Ron 29-08-2021

Giga-assortiment, goede service en productkennis. De prijsstelling is uitermate concurrerend!

Bea Idzerda 29-08-2021

Ik ben heel vriendelijk en geduldig geholpen. Heel goed geadviseerd ,wat voor mij verstandig was om aan te schaffen.

Ratna Severs 29-08-2021

Overzichtelijke winkel, altijd goed geholpen. Vind het prettig dat ze niet gelijk op je af komen om te vragen of ze je kunnen helpen. Kom graag in deze winkel als ik wat nodig heb.

Srads45 28-08-2021

Door mijn probleem kenbaar te maken kreeg ik diverse opgeloste mogelijkheden
en metname mede duidelijk uitleg op de product voor gebruik

Leo de Bruin 28-08-2021

Snel geholpen door een attente jonge heer, aangegeven dat ik een Samsung S7 Edge oplaadkabel nodig had, erg behulpzaam en ik snel geholpen en werd ook echt even tijd voor je genomen om je te adviseren.
Prima service en dat waardeer ik zeer!

Ricardo Koch 28-08-2021

Vroeger al eens problemen gehad met Mediamarkt, ik had een blueray speler gekocht in de winkel (The Wall) thuis uitgepakt aangesloten maar deze werkte helemaal niet en het zag er naar uit dat alles als demo model gebruikt was. Gelijk terug gegaan om mijn geld terug te vragen dat ging allemaal moeizaam tot ik een beetje stennis ging maken in de winkel toen kreeg ik het uiteindelijk.
Nu pas via de webshop een stofzuiger gekocht na 1 x zuigen begon hij zijn vermogen/zuigkracht zelf te regelen en was het niet meer te bedienen, gelijk een mail gestuurd en ik moest hem opsturen voor reparatie. Nou dat maar doen dan opzich best vreemd voor een nieuw product. Ongeveer 1.5 week later en ook zonder stofzuiger nog niets gehoord ben ik maar elders een stofzuiger gaan kopen en heb ik de koop geannuleerd (tenminste 5 dagen verder hebben ze dit nog niet bevestigd)
Vreemde gang van zaken. Verkopen ze gebruikt spul misschien als nieuw???
Ik hoop mijn geld snel terug te krijgen maar koop er niets meer.

Danny 28-08-2021

Goed product en doet wat ik er van verwacht.
Geeft een ontspannen gevoel alsof je in een bubbelbad zit 👌🏼

Giel 28-08-2021

Zeer goede informatie gekregen,zeer vriendelijk.
Alles naar wens ben blij met mijn aankoop

Mai 28-08-2021

Compact en mooi design! Deze ga ik gebruiken als een babyfoon. Het is een beveiligingscamera, dus ik heb er vertrouwen in dat het veilig is!

Ing 28-08-2021

Zijn vriendelijk en staan je goed tewoord en mijn aan koop is makkelijk te bedienen

Nancy 27-08-2021

Wij zijn vandaag geholpen op de afdeling KHH, in Eindhoven door ***, we zijn geslaagd voor een zanussie wasdroger en wasmachine, wat n super leuke en attente dame, zoveel geduld, fijne uitleg! Heerlijke winkel media markt!

Geert Schutten 27-08-2021

Snel en duidelijk zonder een wollig verhaal heel goed geholpen. Fijne medewerker. Heel behulpzaam

Vinyl lover 27-08-2021

Groot aanbod vergeleken met andere mediamarkt winkels. Wel lang wachten bij de kassa. Verder goed geholpen

Wolbrink 27-08-2021

De jongeman (Bas geloof ik) heeft ons van deskundig advies voorzien en zelfs gekeken of we de mobiele telefoon wellicht icm een abonnement goedkoper konden krijgen. Top, ga zo door!

Piet 27-08-2021

Laatst met mijn zoon een wasmachine gekocht. Gisteren een Oppo mobiele telefoon voor mezelf. Zeer vriendelijke en deskundige verkoper!

Edwin 27-08-2021

Fijne en nette winkel in Amersfoort.
Goede bediening en uitleg van het product.
Een open houding van het personeel.

Nick 27-08-2021

Bestelling lag zoals gevraagd binnen 30 minuten klaar en het was geen enkel probleem om een extra item op de bon te plaatsen. Erg tevreden over de service.

PP & Annelies 27-08-2021

Xxx heeft ons geholpen bij de Televisies en de surroundgeluid systems. Hij vertelt en neemt de tijd voor ons met een grote glimlach. Dave denkt mee en is behulpzaam. Bij hem teruggekomen om de televisie aan te schaffen.
Dave is eerlijk en weet waar hij over praat.
Fijne winkel Zoetermeer!