MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

6,4

Rutte 07-09-2021

(*), echt een lieve jongeman van de kassa. Hij verdient minimaal een schouderklopje en een roze koek. (Als hij die lust natuurlijk)

E.p. 07-09-2021

Ik was vanmiddag met mijn neef in de media markt Sontplein voor een nieuwe laptop voor hem die hij nodig had voor school. Lang verhaal kort, geen medewerker was beschikbaar en ze spraken ons brutaal en zeer onprofessioneel aan, alsof ze wouden dat we naar de coolblue gingen. Dat hebben we dan maar ook gedaan want een uur wachten vinden wij wel heel lang om even een laptop van achter op te halen.

Alie Pater 06-09-2021

Ik voel me fijn om daar te winkelen.
Er zitten geen medewerkers achter je aan. Ze laten je rustig winkelen.
Als je hulp nodig heb dan helpen ze je meteen en eerlijk. Vandaag waren we er weer helaas wat we wilde hadden ze niet. Maar weer erg vriendelijk geholpen. Goede zaak.

Omid 06-09-2021

Ik hen een samsung galaxy s21 gekocht .eerst was ik twijfel tussen verschilende merken. Dankzij media mark medewerkers ze hebben met veel geduld mijn vragen beantwoord. Paar keer aankop vatcuur gewisseld toen ik zat tussen twee keuze. Supper mooie toastel aanhet genieten Ben.

Waardeloze service 06-09-2021

Ik bestelde een multicooker en hij zou 1 of 2 dagen later bezorgd worden. De zesde dag heb ik gebeld en ze zagen dat het product 'op slot' stond vanaf dag 2. Daarna is ie weer van het slot gehaald en op dag 6 stond ie weer op slot. Ik kreeg hierover geen enkel bericht. Toen ik de bestelling annuleerde en opnieuw wilde bestellen, gold de aanbieding niet meer. Ik zou dan volgens de klantenservice de bestelling opnieuw kunnen doen en later een verzoek voor de korting indienen, maar ze konden niet garanderen dat die korting daadwerkelijk toegekend zou worden. Dus Mediamarkt maakt fouten en de klant is de dupe. Voor mij nooit meer Mediamarkt in verband met de waardeloze service.

Marja 06-09-2021

Omdat wij een soundbar wilden aanschaffen bezochten wij Mediamarkt Heerhugowaard. Daar zijn wij geholpen door een zekere xxx, een prima verkoper met veel kennis van zaken en oog voor details. Voor ons een goede reden om voor een volgend artikel weer naar deze Mediamarkt te gaan en specifiek naar deze verkoper te vragen.

Tea 06-09-2021

Nette winkel met veel keuze! Op het moment dat wij er waren waren er wat minder medewerkers aanwezig. Dat was dus even wachten. Maar dat werd goed gemaakt door duidelijk advies!

De Jong 06-09-2021

Zeer kundig en behulpzaam personeel
Goede prijs , ruime keuze
Ben goed geholpen door Dario de Jong
Dit is een topper

J.H. 05-09-2021

Alles zoals het hoort te zijn. Je hoeft niet veel handelingen te verrichten om een bestelling te doen.

Bianca 05-09-2021

Heb een spiegelreflexcamera gekocht,een pakket met camera tas, wilde eigenlijk de aanbieding van de camera met 2 lensen. Deze was niet aanwezig en zou ook niet meer komen werd gemeld.
Vandaag even binnen gewipt om zomaar even te kijken en wat zie ik, de camera met 2 lensen in het schap.
Ik een medewerker aan het jasje getrokken en verteld wat er gebeurt was.
Zonder probleem kon ik de camera omruilen.. Super service!!!!!

Marjan 05-09-2021

Goede service van de balie, ik werd goed en duidelijk geholpen, vlotte service.

Elise te Pas 05-09-2021

We werden geholpen door iemand die echt verstand had van waar ik m'n headset voor nodig had en gaf heel goed advies. Ik weet helaas zijn naam niet maar hij zag gelijk in welke prijsklasse ik aan het zoeken was zonder een "Mevrouwtje, laat ik u eventjes mijn expertise showen" attitude.

Annet 05-09-2021

Ik heb gekozen voor mediamarkt Boreel omdat ik om de hoek woon.
Maar de reden dat ik naar de mediamarkt ga is dat alles overzichtelijk staat opgesteld. Deze keer werd ik vriendelijk en vakkundig te woord gestaan en kreeg ik een eerlijke mening van de verkoper. Dit stel ik zeer op prijs. En ben dus met een printer de deur uit gegaan. (Wat ook de bedoeling was)

Kazim 05-09-2021

Aanbod is groot, je moet wel zelfstandig zijn dus zelf uitzoeken en research doen in wat je wilt kopen. Voorraad is wel schaars.

Danique 05-09-2021

Hele fijne overzichtelijke winkel met erg behulpzaam en vriendelijk personeel.
Wij gaan altijd terug naar deze Media Markt als we elektronica nodig hebben

Tatli 04-09-2021

Ik heb mij aangemeld voor de Mediamarkt Club hierdoor een voucher ontvangen maar door een error tijdens de betaling is het niet gelukt om mijn bestelling online af te ronden (Ondanks contact met de klantenservice en 4 keer proberen). Uiteindelijk mijn MacBook in de winkel gekocht, helaas heb ik de korting niet gekregen omdat ik die zogenaamd al heb gebruikt. Medewerker aan de kassa was niet behulpzaam.

Bastiaan Verhoef 04-09-2021

Snelle levering van het product om op tehalen.
En ook dat je gelijk de kassa bon heb.
En de medewerkers zijn vriendelijk.

Anna 04-09-2021

Duidelijke, overzichtelijke, relevante informatie met betrekking tot het product zelf, de bestelling daarvan en betaling aangetroffen op de site. Bestelling en betaling verliep erg soepel. Product was ook in de winkel in mijn nabijheid op voorraad, ik heb er voor gekozen om product op te halen in de winkel ivm gewenste tijdwinst. Door vriendelijke medewerkster geholpen. Men nam ook het kapotte elektronisch apparaat gratis in.

Siny Baars 04-09-2021

Worden er goed geholpen. Wij weten zelf niet wat nodig was bij de iPad die wij hebben. Moest een SD kaart overzet smoor op.

MF 04-09-2021

Het is dat ik niet minder dan een 1 kan geven, want ongelooflijk wat geven ze bij de MediaMarkt niks om hun klanten.

VOOR 12 BESTELD IS MORGEN IN HUIS!

Nou mooi niet dus!! Het duurt nu al een week!!

Vrijdag middag een koelkast besteld.

Heb ik natuurlijk weer na het betalen is er een storing op de website van de MediaMarkt.
Heel vervelend, maar dit kan natuurlijk gebeuren!

Dan denk je dat de MediaMarkt misschien probeert te helpen om de koelkast toch nog een beetje op tijd bij mij te krijgen maar niks is minder waar.

Na een paar telefoontjes waar ik niks aan had kreeg ik afgelopen maandag een bericht dat mijn bestelling was gedaan.

DRIE DAGEN LATER

krijg ik bericht dat mijn koelkast geleverd word tussen 8:00 en 22:00, maar het is niet zo dat ik de hele week op de bank zit te wachten tot mijn koelkast binnen komt want ik moet ook gewoon werken.
In de ochtend WEER gebeld met de MediaMarkt en het verhaal WEER uitgelegd en heb gevraagd of de koelkast in de avond uren kan worden bezorgd als ik thuis ben en dit was geen probleem en zou een mailtje krijgen ter bevestiging.
De mail moet nog komen en de bezorgdienst stond natuurlijk gewoon overdag voor een dichte deur.
Na NOG een keer bellen werd mij verteld dat dit allemaal niet mogelijk was in de avonduren bezorgen en dat de medewerker die ik daarvoor had gesproken geen notities oid heeft gemaakt.

Ik ga nu vragen of de buren de koelkast kan aannemen want iets afspreken met de MediaMarkt gaat niet lukken

WAT EEN BEDRIJF

Lonkey 04-09-2021

Via internet de autoradio besteld; makkelijke en complete selectie tool (zelfs met specifieke features) makkelijk betaald en snel bezorgd!

R 04-09-2021

Goed advies gekregen tav nieuwe telefoon. *** wist veel uitleg te geven over de verschillende toestellen. Helaas waren niet alle toestellen meer op voorraad. Toch goed geslaagd.

Carol 04-09-2021

Werd goed geïnformeerd over OLED en had een mooie merken deal aangeboden gekregen, helemaal Top!

Aron Hanegraaf 03-09-2021

Ben al 6 weken bezig om mijn geld retour te krijgen. Scherm wat ik in de winkel had gekocht had een gebartst scherm, direct teruggebracht, maar heb nog steeds geen geld terug. Heb er een keer achterna gebeld, bleek mijn IBAN nummer niet bekend te zijn. Dus ik mijn IBAN nummer doorgegeven. Gisteren opnieuw gemaild waar het geld blijft. Krijg ik te horen dat ze minn IBAN nummer niet hebben. Een grote amateuristische bende daar bij de Media Markt. Ze mogen dan wel de grootste zijn, de service is dramatisch. Ik kom er nooit meer!

Anand 03-09-2021

De voorraad op de website word niet geupdate.
Producten worden online verkocht, geld geincasseerd. En dan krijg je 5 minuten later de melding dat het niet voorradig is. Na 5 dagen , indien alsnog niet voorradig, zal order automatisch geannuleerd worden. Nu inmiddels 3 dagen na de oorspronkelijke 5 dagen nog steeds geen verandering in status. Meerdere keren gebeld. "Nog even geduld voor de annulering , uw geld zal ook daarna automatisch teruggeboekt worden". Nou ...laatste keer online bij MM kopen. In de winkel prima, maar online zijn ze nog niet op niveau.