MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 415 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,3

Jennifer 10-09-2021

Eigenlijk is de hele service van de Mediamarkt zelfs dat ene puntje nieteens waard. Vandaag zijn wij voor de tweede keer in 2 weken tijd diep teleurgesteld met een soortgelijke klacht. De afspraak "voor 23.59 besteld morgen in huis" kunnen ze bij verre niet naleven en een duidelijke afspraak maken lukt ook niet. Ik heb vandaag drie verschillende mensen aan de telefoon gehad die alle 3 langs elkaar heenwerken. Daarnaast gaan ze niet oplossingsgericht te werk en worden we enkel keer op keer teleur gesteld.

Twee weken terug een ps5 besteld met de beloftes zoals hierboven te lezen zijn. Na drie dagen wachten hebben wij gebeld om vervolgens te horen dat het nog 3 weken kon duren omdat er geen voorraad meer was. Wij hebben de bestelling geannuleerd en het hierbij gelaten.

Gisteravond hebben wij een koelkast besteld. Na lang wachten en geen enkele duidelijkheid toch maar zelf contact opgenomen. Mij werd beloofd dat het vandaag wel zou lukken. Volgende medewerker vertelde mij dat als hij na vandaag niet geleverd zou worden we eventueel in aanmerking konden komen voor een vergoeding. Helaas om 20.00 nog steeds niks vernomen. De laatste medewerker kwam niet eens met een oplossing behalve de bestelling annuleren.

Wij verwachten dat als je iets beloofd dat je dit ook als bedrijf na kan leven. En daarnaast zou het normaal moeten zijn dat alle medewerkers volgens dezelfde procedures werken.

Lang verhaal kort : ik raad mediamarkt ten strengste af.

Ilse 10-09-2021

Geen eerlijke verkoper vind ik. Ik heb iets besteld online (op een maandag). daarbij staat voor 23.59 uur besteld de volgende dag in huis. Dus ruim voor die tijd besteld. Echter, de volgende dag geen levering. ook de dag erna geen levering. Gebeld met de klantenservice. "Tja, het wordt verstuurd vanuit locatie Eindhoven maar verder hebben wij daar geen zicht op"... was de reactie. U moet maar wachten tot het weekend (dus 5 dagen na bestellen). Uiteindelijk krijgen we dan toch bericht dat ze komen leveren. Echter heb ik een kantoor adres opgegeven. De levering is in de avond als niemand er meer is. "daar kunnen wij niks aan doen", aldus mediamarkt. U moet bij de bezorger Trunkrs zijn. Die benaderd met mijn probleem en die hebben het adres uiteindelijk aangepast naar mijn huis adres. Ze bezorgen namelijk altijd alleen in de avond. Uiteindelijk 5 dagen na bestellen het product ontvangen. Zeer teleurstellend.

Wasmachine 09-09-2021

Werden direct geholpen en was zeer goede uitleg van de aardige verkoper dus wij waren zeer tevreden maar ik had daar ook al eens een mooie telefoon gekocht en toen was ik zeer tevreden over de verkoper

Lo 09-09-2021

Incompleet product geleverd en na oneindig veel toezeggingen nooit alle resterende onderdelen geleverd. Heeft veel energie gekost en zelfs geld voor onderdelen zodat ik dat ding in ieder geval kon gebruiken.

Na vier maanden kunnen inleveren en geld terug na een klacht bij hun webwinkelkeurmerk. Geen vergoeding voor mijn gemaakte kosten. Mocht wel een bon van €15, maar ik wil absoluut nooit meer iets kopen bij de mediamarkt. Ik ken ook niemand die ook zo'n ervaring wil aandoen.

Op mijn klacht bij hunzelf reageerde ze voor het gemak helemaal niet. Eigenlijk is alles bij hun fout gegaan en zelf toen de klacht bij het keurmerk al liep bleef er van alles fout gaan. Ik zou hier nooit meer bestellen en zal iedereen aanraden dat ook niet te doen. Die hele webwinkel en klantenservice van de mediamarkt functioneert totaal niet.

Stef 09-09-2021

goede screenprotector vooral als je een curved screen hebt.
Ga speciaal naar Mediamarkt voor deze protectors

H 09-09-2021

een laptop aangeschaft met de duidelijke aanwijzing dat deze een dag later bezorgd wordt ( aanschaf rond 14:00uur). 24 uur later niet eens zicht op levering of een afspraak om zelf ergens op te pikken. De info op Mediamarkt.nl is misleidend en de klantenservice is stug en niet behulpzaam om de schade voor de klant te beperken.
Ik zal niemand aanraden om online iets te kopen.

Vera Verkaik 09-09-2021

matige beoordeling. Het is nu al 2 x voorgekomen dat ik iets aankoop bij de Mediamarkt in Leeuwarden, en dat er online staat dat het op voorraad is, dat ik het kan afrekenen en na een half uur op kan halen. En dat ik vervolgens (NA HET BETALEN) een email krijg, met dat het niet op voorraad is, en dat ik 5 dagen op me geld terug kan wachten.

Zodra ik iets koop is het product wel goed, maar de site bijhouden met voorraaden aantallen, SLAAT NERGENS OP .
Na vandaag , nu het 2 x gebeurt is, is voor mij de kous af, en houd het op bij aankopen bij de media markt.

Helaas kan ik de aankomende dagen geen toetsenbord kopen, terwijl ik die echt nodig had vandaag., omdat gewoon simpel weg, De mediamarkt LEEUWARDEN mijn laatste geld heeft, en ik nu moet wachten dtot dat terug komt. Zeer zeer zeer teleurstellend.

Arjan 09-09-2021

Goed geholpen in Mediamarkt Hengelo door Samet nadat online de bestelling van een laptop mis was gegaan.

Dit is echt niet netjes MediaMarkt ! 09-09-2021

7:10 ja het is wat aan de krappe kant maar.een prachtig koffie zet apparaat gezien. Dus in winkelmand gegooid en hup gauw naar Den Bosch gereden.17:30 aankomst)

Daar aangekomen een vriendelijke jonge man die mij vertelt dat de showroom modellen ook in de inventaris zijn opgenomen en dat hij alleen nog een zwaar gebruikte heeft staan en een beschadigde.
Uiteraard kwam ik voor een nieuwe dus baalde ik verschrikkelijk.
Vervolgens zei de jonge man dat ik even moest wachten op de collega die meer feeling had met de vol auto koffie machines. Hier 7 minuten op staan wachten en toen kwam de collega en als eerste antwoord " nee ik heb niks vergelijkbaars" en we hebben tel avond vanavond dit doen we 1 x per jaar.

Nog even gauw naar het toilet tot mijn man zegt ja maar wat kost die beschadigde dan ? Dus ik weer een medewerker opgezocht. Stel netjes de vraag wat die beschadigde dan is en kreeg hier geen antwoord op want dat wist ze niet.

Dus ik nog uitgelegd dat er een andere dame was die dit had vertelt en dat ik mijn vraag graag beantwoord zou zien. Ze kunnen misschien toch nog geld verdienen......

Vervolgens komt er een andere jonge man aangelopen. En zegt mw ik wil je verzoeken de winkel te verlaten want we gaan tellen. Ik geef duidelijk aan dat ik het snap maar of ze mijn vraag toch niet kunnen beantwoorden. Is een stukje service vind ik. Dit was niet mogelijk en ik moest nu de winkel verlaten inmiddels was het 18:07 en ben ik maar de winkel uitgegaan want er moet een jaarlijkse telling gedaan worden zodat de informatie die op de website staat dan ook daadwerkelijk kloppend is.

Al met al geen koffie apparaat en een rot gevoel door zo de zaak uitgezet te zijn... Erg jammer dit. Hopelijk binnenkort een andere ervaring.

Vervolgens het apparaat online besteld... Zou binnen 1-3 dagen geleverd worden. Dus nog even geduld.
De volgende dag mail: je bestelling is geannuleerd ! Ik natuurlijk boos want hoe kan dat nou weer... Gebeld : er is geen voorraad meer. Binnen 5 werkdagen krijg je je geld terug.

Mijn man online zoeken bij alle mediamarkten staat er nog 1 in duiven ( 40 km verderop) hoe dik kies hier zelf voor maar raar dat mijn bestelling geannuleerd wordt terwijl er levering vanuit de winkel wordt gedaan. Dus naar duiven gereden en daar jawel het apparaat kunnen kopen.

Nagezocht op de website hoe lang de terug betaling zou duren van een Ideal betaling : 1-2 werkdagen.

U raad het al ik wacht nog op mijn geld. En na telefonisch contact zou ik nog twee dagen moeten wachten.

Klantenservice is zwaar teleurstellend. Service in de winkels zwaar teleurstellend.
Voor mij geen MediaMarkt meer.

A.J Menzinga-van der Heide 08-09-2021

Voor ons nooit meer!

Wat jullie/ ze beweren:

Omdat MediaMarkt altijd de beste service wil bieden, streven wij naar 100% tevreden klanten.
Graag nodigen wij je dan ook uit om je ervaring met MediaMarkt via Kieskeurig.nl met ons en met andere klanten te delen.Wij kunnen met jouw hulp onze service nog verder verbeteren.

Nou bij deze, jullie/ hun service is ronduit waardeloos, loze beloften, luchtkastelen.

Het is niet de eerste keer dat dit gebeurde, dit was de druppel, wij kopen/ komen in ieder geval nooit weer bij de Mediamarkt!

Een Tefal SM193D Croc gekocht op vrijdag 3 Sept. in de aanbieding en voorradig, bestelbevestiging gekregen, ze gingen er meteen mee aan de slag! Hartstikke mooi!

Jouw bestelling wordt nu ingepakt in onze winkel en in 1-3 dagen tussen 17:00 en 22:00 bezorgd door onze partner Trunkrs.
Zodra dit gebeurt ontvang je vanuit hen een e-mail met jouw track & trace.

Aantal dagen niets gehoord, tussentijds nog op de website gekeken, gewoon voorradig en in nog zeker 16 filialen tot op de dinsdag aan toe. Dinsdagmiddag 7 Sept. een mail gekregen, order gecanceld! Hoezo?!

Klacht neergelegd bij de klantenservice, jullie/ hun reactie: Op het moment dat je bestelde was het product niet op voorraad en helaas had de vestiging waar je order naar toe was verplaatst het ook niet op voorraad. (wel bij 16 andere filialen).

Jullie/ ze hebben verdorie sowieso bijna 4 dagen de tijd gehad vanaf het moment van bevestiging (constatering van de voorraad) om de order door te zetten naar een van de andere 16 filialen, zo moeilijk kan dit echt niet zijn!

We kunnen 'm nu natuurlijk wel gewoon bestellen, uiteraard voor de reguliere prijs en op voorraad/ voorradig.......

Oplossingsgericht zijn jullie/ ze totaal niet, alleen maar moeilijk moeilijk moeilijk.

Ruud 08-09-2021

Behoorlijk zoekend stond ik bij de powerbanks. Al snel kwam er een mederwerkster mij helpen, daardoor kon ik mijn keuze maken, goede service

Rob Huisman 08-09-2021

Winkel is dichtbij maar moest wel een kwartier wachten voor er een verkoper vrij was om mij te helpen. Bij de kassa zeer vriendelijk geholpen.

Bo 08-09-2021

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Makkelijk parkeren en leuk winkelcentrum

Willem H 08-09-2021

Onze oude koelkast/vriezer had het begeven en we zagen deze staan. Echter wilden wij deze zsm hebben de verkoper dacht goed met ons mee en regelde het perfect. Zaterdag morgen werd hij door 2 nette heren gebracht en ze hebben hem keurig op de plek gezet en uitgelegd.

Sfinx64 08-09-2021

Complete informatie op internet, snel besteld en af kunnen halen in de winkel

E.B. 08-09-2021

Zeer vriendelijk en kundig geholpen bij de aanschaf van een game tv. Suzette en Sara van MediaMarkt Zwolle jullie zijn top!
Wij komen terug 😃👍

Yvon 08-09-2021

De keuze is reuze, kom er voor het brede assortiment, de grote van de winkel, ruim opgezet dus niet meteen last van andere bezoekers. Genoeg personeel voor vragen om hulp.

Eric klamer 07-09-2021

6 weken geleden een Samsung tv gekocht, maar na 4 weken begon het scherm te flikkeren,tot het beeld helemaal weg viel. Dus terug gegaan naar de mediamarkt, ik wilde de tv omruilen voor een nieuwe,want een nieuwe tv die al meteen kapot is, wil ik niet laten repareren. Maar omdat ik de inmens grote doos na 6 weken niet meer had, ging er 15% van het aankoopbedrag af. Dus 71 euro voor een doos! Echt waardeloze service voor als je iets koopt wat kapot gaat.

Wimard 07-09-2021

naast de basis apparatuur zijn ook (vervangende) onderdelen verkrijgbaar. Goed geholpen door klantenservice.

A.L. 07-09-2021

Fijne winkel in Dordrecht van de Mediamarkt keten. Vriendelijk personeel en ik ben prima geholpen. Ik kan niet oordelen over andere winkels van deze keten maar Dordrecht bevalt mij goed. Ik had online mijn product besteld en kreeg binnen 20 minuten al bericht dat mijn bestelling klaar lag om opgehaald te worden. Snelle service! Zeer tevreden!

Chris 07-09-2021

Goede winkel, kwaliteitsproducten voor het grootste deel, wel erg groot en overweldigend. Het is soms moeilijk om dingen te vinden.

Janneke 07-09-2021

Ik heb voor mezelf een uitgebreide staafmixer van Bosch gekocht. Maar we kwamen voor een stereoset van Kenwood voor onze zoon. Aangezien we informatie wilden, en een medewerker al diverse keren aan ons voorbij liep kregen we geen medewerking van hem voor de nodige advies. Dus toen we besloten hadden om dan maar uit te wijken naar de concurrent had hij opeens in de gaten dat we weg gingen en toen wilde hij ons helpen. Maar nee, we zijn tenslotte geen tweederangs consumenten en willen wel graag serieus genomen worden. Het is niet dat we nog nooit wat hebben gekocht bij Media markt. Toch valt het ons op, dat ook bij vorige bezoeken vaak lang moet wachten eer er iemand daadwerkelijk bereid is tot actie.

Gerda 07-09-2021

Geholpen door xxxx, ondanks dat hij aangaf geen verkoper te zijn, heeft hij ons prima geholpen, een medewerker om trots op te zijn.

Lotte 07-09-2021

De klantenservice is redelijk vriendelijk, maar heeft mij 2 maanden lang van het kastje naar de muur gestuurd. Ze wisten niets over het reparatiebedrijf in Goes en ook niet hoe ver zij waren met het beslissen over het uitbetalen of een nieuw product opsturen. Ze hebben ruim een maand nodig gehad om hierover een beslissing te maken en de mediamarkt kon daar verder niks over zeggen want ze wisten niet hoe ver het reparatiebedrijf in Goes was met een beslissing nemen... Na 2 maanden heb ik eindelijk een mailtje gekregen dat ik een cadeaubon kreeg met het bedrag van het product wat ik opgestuurd heb.

Mevrouw van der windt 07-09-2021

Vrijdag vrieskast bestelt zou de andere dag bezorgd worden want daar adverteren ze mee zaterdag gebeld er was een storing geweest kon ik inkomen zou zondag of maandag worden. Maandag gebeld werd wel dinsdag avond een berichtje dat het donderdag werd dit was de eerste keer van mij dat ik wat bestelde bij mediamarkt en tevens de laatste keer. Al die beloftes hebben me heel boos gemaakt