MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 405 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,3

YZ 17-09-2021

Dicht bijzijnde shop, maar moest wachten ging pas 10 uur open. Vriendelijk behulpzaam personeel

Harm 16-09-2021

Bij het aankopen van mijn oordoppen ben ik goed geholpen. Eerlijk advies over prijs kwaliteit en neemt de tijd om al je vragen te beantwoorden.

Lesley Holkenbrink 16-09-2021

Ik was er in de buurt en het personeel is altijd behulpzaam toen dacht ik waarom ga ik er niet naar toe.

Schulten 16-09-2021

Goede service gehad met het uitzoeken van een nieuw spel voor de switch.
Heb hem pas online gekocht met een spel bij media markt.
Maar nog meer spellen vond ik wel leuk.
Helaas niet veel budget dus het is bij 1 spel gebleven.

Hopelijk als ik win kan ik nog meer spellen en accessoires kopen.

Media markt arnhem is heel overzichtelijk en goed personeel.
En niet dat het personeel meteen op je lip hangt.

Danny 16-09-2021

Goede webshop met goede aanbiedingen, zojuist 300 euro bespaard op een wasmachine (sale) .De volgende dag geleverd en aangesloten op de 3de verdieping tevens werd de oude wasmachine mee genomen.

C. Roelands 15-09-2021

Fijne, overzichtelijke winkel met een grote keuze aan artikelen. Een eerlijk, prettig advies over mijn aankoop, een gsm. Heel klantvriendelijk wat bij andere winkels nog al eens te wensen over laat.

H. Westera 15-09-2021

Ben vandaag geweest, 15 september, om een steelstofzuiger te kopen. We zijn prima geholpen door een vrouwelijke medewerkster. Heel vriendelijk en juiste uitleg. Heb eigenlijk nog nooit een vervelende medewerker meegemaakt. Vindt het een aangename winkel om te kopen en te zijn.

Herman 15-09-2021

Mediamarkt heeft een ruim assortiment met veel kwaliteit.
Alleen het laatste aanschaf viel tegen omdat ik qua prijs er meer van verwachtte. (Ipad case) Ik twijfel er aan om het terug te brengen.

Els Hendrix 15-09-2021

Wij zijn vriendelijk geholpen en ook een aantal tips gekregen wat we nog kunnen doen,en mijn man is ook nog eens geholpen met zijn telefoon die het niet meer deed.

Gea 15-09-2021

Je kunt er voor alles terecht, het is een fijne winkel
Zoals online of kopen in de winkel ze staan voor je klaar als je vragen heb
De medewerkers helpen er goed ,voor iedere huishoudelijk apparaat staat wel iemand .
Gewoon een fantastiche winkel

Sul 14-09-2021

Snelle levering en goede producten en makkelijk zoeken vinden en bestellen.

patricia 14-09-2021

Op basis van het laatst gekochte artikel ben ik zeer tevreden over mediamarkt , vriendelijk geholpen en deskundig advies.

H.J. Woudstra 14-09-2021

De eminente en empathische medewerking van een leidinggevende, genaamd xxxx, en de enthousiaste, klantgerichte en klantvriendelijke baliemedewerkster. Chapeau!!!

MART 14-09-2021

Pakket besteld en ik had het de volgende dag nodig Media Markt zou dat zeker kunnen, zodoende keuze gemaakt voor iets duurder product dan concurrent... Komen ze het pakket onaangekondigd op een tijdstip afleveren waarop ik er niet ben.. En ipv bij mijn buren afleveren wat ze normaal doen komt het morgen pas binnen op jawel een onmogelijke tijd... Nooit weer bestellen bij mediamarkt ennpostNL is wederom lekker handig bezig. Ik baal van deze Post NL shit zooi neem DHL of DB post, die leveren vaker af dan 1x per dag

Jannie de Vries 14-09-2021

Aankoop gedaan bij Mediamarkt Hengelo geholpen door medewerkers die normaal alleen in magazijn staan, maar heel professioneel en zeker de wat oudere man wist precies wat ik bedoelde.

Sjaak 13-09-2021

Ik word hier altijd vakkundig geholpen of er word iemand bij gehaald die er nog meer verstand van heeft

Adrie 13-09-2021

Naar in de winkel van Venlo was trouwens niet eens druk. ik zocht naar een oppo A5 maar was er niet meer te krijgen. met behulp van een vriendelijke medewerker van MediaMart zijn we tot verbazing naar deze oppo A53 gekomen is inderdaad dunner licht lekker in de hand. Is trouwens lichter dan de oppo A5 en de doos zit ook echt compleet alles in zelf de achterhoesje.
De prijs was redelijk en zeer goed. verder niks op aan te merken.

hjb 13-09-2021

Stofzuiger online besteld van de Outlet op dinsdagmiddag. Bezorgen opgegeven voor woensdag, want deze was nog vrij qua planning. 6 dagen later en na 4x gebeld te hebben, heb ik deze order maar geannuleerd aangezien ik niks heb ontvangen, zelfs geen track and trace nummer en Mediamarkt zelf weet ook niet waar het product is. Hier bestel ik dus niet weer.

Henk Kromhof 13-09-2021

Duidelijk uitleg ontvangen omtrent de aankoop en de mogelijkheiden en verdere aandachtspunten. Zeer objectief om als klant een wel overwogen keuze te kunnen maken. TOP !

Dorien 12-09-2021

Voor iedere portemonnee een passend artikel ( chapeau 👍) goede service prttig personeel

Robert 12-09-2021

Wasmachine besteld, 1e bezorging niet doorgegaan omdat ik van tevoren ben gebeld door de chauffeur dat er een grote schade aan de voorkant zat, merkwaardig want zoiets controleer je toch als chauffeur als je je goederen ophaalt bij een depot. Retour na een paar dagen verwerkt en wat denk je, zelfde apparaat niet meer leverbaar. Ander type besteld, zou op donderdag geleverd worden. Is hem niet geworden, dan een mail dat ie vrijdag geleverd zou worden i.v.m. vertraging en logistieke problemen, oké. Vrijdagochtend een mail dat het weer niet doorgaat, ik zou gebeld worden die dag door de Mediamarkt maar dan kan je laat wachten want ze zijn zo arrogant dat je als consument niks voorstelt. 2 dagen vrij genomen, helaas voor niks (interesseert ze ook niks). Service noemen ze dat, die is ver te zoeken. En bij de klantservice kunnen ze je ook niet goed helpen, en op je mail krijg je standaard antwoorden.

Peter Van Dijnen 12-09-2021

Goed advies gekregen, nu een paar weken verder en ben er heel blij mee.

Top kwaliteit geluid en zeer eenvoudige installatie

mevr schotanus 12-09-2021

ik vind het een fijne stofzuiger en is heel makkelijk zonder zak je kunt zo de rotzooi weggooien

Margot 12-09-2021

Zojuist sounbar opgehaald.
Eenmaal thuis is de doos open geweest.
Tevens op de doos staat demo model niet voor verkoop!
Doen we doos open zit de sounbar erin alles wat er nog meer bij moet zitten ontbreekt!
Nu wachten op oplossing van MediaMarkt!!

C.J. van Splunter 11-09-2021

Mooie open winkel met fijne behulpzame medewerkers. Vlot en correct eholpen.